abonnement Unibet Coolblue
pi_42120275
De meeste van jullie zullen het al vast gedaan hebben.
ik dacht, ik zal er maar een topic over maken.
Hoe was jou eerste keer?
Deed het veel pijn(vrouw) hoelang duurde het voordat het geen pijn meer deed
Was het fijn?
Heb je het al met veel mensen gedaan?


vervolg van:

[Centraal topic] Jouw eerste keer

[ Bericht 20% gewijzigd door Aventura op 26-09-2006 13:39:57 ]
pi_42122819
Opgeschoond!

Mensen die niet serieus kunnen reageren; blijf gewoon weg .
ijs_beer fan!
  maandag 25 september 2006 @ 21:49:53 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_42123575
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef PATRICIA__ het volgende:
wow, dat is niet fijn. Gek erg pijnlijk snap ik hoe oud was je toen?
o god
On topic, was vooral aankloten
  maandag 25 september 2006 @ 21:59:00 #4
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_42124037
Zij kon het al dus dat scheelde wel
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  maandag 25 september 2006 @ 22:04:40 #5
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42124323
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond!

Mensen die niet serieus kunnen reageren; blijf gewoon weg .
Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.

Maar goed, ik zal wel wegblijven uit dit eerste keer topicje. Blijkbaar is deze heel speciaal vergeleken met de andere 385.759 topics over de eerste keer.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_42124534
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.

Maar goed, ik zal wel wegblijven uit dit eerste keer topicje. Blijkbaar is deze heel speciaal vergeleken met de andere 385.759 topics over de eerste keer.
Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebt .
ijs_beer fan!
  maandag 25 september 2006 @ 22:12:16 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_42124708
Hm ja toen je 14 was leek het je echt DE SHIt de eerste keer, en in alle boekjes( break-out en hitkrant enzo stond altijd dat het 't grofste ooit was wat je altijd blijft herinneren bla bla.

nou, ik vond het natuurlijk wel leuk, maar datum tijd enzo kank me amper herinneren(wel nog met wie en waar)
mensen blazen het te veel op, tis maar sex.
pi_42128386
Da's lang geleden.
In ieder geval liet ik niet merken dat het de eerste keer was, en toen ik het later vertelde was ze er ook verbaasd over.
Wat ik me nog kan herinneren als de dag van gisteren was dat ze een sprei op haar bed had met van die lange haren. En die haren kriebelden enorm onder mijn ballen. Dus ik hou het er maar op dat ik vrij vlug klaarkwam door haar sprei.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:10:51 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_42129436
Ik vond het boek beter
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:40:41 #10
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42133579
Hmmm... topic nummer zoveel.
Ach ja heb ik weer wat te tikken / te doen!

Mijn eerste keer was heel erg fijn.
Het meisje kende ik al langer, en waren dus niet vreemd van elkaar.
Van het een kwam het ander en op een avond ontmaagden wij elkaar.

Wat zo grappig was...
De moeder had door dat er wat speelde tussen ons.
Ze was bang dat we ook wat gingen doen enzo daar ze vrij jong was.
Haar moeder was eerder nooit wantrouwend naar mij daar ze (zonder overleg, haar idee) tegen haar moeder had verteld dat ik homo was.
Was opzich wel een strakke actie haha!

En doch... het was destiny.
Zo goed als haar moeder ons door had en zo close to the edge dat ons liefdesplan niet door zou gaan is het uiteindelijk gewoon gebeurt.
En moeders lag met vriend in de kamer daarnaast hahahaha!
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:42:19 #11
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42135614
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebt .
Done, toch jammer dat ik je op het centrale topic moet wijzen.

Is't scrollwieltje kaduuk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_42135626
Ik vond er geen bal aan .
pi_42136134
viel tegen, maar daar had ik op gerekend... wat dat betreft viel het alleszins mee.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42136281
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef PieterCK het volgende:
Zij kon het al dus dat scheelde wel
beh daar zou ik wel onzeker van worden, is toch minder als zij al jongens gehad heeft en tis jouw eerste keer
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:39:56 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_42136818
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

beh daar zou ik wel onzeker van worden, is toch minder als zij al jongens gehad heeft en tis jouw eerste keer
Want? Bang dat ze jou gaat vergelijken met dat grootgeschapen überpotente orgasmekanon, ook wel bekend onder de titel "exvriend waar ze nog steeds spetterende sex mee heeft"?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_42138388
TS begint
JOHNNY HEITINGA
pi_42138820
Mijn eerste keer viel best tegen,
Salsa Española
pi_42139097
er was niks bijzonders aan, en ging redelijk goed (zij was al "ervaren")
Ennuh,.. topic 1 uit 1000000000000000000000000den? centraal topicje hiervoor?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_42139139
Mijn eerste keer was nix(te gespannen, te snel klaar enzo) , maar die keren daarna!!!
pi_42191258
wat is er mis met dit centrale topic: [Centraal topic] Jouw eerste keer ?
pi_42191865
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:55 schreef Thrilled het volgende:
wat is er mis met dit centrale topic: [Centraal topic] Jouw eerste keer ?
Als je de FB lees is die andere te oud bevonden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_42995192
Was niet zo best, waren alebei maagd en hij wilde er maar niet in, elke keer als ik hem erin probeerde te duwen, schreeuwde ze dat het pijn deed, dus terug trekken weer. Na een uur had ik hem ongeveer voor de helft erin, maar zodra ik hem eruit haalde waren we weer terug bij af. Na iets meer dan een uur hebben we het opgegeven, tja is dat eigenlijk wel een eerst keer lol.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:28:52 #23
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_43167239
mijn eerste keer was geen ruk aan. beetje pijn, totaal niet prettig, saai en passieloos.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_43596616
Ik heb er erg veel zin in.
Het moet wel zijn met iemand die ik al ken, die mijn vriendin ook is, niet met een of andere slet. Wel met iemand die liefst zelf nog maagd is. Misschien open ik hier ook weleens een topicje over in SEX, PUB of P&R.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43767883
Spreek nou eerst maar een meisje aan
  donderdag 23 november 2006 @ 15:39:45 #26
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43822272
Mijn eerste keer was bij een prostituee in Utrecht . En ja, was best aangenaam hoor, veel makkelijker dan dat gestuntel wat ik soms wel eens lees.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_43822384
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
pi_43823288
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef rival het volgende:
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43845821
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef rival het volgende:
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
En jij was?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_43845953
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef rameijer het volgende:

[..]

En jij was?
12
pi_43851144
Okay dan!

Ik was 17 en mijn vriendinnetje van toen 16... Je was er vroeg bij dus
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_43851218
Blijf dat onvoorstelbaar vinden, 11 en 12, vind ik gewoon echt veels te jong... noem me bekrompen maar als ik mijn dochtertje van 11 onder een jongetje van 12 zie liggen trap ik hem het huis uit... ga maar buiten spelen... 15/16+ minimaal!

edit/ ik was 17, mn vriendin 16 trouwens
pi_43851519
i can't help it! HAAR IDEE! serieus.... we zagen wat op tv en zij wilde het perse ook doen! (ze had ook al een kind op haar 16e maarja)

daarna pas op me 18e!!!!!!! weer een keer gedaan, hoop dat jullie nu weer een normaal beeld van me hebben haha!
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:37:49 #34
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43853060
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef rival het volgende:
i can't help it! HAAR IDEE! serieus.... we zagen wat op tv en zij wilde het perse ook doen! (ze had ook al een kind op haar 16e maarja)

daarna pas op me 18e!!!!!!! weer een keer gedaan, hoop dat jullie nu weer een normaal beeld van me hebben haha!
Helaas, mijn beeld van jou is permanent beschadigd


ps. 't maakt mij dus geen bal uit op welke leeftijd je het doet. Hoewel ik me afvraag hoe ik er over denk als ik over een boel jaar zelf kinderen in die leeftijd heb
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_43873041
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef rival het volgende:

[..]

12
hatsikidee, pwned!
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_44660188
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef rival het volgende:
i can't help it! HAAR IDEE! serieus.... we zagen wat op tv en zij wilde het perse ook doen! (ze had ook al een kind op haar 16e maarja)

daarna pas op me 18e!!!!!!! weer een keer gedaan, hoop dat jullie nu weer een normaal beeld van me hebben haha!
kon ze dan al nat worden enzo??

ze is toch helemaal niet geslachtsrijp?...

maarja op dr 16e al een kind dat zegt heel wat
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44808895
ik ben ongeveer 1,5 uur geleden ontmaagd...

nou ik had allemaal dingen gehoord over pijn en dat viel heeeeeeel erg mee vonnik
wel lekker...

met me ex helaas dat is wat minder, hij was ook nog maagd.
Mona lisa smile :)
pi_44809886
Het was met allemaal klassieke muziek en bloemetjes enzo
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45040986
Bibberde vooral

Was gek, hij wou niet paraat blijven

Dag erop wel goedgemaakt bij mijn vriendin
dead
  zondag 7 januari 2007 @ 21:51:43 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45124437
Stuntelig, onwennig, pijnlijk en achteraf ook heel erg lachwekkend.
de daarop volgende keer was al stukken beter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:53:43 #41
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_45352986
Mijn eerste keer was toen ik 22 was (nu 26) met mijn huidige vriend...Het deed veel pijn en het lukte ons niet in een keer...We moetsen een paar keer proberen, omdat ik bang was en het deed veel pijn...
Om het minder moeilijk te maken, heb ik mijzelf eigenlijk zelf ontmaagd: in de badkamer met mijn vinger!
Het duurde denk ik ongeveer 1 uur en ik bloede helemaal niet...Volgende keer kon mijn vriend iets makkelijker naar binnen...
Maar ja, tot nu toe heb ik nog 4 verschillende partners gehad...vandaag nog...
ha ha ha ha ha
  maandag 15 januari 2007 @ 08:16:23 #42
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45364044
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ivatje het volgende:
Mijn eerste keer was toen ik 22 was (nu 26) met mijn huidige vriend...
(...)
Maar ja, tot nu toe heb ik nog 4 verschillende partners gehad...vandaag nog...
Dus.... je hebt je huidige vriend nog?
Maar... je mag wel met andere partners aan de haal gaan?
pi_45616349
Jij had tot je 22e nog nooit met je vinger in je eigen kut gezeten? En je deed er uiteindelijk een uur over ? triest
  maandag 29 januari 2007 @ 20:36:09 #44
167287 H2CO3
it was there that i saw you
pi_45802717
Mijn eerste keer was niet zo speciaal, om snel te vergeten eigenlijk..
Maar de eerste keer dat ik klaar kwam, jezus ik dacht dat ik dood ging gaan. Wat vloog daaruit?
pi_45885750
Als meisje ben je denk ik beter af met een jongen met ietofwat ervaring de eerste keer. Het is zo al moeilijk genoeg dan. Blijven oefenen, want oefening baart kunst!!!
Hét grote verschil tussen jongens en meisjes: praktisch elke jongen komt klaar tijdens de eerste keer, voor het meisje is het heel wat minder!
pi_45956317
Ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan op m'n 29ste met een prostituee in Rotterdam. Ik moest het perse voor m'n 30ste gedaan hebben.
Ze was erg aardig, maar toch had ik het liever gedaan met iemand waar ik van hield en die ook van mij hield, maar ja what are you going to do about it?
Inmiddels heb ik wel een vriendin en het verschil tussen liefdeloze sex en sex tussen 2 geliefden is erg groot.
pi_47205017
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef TeHOne het volgende:
ik weet niet of ik dit in kpd moet posten of hier maar omdat hier ook blunders staat dacht ik het maar hier neet te zetten.

vertel hier hoe jouw eerste keer ging? waar was het en hoe ging het? hoe vond je het?

ts begint:
ik was na een avond stappen met mijn maten lekker aan het uitblazen in een lokale kroeg.
zat lekker van mijn cola te genieten (ik drink geen alcohol) tot ik een meisje tegenkwam die ik al
een tijdje op het oog had.
ik ben best verlegen aangelegd en wou haar zo graag aanspreken.
tot ik eindelijk wat moed had verzameld en na veel aanmoediging van mijn vrienden ben ik toch naar haar toegestapt.
na een kleine 2 uur lekker kletsen klikte het toch wel heel goed, dit vondt zij ook wel want kort daarop gingen we even naar buiten waar we begonnen te zoenen.
zij had al wel het nodige op en ik begon al behoorlijk hitsig te worden.
na een tijd buiten gestaan te hebben was het voor mij tijd om te gaan voor ik mijn bus miste.
ik zei tegen mijn vrienden dat ik naar huis ging en zij bleven de nacht nog uitzitten.
het leuke meisje liep met mij mee naar de bus en ondertussen zaten we al wat lekker aan elkaar te vriemelen.
bij de halte aangekomen zag ik net mijn laatste bus wegrijden
"ah, dan slaap je toch maar bij mij?" zei ze, en dit vond ik helemaal niet erg als je begrijpt wat ik bedoel!
Bij haar aangekomen bleken haar ouders niet thuis te zijn, een of andere reunie, kwam dat even goed uit!
We begonnen weer met zoenen en ineens voelde ik een hand naar beneden gaan. Nu werd ik al wel behoorlijk geil.
We gingen naar boven toe en begonnen elkaar uit te kleden en stapte het bed in waarnaa we een heerlijke vrijpartij hadden
het bleek later voor haar ook de eerste keer te zijn.
Jammer genoeg zijn we na 7 maanden uit elkaar gegaan

nu jullie!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:55:57 #48
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47210944
Mijn 1e keer was met mijn 1e vriendinnetje. We waren allebei 15. En allebei nog maagd. Het ging wel snel en zij kwam niet klaar, maar dat heb ik ruimschoots goedgemaakt .
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47215982
Ik en mn toenmalige vriendin waren al vrij lang samen voor we voor de eerste keer seks hadden (ik was nog maagd, en ik was enorm verlegen)

We lagen dikwijls in haar bed te knuffelen en te praten en zo.
Ik lag op mn rug, en zij was met haar hand over mn onderbuik aan het wrijven (onder mn T-shirt) Ineens ging ze met enkele vingertjes een klein stukje in mn broek (om mn reactie te testen of ik klaar was denk ik) Ondertussen waren we ook hevig aan het kussen, dus kreunde ik even. Toen ging ze heel zachtjes steeds verder met haar vingers naar onder, tot ze op den duur mn eikel raakte. Natuurlijk slaakte ik dan een groter kreuntje waardoor ze wist dat ik klaar was. en dan heeft ze me o zo hemels afgetrokken. toen ik klaar was ben ik op ongeveer dezelfde manier in haar broek gegaan, tot zij ook tot een orgasme kwam.

Zo deden we dikwijls voort, in het begin gewoon met kleren nog aan, en handje eronder. Maar na verloop van tijd minderden de kleren.

Op een dag waren we alleen bij haar thuis, en deden we net als voorheen, alleen zat zij op haar kniën naakt boven mij (ik lag op mn rug). We waren zo aan het kussen, terwijl ik haar manueel bevredigde. Toen ik even pauseerde, om het wat te rekken (en eigenlijk om haar te pesten), en om even met haar borsten te spelen, begon zij met haar vagina over mn piemel te wrijven. En ik stootte wat me, en plots ging mn piemel erin. en dat gevoel ga ik echt nooit meer vergeten. Het gevoel van je piemel in een enorm nat poesje te steken is op zich al goddelijk, en dan de eerste keer dat dit gebeurde was nog hemelser.
pi_47332445
Mijn eerste keer...

Ik was 17 mijn vriend 21. We waren beide nog maagd.
Hoe het was? uhm van erg korte duur en nogal klungelig.. Maar het deed geen pijn ofzo We moesten na 5 minuten ofzo stoppen omdat de moeder mijn vriend de trap op kwam gelopen..
Nja die avond hebben we het wel nogeens overgedaan.
Oefening baart kunst
pi_47333074
mijn eerst "vrijwillige" keer was ik nog net geen 16.....het gebeurde op 10 Maart 1988, met mijn eerste "echte"vriendje. Hij was nog maagd (ik niet, maar das een ander verhaal.... ) en het was voor ons allebei heel spannend. Ik heb geen pijn gehad maar hij heel even wel...Ons eerste keer was niet zo geweldig....maar later werd het steeds beter....
pi_47333301
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef Wafelijzertje het volgende:dat gevoel ga ik echt nooit meer vergeten. Het gevoel van je piemel in een enorm nat poesje te steken is op zich al goddelijk, en dan de eerste keer dat dit gebeurde was nog hemelser.
Dat gevoel vergeet je indd nooit meer.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:05:50 #53
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47338147
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat gevoel vergeet je indd nooit meer.
I second that.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47661243
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef ajf het volgende:

[..]

I second that.
Quoted for great justice.
pi_47705807
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef SS_Brollipower het volgende:
Ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan op m'n 29ste met een prostituee in Rotterdam. Ik moest het perse voor m'n 30ste gedaan hebben.
Ze was erg aardig, maar toch had ik het liever gedaan met iemand waar ik van hield en die ook van mij hield, maar ja what are you going to do about it?
Inmiddels heb ik wel een vriendin en het verschil tussen liefdeloze sex en sex tussen 2 geliefden is erg groot.
Het lijkt me echt niet chill om door een prostituee ontmaagd te worden. Ik snap dat je geen andere keus had maar toch.

btw: in Rdam hebben ze toch geen ramen?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:55:23 #56
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47706306
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:42 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Het lijkt me echt niet chill om door een prostituee ontmaagd te worden. Ik snap dat je geen andere keus had maar toch.

btw: in Rdam hebben ze toch geen ramen?
Maar we hebben wel clubs als The Mayfair, OQ enz
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47707393
ooit ga ik daar echt wel eens heen, eerst alleen nog even gratis wat chicks oppikken
pi_47873577
mijn eerste keer was op brugklaskamp hoe romantisch...
pi_47901563
Mijn eerste keer was met mijn toenmalige vriendje. Ik was 16 en we waren ruim een jaar al samen..... Eerste paar keren lukte niet, maar wel onwijs gelachen samen. Hoe erg is dat op die leeftijd, moet je dat allemaal plannen als ouders en broers en zussen niet in huis zijn. Maar na het een paar keer gepland te hebben is het uiteindelijk spontaan gebeurd, was in 5 seconden klaar

Maar idd..... oefening baart kunst!! (en uithoudingsvermogen blijkbaar....)
pi_47923725
De eerste keer, kort samengevat: auw!!
Zijn reactie: ja, je moet er gewoon even doorheen *stoot* *stoot*
pi_47924003
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef stipjes het volgende:
De eerste keer, kort samengevat: auw!!
Zijn reactie: ja, je moet er gewoon even doorheen *stoot* *stoot*
omg
  maandag 2 april 2007 @ 18:59:30 #62
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47934586
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef stipjes het volgende:
De eerste keer, kort samengevat: auw!!
Zijn reactie: ja, je moet er gewoon even doorheen *stoot* *stoot*
Wij mannen zijn zo lekker subtiel af en toe
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47934822
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef stipjes het volgende:
De eerste keer, kort samengevat: auw!!
Zijn reactie: ja, je moet er gewoon even doorheen *stoot* *stoot*
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_47936726
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:59 schreef ajf het volgende:

[..]

Wij mannen zijn zo lekker subtiel af en toe
Ach, ik was ook zo dom om het me te laten overkomen natuurlijk. Maar ja, ik was jong en hij was een acht jaar oudere stoere vent... Maar dat was met hem de eerste en meteen de laatste keer
  maandag 2 april 2007 @ 23:15:25 #65
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47946729
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:47 schreef stipjes het volgende:

[..]

Ach, ik was ook zo dom om het me te laten overkomen natuurlijk. Maar ja, ik was jong en hij was een acht jaar oudere stoere vent... Maar dat was met hem de eerste en meteen de laatste keer
8 jaar ouder? En dan zo lomp?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47949363
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef stipjes het volgende:
De eerste keer, kort samengevat: auw!!
Zijn reactie: ja, je moet er gewoon even doorheen *stoot* *stoot*
en toen zag je stipjes!

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_48379634
Mijn eerste keer..

AU!
"It does not matter what anybody else says, as long as you’re sexy up here, that’s all that matters!"
pi_48383072
Ik weet niet zeker of ik ontmaagd ben, maar als dat zo is dan was ik 9 jaar
Want vroeger speelde ik met een goede vriendin van me altijd vader en moedertje. en toen lagen we altijd opelkaar en volgens mijn heb ik me piemeltje er toen wel is ingestopt en toen vaker.
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:13:53 #69
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_48406228
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef Wafelijzertje het volgende:
en dat gevoel ga ik echt nooit meer vergeten. Het gevoel van je piemel in een enorm nat poesje te steken is op zich al goddelijk, en dan de eerste keer dat dit gebeurde was nog hemelser.
Roger that sir!
Jij hebt dan nog het geluk gehad dat het zonder condoom ging dus?
Dat moet dan wel heel goddelijk zijn geweest qua eerste keer dan inderdaad.
Hoe oud was zij en hoe oud was jij toen?
(Die van mij was nog wat jong en was niet echt aan de pil ofzo, dus tja... dan moet je wel! )
pi_48412227
Bij mijn eerste poging om iemand in bed te krijgen was ik iets van 5 jaar oud of zo

Logeerpartijtje. Of zij echt niet bij mij in bed wou. Ze zei nee
pi_48929020
Ik weet alleen nog hoe het ging omdat mn vriendin me dat nog eens vertelde veel later
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:48:08 #72
166747 Riannuh666
Sex is about Love
pi_48929240
ik was 14 en hij 16.. allemaal beetje klungelig om dat condoom om te krijgen.. en uiteindelijk is het gescheurd en moesten we de dokter bellen voor een morning-afterpil. maar verder niks van pijn hoor
pi_49153121
voor mij fijner als voor haar
pi_49318280
ik 16, hij 18. mijn eerste keer, hij had al wat meer ervaring. heel liefdevol en fijn. niet echt pijnlijk, in het begin wel even, maar later helemaal niet meer. en hte is alleen maar beter geworden!!!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:59 #75
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_49543339
Mijn eerste keer was meteen geweldig. Hij was zeventien, ik was vijftien en hij had het al een keer gedaan. Het deed geen pijn, het bloedde niet, het was leuk... ik herken me niet echt in de verhalen die ik van veel andere meisjes hoor, wat dat betreft.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50217265
ik neem aan dat met een andere vrouw ook mag?

Toen ik 13 was op school:

Er zat een meisje "fiona" bij mij in de klas, ze zat altijd naast me en ik vond haar zo betoverend mooi...
Ze had van die heel lichtblauwe ogen met altijd een perfect mooi dun zwart randje boven en onder
haar ogen, en ze had donker krullend haar tot op haar schouders..
Ik keek altijd tijdens de les stiekem naar haar... haar profiel was zo perfect
maar ik heb helaas nooit wat laten durven merken...

Er zat ook een antilliaans meisje "natasha" bij mij in de klas een mooie maar beetje
arrogante meid met een mooi figuur maar een veelste grote mond

Op een dag sprak natasha mij aan ze vroeg of ik met haar mee naar huis ging na school, ik was een beetje verbaasd maar heb uit nieuwsgierigheid ja gezegd, en zo gezegd zo gedaan. We waren op haar slaapkamer toen ze zich ineens omdraaide en tegen me zei "volgens mij ben jij pot". Ik schrok me helemaal lam.. ik had nog nooit openlijk over mijn fascinatie voor andere vrouwen gesproken en probeerde het een beetje weg te duwen omdat ik bang was dat mensen me zouden uitlachen of raar vinden.. Ik was serieus bang dat ze me had uitgenodigd om mij in elkaar te slaan en wou zo snel mogelijk naar huis.. Ze hield me tegen en duwde me keihard tegen de muur, ik was superbang en begon te huilen, en toen ineens begon ze me te zoenen op een manier waarover ik tot dan toe alleen maar had kunnen dromen... de rest is voorspelbaar
...
pi_50235970
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef verslaafde het volgende:
ik neem aan dat met een andere vrouw ook mag?

[...]

de rest is voorspelbaar
Hmmmm...nee, ik kom er niet uit...

Vertel eens?

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:19:38 #78
182437 Myrddraal_
Black metal chick
pi_50272012
Mijn eerste keer was eigenlijk best kut, in de auto na een concert, met de nodige pijn... Maar gelukkig gingen de keren erna 'n stuk beter.
Existence begins with its own realisation.
Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid. ~ Plato
pi_50425097
Eerste keer; uit liefde, inclusief de kaarsen, de goede muziek en dingen als 'voel je je goed, je ziet er mooi uit en je smaakt super'
perfect dus.
Gelukkig ben ik gelukkig.
Treats me like a Cinderella, protects me from the storm like he's my umbrella
pi_50453645
Kort maar een stevige basis voor een lange relatie
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:36:23 #81
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_50476226
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef lord_sylus het volgende:
Kort maar een stevige basis voor een lange relatie
Dat is niet best.
Ik hoop niet dat dit je laatste partner word.
Het lijkt mij zo raar als niet monogaam wezen je hele leven van je jeugd tot je dood een enkele partner te neuken.
Mensen die zeggen dat ze er content mee zijn geloof ik ook niet.
Want diep van binnen bij ze... wat ze nooit zullen toegeven aan hunzelf en anderen... ja... ik weet het zeker!
pi_50476689
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Dat is niet best.
Ik hoop niet dat dit je laatste partner word.
Het lijkt mij zo raar als niet monogaam wezen je hele leven van je jeugd tot je dood een enkele partner te neuken.
Mensen die zeggen dat ze er content mee zijn geloof ik ook niet.
Want diep van binnen bij ze... wat ze nooit zullen toegeven aan hunzelf en anderen... ja... ik weet het zeker!
ik heb niet gezegt dat zij mijn enige partner is geweest he!
en ik ben ook niet haar enige partner geweest!
hebben we samen toch al een paar keer iets aan gedaan
en zullen dat blijven doen
maar met haar blijf ik nog heel lang samen
pi_50521577
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef rival het volgende:

[..]

12
hahaha nerd
pi_50799424
Ik was erg bezorgd dat ik te snel zou klaarkomen. Uiteindelijk hebben we de hele nacht sex gehad en bij elkaar gelegen kletsen en zoenen tot 7 uur 's ochtends. Toen gingen we slapen. Blijkt dat ik tot op heden zelfs moeite heb om klaar te komen in een vrouw
Doe eens wild ....
pi_51783859
Nu zo'n 4 jaar geleden toen ik 17 was had ik een tijdje wat met een meid, uiteindelijk ging dit uit maar een aantal weken later kwamen we op msn op het idee om 'het' te doen, zou voor ons beide de eerste keer worden. Afgesproken dat we tijdens het uitgaan hier in het dorp ergens een plekje zouden gaan opzoeken.

De dag was aangebroken en tijdens het uitgaan samen ergens een plekje opgezocht. We begonnen met zoenen en daarna probeerde ik haar riem los te maken wat niet lukte Dus deed ze dit zelf en ging ik met mijn hand in haar broek en ging een beetje vingeren. Ik had nog geen stijve (kou, zenuwen ) dus vroeg ik haar om me een beetje te helpen , begint ze aan mijn SLAPPE pik te TREKKEN . Ik schiet in de lach en zeg dat dat niet veel zal helpen, na wat gefrunnik had ik een half stijve pik en ging dus proberen de condoom om te doen (tijd drong want haar pa zou haar ophalen om half 2), had ik hem verkeerd om vast en probeerde hem er dus over heen te schuiven, na wat gepiel viel dat ding op de grond. Gelukkig had zij er nog 1 bij zich, pik was inmiddels weer bijna helemaal slap en het ging naar mijn idee echt niet meer lukken, was bijna half 2 dus snel maar teruggelopen. Achteraf kan ik er hard om lachen maar toen was ik erg teleurgesteld in mezelf, maar ook in haar

Dus niet zo zeer 'het' gedaan maar meer mijn eerste seksuele ervaring. Ach, het is een leuk verhaal

[ Bericht 6% gewijzigd door XrAiDeN op 24-07-2007 15:00:27 ]
Vloerplint
pi_51963286
Eerste keer sex: 3 dagen voor men 19e verjaardag, buiten op een fuif in het grasveld, het was haar 2e keer, ik was redelijk dronken en kon niet klaarkomen... het was wel geil.

Eerste keer liefde bedreven: 20,5j, enkele maanden braaf in een relatie, haar eerste keer, in een bed, mooi en voorzichtig, zéér aangenaam. WEL klaargekomen.
pi_52065126
Eerste keer, was 13 (oei wat fout!) Was er zo van geschrokken als jonge jongen dat ik dame in kwestie nooit meer heb willen zien....
1e "echte" keer: korte tijd later (jawel, was net 14) met een Deense vakantieliefde. Zij was 17 en zeer ervaren......Tja, jaren tachtig he?
Waar vuur is, rookt het
pi_52068567
Ik ben 't al vergeten. Zo lang geleden.

Dat komt niet vaak voor, een 14 jarige knaap met een meisje van 17.
pi_52080743
quote:
Ik ben 't al vergeten. Zo lang geleden.
Zoiets vergeet je imo toch niet?
quote:
Dat komt niet vaak voor, een 14 jarige knaap met een meisje van 17.
Ik was natuurlijk niet helemaal onschuldig, had al een geslaagde poging achter de rug, was alleen geen succes. Blijft eigenlijk toch wel de 1e keer...

Deense dame zag mij meer als een soort "speeltje" denk ik achteraf. Ze had een aardige reputatie op dat gebied (kwam ik jaren later achter). Maar ja, ze was ook werkelijk een wonderschone verschijning!!
De dames uit Denemarken hebben toch wel wat extra's.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bins op 03-08-2007 18:58:28 ]
Waar vuur is, rookt het
pi_52081207
Waar had je dan seks met d'r gehad zonder dat je ouders dit wisten?
Een knaap van 14 met een meisje van 17 zal vast ook wel een groot lengte verschil tussen zitten.
pi_52081825
quote:
Waar had je dan seks met d'r gehad zonder dat je ouders dit wisten?
Mijn ouders wisten het wel, denk ik..Zo erg is het toch ook weer niet?
Heb nu zelf ook kinderen, vindt het gezonder dan drugs of drank.
O ja, deden het, na een avondje disco, gewoon in de steeg en daarna in m'n tentje.
Het was begin 80-er jaren.
quote:
Een knaap van 14 met een meisje van 17 zal vast ook wel een groot lengte verschil tussen zitten.
Nope, was toen al vrij lang, ca. 1 meter 80 a 1 meter 85...Dus dat is ook weer opgelost.
Waar vuur is, rookt het
pi_53001516
1e keer seks.. In de sneeuw was 15 jaar

ik was in kitzbuhel voor een mini-break in februari.. voor de Hahnenkammrennen (ski-afdaling) en natuurlijk voor een kleine wintersport.

Anyway.. was uitgeweest en daar een jongen leren kennen.. Hij kwam uit Innsbruck.. Volgende dag was een groot open air feest i.v.m. de hahnenkammrennen! Volgende dag dus met hem en vrienden van hem gaan feesten!

na veel bier en gluhwein zijn we naar een speeltuintje gegaan wat bedekt was met sneeuw.. aja.. gezellig gespeeld

werd dus geen one-night-stand! anderhalf jaar relatie eruit gehaald!

en wat zijn de aantallen van jullie nou dan?
pi_53033426
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:38 schreef Deceit het volgende:
1e keer seks.. In de sneeuw was 15 jaar

ik was in kitzbuhel voor een mini-break in februari.. voor de Hahnenkammrennen (ski-afdaling) en natuurlijk voor een kleine wintersport.

Anyway.. was uitgeweest en daar een jongen leren kennen.. Hij kwam uit Innsbruck.. Volgende dag was een groot open air feest i.v.m. de hahnenkammrennen! Volgende dag dus met hem en vrienden van hem gaan feesten!

na veel bier en gluhwein zijn we naar een speeltuintje gegaan wat bedekt was met sneeuw.. aja.. gezellig gespeeld

werd dus geen one-night-stand! anderhalf jaar relatie eruit gehaald!

en wat zijn de aantallen van jullie nou dan?
4..... O nee, 1 vergeten, 5....

[ Bericht 5% gewijzigd door Bins op 10-09-2007 12:13:22 ]
Waar vuur is, rookt het
pi_53034844
Mijn eerste keer had alles wat je van een eerste keer kan verwachten, behalve dan het "vaste relatie"-gedeelte. Ik was door 2 zussen c.q. jeugdvriendinnen uitgenodigd voor een stevig feestje; paps en mams waren nl. weekendje weg. Ze hadden gezegd dat ik wel zelf mn slaapspullen moest regelen, dus ik mn hele boeltje bij elkaar geraapt en een maat gevraagd of hij me even bij de 2 zussen af wou droppen. Kom ik daaraan, dump mn spullen, en even vriendelijk gedag gezegd tegen iedereen die al binnen zat. Afijn, stereo op 10, fles bier gepakt om mezelf alvast wat lol in te drinken, en let's rock&roll baby. Ik ga aan een tafeltje zitten om een paar jointjes te draaien om de feestvreugde wat verder op te voeren.

Tegenover me zat een meisje dat ik meende ooit eens eerder gezien te zeggen en tijdens het voorstellen heb ik wat tot nu toe de meeste foute openingszin die ooit uit mn mond rolde is afgestoken: "xxxx, xxxx, wacht es ff, ben jij toevallig die geile dekdoos uit aaaa?" . Zij: "pardon ??? Ik kom uit yyyy hoor!!". Ik: "Oeps sorry, dan heb ik de verkeerde voor me... Oh nee, nu weet ik het weer; dat was ene zzzz uit aaaa!! Mijn excuses, dan doen we de introductie even opnieuw".

Na deze geslaagde introductie *ho hum* vrolijk verder gegaan met feesten, en heel de tijd met die dame in kwestie aan de praat geweest. Wat me wel opviel is dat we het gelijk heel goed met elkaar konden vinden. Alleen ik had dus totaal niet in de gaten dat ze me probeerde te versieren; enkele flessen bier en een joint later gezellig met zn allen in de woonkamer zitten chillen/trippen op een ge-wel-di-ge trance-CD (Sunstar - November Rain (vocal version) rulezzz). Na een paar uur vonden mevrouw en een andere meid het nodig om errug opzichtig van plaats te verwisselen, zodat mevrouw lekker tegen mij aan kon zitten.

