abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 20:32:14 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42121331
waarom houden (de meeste) vrouwen niet van science fiction in het algemeen?
daar moet toch wel een reden voor zijn?

kun jij als sci-fi werende vrouw mij mischien uitleggen wat zo erg afscuwelijk is aan science-fiction ?
ikzelf heb al mischien wel een idee. maar ik wil eerst de meningen van anderen horen.

en starwars ep. 1, 2 en 3 (niet de oude iv, v en vi) vind ik persoonlijk behoorlijk slecht btw.

[ Bericht 1% gewijzigd door a-child-in-chains op 26-09-2006 04:33:03 (wat taalfouten verbeterd) ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 25 september 2006 @ 21:03:13 #2
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_42121785
what about startrek???

ik denk dat meer vrouwen van starwars houden (geromantiseerd riddergedoe, maar dan in de ruimte met barstensveel vrouwenlogica).

startrek is wat statischer, wetenschappelijker (rammelt ook aan alle kanten, maar het is wel boeiend) en heeft veel maatschappelijke issues die ze aansnijden.
pi_42121834
ik ben gek op startrek, keek in mijn jonge jaren ook altijd battlestar galactica en buck rogers en vind star wars ook top
ow en ik ken echt wel meer vrouwen/meisjes die daar van houden hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42121856
startrek is leuker dan star wars maar ik hou persoonlijk wel van science fiction.
pi_42121897
ik ken wel iemand (vrouwpersoon) die daar van houd
maar het is niet echt mijn ding..
Salsa Espaņola
pi_42122086
onderstaand filmpje verklaart dit fenomeen volledig...

klik

..star wars is gewoon top! tieft op met al die verantwoorde drama/komedie b-films..
  maandag 25 september 2006 @ 21:10:52 #7
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_42122134
een ex van me zei ook dat ze startrek leuk vond en keek weleens mee... hulde
pi_42122227
ach, waarom houden vrouwen van woensdagavondfilms?
  FOK!fotograaf maandag 25 september 2006 @ 21:14:42 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42122309
ze vinden het meestal niet erg als ik zachtjes fluister in hun oor: "feel the force, here's my wookie!"
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_42122352
quote:
op maandag 25 september 2006 21:14 schreef freud het volgende:
ze vinden het meestal niet erg als ik zachtjes fluister in hun oor: "feel the force, here's my wookie!"
*wacht op de eerste han solo grappen
  maandag 25 september 2006 @ 21:17:52 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42122472
ik moet anders ook niks van die starwars/startrek troep hebben
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 21:18:50 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_42122535
ik ben een vrouw en houd wel van sf: star trek, star wars, stargate sg1, noem maar op, gelukkig voor mijn vriend, want die is daar ook gek op, gezellig samen star trek films kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_42122657
vrouw die van star wars houdt meldt zich! ik ben verliefd op de oude films.
  maandag 25 september 2006 @ 21:25:52 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_42122899
omdat alle vrouwen alleen maar van shownieuws en rtl boulevard houden, daarom dus!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 25 september 2006 @ 21:36:58 #15
81237 releaze
best of both worlds
pi_42123258
ik hou van startrek, maar niet van starwars of andere scifi (nooit in kunnen komen). wat me vooral niet aantrekt aan scifi is het eeuwige vechten tegen de slechte aliens, whoaa! veel schieten, veel oorlog, etc. startrek (vnl tng) was moralistisch, maatschappelijk, etc. dat spreekt mij wel aan, en ik denk dat het andere vrouwen ook wel meer aanspreekt dan al dat geknal.

ik heb ooit weleens geprobeerd star wars leuk te vinden omdat iedere kerel in mn buurt het helemaal tegekgaaf vond, maar ik viel er gewoon bij in slaap. het kon me niet boeien. starwars 3 heb ik nog met mn broertje in de bios gezien, die was dan wel leuk...
"nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo"
  maandag 25 september 2006 @ 21:37:09 #16
156569 KeizerNero
Puzzled Panther
pi_42123264
star wars is fantasy, geen science fiction
Evolution is a process too slow to save my soul
  maandag 25 september 2006 @ 21:44:23 #17
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_42123428
mijn vriendin vindt het leuker dan ik
pi_42123683
omdat het te moeilijk is voor ze
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42123735
quote:
op maandag 25 september 2006 21:37 schreef keizernero het volgende:
star wars is fantasy, geen science fiction
star wars is fantasy & science fiction
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42123955
star wars is net zo kut als voetbal.
waarom?
geen idee.

deze dame heeft vroeger trouwens wel gegamed.
4
pi_42125132
ik hou niet van sf-series en sf-films en indd eigenlijk van alles wat met sf te maken heeft.
maar ik hou ook niet van lotr en harry potter en dat doen toch de meeste andere vrouwen wel dus ach..

waarom ik hier niet warm of koud van wordt? omdat het allemaal zo nep is. nu moet ik zeggen dat "drama" ook niet helemaal mijn genre is, maar hoe echter de films bij de werkelijkheid komen hoe leuker ik ze vindt.

wat wel weer apart is, is dat the green mile 1 van mijn favoriete films is.

als ik dit verhaaltje zo nalees zal het wel aan mij liggen..
pi_42125722
mijn vriendin keek vanavond nog met mij naar first contact van startrek, vond ze wel mooi zei ze.

denk dat vrouwen wat minder van science fiction houden omdat ze niet op die manier zijn aangelegd in het algemeen. mannen zijn meer geinteresseert in techniek en astronomie, vrouwen in het algemeen niet.
pi_42126282
star wars is cool. ik heb ze allemaal gezien voor de eerste keer in een marathon. ^^
Gek meisje
pi_42126544
ik ben gek op sf, het begon ooit toen ik 10 of zo was met star trek en is nooit meer echt opgehouden (in de begin periode ging dat zelfs zo ver dat ik er boeken, tijdschriften enz. over kocht), hoewel ik met star trek opgehouden ben bij voyager, want dat werd in de laatste seizoenen echt te slecht. ik ben toen maar overgestapt op farscape, geweldige serie.
o ja, en uiteraard zijn die nieuwe star wars films helemaal flut, iv v en vi zijn geweldig
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_42126730
quote:
op maandag 25 september 2006 22:22 schreef zweefvliegje het volgende:
ik hou niet van sf-series en sf-films en indd eigenlijk van alles wat met sf te maken heeft.
maar ik hou ook niet van lotr en harry potter en dat doen toch de meeste andere vrouwen wel dus ach..

waarom ik hier niet warm of koud van wordt? omdat het allemaal zo nep is. nu moet ik zeggen dat "drama" ook niet helemaal mijn genre is, maar hoe echter de films bij de werkelijkheid komen hoe leuker ik ze vindt.

wat wel weer apart is, is dat the green mile 1 van mijn favoriete films is.

als ik dit verhaaltje zo nalees zal het wel aan mij liggen..
alsof mijn vriendin hier zit te typen .
alles wat ook maar een beetje nep is vind ze gelijk niks meer aan. bij actiefilms waar te overdreven stunts worden gedaan word dan ook gelijk geroept "dat kan toch helemaal niet" (ja idd.. erg irritant is dat).

d'r zijn volgens mij zoieso weinig vrouwen die van fantasy-gedoe houden (boeken, films, spellen, enz). misschien omdat mannen een wat levendiger fantasie hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')