Ik denk dat de nieuwe ploeg nu begint ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Goede regie daar in het huis
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Ze hadden bovendien opdracht van Bridget om het "snel" te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het afscheid is inderdaad minder emotioneel dan voorheen. Misschien dat het nog komt, maar dat was ook wat ik dacht toen Milica het huis uit moest. Echt uitgebreid groeten zit er niet echt bij.
Oké, ze lag niet zo heel erg goed in de groep, maar buiten dat....
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef n1ek het volgende:
in de poll van de bb site staat ook "Egbert zal het wel weer verpesten"
die lui hebben duidelijk iets tegen hem
Lijkt me niet iets om te vierenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we nog een feestje krijgen ter gelegenheid van E10's verjaardag ???
Ik ga er niet op wachten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Die exit is een betere reden voor een feessie dan Etjens verjaardagquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten.![]()
Maar ik denk het niet vlak na een exit.
Zekerquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ik hoop het wel. Heftige avond gehad, noodrantsoen, net genomineerd en dan er lekker wat drank ingooien --> Da's wachten op emotiesquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
vorig jaar gebeurde het toch ook wel eens na een exit hadden ze voor tijdens de life sigaretten en drank gekregen en daarna ...losquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:
Ik snap niet wat je tegen die man hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Iedereen toch? Als je die man wél leuk vind is het óf familie óf je krijgt ervoor betaald.
Beter van niet..... wordt het ook niet vrolijker van...quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn al lang bezig.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Gaat er nu nog genomineerd worden?
Er wordt nu genomineerd, en ik denk dat je gerust kan slapen want het is een dooie boel nuquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Vast wel..iets kleins of iets lullig...Naast Eg wordt hij ook vaak in de zeik genomenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn bezig met nomineren maar dat lijkt me het juiste moment om te gaan slapen, er mag nu niet meer over gepraat wordenquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is er aanleiding dat ik de streams bij mij aanzet, of kan ik gerust slapen?
Wie o wie kan mijn boeiende (ahum) vragen beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |