quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef Nega het volgende:
Ik moest m'n eten opeten.
Been there don thatquote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef cerreur het volgende:
Ik moest vaak van die kinderpolo's aan maar ik had een stervende hoeren kankerhekel aan knoopjes.
Ik heb ook altijd een rot hekel gehad aan kleding dat met knopen sloot.quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef cerreur het volgende:
Ik moest vaak van die kinderpolo's aan maar ik had een stervende hoeren kankerhekel aan knoopjes.
Gothicquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:59 schreef vencodark het volgende:
Ooit durfde mijn moeder me een rokje aan te trekken + majo omdat ik verjaarde.Ik werd 4 jaar en dat was de laatste keer dat ik een rokje "vrijwillig" aantrok. Rokken etc.
![]()
![]()
Ohja, ik mijn pubertijd heeft mijn moeder altijd gehoopt dat ik me in vrolijkere kleuren zou kleden ipv "altijd maar zwart".
Helaas, mam, ik draag nog steeds zwart of iig donker.![]()
ja iddquote:
Brr..quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef boekenworm het volgende:
- Ik moest de oude kleding van broers aan
- Ik moest altijd kort haar hebben (lang haar is vies volgens haar)
- Ik moest cijfers boven de acht halen (en enkel een tien was goed genoeg)
- Ik moest elke dag een uur info boeken lezen
- Ik moest naar de kerk en dan hadden we altijd naar de dienst een discussie over wat er in de kerk was besproken
En zo kan ik wel een tijd doorgaan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Dipkip het volgende:
Jaren '80 had je die oversized mode... Mijn moeder trok me een wijde trui van haar aan die tot boven de knie viel bij mij, en dan alleen een maillot er onder. En al die kinderen in mn klas HAHAHA JE BENT JE BROEK VERGETEN![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |