Je zei bankquote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bank
Sjaan heeft al bijna gewonnen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zei dat niet....dat heb ik niet gehoord....
"Begin toch aardig ver te komen"
FOK JOU!
Sorry.
Newbiequote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
Eh? Ja dus?
quote:
Okaaay, ban me maar.quote:
das erg veel gedachtquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat monique denkt: Had ik de telefoon maar opgenomen
Als je 4 weken lang nominaties overleeft zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemde conclusie, ze vinden dat als Semih dit overleeft, hij de finale gaat halen.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Slimme meid hè!quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Marlies doet een poging: "Als we nou uit solidariteit allemaal op elkaar gaan stemmen..."
(lol... makkelijk voorstel als je toch al weet dat je genomineerd wordt)
jij kan best wel goed selectief luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
hoor ik dat goed? deze week sex?
Ligt ook een beetje aan wie er naast ej zit op de bank, kijk, Jeroen, Marlies en Etjen overleven is geen kunst.quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je 4 weken lang nominaties overleefd zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.
nee maar naarmate je hem leert kennen valt hij ergens wel mee oke behalve de opmerkingen die die sims maakt naar michiliequote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet of Semih die 4 weken gaat halen, misschien niet meteen volgende week eruit, maar echt niet lang. Hij was toch de minst favoriete bewoner van het tv publiek?
Grapje van Micheline vanwege het mogelijke vertrek van Semih, volgende week.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
op basis van logische deductie kan je dat al concluderen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
In het huis overdrijven ze wel vakerquote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemde conclusie, ze vinden dat als Semih dit overleeft, hij de finale gaat halen.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
En zelfs die opmerkingen vind ik niet storend, moet ze zich maar gedragenquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee maar naarmate je hem leert kennen valt hij ergens wel mee oke behalve de opmerkingen die die sims maakt naar michilie
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan wie er naast ej zit op de bank, kijk, Jeroen, Marlies en Etjen overleven is geen kunst.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grapje van Micheline vanwege het mogelijke vertrek van Semih, volgende week.
Eindelijk leren we Marlies een beetje kennen, precies wat ik dacht: sneu typequote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Capaja het volgende:
marlies hoopt dat ze niet genomineerd wordt volgende week, anders MOET ze iemand op de bank zetten.
dat was een zwakke poging marlies, erg zwak
Help Semih de winter door !quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Ik zou dan geld moeten krijgen, van Jeroen bijvoorbeeld volgende week.".
quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Ik zou dan geld moeten krijgen, van Jeroen bijvoorbeeld volgende week.".
als ze ballen zou hebben zou ze zeggen : ik weet al wie ik op de bank zet als ik genomineerd wordt, maak de groep maar bang .......quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eindelijk leren we Marlies een beetje kennen, precies wat ik dacht: sneu type![]()
ze gaat gewoon iemand op de bank zettenquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Capaja het volgende:
marlies hoopt dat ze niet genomineerd wordt volgende week, anders MOET ze iemand op de bank zetten.
dat was een zwakke poging marlies, erg zwak
Idd. Als ze iemand 'normaal' nomineert zet ze diegene toch ook voor haar op de bank.quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eindelijk leren we Marlies een beetje kennen, precies wat ik dacht: sneu type![]()
Heeeeel goedquote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies kan niet zo goed tegen "deze spanning".
-knip-
quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Oooooohh.
Ik snap hem.
Jeroen humor![]()
Een kansloze poging om ervoor te zorgen dat ze niet genomineerd wordt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Als ze iemand 'normaal' nomineert zet ze diegene toch ook voor haar op de bank.
krijgt hij het nog drukquote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Als Sem er uit gaat heeft mies sex met Tijn
BTW nog gecondoleerdquote:Op maandag 25 september 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft het over mensen die hebben gewonnen en noemt Ruud...
DIE HEEFT NIET GEWONNEN!!!
om de winter door te brengenquote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
EN dan verkoopt Tijn zijn joker aan die persoon... en die zet Marlies weer terug op de bankquote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze gaat gewoon iemand op de bank zetten![]()
![]()
Ik denk dat die kans net zo groot is als dat jij mij ff p....quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Als Sem er uit gaat heeft mies sex met Tijn
quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EN dan verkoopt Tijn zijn joker aan die persoon... en die zet Marlies weer terug op de bank![]()
![]()
Ach, druk ?quote:
Die moeten ze in het huis laten zien.....quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
De beelden van de shag stelende Etiënne op het scherm zou ook nog wel een idee zijn.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EN dan verkoopt Tijn zijn joker aan die persoon... en die zet Marlies weer terug op de bank![]()
![]()
Ik heb ergens in de COS of SV gelezen dat hij dat terug had gestopt...quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
De beelden van de shag stelende Etiënne op het scherm zou ook nog wel een idee zijn.
een idee voor wat?quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben makkelijker dan 3x mies ( een soort hilde)quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans net zo groot is als dat jij mij ff p....
Ik had gedacht dat ze dat wel in de live zouden laten zien aan de bewonersquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies nomineert Janine. Tot afgelopen nacht was het nog Jeroen of E10.quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Liegt Micheline nu tegen Marlies wie ze gaat nomineren? Ze zegt Janine, Marlies doet ook Janine.... maar Mich ging toch Marlies doen?
Baaaaaah, zeg het dan meteen recht in haar gezicht!
Edit: Oh nee, kan ook nog eens Jeroen zijn. Ze hadden het over een J.
Om hem goed in de zeik te nemen tegenover de rest van de bewoners?quote:
zou mooi zijn maar ik heb mijn twijvels; tijn doet de joker niet wegquote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Op de weegschaal eerst wel ja, toen ben ik van stream gewisseld en heb dit dus blijkbaar gemist.quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ergens in de COS of SV gelezen dat hij dat terug had gestopt...
Maar Jeroen kreeg wel eindelijk zn knuffel!quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Dat afscheid tussen Milica en Jeroen ook bij de DBK, zó onpersoonlijk kwam dat over op mij...
Zo van, nou daag, gelukkig blijf ik er nog in
En dat zal bij Jeroen en Marlies niet anders zijn. Bij Etjen zal alleen Sabje hem missen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Net als vorige week bij Hilde, ook bij Milica niemand die haar naam nog noemt, of haar echt mist.
komt nog wel met bb 5 was dat ook niet in het begin dat de beelden van de mede bewoners werden laten zienquote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een idee om in het huis op het scherm te laten zien, om onrust te creëren.
Als het andersom zou zijn geweest (wat zeker had gekund, die voor Jeroen negatieve beelden bij het exit-diner over die knuffels hebben ze niet laten zien), zou Milica denk ik ook niet emotioneel geweest zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Dat afscheid tussen Milica en Jeroen ook bij de DBK, zó onpersoonlijk kwam dat over op mij...
Hij zei: tot snel.quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Ja het is écht niet normaal he. Ze kakken allemaal zó ontzettend in na de liveuitzendingen. BB had meteen die knijpers dat huis in moeten flikkeren.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, begin maar nomineren, wat een stemming. En laat Micheline haar zeurkop 'es houden.![]()
Wie?quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Net als vorige week bij Hilde, ook bij Milica niemand die haar naam nog noemt, of haar echt mist.
Die stem.. vréselijk. Zo kinderachtig.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, begin maar nomineren, wat een stemming. En laat Micheline haar zeurkop 'es houden.![]()
Zeker teveel films gekeken, daar zetten ze ook vaak de kraan open als ze bang zijn afgeluisterd te wordenquote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef BBoon het volgende:
Mo is niet te verstaan maar het gaat over nomineren
Zo lieskequote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die stem.. vréselijk. Zo kinderachtig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |