abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42133959
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef Gelderland het volgende:
jammer het (apen)circus is afgelopen... wat heb ik gelachen wat een kansloze gasten zeg Ging in het gesprek 2x zijn mobieltje af en neemtie zijn GSM ook nog gewoon op hé (nadat die vrouw al 1x had gewaarschuwd dat je niet mocht bellen) .... zit gewoon met zijn leipe mocro petje op En toen die maroc wegging gaf hij geen hand maar liep weg en zei nog snel ff 'laterz'

ongelovelijk en dan geen werk kunnen vinden
Dat gedrag kun je verwachten, ik vond het eigenlijk 1000 keer erger dat die domme trut achter haar bureau dat gewoon pikte. En gewoon heel onzeker vroeg 'vriend wil je het uitzetten' en dan gewoon geen actie ondernemen wanneer ie het voor de 2e keer doet.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 09:35:40 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_42134329
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:05 schreef FJD het volgende:

[..]

440,- per maand Stufi, 255 per twee maanden collegegeld. Tel uit je winst
Nou ik weet niet in wat voor situatie jij zit maar ik krijg rond de 300 per maand (basis inclusief prestatiebeurs) en daar zit niets van collegegeld apart bij
Tevens -purist.
pi_42134620
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef NoBody122 het volgende:
Nou ik weet niet in wat voor situatie jij zit maar ik krijg rond de 300 per maand (basis inclusief prestatiebeurs) en daar zit niets van collegegeld apart bij
Ik krijg geen fuck meer Maar de maximale STUFI is 440,-, uitwonend that is. Daar gaat dan, iig in mijn geval, eens in de twee maanden 255,- aan collegegeld vanaf. Tel uit je winst
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42135195
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:16 schreef Blanchimont het volgende:

[..]

Daar ben ik mee bezig. En de reden dat ik geen uitkering krijg, is dat mijn banksaldo te hoog is.
Dat is eigenlijk ook krom. Je moet je eerst in de schulden werken wil je een uitkering krijgen... dat verklaart overigens wel een boel!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42136093
Hier in het dorp ook allemaal van die gastjes. Ook die van mijn eigen leeftijd (ben zelf bijna 20), die zie ik al 10 jaar hetzelfde doen: de hele dag doelloos rondhangen, dingen vernielen en mensen irriteren bij het kinderspeeltuintje van de lokale C1000. Al die jochies hebben ook maar nét hun VMBO afgemaakt, of in sommige gevallen dát nog niet eens, maar ze rijden wel allemaal in een dikke Golf 4 of een BMI en staan de hele dag jointjes te roken.

Dan vraag ik me toch af wat ik als eerlijke, hardwerkende jongen verkeerd heb gedaan.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:16:05 #56
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_42136347
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dat binnenkort ook maar eens doen rotte kuthoeren
Jij word never nooit toegelaten binnen de Rotterdamse stadsgrenzen joh!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_42136380
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat ik als eerlijke, hardwerkende jongen verkeerd heb gedaan.
Simpel, ze wonen allemaal nog thuis en betalen geen kostgeld. Kijk over 10 jaar nog maar eens en merk dat je het toch een stuk beter hebt gedaan.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:23:49 #58
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_42136516
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Simpel, ze wonen allemaal nog thuis en betalen geen kostgeld. Kijk over 10 jaar nog maar eens en merk dat je het toch een stuk beter hebt gedaan.
Ik ben sinds een jaar of acht 't huis uit, netjes op kamers gaan wonen, mooi zelfstandig en zo. Ik woon nu nog steeds in een huurhuis, terwijl vrienden van me die lekker thuis bleven wonen vervolgens gingen werken en lekker konden sparen nu in een fijn koophuis zitten.

Hurray.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:32 #59
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42137516
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die jongen haakte af toen bleek dat steigers ook worden gebouwd in de regen en bij kou .
En gelijk heeft 'ie.
Als je maar plezier in je werk hebt, zeggen ze altijd.
Nou, in de regen en kou beetje als een gek stijgers lopen bouwen Dat wil je niet nee.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_42138351
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

En gelijk heeft 'ie.
Als je maar plezier in je werk hebt, zeggen ze altijd.
Nou, in de regen en kou beetje als een gek stijgers lopen bouwen Dat wil je niet nee.
Kutwerk of niet, als ik 7000 euro aan schulden heb en al jaren thuis zit dan interesseerde 't me niet of 't kutwerk was of niet.

Als 't aan mij lag gingen al die kutjochies werken, of ze nou willen of niet. Dan zetten ze ze voor mijn part maar in kassen aan 't werk voor groente/fruit te plukken, of als vuilnisman, of als steigerbouwer in de vrieskou, etc. Dit soort tuig wíl gewoon niet werken, en da's een heel ander verhaal dan niet kúnnen werken. Nota bene spoken die gastjes toch niks goeds uit in al die tijd dat ze thuiszitten en op straat met hun gangstah's rondhangen, dan irriteren ze toch alleen maar andere mensen en veroorzaken andere overlast zoals vernieling en kabaal.
pi_42138440
Probleem begint nadat men schijnbaar de keuze heeft om niet te werken. Niet-werken zou al niet eens een 'optie' moeten zijn.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:06:55 #62
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42138988
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Probleem begint nadat men schijnbaar de keuze heeft om niet te werken. Niet-werken zou al niet eens een 'optie' moeten zijn.
Tuurlijk wel.
Ieder mens is vrij om zelf te beslissen hoe ie zijn/haar leven wil invullen.
Als iemand niet wil werken, moet ie dat zelf weten.
Sowieso is werken een achterhaald concept. Wie heeft dat toch ooit bedacht??
Als je op andere manieren in je levensonderhoud kan voorzien, waarom niet.
Bovendien is werken zonde van je tijd.
Je staat smorgens op, haast je naar je werk, en bent om een uur of 18.00 weer thuis.
Nou dan heb je wat aan je leven De hele dag op 'je werk' zitten.
Je ziet de hele dag je partner en/of kinderen niet eens. Als je thuiskomt liggen ze al op bed.
Vervolgens heb je alleen nog maar de avond voor jezelf.
Je mist gewoon een flink stuk van het (sociale) leven door overdag niet thuis te zijn. Je ziet je kinderen alleen als ze al op bed liggen. Je ziet ze niet opgroeien.
pi_42139133
Eigenlijk zouden bedrijven melding moeten maken van "sollicitanten" die ongeinteresseerd en ongemotiveerd zijn tijdens een gesprek. Als ze dan niet willen werken, dan ook geen uitkering. Een uitkering zou in dat geval alleen verleend kunnen worden aan mensen die wel degelijk serieus op zoek zijn naar een baan, maar die om wat voor reden niet aan het werk komen. Aan mensen die alleen maar hun handje ophouden, hebben we niks. Dus beloon ze er dan ook niet voor.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_42139405
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Je staat smorgens op, haast je naar je werk, en bent om een uur of 18.00 weer thuis.
Je ziet de hele dag je partner en/of kinderen niet eens. Als je thuiskomt liggen ze al op bed.
Je mist gewoon een flink stuk van het (sociale) leven door overdag niet thuis te zijn. Je ziet je kinderen alleen als ze al op bed liggen. Je ziet ze niet opgroeien.
Wat ben jij dom. Hoe zou de wereld eruit zien als niemand werkt? Wie zorgt er voor voedsel, wie bouwt een huis, wie zet dat bedje van jou in elkaar? Juist...mensen die WERKEN.
pi_42139641
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef Tuutje het volgende:

[..]

Wat ben jij dom. Hoe zou de wereld eruit zien als niemand werkt? Wie zorgt er voor voedsel, wie bouwt een huis, wie zet dat bedje van jou in elkaar? Juist...mensen die WERKEN.
Henny_Huisman denkt dat alles vanzelf gaat.
pi_42139645
Wat mij betreft mogen ze die petjes direct liquideren en de organen uitdelen aan hardwerkende Nederlanders. Serieus fout natuurlijk, maar mijn god.. wie zal ze missen? Ik toch echt niet hoor.

Daar werk je 40 uur in de week voor. Een vriend van m'n broertje heeft 2 overleden ouders, woont niet meer bij zijn verzorgers en "studeert". Die vangt bijna net zoveel als ik en hij slaapt iedere dag van 9 uur 's ochtends (als hij thuis komt van uitgaan) tot 15.00 uur in de middag

Ach ja.. men moet overleven he. Je kan ze moeilijk laten verhongeren.. moeilijk.. heel moeilijk..
pi_42139819
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:Als je op andere manieren in je levensonderhoud kan voorzien, waarom niet.
Ha, en je bedoelt een uitkering zeker? Je weet toch wel dat uitkeringen onder andere afkomen van hardwerkende mensen zoals mezelf?

Ik ben eens een tijdje werkloos geweest, en dat vond ik verschrikkelijk. Mijn leefritme was helemaal ontregeld (ik ging om 3 uur 's nachts naar bed en stond om 12 uur op), ik verveelde me de pesttyfus en financieel moest ik beter gaan opletten; uitkering kreeg ik op dat moment niet omdat ik op eigen verzoek ontslag had genomen.

Dat is ook het probleem met al die kutjochies wat de hele dag op straat dood en verderf liggen te zaaien. Zet die pleuriskinders aan 't werk en je hebt meteen een boost voor de economie én een hoop minder gezeiks op straat.
pi_42140674
Tja het is triest, maar geef ze eens ongelijk, vaak zijn ze toch al niet de meest intelligente.
Er is maar 1 dader hier die dit toelaat en dat is de overheid.
pi_42141183
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik krijg geen fuck meer Maar de maximale STUFI is 440,-, uitwonend that is. Daar gaat dan, iig in mijn geval, eens in de twee maanden 255,- aan collegegeld vanaf. Tel uit je winst
Mijn stufi = 89 per maand
pi_42141600
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
hallo.... dat is normaal hoor.. en daarbij zie je je kinderen vaak om 18.00 (zeker als ze 3/4 + zijn) wel en in het weekend ook.... dus zo raar is dat niet.....
Haleloeja
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:53:42 #71
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42141738
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hallo.... dat is normaal hoor.. en daarbij zie je je kinderen vaak om 18.00 (zeker als ze 3/4 + zijn) wel en in het weekend ook.... dus zo raar is dat niet.....
Als ze 0, 1 of 2 zijn mis je de beste tijd!
Dan kun je als vader zijnde het beste een paar jaar werkloos zijn, en genieten van je kinderen.
pi_42143461
Ik heb het helaas gemist
Maar zijn er al streams van het progamma op internet?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_42143930
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Dan kun je als vader zijnde het beste een paar jaar werkloos zijn, en genieten van je kinderen.
ja joh, en zo'n kind kost zeker niets je bent duidelijk zo'n type als die gasten
Haleloeja
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:44:02 #74
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_42144630
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Geen problemen mee.

Zolang je maar geen uitkering van de staat krijgt (Je mag best leven van de rente van je eigen vermogen als je dat graag wilt)
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:05:08 #75
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42145019
Hoe heette dit programma?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')