Zou best kunnen idd!quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Yfke wat ademhalingsproblemen heeft als ik haar zo hoor praten.
Nog iemand die zich ergert aan die zware inademingen mét geluid tussen haar woorden door?
Yep, maar nu haalt ze meteen wel eigenhandig de doelstellingen van het programma onderuit. Als je naar Yfke (toch wel een goed model dus) kijkt is het enige dat ze kan goed op foto's staan en over een catwalk lopen. Ze moet dr mond niet opentrekken.... Van de deelneemsters wordt toch wel wat meer verwacht om als topmodel aan de bak te kunnen... Misschien kunnen ze volgend week een zuurstofapparaat voor dr neerzettenquote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Yfke wat ademhalingsproblemen heeft als ik haar zo hoor praten.
Nog iemand die zich ergert aan die zware inademingen mét geluid tussen haar woorden door?
Je hebt dat accent toch gehoord?quote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom spreekt ie geen Nederlands dan?!
quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Samson het volgende:
Dat jurkje van Yfke, zeker LITTLE black dress![]()
Sanne, haar foto is het beste. Haar lichaam komt niet het beste uit, maar haar houding naar die kerel.quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Sanne, prachtig op de foto, vooral haar gezicht. Haar lichaam vind ik een beetje te dun, je kunt pianospelen op haar ribben. Nu nog wat persoonlijkheid krijgen en je maakt kans om te winnen. Qua foto's misschien het sterkste..maar wat een dooie mus als ze praat. Tevens kan ze geen woord Engels..dan kom je niet ver, poes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |