k probeer tquote:Op donderdag 28 september 2006 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eens. Haal die kleppen voor je ogen weg TS...
Jezus, jij geeft ook niet op hequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef CleeJee het volgende:
TS, wil je voor haar vechten?
Hoe was jullie relatie voor ze in de ano-dip raakte?
Toen ook al vaker ruzie?
Pffff, dat weet jij helemaal niet met zekerheid dat zij niet helder kan nadenken. Misschien kan ze dat wel, en is ze TS gewoon moe, maar heeft ze de ballen niet om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:31 schreef CleeJee het volgende:
Waarom zou ik opgeven???
Vriendin van TS is nu even compleet niet zichzelf, de signalen die zij geeft zijn heel herkenbaar, maar uit ervaring weet ik dat die vaak niet zo bedoeld zijn zoals lijkt....komt allemaal door haar ziekte...
TS moet gewoon zelf beslissen of hij wil 'wachten' of dat hij er zelf een punt achter zet....hij kan (neem ik aan) nog nuchter nadenken, zij niet!
En jij weet wel zeker dat zij hem niet meer wil?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pffff, dat weet jij helemaal niet met zekerheid dat zij niet helder kan nadenken. Misschien kan ze dat wel, en is ze TS gewoon moe, maar heeft ze de ballen niet om dat te zeggen.
En ik kan me niet voorstellen dat zei zo zwak is om het niet te zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pffff, dat weet jij helemaal niet met zekerheid dat zij niet helder kan nadenken. Misschien kan ze dat wel, en is ze TS gewoon moe, maar heeft ze de ballen niet om dat te zeggen.
Nee. Dat weet ik niet. Ik zij dan ook "misschien" nietwaar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef CleeJee het volgende:
[..]
En jij weet wel zeker dat zij hem niet meer wil?![]()
nee dat kunnen mensen nooit. Mensen die zeggen van "Neee dat zou hij/zij nooit doen, daar ken ik hem/haar te goed voor" weten helemaal niet waar ze over praten. Ze kunnen dat onmogelijk weten. Ook al kennen ze de ander nog zo goed, in gevallen wordt er vaker gelogen dan dat de waarheid wordt gesproken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat zei zo zwak is om het niet te zeggen.
maar ik laat haar even met rust
Nee. Ik snap wel waar je heen wil. Als jij je wil vast blijven houden aan een strohalm dat ze eens in toekomst eventueel een keer wel met je samen wil zijn moet je dat vooral doen en je ogen sluiten voor de rest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:03 schreef hallo_mensen het volgende:
Was zn vriendin ook ziek?
Nee ik weet niet goed wat ik wil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Ik snap wel waar je heen wil. Als jij je wil vast blijven houden aan een strohalm dat ze eens in toekomst eventueel een keer wel met je samen wil zijn moet je dat vooral doen en je ogen sluiten voor de rest.
Ja , ze is bijna compleet onbereikbaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:56 schreef CleeJee het volgende:
nog nieuwtjes?
T spijt me, maar dit verdien je ook zelf hoor. Jij met je anorexia gelul. Nogmaals dit gaat niet om anorexia, maar om een meisje dat dr vriendje gewoon niets meer vindt. Ze wilt je niet meer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja , ze is bijna compleet onbereikbaar.
tot gister heb ik het kunnen opbrengen , maar gister en eergister ging ze over de grens , ik had voor mijn gevoel een normaal serieus gesprek met haar op msn totdat ze zei dat ze me even voor de gek aan het houden was met haar broer.
Toen brak er iets , want ze kan blijkbaar wel de moeite nemen om me voor de gek te houden maar in de tussentijd had ze me ook wel serieus kunnen nemen.
Time out ? of over? , mij maakt het niet meer uit máár als blijkt dat dit een time out voor haar is en ze me nog terug wil mag ze toch wel haar fouten toegeven.
Ik met me anorexia gelul? ze kwam er zelf mee , of kan je dan helemaal niemand vertrouwen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T spijt me, maar dit verdien je ook zelf hoor. Jij met je anorexia gelul. Nogmaals dit gaat niet om anorexia, maar om een meisje dat dr vriendje gewoon niets meer vindt. Ze wilt je niet meer!
Vind het toch jammer , ze had ook gewoon eerlijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
@TS
ik denk dat je gedumpt benmaar dat de dame in kwestie het niet durft te zeggen en hoopt dat jij dan maar een punt er achter zet.
of de anorexia wel of niet waar is kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar dat je blind bent voor afwijzingen is wel heel erg duidelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik met me anorexia gelul? ze kwam er zelf mee , of kan je dan helemaal niemand vertrouwen?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:31 schreef JoeyT het volgende:
of de anorexia wel of niet waar is kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar dat je blind bent voor afwijzingen is wel heel erg duidelijk.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
of de anorexia wel of niet waar is kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar dat je blind bent voor afwijzingen is wel heel erg duidelijk.![]()
Nee ik ben er niet blind voor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee , gister was het 2 weken geleden dat ik haar gezien heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef CleeJee het volgende:
wat heeft ze gezegd precies?
heb je haar laatste tijd nog wel ns gezien? ook niet zeker toch?
Nee, je bent niet dik. Je bent mollig?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
Ze was trouwens zo boos geworden door iets wat ik een beetje verkeerd omschreven heb.
Maarja![]()
Nee ,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, je bent niet dik. Je bent mollig?
Jij bent echt zo dom. Dit hele topic zeg ik al hoe het zit. Maar nee meneer de nep psycholoog zegt dat hij voor dr moet vechten blabla. Dit gaat niet om anorexia maar om een meisje dat een jongen niet meer leuk vindt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef CleeJee het volgende:
Je hebt nog heel veel te leren.....zeker tact......maar ach, je hebt daar nog jaren de tijd voor![]()
Dat zeer zeker , alleen vind het jammer voor haar wat ze nu aan het doen is , heb nu dus 8dagen niets meer van haar gehoord maar in de tussentijd begint ze ook andere mensen af te stotenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef CleeJee het volgende:
Je hebt nog heel veel te leren.....zeker tact......maar ach, je hebt daar nog jaren de tijd voor![]()
Nee , ze begint zich nu tegen iedereen zo te gedragen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom. Dit hele topic zeg ik al hoe het zit. Maar nee meneer de nep psycholoog zegt dat hij voor dr moet vechten blabla. Dit gaat niet om anorexia maar om een meisje dat een jongen niet meer leuk vindt.
sorry hoor, maar volgens mij ben jij degene die in deze nog het eea te leren heeft. JoeyT en ik hebben 'vanaf het begin' gezegd dat het helemaal geen flikker met anorexia te maken heeft. Het heeft te maken met dat die meid TS niet meer leuk vind, maar de guts niet heeft om dat toe te geven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef CleeJee het volgende:
Omdat die ’’vriendin’’ die haar eerst wel zo ’’steunde’’ nu ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef CleeJee het volgende:
JoeyT, dank voor het compliment dat ik dom ben!
TS: hoe weet je dat ze ook anderen aan het afstoten is?
Alleen maar omdat jij het toestaat hoor. Als je tegen d'r zegt dat ze op moet flikkeren, dan is 't klaar. ZIJ is degene die jou niet meer hoefde te zien he, kap het dan nu ook af. Zij heeft het zo gewild, prima, dan hoef jij je niet meer druk te maken, en dan moet ze opflikkeren met d'r gezeik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef hallo_mensen het volgende:
En vandaag begon het verhaal weer overnieuw
Klop jezelf maar fijn op je schouder!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
sorry hoor, maar volgens mij ben jij degene die in deze nog het eea te leren heeft. JoeyT en ik hebben 'vanaf het begin' gezegd dat het helemaal geen flikker met anorexia te maken heeft. Het heeft te maken met dat die meid TS niet meer leuk vind, maar de guts niet heeft om dat toe te geven.
Jij blijft maar zeiken over die anorexia en dat 'hij voor haar moet vechten'. Dat heeft helemaal geen nut als zij hem niet meer wil, en het is duidelijk dat ze hem niet meer wil. Jij hebt gewoon oogkleppen op. If it looks like a duck, walks like a duck and talks like a duck, it probably is a duck.
wat begon er dan precies overrnieuw?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef hallo_mensen het volgende:
En vandaag begon het verhaal weer overnieuw
Ja, ik zal mezelf op m'n schouder kloppen omdat ik zogenaamd zou hebben 'gewonnen' van een anoniem iemand ergens op een internetforum, that really makes my day inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Klop jezelf maar fijn op je schouder!
Zal ik niet doen, want nog altijd denk ik dat het anorexia-verhaal zeker nog steeds speelt, aangezien het meisje zich nu helemaal af gaat sluiten en niemand meer tot zichzelf toe laat. En dan lag het dus niwet specifiek aan TS, maar aan het meisje.
Maar oké, jullie zullen me vast niet volgen....
Ze begon via een ander emailadres tegen mij te praten op msn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:57 schreef CleeJee het volgende:
[..]
wat begon er dan precies overrnieuw?
vertel eens....
Ja , heb ik ook gedaan , maar ik kan het niet bevattenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij het toestaat hoor. Als je tegen d'r zegt dat ze op moet flikkeren, dan is 't klaar. ZIJ is degene die jou niet meer hoefde te zien he, kap het dan nu ook af. Zij heeft het zo gewild, prima, dan hoef jij je niet meer druk te maken, en dan moet ze opflikkeren met d'r gezeik.
Ze zegt t zelf... Je bent een kneus. Gooi dr uit je msn en uit je tel en leef verder. Waarom ze contact zoekt? Uit verveling en voor de aandacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja , heb ik ook gedaan , maar ik kan het niet bevattenwaarom zoekt ze nu wel opeens contact
het was toch zo goed voor haar als ik er niet was? waarom begint ze dan wél weer te praten.
![]()
Eens, als ik het zo hoor dan denk ik dat je d'r beter kwijt dan rijk bent, hoewel dat voor jou natuurlijk nu anders voelt, maar you'll get over it, trust mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zegt t zelf... Je bent een kneus. Gooi dr uit je msn en uit je tel en leef verder. Waarom ze contact zoekt? Uit verveling en voor de aandacht.
hmm ja idd. 18 man je bent jong geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou die brief niet sturen maar haar laten weten dat het over is, en een meid zoeken die je wel waard is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |