abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43071137
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef mrcool het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar onderstaande tattoo op mijn rechter-onderarm staan. Ik ben van plan hem spoedig uit te laten breiden, maar heb nog geen flauw idee wat ik er precies mee van plan ben, alleen dat ik me voorlopig ff op die bewuste onderarm ga concentreren.

[afbeelding]
Mooi
pi_43072550

pi_43074410
Ze waren toch verschillend van kleur?! Of laat mijn geheugen me in de steek?
pi_43075147
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze waren toch verschillend van kleur?! Of laat mijn geheugen me in de steek?
Nope. Er is wel iemand die er met 2 verschillende kleuren heeft, die stond laatst op BMEzine dus ik denk dat je die in je hoofd had?
pi_43076764
Hmm... Vreemd :S

Nou ja, tijd voor een nieuw geheugen, denk ik
pi_43079693
hmm misschien hier van de week ook es langs Gekko en dan eens een afspraak gaan maken...
van de week liep ik nog door de stad maar durfde ik niet goed...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43080239
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmm misschien hier van de week ook es langs Gekko en dan eens een afspraak gaan maken...
van de week liep ik nog door de stad maar durfde ik niet goed...
Je ontwerp ligt er nog hoor. Er moet alleen nog een streepje bij staat er, en dat je nog een voorbeeld meeneemt? En voor de pijn moe tje het écht niet doen of laten.
En check de vensterbank volgende keer
pi_43080876
het is niet de pijn ofzo hoor.

nee er moet idd nog een streepje bij, en ik zou de beer even zelf meenemen.

de vensterbank???
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_43082582
ik vind die blaadjes-tattoos wel heel erg tof .
Tap tap tap
pi_43148816
Ik wil een zwarte tribal over mijn bovenarm. Iemand enig idee wat het me ongeveer gaat kosten?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_43148978
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil een zwarte tribal over mijn bovenarm. Iemand enig idee wat het me ongeveer gaat kosten?
Er zijn geen vaste prijzen voor tribals, roosjes, kaboutertjes, kuikentjes, en staafmixertattoo's.
Moeten we gokken hoe het er uit ziet en hoe groot het is en waar je het wil laten zetten?
pi_43149031
Oja, ik neem een tattoo van een vietnamese loempia. New school.
pi_43149133
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Er zijn geen vaste prijzen voor tribals, roosjes, kaboutertjes, kuikentjes, en staafmixertattoo's.
Moeten we gokken hoe het er uit ziet en hoe groot het is en waar je het wil laten zetten?
Bovenarm, dat is cmtje of 20?

photoshopje

Let niet op alles, had niks te doen, foto is alweer 1.5 jaar oud enzo etc
Edit: overgins wil ik niet dit, maar zoiets, maar ik zou even een prijsindicatie willen.
pi_43149396
Kijk nou komen we ergens
Als je dit zou nemen zou je volgens mij ergens tussen de 250 en 300 uitkomen.
pi_43149887
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Kijk nou komen we ergens
Als je dit zou nemen zou je volgens mij ergens tussen de 250 en 300 uitkomen.
Oh, valt mee. Ik had VEEL meer verwacht. Bedankt
Ohja, en als ik hem binnenkort neem, dan kunnen jullie hier uiteraard een foto verwachten
pi_43150425
Ach, mijn indicatie zegt eigenlijk weinig. Zoveel shops, zoveel verschillende prijzen..
En ben je trouwens echt 16? Zou je dan niet eventjes wachten?
  woensdag 1 november 2006 @ 20:49:09 #117
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_43150941
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga er binnenkort ook aan geloven. Ooit. Ik loop al een jaar of twee rond met een "gevoel" waar ik een tattoo bij wil hebben. Inmiddels ben ik er al uit waar ie moet komen, ik weet nog niet wat ik wil laten zetten. Het moet een kleine tattoo zijn, in grijstinten. Eén letter, een woord of een zin. En dan net onder mijn borstkas. Als je een lijn trekt van mijn navel naar mijn borstbeen, op die lijn 1/3 van boven, die plek, daar wil ik mijn tattoo. Het is zo'n vlak stukje huid, precies op het middelpunt van mijn lichaam, omgeven door mijn borstkas.

Het gevoel dat ik wil samenvatten is het immense gevoel van vrijheid, onafhankelijkheid en liefde dat ik voel als ik samenben met mensen van wie ik zielsveel houd en we iets tofs aan het doen zijn. Het is een warm geluksgevoel waar ik echt een soort high van krijg als ik het weer voel. Ik ben eigenlijk best wel gelukkig gewoon, en ik wil een tattoo die dat gevoel wat ik voel weergeeft.

Jezus, ik klink als een fucking Jehova. Anyway. Ik ben nogsteeds op zoek naar iets wat weergeeft wat ik bedoel. Het hoeft geen concrete afbeelding te zijn. Ik hoef geen plaatje, geen chinees teken, maar ik ben nogsteeds op zoek naar het woord of de zin dat weergeeft wat ik bedoel.

Vorige draft was de letter M in een mooi lettertype. M voor Morrissey en mama. . Twee mensen die me ontzettend inspireren. Ook vind ik het sowieso een mooie letter. Symmetrisch met hoeken enzo. Ook een optie ooit was het woord "libertine", a la Pete en Carl van The Libertines. Ik heb wel iets met die band, maar dat zou niet de reden zijn waarom ik dat woord zou willen laten zetten. Ik snap het gevoel dat het symboliseert, en dat is waar ik me wel bij aan kan sluiten.

[afbeelding]

Edoch, zowel M als libertine zijn opties, maar het is misschien ook wel een beetje "simpel". Kortom, ik ben er nogsteeds hard over aan het nadenken en er mee bezig. Beide ideeen zijn niet flawless, maar eerder een stap in de goede richting. Kortom, ik ga hier maar eens wat meer rondhangen, hopelijk komt dat mijn denkproces ten goede.
waarom niet "wij", "samen", "together" of "us"? of is dat dan weer niet poetisch genoeg?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_43153448
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, mijn indicatie zegt eigenlijk weinig. Zoveel shops, zoveel verschillende prijzen..
En ben je trouwens echt 16? Zou je dan niet eventjes wachten?
Hoezo? Ik wacht ook wel "eventjes" maar toch wel over 1 of 2 jaar.
pi_43158216
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:49 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

waarom niet "wij", "samen", "together" of "us"? of is dat dan weer niet poetisch genoeg?
Een tattoo met "wij samen" erop vind ik een beetje kazig. . Sorry.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43159890
Dit vind ik er wel erg vet uit zien eigenlijk! Strakke plek ook! Spoedig maar eens langs de tattooboer om te kijken of hij ook nog van dat soort ontwerpjes heeft liggen! Iemand hier ervaring met een tattoo op je elleboog?

[ Bericht 12% gewijzigd door mrcool op 02-11-2006 01:25:28 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_43160090
Verdomme, waarom is die afbeelding zo klein?

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_43163499
Leuk ontwerp ja! Elleboog doet au.
pi_43166428
hoe zit het eigenlijk met witte inkt, gaat dan snel vervagen?
Tap tap tap
  donderdag 2 november 2006 @ 12:28:40 #124
153812 Frautie
Frautilicious
pi_43167234
tvp
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_43167844
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Elleboog doet au.
Ik geloof je!
pi_43168212
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef CherryLips het volgende:
hoe zit het eigenlijk met witte inkt, gaat dan snel vervagen?
Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.

Wat wilde je dan met wit?
pi_43168957
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.

Wat wilde je dan met wit?
iets kleins en simpels op m'n bovenarm, schouderblad, voet of enkel . maar ik ben van mezelf vrij bleek, dus ik weet niet of wit dan mooi is.
Tap tap tap
pi_43169672
ParanoidEv, ben jij vandaag aan het werk?

Als het goed is kom ik vanmiddag even langs met Beer, en dan gelijk een afspraak maken
pi_43169694
Wit kan ook best snel geel worden. Op zich niet erg, want je kunt er altijd nog zwart overheen zetten, maar toch..

@Bar; ik ben echt zo nieuwsgierig
pi_43171718
Ik heb ondertussen vier tattoo's.
Op mijn schouderblad, op mijn linkerborst, op mijn vinger en op mijn onderrug.

Ik wil eigenlijk nog iets op mijn enkel/voet. Maar hier ben ik nog niet overuit. Ik ben bang dat het dan te druk wordt voor mijn eigen. Maar ik vind 't wel erg gaaf....
pi_43171856
Trouwens, wat is nou een goeie shop in Utrecht ? Kan iemand daar iets over zeggen ?

Ik zou bijna geneigd zijn om naar Zeeland te reizen, omdat ik de ontwerpen en uitvoering van de tattoos van ParanoidEv erg tof vind. Maar, Terneuzen is wel erg ver weg, en in Utrecht moet toch ook wel iets zijn....
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 2 november 2006 @ 16:08:17 #132
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43174142
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wat is nou een goeie shop in Utrecht ? Kan iemand daar iets over zeggen ?

Ik zou bijna geneigd zijn om naar Zeeland te reizen, omdat ik de ontwerpen en uitvoering van de tattoos van ParanoidEv erg tof vind. Maar, Terneuzen is wel erg ver weg, en in Utrecht moet toch ook wel iets zijn....
ach zo een ding zit er heel je leven een beetje reizen ervoor kan geen kwaad
pi_43174778
goed beer is aangekomen, mondje kan worden aangetekend, afspraak moet nog gemaakt worden....
Maar zodra ik meer weet maak ik gelijk echt een afspraak.
pi_43181638
Beer heb ik gezien in de berging nu net Ben er NU wel, vanmiddag was ik aan het klussen in m'n huisje.

AudreyHepburn: Ik zet koffie voor je, wat wil je nog meer!
Maar het ligt er ook wel een beetje aan wat je wil waar je het beste terecht kan natuurlijk
pi_43183561
Ik ben net van de kerkdienst terug (allerzielen) en nu ben ik aan het opwarmen brrrrr, klussen is ook leuk schiet het beetje op?

Laat even weten wanneer je er weer bent dan kom ik dan nog wel keertje af
  donderdag 2 november 2006 @ 22:35:39 #136
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43188880
Het kriebelt nu al een tijdje... ik wil nog een tattoo.

Mijn eerste (en tot nu toe enige) heb ik 11 jaar geleden laten zetten door de eerste tatoeëerder die ik tegenkwam (op een erotica-beurs nota bene!) en dat is dik tegengevallen!
Nu laat ik mij volop informeren, maar zie ik door het bos de bomen niet meer.
Ik ben nu al 2 jaar aan het "informeren", en moet er nu toch maar eens echt werk van maken.

Ik weet ondertussen wel al wat ik wil laten zetten en op welke plaats... (trouwens, door effe mee te lezen met jullie ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik best saai ben, maar daar zit ik niet mee in hoor...)

Wat ik wou vragen... om mijn idee niet halfslachtig uit te moeten leggen, ben ik aan het tekenen gegaan (in paint, op mijn pc).
Maar hoe ga ik nu te werk om daar een echte tattoo van te laten maken?
pi_43190524
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef anneloeke het volgende:
Het kriebelt nu al een tijdje... ik wil nog een tattoo.

Maar hoe ga ik nu te werk om daar een echte tattoo van te laten maken?
Hahaha, de kriebels, zo herkenbaar! Om er een echte tattoo van te laten maken zal je toch naar de tattooshop moeten! Kunnen ze het daar overtekenen op een plakplaatje.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:27:07 #138
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43199705
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef mrcool het volgende:
.. Om er een echte tattoo van te laten maken zal je toch naar de tattooshop moeten! Kunnen ze het daar overtekenen op een plakplaatje.
Ik denk niet dat het zo simpel kan zijn
De tekening is namelijk niet echt perfect. Ik heb ze te klein getekend (was om het idee op papier te zetten hee) en daarom zijn de ronde randen niet mooi rond rond als ik het vergroot. (hoekjes!)

Moet ik dit nu opnieuw maken en "mooi" tekenen (wat ik niet zie zitten ), of kan ik dat daar vragen of moet ik eerst iemand zoeken om die tekening te maken, ineens op juiste grote...
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:33:48 #139
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43199921
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:27 schreef anneloeke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo simpel kan zijn
De tekening is namelijk niet echt perfect. Ik heb ze te klein getekend (was om het idee op papier te zetten hee) en daarom zijn de ronde randen niet mooi rond rond als ik het vergroot. (hoekjes!)

Moet ik dit nu opnieuw maken en "mooi" tekenen (wat ik niet zie zitten ), of kan ik dat daar vragen of moet ik eerst iemand zoeken om die tekening te maken, ineens op juiste grote...
dat kan je bij de meeste tattoo shops wel vragen vergroten ze hem eerst en maken ze hem daarna netjes
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:44:32 #140
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43200258
bedankt... ik ga het proberen...
Ik weet ondertussen ook al waar ik naartoe zal gaan voor mijn tattoo...
Dus nu enkel nog een afspraak maken...
pi_43201088
Een shop tekent alles sowieso nog wel een keertje opnieuw.. Je hoeft niet met een perfect design naar je artiest, met ideeën kun je ook nog wel een heel eind komen.
pi_43201484
TVP. (met plaatje)

http://img214.imageshack.us/img214/3601/aleksback2fw9gi.jpg

http://img456.imageshack.us/img456/4673/aleksbackna0.jpg

FF copy/pasten werkt wel als het goed is.

[ Bericht 51% gewijzigd door SimtekF1 op 03-11-2006 14:54:43 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:02:45 #143
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43202551
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:
TVP. (met plaatje)

[afbeelding]
mooi zo een kikker
pi_43209170
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Bovenarm, dat is cmtje of 20?

photoshopje

Let niet op alles, had niks te doen, foto is alweer 1.5 jaar oud enzo etc
Edit: overgins wil ik niet dit, maar zoiets, maar ik zou even een prijsindicatie willen.
Ik kon het niet laten om even te lachen...
Volgende x je rechterarm aan de andere kant van je linker houden, dan komt je "biceps" beter uit.
pi_43210273
Zo, gister "even" een tattootje laten zetten. Dit is het resultaat na 6 uurtjes zwoegen
Die zwarte schilfertjes moet je even wegdenken.

pi_43210605
Wat stond eronder?
pi_43211422
waaronder?
pi_43211815
Je tat.. Rechtsboven.. Lijkt mij niet op korstjes, maar ik kan me vergissen..
pi_43211861
Ah, dat ja. Dat zijn korstjes.

Die gaan er tzt wel af
pi_43212382
Maar nog even tussen haakjes; Wat gebruiken jullie om het de eerste weken vettig te houden? Pure vaseline, of een soort "vaseline-mix"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')