Zij doet dat weer geraffineerd dan. Valt totaal niet op.quote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die stiekemerd.... iedere nacht alle bewoners even langsgaan met Semih en Micheline en nominaties afspreken... en overdag weer nietszeggend door het huis hobbelend. Alleen af en toe met paps even een afzijdig plekje zoeken om over bewoners en nominatiues te praten.
Dat deed Milicia ook.quote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die stiekemerd.... iedere nacht alle bewoners even langsgaan met Semih en Micheline en nominaties afspreken... en overdag weer nietszeggend door het huis hobbelend. Alleen af en toe met paps even een afzijdig plekje zoeken om over bewoners en nominatiues te praten.
Oh.... jammer.quote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Brdiget dat de wasknijpers morgen komen.
Right, eerst zien, dan geloven !quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen eerst nog moeten nomineren.... en daarna wasknijpers maken de hele nacht.
Heel anders. Maar goed, Milica is eruit, dus daar hoeven we niet meer over te discussieren.quote:
Maar ze deed het wel.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel anders. Maar goed, Milica is eruit, dus daar hoeven we niet meer over te discussieren.
Hmmm, ik vind het erg op elkaar lijken en iedereen zat toch ook altijd over haar stem te klagen toen, maar ik zal het es terugluisterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vind Mich 100 maal erger...moet je maar es oude video dingen zoeken van Lieske, dat valt echt mee, zij piepte alleen als ze ging janken...
Nou...ik moet het hier wel met Scan eens zijn, hoor. Tuurlijk, iedereen praat over de nominaties. Maar Semih, Micheline en Marcia maakten hele analyses, man.quote:
Dan kijk je 's nachts zeker nooit? Als je dat drietal hoort praten dan.... Behoorlijk achterbaks allemaal. En de volgende dag weer lief en aardig doen. Vooral Marcia doet lief en aardig tegen iedereen. Ze is eigenlijk net als Marlies alleen doet het minder opvallend.quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij doet dat weer geraffineerd dan. Valt totaal niet op.
Dan heb je aan 1 knijper dus voldoende.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zoveel mogelijk wasknijpers op E10's piem0l knijpen, omstebeurten. Winnaar krijgt een frietje
Mich is erger. Dwingender, zeurender, indringender dan ooit.quote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het erg op elkaar lijken en iedereen zat toch ook altijd over haar stem te klagen toen, maar ik zal het es terugluisteren
Niet 10 seconden na kunnen denken over het eten ook niet.quote:
Ja, op één of andere manier komt Tijn met zijn joker weg, en Marlies niet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Wat heeft iedereen opeens wat tegen Marlies?????
Alsof ze een moord heeft gepleegt ofzo......en waarom, omdat die sukkels van een Tijn en Eg vonden dat ze gevaarlijk is met Joker.
Tijn heeft erzelf één, en Eg is nog steeds jaloers dat hij um niet had.
Dat is er ook zo geweldig aanquote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef Day het volgende:
Dat heeft voor Semih nu alleen weinig zin![]()
Ja okay, in principe was het misschien anders maar de intentie was hetzelfde.quote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nou...ik moet het hier wel met Scan eens zijn, hoor. Tuurlijk, iedereen praat over de nominaties. Maar Semih, Micheline en Marcia maakten hele analyses, man.
Dat heeft voor Semih nu alleen weinig zin![]()
Heb je de capture van vandaag gezien. Valt aardig mee hoorquote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan heb je aan 1 knijper dus voldoende.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |