Het is gewoon retehip. Je kunt bijna niet achter blijven natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:27 schreef fr0x het volgende:
Ik zie de laatste tijd tijdens het uitgaan mensen die met sterren/sterretjes rondlopen.. Wat is de bedoeling hiervan? Ziet er opzich wel geinig uit, maar wat betekent het? Ik zat te denken, bij hotels gebruiken ze dit ook 5 sterren is luxe enz ?
Wat ik zeg, groterquote:
Agree. Shop ziet er inderdaad ontzettend leuk uit ook!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
gave shop waar je geweest bent, strakke tattoo.
Tering, die gast heeft wel behoorlijk mooie plaatjes gemaakt zeg!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef AntiChrist het volgende:
foto komt van de website van de tattoo artistwww.tat2.nl
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef Neuk het volgende:
5 sessies!? Wat ga je doen dan? Je halve rug vol?
eigenlijk hoort ie gewoon heel groot op je borst natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef Koningin het volgende:
Ik wil deze heel erg graag in het klein op mijn onderrug:
[afbeelding]
Bon Jovi heeft hem ook.
[afbeelding]
Maar ik moet er nog eens over nadenken.
http://www.yourmeatismine.com/home.htmlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef FB-aight het volgende:
Ik wil graag weer een tattoo....
dit keer een zwart massief blok.... of wat willekeurige krassen .. hmmm
ja heel vet, daar gai k wat inspiratie vandaan halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.yourmeatismine.com/home.html
Maar die kende je vast al
Ja, jammer dat me tieten in de weg zitten....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
eigenlijk hoort ie gewoon heel groot op je borst natuurlijk![]()
Kijk anders eens of Lionel binnenkort in je buurt is, is vast ook wel je cup of tea dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:37 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja heel vet, daar gai k wat inspiratie vandaan halen
precies, dat gesjanker boven je reet.. helemaal als je een vrouw bent (en een vent trouwens ook)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
eigenlijk hoort ie gewoon heel groot op je borst natuurlijk![]()
die heeft echt mooie dingen op de site staanquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef AntiChrist het volgende:
mijn nieuwste tattoo
[afbeelding]
yep yep en daarbij komt ook nog eens dat het echt een relaxte shop is (met goede muziek!!) de shop zelf is alleen vrij onbekend dit komt meer door hun zelf trouwens want ze willen absoluut niet op beurzen etc. staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heeft echt mooie dingen op de site staan.
i dunno? volgens mij welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Zetten ze bij dat programma 'Piercings en tattoo's' nooit de naam van de studio en de artiest die in beeld zijn?? Of knipperde ik toen net met mijn ogen?
zat even op die site te kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kijk anders eens of Lionel binnenkort in je buurt is, is vast ook wel je cup of tea dan.
En als je zoekt zoekt zie je me op de website staan
Hij toert overal en nergens rond! Ik geloof dat hij deze maand in Rotterdam zou zijn.
-edit- Na even zoeken: http://www.25tolifetattoos.com/
Lionel ' Out of Step Tattoo' (France)
November 27th - 29th (2006)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:30 schreef saaw het volgende:
[..]
zat even op die site te kijken
[afbeelding]
staan echt veel mooie tats op!
Je hebt de OP gelezen........?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:20 schreef DylanYoung het volgende:
Weet iemand nog goede websites daarvoor, of mooie plaaten?
Ja. dat kan. Succes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:37 schreef nzw het volgende:
even een vraagje.
kan er een tattoo over een zelfgemaakte tattoo(oost-indische inkt) worde gezet want, na 4.5 jaar met zon ding rond te hebbe gelope ben ik dat lelijke ding wel zat
Ja, maar daar staan geen platen op die lijken op wat ik wil.quote:
dankje, nog een jaartje wachte om hem zonder gezeur te zettequote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:15 schreef PHteV het volgende:
gisteren de uit eindelijke tekening bekeken.
En meteen maar de eerste opzet erop gezet.![]()
[afbeelding]
Het wordt al wat.
ZOMFG!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef AntiChrist het volgende:
mijn nieuwste tattoo
[afbeelding]
waar op haar lichaam staan die??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:05 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaal wild van sienna miller's tattoo'tjes:
[afbeelding]
waarom was ik daar nou niet opgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |