Bij op school is de regel " loopt de luis?, bellen naar huis" of zoiets.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Haha, als je daar je kind al voor moet komen halen!!!
Heb het eigenlijk nooit gevraagd aan haar.quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Hoe doe je kruidnagel in je haar dan? Als het werkt, waarom niet. Kruidnagelolie misschien?
etherische kruidnagel olie, verstikt de luizenquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Hoe doe je kruidnagel in je haar dan? Als het werkt, waarom niet. Kruidnagelolie misschien?
hahahahahahaquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef lily het volgende:
Heheh, ik zag ook al een jochie voor me met van die stukjes in zijn haar gestoken...
Sinds dochterlief op het voortgezet onderwijs zat heeft ze ze niet meer gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef livelink het volgende:
Wanneer kregen jullie (degene die het al eerder meegemaakt hebben) weer een beetje zekerheid dat ze echt weg waren?
ja, jij weet ons op te beuren zegquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Fannie het volgende:
[..]
Sinds dochterlief op het voortgezet onderwijs zat heeft ze ze niet meer gehad.
das wel heel resoluut maar ik ga mijn dochtet toch niet kaalscheRen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef winniethepooh het volgende:
Anders direct als je luizen hebt je haar er af ben je er meteen van af.
Zou ik wel erg zielig vinden jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
das wel heel resoluut maar ik ga mijn dochtet toch niet kaalscheten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |