abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42416596
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Juweel het volgende:
Er staat op een bepaalde Wiki pagina wie de winnares is. Als het klopt vind ik dat echt flauw.
Hoevaak moeten we nou nog zeggen... De finale is nog niet opgenomen.
pi_42417284
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou zeg. Niet iedereen heeft misschien tijd om alle pagina's van alle deeltjes door te lezen.
Syllables govern the world
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:17:59 #278
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42417486
quote:

[..]

Laat 't in de OP zetten.
Dat scheelt je ook weer een hoop ergernis aan mensen die niet alle 5 delen hebben gelezen en dat dus niet weten.
(Un)masking for the greater good.
pi_42417810
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Laat 't in de OP zetten.
Dat scheelt je ook weer een hoop ergernis aan mensen die niet alle 5 delen hebben gelezen en dat dus niet weten.
Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk groot

"WIN VIP KAARTEN; Wil jij kans maken op één van die felbegeerde kaarten voor de finaleshow van ModelMasters: Holland’s Next Top Model?"

Zucht...
pi_42417863
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik denk nog steeds dat Sylvia gaat winnen.

Daisy en Marcia worden denk ik nr. 2 en 3.

De tanden van Sanne zijn lelijk!!!

Ovo gaat er uit volgende week.
tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.

Sylvia, de aanstaande voetbal/miljonairs-echtgenote vind ik meer een pin-up
Daisy is het wat klassiekere, intellectuele type
Sanne, wel goed zolang ze poseert met haar mond dicht en niet praat
Ovo vind ik, sorry, lelijk, die krijgt overigens volgens mij al heel jong 2 diepe lijnen bij haar mondhoeken, zie je nu al.
heel veel modellen zijn in het echt trouwens lelijk, maar heel fotogeniek en inderdaad goede klerenhangers
pi_42421875
quote:

[..]

Hou het even vriendelijk zeg! Dat jij niets beters te doen hebt dan alles hier secuur bij te houden betekent niet dat ik ook alle tijd heb om niets te doen!

Maar, goed om te weten dat de finale live is.
pi_42421983
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk groot

"WIN VIP KAARTEN; Wil jij kans maken op één van die felbegeerde kaarten voor de finaleshow van ModelMasters: Holland’s Next Top Model?"

Zucht...
Tja, en als ik nooit op die site hebt gekeken, is het zeer goed mogelijk dat ik die zin nooit voorbij heb zien komen, zucht!

Sjongejonge, wat een irritaties hier! Allemaal dames die gefrustreerd zijn dat ze zelf niet zijn uitgekozen voor dit geweldige tv-programma?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:16:44 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42423911
Juweel als je je eerst ff inleest voordat je zulke dingen gaat spuwen....over geirriteerd gesproken zeg...

het is hier best gezellig, maar keer op keer dezelfde vraag is niet altijd leuk he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42423996
Waar vroeg ik iets dan? Ik maakte een opmerking over iets wat ik op een ander forum had gelezen, that's all.

En ja, ik reageer ook geirriteerd das waar. Nu klaar?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:48:37 #285
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42424872
Elseetje, ik zie dat je me quote. Ik vermoed dat je het niet zo zeer tegen mij had, aangezien je in het topic zws hebt kunnen lezen dat ik een HNTM kijker van het eerste uur ben, en wel degelijk goed op de hoogte van wat er wél en niet speelt. Ik reageerde puur op Toeps met een gemeende opmerking om het volgende keer in de OP op te laten nemen zodat het niet steeds gevraagd wordt.

Zou 't naar vinden als ik -ongewild- in het meningsverschil wordt betrokken.

Zullen we overigens weer gezellig verder kletsen over het programma, dames? Da's veel leuker dat wat we de laatste posts aan het doen zijn.

[ Bericht 38% gewijzigd door Natalie op 06-10-2006 16:01:30 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:00:57 #286
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42425183
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:30 schreef robert2006 het volgende:

[..]

tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.

Sylvia, de aanstaande voetbal/miljonairs-echtgenote vind ik meer een pin-up
Ze heeft idd wel zo'n 'voetbalvrouwzweem' over zich
quote:
Daisy is het wat klassiekere, intellectuele type
Sanne, wel goed zolang ze poseert met haar mond dicht en niet praat
Ovo vind ik, sorry, lelijk, die krijgt overigens volgens mij al heel jong 2 diepe lijnen bij haar mondhoeken, zie je nu al.
heel veel modellen zijn in het echt trouwens lelijk, maar heel fotogeniek en inderdaad goede klerenhangers
Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.
pi_42428788
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:48 schreef Natalie het volgende:
Elseetje, ik zie dat je me quote. Ik vermoed dat je het niet zo zeer tegen mij had, aangezien je in het topic zws hebt kunnen lezen dat ik een HNTM kijker van het eerste uur ben, en wel degelijk goed op de hoogte van wat er wél en niet speelt. Ik reageerde puur op Toeps met een gemeende opmerking om het volgende keer in de OP op te laten nemen zodat het niet steeds gevraagd wordt.

Zou 't naar vinden als ik -ongewild- in het meningsverschil wordt betrokken.

Zullen we overigens weer gezellig verder kletsen over het programma, dames? Da's veel leuker dat wat we de laatste posts aan het doen zijn.
Nee hoor Natalie, was absoluut niet persoonlijk bedoeld. Het was meer als andere optie op wat jij zei. Ik weet dat mensen die niet de moeite nemen om het forum te lezen waar ze posten, ook niet de moeite nemen om de OP te lezen, en ook niet om naar de officiele site te gaan, maar het was gericht aan aaaaaaaaaalle mensen die steeds speculeren over de al of niet opgenomen finale. Was ook niks persoonlijks tegen Juweeltje, dat is gewoon nummer zoveel die hard blaat wat we niet willen horen. Op naar aanstaande maandag!
pi_42428915
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:

Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.
Hmm, sja, maar het is ook niet zo heel slim om je lam te zuipen als je de volgende dag een shoot hebt.
pi_42429078
Flauw om erop door te gaan, en het schijnt dus bevestigd te zijn dat de finale nog moet plaatsvinden, echter is er dan iets dat ik niet begrijp, Yfke vertelde al weken geleden dat ze bijna alle afleveringen erop hadden zitten, ze moesten er nog een of zo. Die afleveringen zijn natuurlijk dus alweer een tijdje terug opgenomen.
Als het klopt wat er gezegd wordt gebeurt er dus wekenlang helemaal niets en dan ineens gaan ze de finale opnemen. Dat lijkt gewoon niet te kloppen. Ze stoppen natuurlijk niet wekenlang om dan allemaal weer ns bij elkaar te komen voor een finale.
De kaarten die je kunt winnen zijn ook voor een FinaleSHOW. Zou t niet toch zo zijn dat de winnares toch al lang bekend is? Niet om te stoken, maar het lijkt me een stuk logischer....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42429455
Dat is wel bij meer programma's hoor. Ik kan me even niet herinneren welke... Maar ik heb het vaker gehoord.
pi_42481649
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef Toeps het volgende:
Dat is wel bij meer programma's hoor. Ik kan me even niet herinneren welke... Maar ik heb het vaker gehoord.
Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.

Ik geloof niet dat de finale van HNTM al opgenomen is.
pi_42492263
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:15 schreef Augustina het volgende:

[..]

Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.

Ik geloof niet dat de finale van HNTM al opgenomen is.
Oh ja! Dat was het idd!
En bij Idols zit er ook een geruime tijd tussen de audities en de liveshows.
pi_42498661
Ik heb Yfke ergens horen zeggen (volgens mij bij Jensen?) dat ze alle shows hadden opgenomen BEHALVE de finale, dat zou in oktober gebeuren. Niemand weet dus nog wie de winnares is, ook niet degenen die bij de show betrokken zijn.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_42499179
ik vind het zo onprofessioneel en goedkoop allemaal, als je kijkt naar de australische versie ziet dat er veel beter uit.
pi_42502246
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef duivelin1 het volgende:
ik vind het zo onprofessioneel en goedkoop allemaal, als je kijkt naar de australische versie ziet dat er veel beter uit.
De begintune hadden ze wel wat anders kunnen maken. Hoe de deelneemsters daarin voorbij schuiven, dat ziet er niet uit. Het lijken daarin net een stel bordkartonnen poppen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 07:06:37 ]
pi_42504797
Ik zag Anna-Marie ook in een soort Modellenblaadje staan met die Crystal Clear reclame. Misschien dat de Veronica gids dus alleen die van Sylvia wilde.

Ik denk dat Ovo er vanavond uitgaat!
pi_42505314
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:56 schreef Juweel het volgende:

Ik denk dat Ovo er vanavond uitgaat!
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=147050&layout=3&sort=prc

Dat denkt tot nu toe 54% van de stemmen. Ik zelf denk dat ook trouwens. Die laatste twee foto's van dr vond ik vreselijk.
pi_42506157
Ik heb Anna Marie in de vriendin zien staan dus het is niet alleen dat de foto van Silvia wordt gebruikt. Zou ik ook echt een naaistreek vinden.

Ik zeg nu dat ik denk dat Silvia wint. Voor mijn gevoel ligt het er zo dik bovenop. Terwijl ik vind dat Daisy en Marcia het ook ontzettend goed doen.

En Ovo gaat er inderdaad uit vanavond denk ik. Ik vind haar niet zoveel toevoegen eigenlijk.. zelfde als Sanne. Ik vind haar zo stijf.
pi_42513783
ik zou wel een keer over sylvia heen willen! Al zou ik sanne ook niet afslaan!
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_42516331
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef groggy het volgende:
ik zou wel een keer over sylvia heen willen! Al zou ik sanne ook niet afslaan!
ONZ of SEX is elders....
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')