quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef Nega het volgende:
Ik moest m'n eten opeten.
Been there don thatquote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef cerreur het volgende:
Ik moest vaak van die kinderpolo's aan maar ik had een stervende hoeren kankerhekel aan knoopjes.
Ik heb ook altijd een rot hekel gehad aan kleding dat met knopen sloot.quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef cerreur het volgende:
Ik moest vaak van die kinderpolo's aan maar ik had een stervende hoeren kankerhekel aan knoopjes.
Gothicquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:59 schreef vencodark het volgende:
Ooit durfde mijn moeder me een rokje aan te trekken + majo omdat ik verjaarde.Ik werd 4 jaar en dat was de laatste keer dat ik een rokje "vrijwillig" aantrok. Rokken etc.
![]()
![]()
Ohja, ik mijn pubertijd heeft mijn moeder altijd gehoopt dat ik me in vrolijkere kleuren zou kleden ipv "altijd maar zwart".
Helaas, mam, ik draag nog steeds zwart of iig donker.![]()
ja iddquote:
Brr..quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef boekenworm het volgende:
- Ik moest de oude kleding van broers aan
- Ik moest altijd kort haar hebben (lang haar is vies volgens haar)
- Ik moest cijfers boven de acht halen (en enkel een tien was goed genoeg)
- Ik moest elke dag een uur info boeken lezen
- Ik moest naar de kerk en dan hadden we altijd naar de dienst een discussie over wat er in de kerk was besproken
En zo kan ik wel een tijd doorgaan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Dipkip het volgende:
Jaren '80 had je die oversized mode... Mijn moeder trok me een wijde trui van haar aan die tot boven de knie viel bij mij, en dan alleen een maillot er onder. En al die kinderen in mn klas HAHAHA JE BENT JE BROEK VERGETEN![]()
Ja,dat zeker.quote:
Wat liefquote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Flyga het volgende:
-Ik moest vroeger altijd een palmboompje in mijn haar zo'n stom staartje op mijn hoofd :'(
-Ook moest ik altijd rode schoenen aan felrode schoenen met figuurtjes :'(
-En ik moest voor de opa's en oma's altijd toneelstukjes en versjes zingen :'(
wat jullie
Had jij ze zelf ook?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik herinner me die vierkantjes nog ja.
Mijn moeder maakte ook zelf kleding, maar dan hele leuke.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn moeder maakte zelf kleding, dat was pas erg. Ik heb tot diep in de jaren negentig met broekrokken rondgelopen die je achterstevoren en linksom kon dragen.
Ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:31 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een rot hekel gehad aan kleding dat met knopen sloot.
Draag pas sinds een jaar of 1.5 weer kleding dat met knopen sluit zoals overhemd etc voor werk
Tijd om uit huis te gaan misschien?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet nu, op m'n 22e, nog een heleboel: ik moet m'n haar losdragen, want dat vindt m'n moeder mooier. Ik moet normale schoenen aan doen ipv sandalen. Ik moet mee naar de kerk..
ik woon al 5 jaar niet meer thuis, maar m'n moeder heeft nog grote invloed op mequote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tijd om uit huis te gaan misschien?
Zit je nou een geintje te maken of wat?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik woon al 5 jaar niet meer thuis, maar m'n moeder heeft nog grote invloed op me.
en toern heb je hem in de fik gestoken?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef geevee het volgende:
Een gebreid hemd (van wol) dat kriebelde enorm
MIjn moeder maakte ipv vierkantjes hartjes of bloemetjes. Dan is het natuurlijk stukken minder erg..quote:Op woensdag 27 september 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik moest altijd broeken aan waar al 3 van die "patches " op waren genaaid omwille van de gaten.
Jeweetwel, gewoon een stuk nepleer-bankstel stof, een vierkantje en daarmee werden de gaten gelapt op je broek.![]()
o wat lief. en dat op die leeftijd!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Zelfgebreide kriebeltruien. Vond het zielig om te zeggen dat ik ze niet mooi vond dus ik trok ze altijd maar weer aan.![]()
nee seriously.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zit je nou een geintje te maken of wat?
Gothics hebben ook weleens donkerpaars fluweel aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef vencodark het volgende:
Nee pcies. Rare mensen, de mensen die dat gelijk aan Gothic linken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |