Je zei bankquote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bank
Sjaan heeft al bijna gewonnen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zei dat niet....dat heb ik niet gehoord....
"Begin toch aardig ver te komen"
FOK JOU!
Sorry.
Newbiequote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
Eh? Ja dus?
quote:
Okaaay, ban me maar.quote:
das erg veel gedachtquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat monique denkt: Had ik de telefoon maar opgenomen
Als je 4 weken lang nominaties overleeft zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemde conclusie, ze vinden dat als Semih dit overleeft, hij de finale gaat halen.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Slimme meid hè!quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Marlies doet een poging: "Als we nou uit solidariteit allemaal op elkaar gaan stemmen..."
(lol... makkelijk voorstel als je toch al weet dat je genomineerd wordt)
jij kan best wel goed selectief luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
hoor ik dat goed? deze week sex?
Ligt ook een beetje aan wie er naast ej zit op de bank, kijk, Jeroen, Marlies en Etjen overleven is geen kunst.quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je 4 weken lang nominaties overleefd zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.
nee maar naarmate je hem leert kennen valt hij ergens wel mee oke behalve de opmerkingen die die sims maakt naar michiliequote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet of Semih die 4 weken gaat halen, misschien niet meteen volgende week eruit, maar echt niet lang. Hij was toch de minst favoriete bewoner van het tv publiek?
Grapje van Micheline vanwege het mogelijke vertrek van Semih, volgende week.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
hoor ik dat goed? deze week sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |