iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja een dakko in je gleuf schuiven of zoiets
En, hoe was die pasta?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:50 schreef Euc- het volgende:
Ik vond het erg leuk om te zien, ga morgen die pasta eens maken, wel met een stukkie vlees erbij.
Geen tijd om naar de supermarkt te gaan dus heb ik een scholletje gehaald op de marktquote:
En dat geeft wel weer aan dat ze niet spontaan langs komen, maar dat het vantevoren al was afgesproken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Tha_Butcha het volgende:
wel jammer om te zien dat ze bij die onderzeeboot precies datgene maakten wat hij
voor had gedaan, of eigenlijk ijsbrand dus.
Ik denk dat dat ook wel moest, ivm beveiliging enzo. Dat je dat een paar weken zoniet maanden van te voren moet plannen, er kan natuurlijk niet zomaar iemand op en af lopen ..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:38 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
En dat geeft wel weer aan dat ze niet spontaan langs komen, maar dat het vantevoren al was afgesproken.
Ik zag het in de trailer, heb de aflevering niet gezien, maar dan moet je toch onderhand helemaal rot van binnen zijn? Zeker nog roken erbij ook enzo?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Hopeloos geval daar in Muiderberg, die al 20 jaar frituurde.
2 Jaar, niet 20. Is nog steeds heel wat frituurwerk.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Hopeloos geval daar in Muiderberg, die al 20 jaar frituurde.
Herman zei nog dat hij hoopte dat als hij over een maandje terug zou komen er nog steeds gekookt zou worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:03 schreef mazeind het volgende:
[..]
2 Jaar, niet 20. Is nog steeds heel wat frituurwerk.
Die man van haar bijvoorbeeld... die kan het toch stimuleren of overnemen?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vond dat die vrouw het ook wel goed oppakte. Ik snap alleen niet waarom de rest van de familie dan niet zelf wat meer stimuleert of zelf eens wat doet als ze dat zo graag willen. "Dat krijgen we alleen als we uit eten gaan". Hopelijk helpt dit wel.
Er waren twee verschillendequote:Op woensdag 1 november 2006 08:53 schreef Typmuts het volgende:
Ik hoorde ook 20 jaar zeggen hoor! "20 jaar geen groenten gegeten" zei Herman tegen de groenteboer!
Gadver... ik moet er niet aan denken!
Volgens mij was die vent er 1 van het type 'ik kook niet, dat moet de vrouw doen'. Ondertussen wel steen en been klagen dat-ie vroeger goed te eten had, maar geen poot uitsteken om z'n vrouw te helpen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man van haar bijvoorbeeld... die kan het toch stimuleren of overnemen?
Idd dat snap ik ook niet zeker na 20 jaar iedere dag een vette bekquote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik snap trws niet dat je na jaren frituurvet nog steeds niet moddervet bent...
Ja, dat miste ik ook. Jammer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Euc- het volgende:
Waarom gaat hij niet onverwachts terug om te kijken wat ze ervan bakken? Dat vind ik wel jammer..
Ook al zijn ze weer terug in het oude ritme gevallen, toch zou ik het graag willen weten.
Ja, dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef golfer het volgende:
Al zijn bevriende maatjes komen weer even voorbij bij het helpen, deze laatste uitzending.
En hoewel ie eerst beweerde dat ie nooit uit blik kookt en zogenaamd niet eens wist hoe een blikopener werkte, laat ie die kookbroeder in de Makro wel blikjes tonijn en zalm inslaan.
Klopt. En ook niet toen in Noorwegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:34 schreef Weird- het volgende:
bij de roeiers niet iig en volgens mij ook niet bij die frituur-families, maar daar ben ik niet zeker van
Ja, dat was erg. Hij wist zogenaamd niet hoe een blikopener werkte, yeah rightquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:09 schreef Matness het volgende:
dat van die blikopener kwam op mij meer over als een fiks gevalletje van kapsones, want hij liep ook gelijk weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |