Is niet gek hoor, hoe sneller ouders in aktie komen, hoe minder kinderen er besmet worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Haha, als je daar je kind al voor moet komen halen!!!
Ja en als je toch gewoon thuis bent is dat toch helemaal geen moeitequote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Is niet gek hoor, hoe sneller ouders in aktie komen, hoe minder kinderen er besmet worden.
Dat is dan een verschil van mening.... Ze heeft ze altijd op school opgelopen. En helaas is Cil nogal gevoelig voor luis ze moeten altijd haar hebben.... Dus al ga ik haar halen, en een andere doet dat niet (bij ons was het dus niet verplicht) dan zat ze er de volgende dag weer helemaal onder.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef snoopy het volgende:
Ja maar als jij je kind ophaalt en zo snel mogelijk alle luizen uit het haar komt is de kans op besmetting van een ander kind echt wel veel kleiner. Ik vind het niet zo'n gekke regel.
Baat het niet schaadt het niet... Die dingen zijn toch niet afgrijzelijk duur?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Even een gerelateerd vraagje...
Isa wil graag een luizencape, nee liever nog twee! Eentje voor school en eentje voor de BSO. Omdat andere er ook eentje hebben. Persoonlijk zie ik er het nut niet van in, hoe denken jullie erover?
Een luizencape is leuk als ze ook alle kleding met gym er onder hangen en de verkleedkleding uit de klas/opvang weghalen als er luis is.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Even een gerelateerd vraagje...
Isa wil graag een luizencape, nee liever nog twee! Eentje voor school en eentje voor de BSO. Omdat andere er ook eentje hebben. Persoonlijk zie ik er het nut niet van in, hoe denken jullie erover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |