Maar je zegt tenminste wel keivriendelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
alleen de mensen die je kent niet nee, maar als je onbekende tegenkomt dan kijken ze je zo vuil aan van,, ik zal je eens in elkaar tremmen...ik ben gewend iedereen te groeten, mja nu onderhand hier niet meer, maar thuis wel hoor..als ik dan naar de hockey fietste kwam ik onderweg altijd van die ouwe opaatjes tegen die ik totaal nie kende maar die altijd keivriendelijk deden groeten.. toen ik hier naar de hockey ging en ik kwam onderweg een opaatje of omaatje tegen en ik groette die dan keken ze eerst alsof ze water zagen branden
![]()
hehe daar kunnen ook moeilijke tussen zitten hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar je zegt tenminste wel keivriendelijk![]()
Tja.. ach ze aussies zijn wel wat vriendelijk dan hier...... komt misschien door 't weer
hehequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe daar kunnen ook moeilijke tussen zitten hoorga niet naar een dorpje van 100 man waar iedereen elkaar kent want zo vriendelijk zijn ze daar dan niet als je als outsider komt
nou ook niet allemaal maar meestal hebben ze het daar niet op stadse lui
hehe ja KEI leuk je, dat heb ik van mijn vriendinnentoen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik altijd aan een rock een steentje ofzo whaha en ik kon de link maar niet leggen
maar nu gebruik ik het keivaak
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Dat van die dorpjes dat klopt wel ja... sommige plekken zitten echt van die rednecks....
Tasmania! Daar zitten vriendelijke mensen
Wel grappig een eiland dat groter is dan Nederland en er wonen maar 500.000 mensen.. Lekker rustig
Nou.. je hebt ook rednecks in het midden van Australie... ze lijken er verdacht wel op in ieder gevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurAustralie heeft ook maar iets meer dan 16.000000 inwoners ook niet veel voor zo'n groot oppervlakte, mja in het midden wil vrijwel niemand wonen
maar ok, hoeveel inwoners heeft nederland???
![]()
Rednecks heb je alleen in Amerika heze willen gewoon hun eigen leventje leven zonder al die stadse invloeden.
als het niet hoeft dan liever niet zeggen ze
als het niet anders kan ok
Waar heb jij eigenlijk gewoond in Australië?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurAustralie heeft ook maar iets meer dan 16.000000 inwoners ook niet veel voor zo'n groot oppervlakte, mja in het midden wil vrijwel niemand wonen
maar ok, hoeveel inwoners heeft nederland???
![]()
Rednecks heb je alleen in Amerika heze willen gewoon hun eigen leventje leven zonder al die stadse invloeden.
als het niet hoeft dan liever niet zeggen ze
als het niet anders kan ok
© The daily telegraphquote:Bushfire threat to Thredbo
A RAGING bushfire continues to threaten one of the nation's premier ski resorts as fire crews are unable to plough containment lines across the alpine terrain.
More than 700 tourists have been evacuated from the popular resort town of Thredbo after a fire burning out of control in Victoria crossed the border into NSW.
The fire is within 12km of the town, which could come under threat today, the Rural Fire Service (RFS) has warned.
It has burned 3200 hectares in NSW and 1400 hectares in Victoria.
Danger eased yesterday as storms drove down temperatures and raised humidity but the mercury is expected to hit 35 degrees today.
It rained overnight in the bushfire area but is not enough to deter it from approaching, the RFS said.
The town's residents have been allowed to stay, with most intending to do so to protect their properties, RFS spokeswoman Rebel Talbert said.
They have met with firefighters to plan for the possibility of an onslaught.
"All of the residents are very well prepared for the onset of fire," she said.
The police air wing, Polair, was brought in to conduct sweeps to look for campers or bushwalkers in Kosciuszko National Park, parts of which are now closed.
Campsites at Geehi and Swampy Creek were evacuated and closed, and visitors to the area were sent to an evacuation centre in the town of Jindabyne.
Many decided not to register at Memorial Town Hall, instead opting to cut short their holidays.
Thredbo Resort spokeswoman Susie Diver said the evacuation had been orderly and calm.
Six firefighting aircraft, an air crane and fire crews have been sent to dump water on the fire in the Snowy Mountains on the border of NSW and Victoria.
Kosciuszko National Park is closed south of the Snowy Mountains Highway and east of Cabramurra/Khancoban Road and the Alpine Way is closed from Dead Horse Gap to Khancoban.
Perth en sydney en heel kort nog in beerwah bij vrienden van mijn pa en ma voor we vertrokken omdat we eerder uit ons huis warenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk gewoond in Australië?
iets ouder dan 10quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
En hoe lang? Hoe oud was je toen?
iets langer jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef Vava het volgende:
Dus je hebt daar 10 jaar gewoond? Neem ik aan
Waar vond je het dan fijner om te wonen? Mij lijkt Sydney namelijk geweldig om te wonenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Perth en sydney en heel kort nog in beerwah bij vrienden van mijn pa en ma voor we vertrokken omdat we eerder uit ons huis waren
mja voor mij Perth omdat daar ook mijn vriendinnen en mijn beste vriendin wonen natuurlijk en daarna beerwah omdat je dan lekker dicht bij australia zoo bentquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Waar vond je het dan fijner om te wonen? Mij lijkt Sydney namelijk geweldig om te wonen
Eh ja hoor slechts 250 keer groter...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou.. je hebt ook rednecks in het midden van Australie... ze lijken er verdacht wel op in ieder geval(in de buurt van Mildura)
Volgens mij heeft Nederland er ook iets van 16.000.000en australie is maar een paar keer groter dan Nederland
Maar goed er zitten zoveel backpackers daar
![]()
En raardat ze niet in het midden willen wonen... je hebt er namelijk enorm veel... eeuh... zand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |