ik wil er niet bij zijn als jij gaat schijten hiernaquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef wolferl het volgende:
Even serieus!
Is dit alles wat Rik en Egbert krijgen?
Ik versta onder Snacks een halve tafel vol voor mezelf.
Broodje Frikandel Curry
Patatje Mayo Pinda
Gehaktstaaf pindasaus
Broodje kroket met mosterd
Mlkshake Banaan
En als ik ruimte over heb neem ik meestal nog 2 frikandellen los.
RIk heeft dat schijnbaar gevraagd. En terecht overigens want Egbert was gewoon eerder.quote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Was even weg, maar waarom mag Eggie ook mee-eten van wat Rik gewonnen had?
Is niet gezegd, maar vermoedelijk omdat BB zelf twijfelde wie de snelste was.quote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Was even weg, maar waarom mag Eggie ook mee-eten van wat Rik gewonnen had?
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Sorry hoor, ik ben er nog steeds niet helemaal over heen.
[afbeelding]
+1 Rik.quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
RIk heeft dat schijnbaar gevraagd. En terecht overigens want Egbert was gewoon eerder.
"Booehoooeeequote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Sorry hoor, ik ben er nog steeds niet helemaal over heen.
[afbeelding]
Ik bestel altijd 2 patat en 2 smulrol en dan eet ik het in mijn eentje op!quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef wolferl het volgende:
Even serieus!
Is dit alles wat Rik en Egbert krijgen?
Ik versta onder Snacks een halve tafel vol voor mezelf.
Broodje Frikandel Curry
Patatje Mayo Pinda
Gehaktstaaf pindasaus
Broodje kroket met mosterd
Mlkshake Banaan
En als ik ruimte over heb neem ik meestal nog 2 frikandellen los.
Hij heeft gisteren ook al een stikker in zn schrift verdiend voor het leiden van een interessant discussie tijdens het exitdiner.quote:
jah want dan rijg je altijd meer patatquote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik bestel altijd 2 patat en 2 smulrol en dan eet ik het in mijn eentje op!![]()
Altijd meenemen!![]()
Mijn god wat heb jij emt mijn schijt partijen te maken, en trouwens ik doe dit maar 1 keer in de 2 weken ofzo. Me lekker op een zaterdag avond volproppenquote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik wil er niet bij zijn als jij gaat schijten hierna
Die ervaring heb ik ook hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah want dan rijg je altijd meer patatBij ons dan.... mayo heb ik thuis staan
Niet gehoord !quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zei dat niet....dat heb ik niet gehoord....
"Begin toch aardig ver te komen"
FOK JOU!
Sorry.
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bankquote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef n1ek het volgende:
Janine: "Nou ik begin al aardig ver te komen"
en dan dat toontje
Volgens mij zat er een briefje bij.quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
RIk heeft dat schijnbaar gevraagd. En terecht overigens want Egbert was gewoon eerder.
Je moet je verdriet niet wegeten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mijn god wat heb jij emt mijn schijt partijen te maken, en trouwens ik doe dit maar 1 keer in de 2 weken ofzo. Me lekker op een zaterdag avond volproppen![]()
![]()
![]()
![]()
Waat laat jij je poep in de tussentijd?quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mijn god wat heb jij emt mijn schijt partijen te maken, en trouwens ik doe dit maar 1 keer in de 2 weken ofzo.
Het is minimaal 1x óf Marlies óf Janine op de bank i.v.m. de joker.quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bank
zo verrot vind ik haar niet; de rest is net zoquote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Marlies niet de telefoon opnam. Dan hoefde ze niet meer te slijmen en hadden we misschien de ware Marlies gezien. Nu zal ze wel doorgaan met haar zelfde verrotte gedrag.
tis beter dan bonen sorterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
En straks kunnen ze lekker wasknijpers gaan maken. Dat worden hele geweldige streams
OfT ik bedoelde snacken.quote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waat laat jij je poep in de tussentijd?![]()
uitgehuild scan??quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bank
Marlies wist nog niets eens zeker of ze de joker nu al ziou gaan gebruiken. Zou wel dom zijn als ze het niet deed trouwens.quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is minimaal 1x óf Marlies óf Janine op de bank i.v.m. de joker.
Het is ook beter dan als een debiel op een ballon-op-pomp ding te staan hengsten anderhalf uur lang.quote:
Misschien geeft Tijn zijn joker wel aan Semih.quote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies wist nog niets eens zeker of ze de joker nu al ziou gaan gebruiken. Zou wel dom zijn als ze het niet deed trouwens.
en je vergeet etienne's verjaardagquote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Grapjes met de knijpers
Ben benieuwd hoelang ze de tijd krijgen voor die 30.000, met 12 man/ vrouw, en dan 100 knijpers per uurkom ik op zo`n 25 uur
Wordt een gezellige streamnacht dus, morgen
nsb?quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Marlies gelooft erin dat je dingen terug krijgt als je iets fout hebt gedaan. Ze vraagt zich af wat Semih fout heeft gedaan.
Ik was vooral verbaasd. Geen enkele poll klopte dus blijkbaar, terwijl dat de afgelopen 2 weken wél zo was. Ook de talpe poll klopte nu niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |