Mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef mrcool het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar onderstaande tattoo op mijn rechter-onderarm staan. Ik ben van plan hem spoedig uit te laten breiden, maar heb nog geen flauw idee wat ik er precies mee van plan ben, alleen dat ik me voorlopig ff op die bewuste onderarm ga concentreren.
[afbeelding]
Nope. Er is wel iemand die er met 2 verschillende kleuren heeft, die stond laatst op BMEzine dus ik denk dat je die in je hoofd had?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze waren toch verschillend van kleur?! Of laat mijn geheugen me in de steek?
Je ontwerp ligt er nog hoor. Er moet alleen nog een streepje bij staat er, en dat je nog een voorbeeld meeneemt? En voor de pijn moe tje het écht niet doen of laten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmm misschien hier van de week ook es langs Gekko en dan eens een afspraak gaan maken...
van de week liep ik nog door de stad maar durfde ik niet goed...
Er zijn geen vaste prijzen voor tribals, roosjes, kaboutertjes, kuikentjes, en staafmixertattoo's.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil een zwarte tribal over mijn bovenarm. Iemand enig idee wat het me ongeveer gaat kosten?
Bovenarm, dat is cmtje of 20?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er zijn geen vaste prijzen voor tribals, roosjes, kaboutertjes, kuikentjes, en staafmixertattoo's.
Moeten we gokken hoe het er uit ziet en hoe groot het is en waar je het wil laten zetten?
Oh, valt mee. Ik had VEEL meer verwacht. Bedanktquote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Kijk nou komen we ergens
Als je dit zou nemen zou je volgens mij ergens tussen de 250 en 300 uitkomen.
waarom niet "wij", "samen", "together" of "us"? of is dat dan weer niet poetisch genoeg?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga er binnenkort ook aan geloven. Ooit. Ik loop al een jaar of twee rond met een "gevoel" waar ik een tattoo bij wil hebben. Inmiddels ben ik er al uit waar ie moet komen, ik weet nog niet wat ik wil laten zetten. Het moet een kleine tattoo zijn, in grijstinten. Eén letter, een woord of een zin. En dan net onder mijn borstkas. Als je een lijn trekt van mijn navel naar mijn borstbeen, op die lijn 1/3 van boven, die plek, daar wil ik mijn tattoo. Het is zo'n vlak stukje huid, precies op het middelpunt van mijn lichaam, omgeven door mijn borstkas.
Het gevoel dat ik wil samenvatten is het immense gevoel van vrijheid, onafhankelijkheid en liefde dat ik voel als ik samenben met mensen van wie ik zielsveel houd en we iets tofs aan het doen zijn. Het is een warm geluksgevoel waar ik echt een soort high van krijg als ik het weer voel. Ik ben eigenlijk best wel gelukkig gewoon, en ik wil een tattoo die dat gevoel wat ik voel weergeeft.
Jezus, ik klink als een fucking Jehova. Anyway. Ik ben nogsteeds op zoek naar iets wat weergeeft wat ik bedoel. Het hoeft geen concrete afbeelding te zijn. Ik hoef geen plaatje, geen chinees teken, maar ik ben nogsteeds op zoek naar het woord of de zin dat weergeeft wat ik bedoel.
Vorige draft was de letter M in een mooi lettertype. M voor Morrissey en mama.. Twee mensen die me ontzettend inspireren. Ook vind ik het sowieso een mooie letter. Symmetrisch met hoeken enzo. Ook een optie ooit was het woord "libertine", a la Pete en Carl van The Libertines. Ik heb wel iets met die band, maar dat zou niet de reden zijn waarom ik dat woord zou willen laten zetten. Ik snap het gevoel dat het symboliseert, en dat is waar ik me wel bij aan kan sluiten.
[afbeelding]
Edoch, zowel M als libertine zijn opties, maar het is misschien ook wel een beetje "simpel". Kortom, ik ben er nogsteeds hard over aan het nadenken en er mee bezig. Beide ideeen zijn niet flawless, maar eerder een stap in de goede richting. Kortom, ik ga hier maar eens wat meer rondhangen, hopelijk komt dat mijn denkproces ten goede.
Hoezo? Ik wacht ook wel "eventjes" maar toch wel over 1 of 2 jaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, mijn indicatie zegt eigenlijk weinig. Zoveel shops, zoveel verschillende prijzen..
En ben je trouwens echt 16? Zou je dan niet eventjes wachten?
Een tattoo met "wij samen" erop vind ik een beetje kazig.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:49 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
waarom niet "wij", "samen", "together" of "us"? of is dat dan weer niet poetisch genoeg?
Ik geloof je!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Elleboog doet au.
Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef CherryLips het volgende:
hoe zit het eigenlijk met witte inkt, gaat dan snel vervagen?
iets kleins en simpels op m'n bovenarm, schouderblad, voet of enkelquote:Op donderdag 2 november 2006 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.
Wat wilde je dan met wit?
ach zo een ding zit er heel je leven een beetje reizen ervoor kan geen kwaadquote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wat is nou een goeie shop in Utrecht ? Kan iemand daar iets over zeggen ?
Ik zou bijna geneigd zijn om naar Zeeland te reizen, omdat ik de ontwerpen en uitvoering van de tattoos van ParanoidEv erg tof vind. Maar, Terneuzen is wel erg ver weg, en in Utrecht moet toch ook wel iets zijn....
Hahaha, de kriebels, zo herkenbaar!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef anneloeke het volgende:
Het kriebelt nu al een tijdje... ik wil nog een tattoo.
Maar hoe ga ik nu te werk om daar een echte tattoo van te laten maken?
Ik denk niet dat het zo simpel kan zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef mrcool het volgende:
.. Om er een echte tattoo van te laten maken zal je toch naar de tattooshop moeten! Kunnen ze het daar overtekenen op een plakplaatje.
dat kan je bij de meeste tattoo shops wel vragenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:27 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel kan zijn![]()
De tekening is namelijk niet echt perfect. Ik heb ze te klein getekend (was om het idee op papier te zetten hee) en daarom zijn de ronde randen niet mooi rond rond als ik het vergroot. (hoekjes!)
Moet ik dit nu opnieuw maken en "mooi" tekenen (wat ik niet zie zitten), of kan ik dat daar vragen of moet ik eerst iemand zoeken om die tekening te maken, ineens op juiste grote...
Ik kon het niet laten om even te lachen...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Bovenarm, dat is cmtje of 20?
photoshopje
Let niet op alles, had niks te doen, foto is alweer 1.5 jaar oud enzo etc
Edit: overgins wil ik niet dit, maar zoiets, maar ik zou even een prijsindicatie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |