Dan klopt je ondertitel niet. En wat is er mis met Drenthe ? Ik heb net de auto weg gedaan, omdat ik Drenthe niet langer wil vervuilen met mijn auto!quote:
Ja, geen zin gehad om te veranderen nog, sue mequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan klopt je ondertitel niet. En wat is er mis met Drenthe ? Ik heb net de auto weg gedaan, omdat ik Drenthe niet langer wil vervuilen met mijn auto!
Waarom ben je uit Groningen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, geen zin gehad om te veranderen nog, sue me
En wat er mis is dat ik in Groningen zat en eik niet weg wilde. Dat er iets mis zou zijn met Drenthe zijn niet mijn woorden, nog nie tenminste.![]()
He NrSix, mijn oma zit in dat bejaardenhuis wat jij noemt in je sig!quote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef NrSiX het volgende:
Hoi Mark, nog steeds alles goed?
Wanneer kom je een keer in Grunn stappen danquote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef NrSiX het volgende:
Hoi Mark, nog steeds alles goed?
Tjah dat is Emmen he... Woon je in Assen dan merk je daar vrijwel niets meer vanquote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef pekel het volgende:
Moet zeggen....ben eerlijk gezegd blij dat ik volgend jaar hier weg ben. De "boerenmentaliteit" hier begint me de laatste maanden wel te ergeren![]()
Iedereen merkt het wel maar het boeit niemandquote:Op woensdag 6 december 2006 00:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Drenthe is gewoon een vrij saaie dunbevolkte provincie waar je een schot kan afvuren zonder dat iemand het merkt..
Meppel best leuke binnenstad, verder te duur.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef du_ke het volgende:
Drenthe en dan speciaal Meppel zijn best tof.
Ja de huizenprijzen zijn er wel erg aan de hoge kantquote:Op donderdag 7 december 2006 17:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Meppel best leuke binnenstad, verder te duur.
Inwoner van Norg meld zichquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij hebben de vluchtheuvel in norg![]()
Is die toko daar nou al eens failliet ?quote:
Ze kunnen nog altijd de heuvel op vluchtenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:56 schreef boem-dikkie het volgende:
ja wanneer gaat norg failliet ?
Sneu voor die oudersquote:Meisje dood aangetroffen in valthermond
De politie is een grootschalige onderzoek gestart naar de dood van een 12-meisje -jarig dat gisteravond is aangetroffen op de Valtherdijk. Het onderzoek richt zich op het achterhalen van de toedracht, dinsdagavond is een sporenonderzoek verricht op de Valtherdijk.
Dit onderzoek is vandaag op de relevante plaatsen voortgezet. In verband met het onderzoek worden er door de politie op dit geen nadere mededelingen gedaan.
Het is nog onduidelijk hoe het meisje dat is gevonden op de Valtherdijk tussen Valthermond en Nieuw Weerdinge om het leven is gekomen.
Het 12-jarige meisje is een leerling van openbare basisschool De Westhoek in Tweede Exloermond.
De politie heeft gisteravond de omgeving afgezet en is uren bezig geweest met een sporenonderzoek.
Iedereen die in de buurt kwam moest zich legitimeren en kentekens van auto's werden genoteerd.
Docenten, ouders en leerlingen van de basisschool zijn vanmorgen geïnformeerd over de situatie. Burgemeester Slagman van Borger-Odoorn heeft in een persverklaring geschokt en verdrietig gereageerd.
Volgens een nog onbevestigde bron zou het meisje gisteravond omstreeks zes uur vanuit Tweede Exloërmond na paardrijles naar huis zijn gefietst. Haar ongeruste ouders hebben nadat ze niet thuis kwam eerst familie en bekenden gebeld of deze wisten waar hun dochter was.
Toen niemand wist waar het meisje verbleef, heeft men de omgeving afgezocht en de politie gewaarschuwd. Door wie het meisje uiteindelijk is aangetroffen is nog niet bekend, ook niet of haar fiets inmiddels is gevonden.
Ik heb trouwens op de Mavo in Norg gezeten. Later is die naam veranderd naar Dr Nassau College.quote:
Nieuw-Roden dat kan niet iets zijn waar je trots op bentquote:
Roden is tofferquote:Op woensdag 13 december 2006 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nieuw-Roden dat kan niet iets zijn waar je trots op bent.
Fok! je meent het?quote:
armoe troef doar in't Rônerveldquote:Op woensdag 13 december 2006 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nieuw-Roden dat kan niet iets zijn waar je trots op bent.
Ik ben tenminste een halfje, beter als geenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
armoe troef doar in't Rônerveld![]()
100% Rôner hierquote:Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een halfje, beter als geen![]()
Neej nog steeds nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is die toko daar nou al eens failliet ?![]()
50% Rôner en 50% Westerkwartier, levende zga. aan de uitvalweg naar de snelweg voor rônersquote:
Laat staan dat we weten hoe we Valthermond moeten schrijvenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Djeez het volgende:
Klote dat Drenthe nu slecht in het nieuws is. Over dat maachien uut Valtermond, die noemen ze 'het meisje uit Drenthe'. Tsss, net als wij niet weten waar als Valtermond ligt!![]()
Ach man lul niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de huizenprijzen zijn er wel erg aan de hoge kant.
*eensch.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach man lul niet.Het is hier echt zo veel goedkoper dan in de randstad. Mijn ouders vergapen zich elke keer dat ze hier op bezoek zijn aan de lage huizenprijzen. Misschien dat het in vergelijking met andere plaatsen in Drenthe wat duur is, maar echt niet voor Nederlandse begrippen.
Uiteraard en vergeleken met Zwolle is het ook al goedkoop. Maar als ik zie dat m'n neef in Emmen voor weinig een leuk huisje kan kopen dan lukt je dat in Meppel echt niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach man lul niet.Het is hier echt zo veel goedkoper dan in de randstad. Mijn ouders vergapen zich elke keer dat ze hier op bezoek zijn aan de lage huizenprijzen. Misschien dat het in vergelijking met andere plaatsen in Drenthe wat duur is, maar echt niet voor Nederlandse begrippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |