daar ben ik het dan wel zeer mee eensquote:op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef so_addictive het volgende:
maar jarjar binx mag van mij een langzame pijnlijke dood sterven
quote:op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef isegrim het volgende:
[..]
ze heeft gelijk.alleen de oude films zijn
het 'gevoel' moet er wel zijn inderdaad, dit is echt zo'n geval van 'love it or hate it.'quote:op donderdag 28 september 2006 22:15 schreef as_33 het volgende:
ik heb episode i,ii en iii ondertussen toch een stuk of 4 of 5 keer gezien, en ik vind het nog steeds niet echt star wars, het gevoel ontbreekt gewoon. daarnaast is ep. i gewoon een flutfilm en ii een zeer middelmatige film. alleen ep. iii heeft nog iets weg van star wars en kan ik kijken zonder helemaal in een te krimpen en in huilen uit te barsten![]()
omdat george lucas geen vrouwenrollen zou kunnen schrijven als zijn leven er vanaf hing.quote:op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef partyyboyy het volgende:
andere vraag: waarom houdt starwars niet van vrouwen?
ben jij wel een beetje een gangstermeisje dan?quote:
of die van amy allenquote:op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef litpho het volgende:
het lichaam van natalie portman?
nee, helemaal nietquote:op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ben jij wel een beetje een gangstermeisje dan?![]()
jammer, anders liet ik je mijn blaffer wel eens zienquote:op vrijdag 29 september 2006 15:13 schreef miss-v het volgende:
[..]
nee, helemaal nietmaar ik vind die delen van gta wel leuk
![]()
had ik al door na je username gelezen te hebbenquote:op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef jedimasterlucia het volgende:
ik ben wel een star wars liefhebber
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |