Jaja, de ontdekking van de 'Prince of Make-up' : Anne Marie is (les)bi!!!quote:
Ja, staan we nou werkelijk met zo'n allen net te doen of dit zo schokkend is? Wat is er nou werkelijk gebeurd? Helemaal niets!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat we in nederland toch wel íets toleranter tegenover homosexualiteit staan?
Tuurlijk. Het is namelijk hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef CasB het volgende:
Wordt er nog steeds naar dit programma gekeken?
Bovendien, als je naar die reeks foto's van alle meisjes op de vorige pagina kijkt, zie je bij Marcia veel meer telkens een andere foto. De rest is toch wel telkens meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie er gaat winnen...Marcia.
Zij is het meest professioneel op alle gebieden.
De rest van de meisjes ontbreekt het in (te) ernstige mate aan bepaalde zaken (poseren, acteren, kennis, presentatie).
Hoewel ik r ook wel erg vond zeiken kan ik me ook wel weer voorstellen hoe iritant t is als je zelf bijtijds en genoeg wil slapen om de volgende dag weer wakker te zijn, en mensen om je heen zo luidruchtig zijn dat je de kans niet krijgt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)![]()
Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Ace1 het volgende:
Zal wel niemand afvallen, beetje raar om naar New York te gaan, en dan gelijk iemand weg te sturen
Erg duf inderdaad, maar toch ook professioneel. Je merkt dat het iemand is die écht het vak in wil (en daar best wat voor opzij wil zetten).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)![]()
Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:00 schreef apestaartje het volgende:
Van de Max-site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij ook idd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voor![]()
Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Augustina het volgende:
[..]
Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.
bij ANTM vertrekt er ook nooit niemand zomaar: zowel bij cycle4 als 5 was dat omdat er eerder iemand uitging uit zichzelf of omdat er twee werden weggestuurd (respectievelijk rebecca en tiffany en cassandra) en bij beide series hoefde niemand weg voordat ze naar een ander appartement gingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.
Nou ja, ze vertrekken niet echt, ze gaan naar een ander appartement, DA's bij ANTM ook zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:44 schreef Turbomuis het volgende:
Gaat nog leuk worden; Sanne in New York![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat winnen....ik hoop gewoon dat ze me ff in de zeik zitten te nemen
Edit:
@Puckzzz: Ik heb de naam even achter spoilertags gezet!
[ Bericht 10% gewijzigd door cinnamongirl op 03-10-2006 16:58:31 (mogelijke spoiler) ]Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hé ik sta heel tolerant tegenover homoseksualiteit! Ik ben trouwens zelf bi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat we in nederland toch wel íets toleranter tegenover homosexualiteit staan?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:33 schreef LoveProfusion het volgende:
SYLVIA is de enige echte STER..zij maakt het programma.
De finale is een live uitzending met een catwalk show. Dus de winnares is helemaal nog niet bekend, bovendien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen logische winnares omdat ze voor een modelGoh. Bedankt voor alsnog een spoiler, mocht je geen gelijk hebben over de 'live finale'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:33 schreef LoveProfusion het volgende:
SYLVIA is de enige echte STER..zij maakt het programma.
Lees ff terug, hebben we t al uitgebreid over gehad, inclusief foto'squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:05 schreef SEMTEX het volgende:
Zeg euhm, iemand de Veronica Gids al gezien?
Daar staat dus een Chrystal Clear-campagne in met 1 van de geschoten foto's.. en wie staat erop? Sylvia.
Misschien ook een teken? Tis geen spoiler, tis alleen vermoeden.
Ik vind Sanne doorgaans heel mooi op foto's staan, maar die badkuipfoto van haar vond ik echt vreselijk. Het leek wel alsof ze helemaal geen nek hadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:09 schreef Natalie het volgende:
Sanne vind ik niets. Dat accent is al vreselijk en verder vind ik 'r gewoon niet mooi. Op die badfoto zag je al haar ribben en die jury maar roepen hoe mooi de foto was. Ik had iets van: 'uhmmm??!'
Ja dat heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:05 schreef SEMTEX het volgende:
Zeg euhm, iemand de Veronica Gids al gezien?
Daar staat dus een Chrystal Clear-campagne in met 1 van de geschoten foto's.. en wie staat erop? Sylvia.
Misschien ook een teken? Tis geen spoiler, tis alleen vermoeden.
Is die er nu al? Als ie binnen is met de post (zal vandaag of morgen zijn) zal ik wel een foto maken, of is het dezelfde advertentie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Lollifant het volgende:
In de nieuwe Veronica gids staat Sylvia wéér!.
Vind haar meestal té 'dertien in een dozijn' standaard blond meisje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik vind Sanne doorgaans heel mooi op foto's staan, maar die badkuipfoto van haar vond ik echt vreselijk. Het leek wel alsof ze helemaal geen nek had![]()
De uiteindelijke commercial hebben ze toch niet laten zien of heb ik iets gemist? Dit waren alleen de opnames, nog niet afgemonteerd dus..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:45 schreef Mvnl het volgende:
Die commercial zag er dan weer niet uit... geen enkele editing/effecten/filters of whatever om t er commercial-like uit te laten zien, nu waren t echt 6 meiden die vanaf hun foto-shoot-set even een zinnetje uitspraken..
dat had ik maandag bij de tandarts, meende dat ik Sylvia in de Elegance zag, maar durfde 'm ook niet mee te nemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef Radobe het volgende:
Ik zag gister in een wachtkamer Marcia in een hele oude flair. Ik durfde het blad alleen niet mee te nemen![]()
Dat was bij haar autofoto ook al.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:09 schreef Natalie het volgende:
Sanne vind ik niets. Dat accent is al vreselijk en verder vind ik 'r gewoon niet mooi. Op die badfoto zag je al haar ribben en die jury maar roepen hoe mooi de foto was. Ik had iets van: 'uhmmm??!'
Ja ik kreeg hem zelfs dinsdag al!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die er nu al? Als ie binnen is met de post (zal vandaag of morgen zijn) zal ik wel een foto maken, of is het dezelfde advertentie?
raar of verdachtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik kreeg hem zelfs dinsdag al!Wordt steeds vroeger...
Maar het is idd dezelfde foto/advertentie weer. Wel raar dat ze alleen die foto van Sylvia publiceren, niet de andere meiden.
Marcia heeft het eerste deel van haar modellencarriere een jaar of vijf, zes geleden beëindigd, daarna heeft ze (tot Hollands's Next Top Model) niets meer gedaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef Radobe het volgende:
Ik zag gister in een wachtkamer Marcia in een hele oude flair. Ik durfde het blad alleen niet mee te nemen![]()
Scherp opgemerktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Marcia heeft het eerste deel van haar modellencarriere een jaar of vijf, zes geleden beëindigd, daarna heeft ze (tot Hollands's Next Top Model) niets meer gedaan.
Dan mogen ze in die wachtkamer de stapel tijdschriften wel eens een keer vervangen.![]()
Ik vind haar juist weer wat weg hebben van Georgina Verbaan, het hele voorkomen, de uitstraling, de vorm van haar gezicht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn man vond Anna-Marie op Alfred J. Kwak lijken vanwege haar mond.
offtopic: NEE, dat nieuws! Keanu Reeves en Lindsay.. ahhhh!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef Molline het volgende:
Ik dacht even dat dit Sylvia was ....![]()
[[url=http://www.nu.nl/img.db/791980+s(120!x120!)]afbeelding][/url]
JA!! kon er maar niet opkomen aan wie ze me deed denken!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
offtopic: NEE, dat nieuws! Keanu Reeves en Lindsay.. ahhhh!
ontopic: Ik vind Sanne ook enigszins lijken op Vanessa Paradis!
Hoevaak moeten we nou nog zeggen... De finale is nog niet opgenomen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Juweel het volgende:
Er staat op een bepaalde Wiki pagina wie de winnares is. Als het klopt vind ik dat echt flauw.
Nou zeg. Niet iedereen heeft misschien tijd om alle pagina's van alle deeltjes door te lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoevaak moeten we nou nog zeggen... De finale is nog niet opgenomen.
Laat 't in de OP zetten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk grootquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laat 't in de OP zetten.
Dat scheelt je ook weer een hoop ergernis aan mensen die niet alle 5 delen hebben gelezen en dat dus niet weten.
tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik denk nog steeds dat Sylvia gaat winnen.![]()
Daisy en Marcia worden denk ik nr. 2 en 3.
De tanden van Sanne zijn lelijk!!!
Ovo gaat er uit volgende week.
Hou het even vriendelijk zeg! Dat jij niets beters te doen hebt dan alles hier secuur bij te houden betekent niet dat ik ook alle tijd heb om niets te doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tja, en als ik nooit op die site hebt gekeken, is het zeer goed mogelijk dat ik die zin nooit voorbij heb zien komen, zucht!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keertje op de officiele site kijken, als HNTM kijker... Daar staat toch behoorlijk groot
"WIN VIP KAARTEN; Wil jij kans maken op één van die felbegeerde kaarten voor de finaleshow van ModelMasters: Holland’s Next Top Model?"
Zucht...![]()
Ze heeft idd wel zo'n 'voetbalvrouwzweem' over zichquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tanden zijn te vervangen, vindt alleen haar houding/intelling beetje irritant.
Sylvia, de aanstaande voetbal/miljonairs-echtgenote vind ik meer een pin-up
Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.quote:Daisy is het wat klassiekere, intellectuele type
Sanne, wel goed zolang ze poseert met haar mond dicht en niet praat
Ovo vind ik, sorry, lelijk, die krijgt overigens volgens mij al heel jong 2 diepe lijnen bij haar mondhoeken, zie je nu al.
heel veel modellen zijn in het echt trouwens lelijk, maar heel fotogeniek en inderdaad goede klerenhangers
Nee hoor Natalie, was absoluut niet persoonlijk bedoeld. Het was meer als andere optie op wat jij zei. Ik weet dat mensen die niet de moeite nemen om het forum te lezen waar ze posten, ook niet de moeite nemen om de OP te lezen, en ook niet om naar de officiele site te gaan, maar het was gericht aan aaaaaaaaaalle mensen die steeds speculeren over de al of niet opgenomen finale. Was ook niks persoonlijks tegen Juweeltje, dat is gewoon nummer zoveel die hard blaat wat we niet willen horen. Op naar aanstaande maandag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:48 schreef Natalie het volgende:
Elseetje, ik zie dat je me quote. Ik vermoed dat je het niet zo zeer tegen mij had, aangezien je in het topic zws hebt kunnen lezen dat ik een HNTM kijker van het eerste uur ben, en wel degelijk goed op de hoogte van wat er wél en niet speelt. Ik reageerde puur op Toeps met een gemeende opmerking om het volgende keer in de OP op te laten nemen zodat het niet steeds gevraagd wordt.
Zou 't naar vinden als ik -ongewild- in het meningsverschil wordt betrokken.
Zullen we overigens weer gezellig verder kletsen over het programma, dames? Da's veel leuker dat wat we de laatste posts aan het doen zijn.
Hmm, sja, maar het is ook niet zo heel slim om je lam te zuipen als je de volgende dag een shoot hebt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Ik vind dat Sanne het allemaal wel erg serieus neemt. Tuurlijk is het goed van haar dat ze haar oefeningen doet enzo, maar even gezellig bij de meiden zitten is natuurlijk ook wel eens goed voor de ontspanning. Had echt een beetje 't idee dat ze zich afsloot van ze.
Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef Toeps het volgende:
Dat is wel bij meer programma's hoor. Ik kan me even niet herinneren welke... Maar ik heb het vaker gehoord.
Oh ja! Dat was het idd!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik kan me zoiets nog herinneren van Expeditie Robinson ooit.
Ik geloof niet dat de finale van HNTM al opgenomen is.
De begintune hadden ze wel wat anders kunnen maken. Hoe de deelneemsters daarin voorbij schuiven, dat ziet er niet uit. Het lijken daarin net een stel bordkartonnen poppen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef duivelin1 het volgende:
ik vind het zo onprofessioneel en goedkoop allemaal, als je kijkt naar de australische versie ziet dat er veel beter uit.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=147050&layout=3&sort=prcquote:
ONZ of SEX is elders....quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef groggy het volgende:
ik zou wel een keer over sylvia heen willen! Al zou ik sanne ook niet afslaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |