en toern heb je hem in de fik gestoken?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef geevee het volgende:
Een gebreid hemd (van wol) dat kriebelde enorm
MIjn moeder maakte ipv vierkantjes hartjes of bloemetjes. Dan is het natuurlijk stukken minder erg..quote:Op woensdag 27 september 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik moest altijd broeken aan waar al 3 van die "patches " op waren genaaid omwille van de gaten.
Jeweetwel, gewoon een stuk nepleer-bankstel stof, een vierkantje en daarmee werden de gaten gelapt op je broek.![]()
o wat lief. en dat op die leeftijd!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Zelfgebreide kriebeltruien. Vond het zielig om te zeggen dat ik ze niet mooi vond dus ik trok ze altijd maar weer aan.![]()
nee seriously.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zit je nou een geintje te maken of wat?
Gothics hebben ook weleens donkerpaars fluweel aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef vencodark het volgende:
Nee pcies. Rare mensen, de mensen die dat gelijk aan Gothic linken.![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:44 schreef vencodark het volgende:
Draag je ook van die lelijke zelfgebreide truien zoals die van Bridget?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |