Dit ben ik helemaal met je eens. Marcia is inderdaad een soort Marlies maar omdat zij meer een muurbloempje is valt het niet op.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kijk je 's nachts zeker nooit? Als je dat drietal hoort praten dan.... Behoorlijk achterbaks allemaal. En de volgende dag weer lief en aardig doen. Vooral Marcia doet lief en aardig tegen iedereen. Ze is eigenlijk net als Marlies alleen doet het minder opvallend.
LOL... Zei ze dat?quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef Day het volgende:
Mo en Tijn zijn gewoon maatjes, maar Mo trekt nu wel de vergelijking tussen haar en Tijn en Roel en Dido. Hmmm.....
1 stokje en 2 klemmetjes want anders blijft ie nog niet zittenquote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan heb je aan 1 knijper dus voldoende.![]()
Je hebt gisteravond toch ook gezien hoe jaloers Monique reageerde op het feit dat Tijn met Milicia stond te praten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef Day het volgende:
Mo en Tijn zijn gewoon maatjes, maar Mo trekt nu wel de vergelijking tussen haar en Tijn en Roel en Dido. Hmmm.....
Ik neem aan dat ik daar voor in het topic met blote mannen moet zijn? Of staat het in de streamverslagen?quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de capture van vandaag gezien. Valt aardig mee hoor
En Janinequote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Wat heeft iedereen opeens iets tegen Marlies?????
Alsof ze een moord heeft gepleegt ofzo......en waarom, omdat die sukkels van een Tijn en Eg vonden dat ze gevaarlijk is met Joker.
Tijn heeft erzelf één, en Eg is nog steeds jaloers dat hij um zelf niet had.
Ondertussen vergeten we nog dat E10 ook nog in dat huis rondloopt![]()
Vergelijk je nu met jezelf ?quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de capture van vandaag gezien. Valt aardig mee hoor
Etienne topic.quote:Op maandag 25 september 2006 22:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik daar voor de topic met blote mannen moet zijn? Of staat het in de streamverslagen?
Even checken hoor.![]()
Ja hier valt het op. Maar bedoelde ook eigenlijk tegenover de andere bewoners, die zien haar niet als een gevaarlijke schakel.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kijk je 's nachts zeker nooit? Als je dat drietal hoort praten dan.... Behoorlijk achterbaks allemaal. En de volgende dag weer lief en aardig doen. Vooral Marcia doet lief en aardig tegen iedereen. Ze is eigenlijk net als Marlies alleen doet het minder opvallend.
Halve dan hequote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan heb je aan 1 knijper dus voldoende.![]()
Niet opeens hoor, vorige week heb ik ook al mijn zegje gedaan over Marlies, zonder wat Tijn en Egbert daarover te melden heeft. Dat ik Marlies 3 x niks vind heeft te maken met hoe ze doet, zogenaamd aardig tegen iedereen doen, ik geloof niets van die hele troela.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Alsof ze een moord heeft gepleegt ofzo......en waarom, omdat die sukkels van een Tijn en Eg vonden dat ze gevaarlijk is met Joker.
Er worden haar erg veel dingen verweten die niet erg hard te maken zijn inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik schrijf niet voor niks "hmmm" schat.quote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond toch ook gezien hoe jaloers Monique reageerde op het feit dat Tijn met Milicia stond te praten.
Jaja, dat zeggen ze allemaal !quote:
Tijn is net wat directer dan Marlies.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier komt Tijn met zijn joker weg, en Marlies niet.
Terwijl Tijn nòg meer gemeenschapsgeld eraan opgeofferd heeft.
En ook Egbert bood idd erg hoog.
Sja, 't lijkt iets groter dan ik eerder heb gezien op de foto's. Dat moet ik toegeven. Misschien vond ie het gezellig dat Jeroen in de buurt stond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |