Ze ziet idd erg beroerd uit. Psychologisch leeg, tsja Briget heeft haar ook niet bespaard met haar opmerkingen!quote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef KonnieKipke het volgende:
monique ziet eruit als een alcoholist
mocht dit bericht over komenquote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
Ik word echt helemaal leip van die fout van Fok.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
Ik word echt helemaal leip van die fout van Fok.
Graag. En een wasknijper op je neus. Of twee.quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef arneaux het volgende:
Janine stop een sok in je mond.
Ik vraag me af, als Tijn en Marlies nu de jokers voor weinig geld aan Semih verkopen? Dan is hij toch van de bank af. Als de bewoners écht coulant met hem zijn doen ze dat. Nu ik er ff verder over nadenk geef ik t weinig kans.quote:
Mij maak je me niet blij met een fricandelquote:
Ik vroeg me ook al af wat daar de bedoeling van was.quote:Op maandag 25 september 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Terecht dat Egbert ook wat eten krijgt. Hij had eigenlijk gewonnen. Zeeer vreemd trouwens dat Bridget persé wilde dat Rik had gewonnen
quote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert mag ook meeeten en terecht, want volgens mij was hij het snelste.
dat heeft zij niet voor het zeggen; kan ze ook niet zien; ze wachte op toestemming van bb.maar eggie zei het wel als eerstequote:Op maandag 25 september 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Terecht dat Egbert ook wat eten krijgt. Hij had eigenlijk gewonnen. Zeeer vreemd trouwens dat Bridget persé wilde dat Rik had gewonnen
Wat is jullie prognose?quote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok de stemming van volgende week:
Semih nomineert Marlies
Marlies: Jeroen
Jeroen: Marlies
Janine: Marlies
Monique: Egbert of Marlies (?)
Sabrina: Jeroen of Marcia (?)
Etienne: Marlies
Tijn: Marlies
Micheline: Jeroen
Rik: Jeroen
Marcia: Jeroen
Egbert: Marlies
Dus sowieso Semih, Jeroen met 4 of 5 stemmen en Marlies met 6 of 7 stemmen
Marlies zet dan Egbert of Etienne op de bank
En ze lieten ook alleen maar slechte beelden (incl het tiet en anusvoel incident bij Sabrina) van Etiënne zien. Conspiracy Scan!quote:Op maandag 25 september 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
mij ook niet ,maar met 4 dagen uien bonen en brood ,eet ik die frikandel wel opquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mij maak je me niet blij met een fricandel![]()
urg semitquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef n1ek het volgende:
Mo vind Semih zo leuk en gaat er weer met Janine over praten..ug Janine
Idd hij die het zo saai begon te vinden!quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft nu iig een doel, maar 4 weken overleven kan alleen als er door BB een underdogpostie wordt gecreëerd.
Kan niet in de COS, maar ongetwijfeld wel in een apart topic voor voorspellingen.quote:
Gast.quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef wolferl het volgende:
Even serieus!
Is dit alles wat Rik en Egbert krijgen?
Ik versta onder Snacks een halve tafel vol voor mezelf.
Broodje Frikandel Curry
Patatje Mayo Pinda
Gehaktstaaf pindasaus
Broodje kroket met mosterd
Mlkshake Banaan
En als ik ruimte over heb neem ik meestal nog 2 frikandellen los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |