Zeg, ga eens iemand anders jaloers makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:22 schreef koele het volgende:
als je t over de duvel hebt! Ik hoor het pingetje van het tostiapparaat alweer!
heerlijk, je mag er hier wel ff 1 komen halen hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, ga eens iemand anders jaloers maken.
Echte tosti-apparaten pingen nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:22 schreef koele het volgende:
als je t over de duvel hebt! Ik hoor het pingetje van het tostiapparaat alweer!
Hmm, ik vind eigenlijk dat het bedrijf dat behoort te betalen en niet de werknemersquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:39 schreef Ozziecar het volgende:
Goed idee
Bij mijn vorige werkgever deden we dit ook zo.
We waren in totaal met 5 personen en we hadden een "boodschappenrooster". Iedereen ging 1 keer per week naar de supermarkt / bakker voor vers brood en beleg.
Op vrijdag gingen we altijd naar de friettent, ook lekker
Voor de 4 dagen per week deden we 7,50 in een potje en daar betaalden we de boodschappen van. De friettent-rekening deden we altijd per persoon, of als het zo uitkwam om beurten betalen.
Ja, maar dan ben ik wel goedkoper uit dan 7,50 voor 4 dagenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:42 schreef Ozziecar het volgende:
Hoe dat zo?
Als je je boterhammen mee van huis neemt, dan betaal je dat toch ook zelf?
per persoon 7,50 voor 4 dagen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:39 schreef Ozziecar het volgende:
Goed idee
Bij mijn vorige werkgever deden we dit ook zo.
We waren in totaal met 5 personen en we hadden een "boodschappenrooster". Iedereen ging 1 keer per week naar de supermarkt / bakker voor vers brood en beleg. Da's wel iets om even rekening mee te houden. Voor je het weet moet er 1 persoon elke dag alles regelen, en op een gegeven moment gaat dat meestal tegenstaan.
Op vrijdag gingen we altijd naar de friettent, ook lekker
Voor de 4 dagen per week deden we 7,50 in een potje en daar betaalden we de boodschappen van. De friettent-rekening deden we altijd per persoon, of als het zo uitkwam om beurten betalen.
Soms hadden we wat geld over, dat schoven we dan door naar de volgende week of we betaalden er (een deel van) de frietrekening van
Nouja, wat kost een zak appels en 2 zakken verse broodjes? (om maar even wat te noemen)quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Ozziecar het volgende:
Een kleine 2 euro per dag is echt niet veel als je lekkere verse broodjes hebt met beleg naar keuze en wat vers fruit
Bovendien heb je het zelf in de hand. Als je er (met de groep) voor kiest om het heel simpel te houden, dan ben je natuurlijk goedkoper uit. Onze keuze was het niet, we hadden liever wat lekkers
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Echte tosti-apparaten pingen nietVan die veredelde broodrooster tosti-ijzers pingen, maar daar komen klote tosti's uit.
Tjah, of smaken verschillen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef koele het volgende:
[..]
[afbeelding]
en of echte tostiapparaten pingen! tss, scheer je weg met je kleffe klap-tosti-apparaat!
Kan dat ding pingen? Doet ie bij ons in het bedrijf nie!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef koele het volgende:
[..]
en of echte tostiapparaten pingen! tss, scheer je weg met je kleffe klap-tosti-apparaat!
dis de deluxe uitvoeringquote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan dat ding pingen? Doet ie bij ons in het bedrijf nie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |