Mauriscoquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef Maurisico het volgende:
Heuj?! Zijn we weer begonnen met iets wat op een servival lijkt?
Meegesleurd naar de bedsteequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen?? Ik wilde je net een mailtje sturen![]()
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maurisco![]()
Volgens mij is het meer Jappie pesten
![]()
![]()
Alweerquote:
Ik laat me door niemand slepen, hebben ze de kracht niet voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
wat een teamquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
En met jou winnen ze de oorlogquote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
Daaaag overloopsterquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
herinneringquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me er morgen nog ff aan herinneren![]()
hmm niet goed?? jij ging toch slapenquote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:15 schreef Jappie het volgende:
Ghegehe...wat een sukkelaars.....nog steeds met dat stomme topickaap spelletje bezig als ware het 2 onzindelijke hondjes die proberen hun terrein af te bakenen door maar overal tegen aan te zeiken.![]()
How low can you go ?? ....getuige Bommels nieuwe schandknaapje kennelijk idd chiwawa.....![]()
Oh...en Bommels...als je vandaag of morgen klaar bent met je nieuwe speeltje...laat hem dan niet voor oud vuil hier op het forum liggen....breng hem gewoon netjes naar een asiel of geef hem desnoods een spuitje voor het geval je hem te erg heb uitgewoond wil je?![]()
Morguh, ik draai wel ff een zware..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
draaien en een zware...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, ik draai wel ff een zware..
zware shag hequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
draaien en een zware...ik zou er een beetje misselijk van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |