Je zei bankquote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nomineren die handel. Samen met Marlies en Semih op de bankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sjaan heeft al bijna gewonnen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zei dat niet....dat heb ik niet gehoord....
"Begin toch aardig ver te komen"
FOK JOU!
Sorry.
Newbiequote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
Eh? Ja dus?
quote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zei bankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okaaay, ban me maar.quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Newbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das erg veel gedachtquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat monique denkt: Had ik de telefoon maar opgenomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je 4 weken lang nominaties overleeft zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemde conclusie, ze vinden dat als Semih dit overleeft, hij de finale gaat halen.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Offtopicquote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okaaay, ban me maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slimme meid hè!quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Marlies doet een poging: "Als we nou uit solidariteit allemaal op elkaar gaan stemmen..."
(lol... makkelijk voorstel als je toch al weet dat je genomineerd wordt)
jij kan best wel goed selectief luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
hoor ik dat goed? deze week sex?
Ligt ook een beetje aan wie er naast ej zit op de bank, kijk, Jeroen, Marlies en Etjen overleven is geen kunst.quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je 4 weken lang nominaties overleefd zegt dit wel iets over je populariteit denk ik.
nee maar naarmate je hem leert kennen valt hij ergens wel mee oke behalve de opmerkingen die die sims maakt naar michiliequote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet of Semih die 4 weken gaat halen, misschien niet meteen volgende week eruit, maar echt niet lang. Hij was toch de minst favoriete bewoner van het tv publiek?
Grapje van Micheline vanwege het mogelijke vertrek van Semih, volgende week.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
hoor ik dat goed? deze week sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop