abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42126627
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Yfke wat ademhalingsproblemen heeft als ik haar zo hoor praten.

Nog iemand die zich ergert aan die zware inademingen mét geluid tussen haar woorden door?
Zou best kunnen idd!
Wij hadden een meisje in de klas met een te smalle neusdoorgang oid, die praatte ook raar. Die is daar aan geopereerd, maar dat doen ze bij Yfke natuurlijk niet.
Sanne praat ook zo vreselijk nasaal, maar dat kan ook dialect zijn. Enniewee, ik vind Sanne best op Yfke lijken.
pi_42126630
De foto's staan trouwens wel op internet hoor.
Gewoon even naar www.modelmasters.nl gaan en dan op de persoon klikken van wie je de foto wilt zien (in die balk).
Dan komen alle foto's van diegene langs in de balk en dan kun je de foto die je groter wilt zien kiezen.
pi_42126639
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Yfke wat ademhalingsproblemen heeft als ik haar zo hoor praten.

Nog iemand die zich ergert aan die zware inademingen mét geluid tussen haar woorden door?
Yep, maar nu haalt ze meteen wel eigenhandig de doelstellingen van het programma onderuit. Als je naar Yfke (toch wel een goed model dus) kijkt is het enige dat ze kan goed op foto's staan en over een catwalk lopen. Ze moet dr mond niet opentrekken.... Van de deelneemsters wordt toch wel wat meer verwacht om als topmodel aan de bak te kunnen... Misschien kunnen ze volgend week een zuurstofapparaat voor dr neerzetten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42126834
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:

[..]

Waarom spreekt ie geen Nederlands dan? !
Je hebt dat accent toch gehoord? Dan wil je niet eens meer dat ie Nederlands leert spreken.
pi_42127283

Prachtige foto van Sylvia. Ik vind het vooral goed hoe ze elkaar aankijken..ook ligt haar lichaam goed...je voelt de spanning tussen de 2. Mooie foto. En haar verhaal ontroerde me wel hoe ze vertelde eigenlijk heel ongelukkig te zijn.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42127368

Anne Marie en haar lover op de snelweg. Ze hebben haast, maar Anne Marie moet nodig naar de wc en besluit al rijdend te poepen. Zo ziet d efoto eruit. Gezicht ziet er wel veel beter uit dan vorige week.

Soms vind ik haar een wat vet gezicht hebben..terwijl ze absoluut niet vet is.
pi_42127429

De broek geeft Ovo een flubberreet. Ben al blij dat Ovo niet lacht op de foto want haar scheve tanden laten me scheel kijken. Leuk politiek correct om haar erin te houden, maar winnen zal ze niet, daar is ze gewoon TE lelijk voor.
pi_42127499

Sanne, prachtig op de foto, vooral haar gezicht. Haar lichaam vind ik een beetje te dun, je kunt pianospelen op haar ribben. Nu nog wat persoonlijkheid krijgen en je maakt kans om te winnen. Qua foto's misschien het sterkste..maar wat een dooie mus als ze praat. Tevens kan ze geen woord Engels..dan kom je niet ver, poes.
pi_42127547

Wow wat een geile Bengaalse tijger inderdaad. Dit had ik niet verwacht. Geweldige foto..de geilheid druipt ervan af. Daisy is erg mooi en lief en leuk....maar ze maakt op veel mensen niet een verpletterende indruk als je haar gewoon zou zien. Sylvia heeft dat meer.
pi_42127596

Tja ik vind dat hij hier de foto een beetje verpest...de halve lach van Marcia vind ik ook niet echt super.
pi_42127648

Ik denk dat hier de fout bij Carli ligt..ik denk dat hij de foto van de andere kant had moeten nemen..zo ziet haar lichaam er natuurlijk raar uit..en dan kan je nog zo modellerig zijn als je wilt zijn dan nog ziet het er niet uit.
pi_42127671
Wel een leuke aflevering! Ik had alleen verwacht dat Marcia eruit zou gaan. Maar ja, even janken om je kindje doet wonderen.

Ik erger me dood aan dat praten van Yfke, maar het leek tijdens het oefenen voor de spiegel wel minder te zijn!

Sylvia is leuk geworden! Ik had niet verwacht dat ze een gevoelige kant zou hebben, maar nu ze die heeft laten zien vind ik haar een stuk leuker!
pi_42127741
Die foto van Daisy is mooi!
pi_42127788
Als je op de foto's klikt dan zie je de grotere versie.
pi_42127837
Bij de foto van Daisy en Sylvia voel je echt een spanning tussen hem en haar...is wel sexy.
  maandag 25 september 2006 @ 23:39:59 #41
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42128457
Thnx Loveprofusion!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 25 september 2006 @ 23:41:34 #42
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42128512
Sylvia, sanne en daisy hebben de sterkste foto's absoluut. En AnnaMarie die eerst mijn favoriet was bakt helaas van het hele poseren geen drol
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42128922
Ja haar foto's zijn shit...van AnnaMarie..maar ze heeft wel echt een modellenlook vind ik..maar het komt er niet meer uit na aflevering 1 en 2.
  maandag 25 september 2006 @ 23:59:07 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42129153
Dat zijn allebei buitenlocaties geweest. het viel me bij de eerste al op dat ze dan echt haar ogen tot spleetjes gaat knijpen e.d. Ik denk dat zij het beter doet in een studio.
pi_42129326
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Samson het volgende:
Dat jurkje van Yfke, zeker LITTLE black dress
dat jurkje was moooi.. mja, niet voor mij.. maar toch
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]

Sanne, prachtig op de foto, vooral haar gezicht. Haar lichaam vind ik een beetje te dun, je kunt pianospelen op haar ribben. Nu nog wat persoonlijkheid krijgen en je maakt kans om te winnen. Qua foto's misschien het sterkste..maar wat een dooie mus als ze praat. Tevens kan ze geen woord Engels..dan kom je niet ver, poes.
Sanne, haar foto is het beste. Haar lichaam komt niet het beste uit, maar haar houding naar die kerel.
Sylvia, vind ik eigenlijk niet zo super goed hier.
Daisy, dat stuk bij dr been.. wat skinny
Charmayne, haar houding oogt raar maar haar foto vind ik iig beter dan Marcia en Anna Marie..

Charmayne had toch geen beugel meer? Waarom trekt ze dan een bek alsof ze een beugel heeft?
Wel sad trouwens.. zo, na je verjaardagstaartje uitge worden.
Delivered without an information leaflet
pi_42130159
Toch Vind ik het Programma erg leuk tijdverdrijf, ookal is het natuurlijk een no-budget uitvoering van ANTM, heb weer genoten vanavond..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42131995
Sylvia heeft me via het officiele forum een bedanktberichtje geschreven. Echt lief! Ik zal haar proberen hierheen te lokken en of ze hier ook een keer wil posten, maar geloof dat ze het erg druk heeft met modellen werk.
pi_42132037

Charmayne bij maxmodels. Weer dat pruilipje.
pi_42132051

Deze is wat mooier..
  ESF Reporter dinsdag 26 september 2006 @ 07:48:34 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_42133158
Heeft Charmayne al een contract bij Max Models nu, of zijn die foto's gemaakt ergens tijdens het programma?

Gelukkig was het gisteren weer een leuke aflevering en gaat de amusementswaarde van Tap Maddel met sprongen vooruit! Yfke blijft een draak van een presentatrice (heb je Australia's NTM wel eens gezien op zaterdag, is echt leuk, met een superleuke presentatrice..ach ja, je kunt niet alles hebben).
Die prijs ook. Verschil moet er wezen, in ANTM mag je voor 10.000 $ shoppen bij een juwelier, hier gaan ze voor een euro of 100 bij de Etos uit de schappen plukken.

Sylvia valt me ook reuze mee nu! Wie had dat gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')