Dat gedrag kun je verwachten, ik vond het eigenlijk 1000 keer erger dat die domme trut achter haar bureau dat gewoon pikte. En gewoon heel onzeker vroeg 'vriend wil je het uitzetten' en dan gewoon geen actie ondernemen wanneer ie het voor de 2e keer doet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef Gelderland het volgende:
jammer het (apen)circus is afgelopen... wat heb ik gelachen wat een kansloze gasten zegGing in het gesprek 2x zijn mobieltje af en neemtie zijn GSM ook nog gewoon op hé
![]()
![]()
(nadat die vrouw al 1x had gewaarschuwd dat je niet mocht bellen) .... zit gewoon met zijn leipe mocro petje op
En toen die maroc wegging gaf hij geen hand maar liep weg en zei nog snel ff 'laterz'
![]()
![]()
ongelovelijk en dan geen werk kunnen vinden![]()
![]()
Nou ik weet niet in wat voor situatie jij zit maar ik krijg rond de 300 per maand (basis inclusief prestatiebeurs) en daar zit niets van collegegeld apart bijquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:05 schreef FJD het volgende:
[..]
440,- per maand Stufi, 255 per twee maanden collegegeld. Tel uit je winst
Ik krijg geen fuck meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef NoBody122 het volgende:
Nou ik weet niet in wat voor situatie jij zit maar ik krijg rond de 300 per maand (basis inclusief prestatiebeurs) en daar zit niets van collegegeld apart bij
Dat is eigenlijk ook krom. Je moet je eerst in de schulden werken wil je een uitkering krijgen... dat verklaart overigens wel een boel!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:16 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. En de reden dat ik geen uitkering krijg, is dat mijn banksaldo te hoog is.
Jij word never nooit toegelaten binnen de Rotterdamse stadsgrenzen joh!quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dat binnenkort ook maar eens doen rotte kuthoeren
Simpel, ze wonen allemaal nog thuis en betalen geen kostgeld. Kijk over 10 jaar nog maar eens en merk dat je het toch een stuk beter hebt gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat ik als eerlijke, hardwerkende jongen verkeerd heb gedaan.
Ik ben sinds een jaar of acht 't huis uit, netjes op kamers gaan wonen, mooi zelfstandig en zo. Ik woon nu nog steeds in een huurhuis, terwijl vrienden van me die lekker thuis bleven wonen vervolgens gingen werken en lekker konden sparen nu in een fijn koophuis zitten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Simpel, ze wonen allemaal nog thuis en betalen geen kostgeld. Kijk over 10 jaar nog maar eens en merk dat je het toch een stuk beter hebt gedaan.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die jongen haakte af toen bleek dat steigers ook worden gebouwd in de regen en bij kou.
Kutwerk of niet, als ik 7000 euro aan schulden heb en al jaren thuis zit dan interesseerde 't me niet of 't kutwerk was of niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie.
Als je maar plezier in je werk hebt, zeggen ze altijd.
Nou, in de regen en kou beetje als een gek stijgers lopen bouwenDat wil je niet nee.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Probleem begint nadat men schijnbaar de keuze heeft om niet te werken. Niet-werken zou al niet eens een 'optie' moeten zijn.
Wat ben jij dom. Hoe zou de wereld eruit zien als niemand werkt? Wie zorgt er voor voedsel, wie bouwt een huis, wie zet dat bedje van jou in elkaar? Juist...mensen die WERKEN.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ieder mens is vrij om zelf te beslissen hoe ie zijn/haar leven wil invullen.
Als iemand niet wil werken, moet ie dat zelf weten.
Sowieso is werken een achterhaald concept. Wie heeft dat toch ooit bedacht??
Als je op andere manieren in je levensonderhoud kan voorzien, waarom niet.
Bovendien is werken zonde van je tijd.
Je staat smorgens op, haast je naar je werk, en bent om een uur of 18.00 weer thuis.
Nou dan heb je wat aan je levenDe hele dag op 'je werk' zitten.
Je ziet de hele dag je partner en/of kinderen niet eens. Als je thuiskomt liggen ze al op bed.
Vervolgens heb je alleen nog maar de avond voor jezelf.
Je mist gewoon een flink stuk van het (sociale) leven door overdag niet thuis te zijn. Je ziet je kinderen alleen als ze al op bed liggen. Je ziet ze niet opgroeien.
Henny_Huisman denkt dat alles vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Wat ben jij dom. Hoe zou de wereld eruit zien als niemand werkt? Wie zorgt er voor voedsel, wie bouwt een huis, wie zet dat bedje van jou in elkaar? Juist...mensen die WERKEN.![]()
Ha, en je bedoelt een uitkering zeker?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:Als je op andere manieren in je levensonderhoud kan voorzien, waarom niet.
Mijn stufi = 89 per maandquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik krijg geen fuck meerMaar de maximale STUFI is 440,-, uitwonend that is. Daar gaat dan, iig in mijn geval, eens in de twee maanden 255,- aan collegegeld vanaf. Tel uit je winst
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ieder mens is vrij om zelf te beslissen hoe ie zijn/haar leven wil invullen.
Als iemand niet wil werken, moet ie dat zelf weten.
Sowieso is werken een achterhaald concept. Wie heeft dat toch ooit bedacht??
Als je op andere manieren in je levensonderhoud kan voorzien, waarom niet.
Bovendien is werken zonde van je tijd.
Je staat smorgens op, haast je naar je werk, en bent om een uur of 18.00 weer thuis.
Nou dan heb je wat aan je levenDe hele dag op 'je werk' zitten.
Je ziet de hele dag je partner en/of kinderen niet eens. Als je thuiskomt liggen ze al op bed.
Vervolgens heb je alleen nog maar de avond voor jezelf.
Je mist gewoon een flink stuk van het (sociale) leven door overdag niet thuis te zijn. Je ziet je kinderen alleen als ze al op bed liggen. Je ziet ze niet opgroeien.
Als ze 0, 1 of 2 zijn mis je de beste tijd!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
hallo.... dat is normaal hoor.. en daarbij zie je je kinderen vaak om 18.00 (zeker als ze 3/4 + zijn) wel en in het weekend ook.... dus zo raar is dat niet.....
![]()
ja joh, en zo'n kind kost zeker nietsquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Als ze 0, 1 of 2 zijn mis je de beste tijd!
Dan kun je als vader zijnde het beste een paar jaar werkloos zijn, en genieten van je kinderen.
Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Als ze 0, 1 of 2 zijn mis je de beste tijd!
Dan kun je als vader zijnde het beste een paar jaar werkloos zijn, en genieten van je kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |