Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Ik vind haar solo nog mooier.
Met name nummers als Pagan Poetry. Een van mijn favorieten.
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.
Solo heb ik haar eigenlijk niet verder gevolgd dan 'Debut', dus daar weet ik maar weinig van.
Dat wat ik na 'Debut' aan singles hoorde, overdonderde mij niet zo. Dus heb ik niet de moeite genomen om het te luisteren. Het nieuwe was er wel van af, vond ik. Maar dan kan ik één zo'n liedje toch nog wel bijzonder en mooi vinden? Ook wat ik verder van de Sugarcubes ken (niet zo heel veel) heeft wel wat, maar heeft me nooit aangespoord om alles te downloaden of te kopen. Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ook zeker niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.
Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Ik ben altijd in de "bang dat ik iets mis wat ik eigenlijk geweldig vind"-mode.
Kan ik helemaal inkomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.
Ik ben er nog niet uit of ik hem vaker ga luisteren.
Tsja dat krijg je dan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
En je quote ook nog eens geheel willekeurig.
Nog niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Arcee het volgende:
Lamon: Requiem For A Dream #2
Had je dat nog gezien?
Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!quote:
Sommige films, daar kun je je gewoon geen vervolg bij voorstellen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!
Godzijdank valt het mee.
Een tweede keer kijken is de enige mogelijkheid, ja. Eigenlijk is discussiëren over films niet mogelijk, heb ik langzaamaan ondervonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef Lamon het volgende:
Nog niet.
Maar het is wel toevallig.
Ik had laatst een stelletje die de film uitgezet had omdat ze het zo'n emotieloze hippe kutfilm vonden.
Ik probeerde het te sussen, door te zeggen dat het wel een erg zware en confronterende film was, waar je niet altijd zin in hebt, zodat ze de kans kregen om het daarmee eens te zijn, en verdere discussies te voorkomen. Maar nee, ze bleven de film afkraken alsof het troep was.
Nog nooit heb ik zo op mijn lippen moeten bijten om niet merkbaar geirriteerd te raken.
Ieder zijn smaak, da's zeker zo, maar 1 van mijn favoriete films zo afkraken, daar kan ik niet tegen.
Maar ik ben netjes gebleven.
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom. Inmiddels vind ik M. leuk, met wie ik vanavond stond te zoenen, maar R., voormalig scharrel en barvrouw, was het daar zo mee oneens dat ze me dat héél duidelijk heeft gemaakt. Daar komt nog als complicerende factor bij dat M. volgend jaar mede-bestuurslid is en we dus gewoon van elkaar af zouden moeten blijven. Dat is ook zo, maar ik vond M. al een hele tijd leuk, en blijkbaar is dat dus wederzijds. En morgen ga ik op weekend met een man (m/v) of 55, waaronder M. (maar R. iig niet, die hoef ik zelden meer te zien), dus ik ben heel benieuwd wat dat wordt.
Ohoh, arme ik.
Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen". Maar goed, ik heb - voor de zoveelste maal, maar toch - me voorgenomen om mijn leven te beteren en bewust en verstandig besluiten te nemen, en da's totnutoe in ieder geval gelukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;
"Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom."
Dat het duidelijk blijft door alle voorletters heen.
Is dat je reputatie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen".
Een slechte. Gelukkig zijn er nog redelijk veel mensen die een "IR is dan wel nogal bot en onhandig, maar verder wel sympathiek en intelligent en wellicht zelfs aardig" opvatting hebben. En daardoor verkeer ik nog steeds niet in een sociaal isolement.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat je reputatie?
Is dat dan een slechte of goede reputatie, in de ogen van de meerderheid?
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.
Truste, L.
Ga je gang hoor, Lamon heeft toch geen zin om over films te praten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.
Truste, L.
Mijn prostaat doet de laatste tijd nogal zeer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Begin dan ook niet steeds over je haar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begin dan ook niet steeds over je haar.
En als ik me bij dat probleem aansluit is het weer een dertigersprobleem, en dus een non-probleem (heb ik zonet geleerd), en dus niet gewenst in semi-bikkeltijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.
Dat is dus een twintigersprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |