Hoevaak moeten we nou nog zeggen... De finale is nog niet opgenomen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Juweel het volgende:
Er staat op een bepaalde Wiki pagina wie de winnares is. Als het klopt vind ik dat echt flauw.
Nou zeg. Niet iedereen heeft misschien tijd om alle pagina's van alle deeltjes door te lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoevaak moeten we nou nog zeggen... De finale is nog niet opgenomen.
Laat 't in de OP zetten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk grootquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laat 't in de OP zetten.
Dat scheelt je ook weer een hoop ergernis aan mensen die niet alle 5 delen hebben gelezen en dat dus niet weten.
tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik denk nog steeds dat Sylvia gaat winnen.![]()
Daisy en Marcia worden denk ik nr. 2 en 3.
De tanden van Sanne zijn lelijk!!!
Ovo gaat er uit volgende week.
Hou het even vriendelijk zeg! Dat jij niets beters te doen hebt dan alles hier secuur bij te houden betekent niet dat ik ook alle tijd heb om niets te doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tja, en als ik nooit op die site hebt gekeken, is het zeer goed mogelijk dat ik die zin nooit voorbij heb zien komen, zucht!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk groot
"WIN VIP KAARTEN; Wil jij kans maken op één van die felbegeerde kaarten voor de finaleshow van ModelMasters: Holland’s Next Top Model?"
Zucht...![]()
Ze heeft idd wel zo'n 'voetbalvrouwzweem' over zichquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.
Sylvia, de aanstaande voetbal/miljonairs-echtgenote vind ik meer een pin-up
Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.quote:Daisy is het wat klassiekere, intellectuele type
Sanne, wel goed zolang ze poseert met haar mond dicht en niet praat
Ovo vind ik, sorry, lelijk, die krijgt overigens volgens mij al heel jong 2 diepe lijnen bij haar mondhoeken, zie je nu al.
heel veel modellen zijn in het echt trouwens lelijk, maar heel fotogeniek en inderdaad goede klerenhangers
Nee hoor Natalie, was absoluut niet persoonlijk bedoeld. Het was meer als andere optie op wat jij zei. Ik weet dat mensen die niet de moeite nemen om het forum te lezen waar ze posten, ook niet de moeite nemen om de OP te lezen, en ook niet om naar de officiele site te gaan, maar het was gericht aan aaaaaaaaaalle mensen die steeds speculeren over de al of niet opgenomen finale. Was ook niks persoonlijks tegen Juweeltje, dat is gewoon nummer zoveel die hard blaat wat we niet willen horen. Op naar aanstaande maandag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:48 schreef Natalie het volgende:
Elseetje, ik zie dat je me quote. Ik vermoed dat je het niet zo zeer tegen mij had, aangezien je in het topic zws hebt kunnen lezen dat ik een HNTM kijker van het eerste uur ben, en wel degelijk goed op de hoogte van wat er wél en niet speelt. Ik reageerde puur op Toeps met een gemeende opmerking om het volgende keer in de OP op te laten nemen zodat het niet steeds gevraagd wordt.
Zou 't naar vinden als ik -ongewild- in het meningsverschil wordt betrokken.
Zullen we overigens weer gezellig verder kletsen over het programma, dames? Da's veel leuker dat wat we de laatste posts aan het doen zijn.
Hmm, sja, maar het is ook niet zo heel slim om je lam te zuipen als je de volgende dag een shoot hebt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.
Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef Toeps het volgende:
Dat is wel bij meer programma's hoor. Ik kan me even niet herinneren welke... Maar ik heb het vaker gehoord.
Oh ja! Dat was het idd!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.
Ik geloof niet dat de finale van HNTM al opgenomen is.
De begintune hadden ze wel wat anders kunnen maken. Hoe de deelneemsters daarin voorbij schuiven, dat ziet er niet uit. Het lijken daarin net een stel bordkartonnen poppen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef duivelin1 het volgende:
ik vind het zo onprofessioneel en goedkoop allemaal, als je kijkt naar de australische versie ziet dat er veel beter uit.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=147050&layout=3&sort=prcquote:
ONZ of SEX is elders....quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef groggy het volgende:
ik zou wel een keer over sylvia heen willen! Al zou ik sanne ook niet afslaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |