Halve dan hequote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan heb je aan 1 knijper dus voldoende.![]()
Niet opeens hoor, vorige week heb ik ook al mijn zegje gedaan over Marlies, zonder wat Tijn en Egbert daarover te melden heeft. Dat ik Marlies 3 x niks vind heeft te maken met hoe ze doet, zogenaamd aardig tegen iedereen doen, ik geloof niets van die hele troela.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Wat heeft iedereen opeens iets tegen Marlies?????
Alsof ze een moord heeft gepleegt ofzo......en waarom, omdat die sukkels van een Tijn en Eg vonden dat ze gevaarlijk is met Joker.
Tijn heeft erzelf één, en Eg is nog steeds jaloers dat hij um zelf niet had.
Ondertussen vergeten we nog dat E10 ook nog in dat huis rondloopt![]()
Er worden haar erg veel dingen verweten die niet erg hard te maken zijn inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef X_Kanus_X het volgende:
Wat heeft iedereen opeens iets tegen Marlies?????
Alsof ze een moord heeft gepleegt ofzo......en waarom, omdat die sukkels van een Tijn en Eg vonden dat ze gevaarlijk is met Joker.
Tijn heeft erzelf één, en Eg is nog steeds jaloers dat hij um zelf niet had.
Ondertussen vergeten we nog dat E10 ook nog in dat huis rondloopt![]()
Ik schrijf niet voor niks "hmmm" schat.quote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond toch ook gezien hoe jaloers Monique reageerde op het feit dat Tijn met Milicia stond te praten.
Jaja, dat zeggen ze allemaal !quote:
Tijn is net wat directer dan Marlies.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier komt Tijn met zijn joker weg, en Marlies niet.
Terwijl Tijn nòg meer gemeenschapsgeld eraan opgeofferd heeft.
En ook Egbert bood idd erg hoog.
Sja, 't lijkt iets groter dan ik eerder heb gezien op de foto's. Dat moet ik toegeven. Misschien vond ie het gezellig dat Jeroen in de buurt stond?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, 't lijkt iets groter dan ik eerder heb gezien op de foto's. Dat moet ik toegeven. Misschien vond ie het gezellig dat Jeroen in de buurt stond?
of staat met mo erbij sterkerquote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijn is net wat directer dan Marlies.
die opmerking heb ik dan gemist? Welke opmerkingquote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Snoet123 het volgende:
De opmerking van Bridget in de live is toch wel "aangekomen" bij de zusjes.
Ze hebben de steek dus gevoeld![]()
Monique heeft nota bene zélf Sab gewaarschuwd in de eerste week voor Etjen, dat ze (Sab) misschien niet doorhad hoe dat over zou komen op tv voor Barryquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik schrijf niet voor niks "hmmm" schat.
Die vergelijking klopt natuurlijk voor geen meter, Roel en Dido waren (en zijn) écht verliefd.
Als zij de vergelijking maakt, zegt dat voor mij al genoeg.
Ze irriteert zich eraan dat de Eggie en Semih hebben aangegeven zich af en toe te storen aan haar en Tijn. Vindt dat ze het overdrijven. Maar gezien de jaloezie van gisternacht en daarna de tedere blikken en gefluister op het podium kan ze dat hun toch echt niet kwalijk nemen.
Ik snap echt niet dat een 35-jarige vrouw (en haar 27-jarige zusje) écht niet inzien dat dat 'maatjes-gedoe' van ze echt te ver gaat. Zeker Monique snap ik daar niet in. Ze is notabene gewaarschuwd!
Ik kan dan alleen concluderen dat ze zichzelf niet meer tegen kan houden, omdat ze meer voor Tijn voelt dan ze toe wil geven aan zichzelf én aan anderen.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Snoet123 het volgende:
Ik zal ff wat caps naast elkaar zetten, kunnen we zien of ie groter wordt als ie 20 is !quote:
Welke opmerking?quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Snoet123 het volgende:
Goeie vraag !quote:
In welk opzicht? Dat ze Tijn gaat aanranden of heel boos gaat worden?quote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique gaat echt uit elkaar klappen deze week, kan niet anders.
de opmerking van Bridget was dat de zusjes ook NEE konden zeggen tegen de mannen (op de kamer)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |