Jaa dat was een mooi topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Lieve Break-Out,
Ik heb nog nooit een ban gehad. Is dit raar?
Ben ik nu zwanger?
Groetjes,
Een wanhopige Waterman.
Beste Waterman.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Lieve Break-Out,
Ben ik nu zwanger?
Groetjes,
Een wanhopige Waterman.
Die heeft mooie uiersquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Lieve Break-Out,
Ben ik nu zwanger?
Groetjes,
Een wanhopige Waterman.
hebben jullie niet een mooie eigen topic ofzo met hendige sjieke lollerfoto's enzo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:49 schreef oshiro het volgende:
Officiëel strateeg van de FOK!Knokploeg
Dat noemen we TETTENquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft mooie uiers![]()
Wel als je ze alleen maar bier voertquote:
Nee dan laten ze bier schetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel als je ze alleen maar bier voert![]()
We zullen zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als jij van die 1 gemiddeld per dag af komt![]()
Die laat je condenseren op een koude plaat en dan heb je weer bierquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee dan laten ze bier scheten![]()
mag ik proeven?quote:
Daar zit misschien wel markt inquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die laat je condenseren op een koude plaat en dan heb je weer bier![]()
Zou knap zijn hoorquote:
en als je daar nou een vlam bij houdt wordt het nog gesteriliseerd ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan verdampt de alcoholquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
en als je daar nou een vlam bij houdt wordt het nog gesteriliseerd ook
ik sta nog steeds op 3 maar dat komt omdat ik een tijdje heb zitten lurken hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou knap zijn hoorIk probeer al een week over de 39 heen te komen met 300 posts in 2 dagen
![]()
Scherp. Er mag natuurlijk geen bier verloren gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat moet je dus weer laten neerslaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:54 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Maar dan verdampt de alcohol![]()
Kdenk dat een kratje kopen makkelijker isquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat moet je dus weer laten neerslaan
Dalai Lamaquote:
Yupquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kdenk dat een kratje kopen makkelijker is![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Scherp. Er mag natuurlijk geen bier verloren gaan.
mensen die zeggen bier is bier, oprottenquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
wheheheheh goed topiqueeeeeeeeeeeee
Er is ook nog ergens een mooi topic over, van Kindervriend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
Hitlerbierik heb nog zon plaatje hier
Van die winkel met allemaal vaag bier ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
Hitlerbierik heb nog zon plaatje hier
bier moet gewoon alleen maar koudquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef rustig het volgende:
[..]
mensen die zeggen bier is bier, oprotten
bier moet koud of niet, en daarmee basta.
Of je zet je tv uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef rustig het volgende:
teleshop moeten ze mee stoppen, SHOP voor NOP, weg dr mee, t mot geld kosten
afschieten al die tv celebrity lui, de wereld zou mooier zijn
juistquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
bier moet gewoon alleen maar koud
Die blonde slet van die call spelletjes op sbs snachts is anders best neukbaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef rustig het volgende:
teleshop moeten ze mee stoppen, SHOP voor NOP, weg dr mee, t mot geld kosten
afschieten al die tv celebrity lui, de wereld zou mooier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |