abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:32:51 #271
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42326002
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Ik vind haar solo nog mooier.
Met name nummers als Pagan Poetry. Een van mijn favorieten.
Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.

Solo heb ik haar eigenlijk niet verder gevolgd dan 'Debut', dus daar weet ik maar weinig van.
pi_42326055
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:32 schreef broer het volgende:

[..]

Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.

Solo heb ik haar eigenlijk niet verder gevolgd dan 'Debut', dus daar weet ik maar weinig van.
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:40:57 #273
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42326109
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?
Dat wat ik na 'Debut' aan singles hoorde, overdonderde mij niet zo. Dus heb ik niet de moeite genomen om het te luisteren. Het nieuwe was er wel van af, vond ik. Maar dan kan ik één zo'n liedje toch nog wel bijzonder en mooi vinden? Ook wat ik verder van de Sugarcubes ken (niet zo heel veel) heeft wel wat, maar heeft me nooit aangespoord om alles te downloaden of te kopen. Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.
pi_42326162
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ook zeker niet.

Maar als ik iets hoor wat me bijzonder bekoort, ga ik wel altijd op zoek naar meer van het goede.
En ik merk dan ook vaak dat ik voor mezelf al het beste in handen had, da's waar, maar ik kan het gewoon niet laten dan.
Het is uiteraard geen waardeoordeel, meer nieuwsgierigheid. Ik ben altijd in de "bang dat ik iets mis wat ik eigenlijk geweldig vind"-mode.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:58:06 #275
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42326261
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Ik ben altijd in de "bang dat ik iets mis wat ik eigenlijk geweldig vind"-mode.
Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.

Ik ben er nog niet uit of ik hem vaker ga luisteren.
pi_42326348
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:58 schreef broer het volgende:

[..]

Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.

Ik ben er nog niet uit of ik hem vaker ga luisteren.
Kan ik helemaal inkomen.
Ik begrijp waarom een heleboel mensen dit niets vinden. Het is ook niet bijster vernieuwend. Het is de intensiviteit van het betreden van het vele malen eerder betrede pad wat voor mij werkt. Maar ik verwacht zeker niet dat iedereen dat even charmant en ontredderend vindt.
pi_42326357
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:

[..]

En je quote ook nog eens geheel willekeurig.
Tsja dat krijg je dan.
pi_42326543
Music overload.

Tja, dat krijg je dan.
pi_42326694
Tijd om te gaan slapen, zo te zien.
Of om het te proberen iig.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:01:22 #280
862 Arcee
Look closer
pi_42348051

Lamon: Requiem For A Dream #2

Had je dat nog gezien?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42348203
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Arcee het volgende:

Lamon: Requiem For A Dream #2

Had je dat nog gezien?
Nog niet.
Maar het is wel toevallig.
Ik had laatst een stelletje die de film uitgezet had omdat ze het zo'n emotieloze hippe kutfilm vonden.
Ik probeerde het te sussen, door te zeggen dat het wel een erg zware en confronterende film was, waar je niet altijd zin in hebt, zodat ze de kans kregen om het daarmee eens te zijn, en verdere discussies te voorkomen. Maar nee, ze bleven de film afkraken alsof het troep was.
Nog nooit heb ik zo op mijn lippen moeten bijten om niet merkbaar geirriteerd te raken.
Ieder zijn smaak, da's zeker zo, maar 1 van mijn favoriete films zo afkraken, daar kan ik niet tegen.

Maar ik ben netjes gebleven.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:18:58 #282
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42348332
quote:
Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!

Godzijdank valt het mee.
pi_42348499
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:

[..]

Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!

Godzijdank valt het mee.
Sommige films, daar kun je je gewoon geen vervolg bij voorstellen.
Een paar hersenspinsels;

The Shawshank Redemption 2: Back to Prison
Schindlers List 2: The ones who didn't make the list.
Lost in Translation 2: Denmark.
Oldboy 2: For God's sake, she's your aunt!
American History X 2: Back in the habit!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:39:12 #284
862 Arcee
Look closer
pi_42348582
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef Lamon het volgende:
Nog niet.
Maar het is wel toevallig.
Ik had laatst een stelletje die de film uitgezet had omdat ze het zo'n emotieloze hippe kutfilm vonden.
Ik probeerde het te sussen, door te zeggen dat het wel een erg zware en confronterende film was, waar je niet altijd zin in hebt, zodat ze de kans kregen om het daarmee eens te zijn, en verdere discussies te voorkomen. Maar nee, ze bleven de film afkraken alsof het troep was.
Nog nooit heb ik zo op mijn lippen moeten bijten om niet merkbaar geirriteerd te raken.
Ieder zijn smaak, da's zeker zo, maar 1 van mijn favoriete films zo afkraken, daar kan ik niet tegen.

Maar ik ben netjes gebleven.
Een tweede keer kijken is de enige mogelijkheid, ja. Eigenlijk is discussiëren over films niet mogelijk, heb ik langzaamaan ondervonden.

Film is emotie, het raakt je in bepaalde mate wel of niet en dat gevoel kun je achteraf niet middels een discussie veranderen, hoogstens bijstellen op accenten. Laten we zeggen, een half puntje hoger of lager. Maar een 7 wordt nooit een 9 en een 8,5 wordt nooit een 6je.

Er over praten is wel leuk, heel leuk. Maar vaak gaan filmgesprekken over verschillen in mening en niet over raakvlakken in beleving.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:42:39 #285
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42348619
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Voorlopig niet. Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom. Inmiddels vind ik M. leuk, met wie ik vanavond stond te zoenen, maar R., voormalig scharrel en barvrouw, was het daar zo mee oneens dat ze me dat héél duidelijk heeft gemaakt. Daar komt nog als complicerende factor bij dat M. volgend jaar mede-bestuurslid is en we dus gewoon van elkaar af zouden moeten blijven. Dat is ook zo, maar ik vond M. al een hele tijd leuk, en blijkbaar is dat dus wederzijds. En morgen ga ik op weekend met een man (m/v) of 55, waaronder M. (maar R. iig niet, die hoef ik zelden meer te zien), dus ik ben heel benieuwd wat dat wordt.

Ohoh, arme ik.
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.

Nu wel snel slapen, want morgen om 9 uur weer college. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_42348660
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.
Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;

"Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom."

Dat het duidelijk blijft door alle voorletters heen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:48:03 #287
11923 I.R.Baboon
pi_42348680
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;

"Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom."

Dat het duidelijk blijft door alle voorletters heen.
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen". Maar goed, ik heb - voor de zoveelste maal, maar toch - me voorgenomen om mijn leven te beteren en bewust en verstandig besluiten te nemen, en da's totnutoe in ieder geval gelukt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:51:42 #288
11923 I.R.Baboon
pi_42348720
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.

Truste, L.
pi_42348723
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen".
Is dat je reputatie?
Is dat dan een slechte of goede reputatie, in de ogen van de meerderheid?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:55:18 #290
11923 I.R.Baboon
pi_42348758
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

Is dat je reputatie?
Is dat dan een slechte of goede reputatie, in de ogen van de meerderheid?
Een slechte. Gelukkig zijn er nog redelijk veel mensen die een "IR is dan wel nogal bot en onhandig, maar verder wel sympathiek en intelligent en wellicht zelfs aardig" opvatting hebben. En daardoor verkeer ik nog steeds niet in een sociaal isolement.
pi_42348769
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.

Truste, L.
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Post het alsjeblieft gewoon, voordat we echt allemaal in levende skeletten veranderen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:58:06 #292
862 Arcee
Look closer
pi_42348785
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:

Truste, L.
Ga je gang hoor, Lamon heeft toch geen zin om over films te praten.

Ik ga slapen, trouwens.

woensdag 4 oktober 2006 @ 01:58:43 #293
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42348793
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Mijn prostaat doet de laatste tijd nogal zeer.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:59:50 #294
862 Arcee
Look closer
pi_42348801
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Begin dan ook niet steeds over je haar.
pi_42348810
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Begin dan ook niet steeds over je haar.
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.
Dat is dus een twintigersprobleem.
pi_42348832
Ben pas sinds 19:30u wakker
tvp!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:19:27 #297
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42348954
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.
Dat is dus een twintigersprobleem.
En als ik me bij dat probleem aansluit is het weer een dertigersprobleem, en dus een non-probleem (heb ik zonet geleerd), en dus niet gewenst in semi-bikkeltijd.

pi_42348972
Neem een toupet.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:29:04 #299
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42348983
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Neem een toupet.
Neh.

Een toupet is een semi-bikkeltapijt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:29:30 #300