Daar heb ik een kwartier geen aandacht aan besteed, ondanks meerdere pogingen van mevrouw mij op mn bek te pakken. Toen dacht ik: "Vooruit dan maar; ik heb eigenlijk ook wel zin", en dus zitten we en plein publique een intens partijtje te tongworstelen. Voor de intimiteit heb ik haar dan maar naar de achtertuin gevraagd, en mevrouw had daar wel oren naar. In de achtertuin zijn we verder gegaan, en we werden steeds hitsiger en dus gingen er wat kledingstukken uit. Staan we in ons halfnaakie, vraag ik haar op de vrouw af: "Ik _wil_ je... jij mij ook?", en zij zegt: "ja...maar ik ben nog maagd hoor, en ik ben nog niet aan de pil, en heb ook geen condooms bij". Waarop ik haar geruststel: "Dat geeft niets hoor, ik ben ook nog maagd, enne... ik heb ze wel bij ". Dus van het een kwam het ander. Voor het comfort toch maar even op het gras gaan liggen, en haar kennis laten maken met mn likkunsten, waar mn vriendin-voor-1-nachtje heerlijk van genoot. Nadat ze was klaargekomen was het mijn beurt voor het hoogtepunt; dus eerst het regenjasje omgedaan, en eerst girl-on-top geprobeerd. No luck for us n00bs there !!. OK, dan maar over op het klassieke missionarisstandje. Dat ging ons een heel stuk beter af, alleen duurde het (hoe kan het ook anders?) niet al te lang voordat ik mn hoogtepunt bereikt had (gelukkig niet binnen 2 minuten of zo). Daarna nog lekker lang in het gras liggen kroelen en in een scheur liggen om die mier die het nodig vond om in mn reet te kruipen. Uiteindelijk ons toch maar weer aangekleed en naar onze slaapplaatsen gegaan, waar we het 's nachts nog een keertje overgedaan hebben (terwijl er iemand tegenover ons op de bank half lag te slapen ). Opvallend genoeg is die meid met wie ik binnen 3-3,5 uur in "bed" lag ook degene met wie ik een half jaar later een relatie die 2 jaar duurde heb gehad. En ja, het is dezelfde meid uit mijn verhaal over mn moeder en de wasmand in het sexblunders-draadje .

me was 20 jr, en mn ex 18 toen

[ Bericht 0% gewijzigd door harrypiel op 09-09-2007 18:31:06 ]
pi_53051316
Ik was nog jong, ik zeg dat ik ontmaagd ben op mijn vijftiende maar het was eigenlijk een klein maandje voor mijn 15de verjaardag. Ik had net één dag. Ik hoor jullie al denken 'dan kan je het toch niet weten blabla', maar, we wisten dat het goed zat.

Helemaal geen problemen gehad, ze was aan de pil e.d. dus geen gekloot met condooms, waren elkaars eerste, hartstikke lekker. Ze had ook geen pijn toen of de dag erna. Nog elf maanden een relatie mee gehad, is lang op die leeftijd
pi_53053394
ik weet mijn eerste keer niet meer .....

ik weet nog dat we het dorp in gingen met een paar vrienden enzo dat we wat hebben gedronken nee alleen 7-up we kregen drinken van iedereen het volgende dat ik me herrinner heel wazig en heel kort is dat ik op een bankje lig met me broek omlaag en naast me ook een jong en een meid.

daarna herrinner ik me pas weer dat we met z'n 2 naar huis fietsen ik bij hem achterop en dat hij vroeg of het mijn eerte keer was en of het pijn deed.

het was 2 maanden voor ik 15 werd.

heb die jongen daarna nog 2x gezien daarna nooit meer....
pi_53067217
ik snap het niet dat mensen de eerste keer compleet zijn vergeten! en vooral als je alleen 7up de hele nacht heb lopen drinken
pi_53070223
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef Deceit het volgende:
ik snap het niet dat mensen de eerste keer compleet zijn vergeten! en vooral als je alleen 7up de hele nacht heb lopen drinken
Typisch gevalletje GHB....
Waar vuur is, rookt het
pi_53070283
* het.ismij moet bekennen dat zijn eerste keer ook niet echt goed bij is gebleven.
Waarom weet ik ook niet. maar ik hecht niet echt veel waarde aan "de eerste keer".

Als ik aan alles wat ik voor de eerste keer doe waarde moet gaan hecten,.. tsja,.. dan moet k teveel onthouden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_53070332
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:09 schreef Bins het volgende:

[..]

Typisch gevalletje GHB....
ja ik ben dus ook van mening dat er iets in mijn driken is gedaan want het is niet dat ik het u niet meer weet maar de volgende dag kon ik me net zoveel herrinneren als nu
pi_53070630
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:15 schreef 2h2h het volgende:

[..]

ja ik ben dus ook van mening dat er iets in mijn driken is gedaan want het is niet dat ik het u niet meer weet maar de volgende dag kon ik me net zoveel herrinneren als nu
moet ik me nou een jongen of een meisje bij je voorstellen? :S

Maar dat is wel hmmja.. kut.. de 1e keer onder invloed van je drugsverslaving
pi_53070699
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:12 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij moet bekennen dat zijn eerste keer ook niet echt goed bij is gebleven.
Waarom weet ik ook niet. maar ik hecht niet echt veel waarde aan "de eerste keer".

Als ik aan alles wat ik voor de eerste keer doe waarde moet gaan hecten,.. tsja,.. dan moet k teveel onthouden.
Hoor ik ook vaak van mensen en van mijn huidige partner.
Heb dat zelf ook wel.
Veelal verwacht je van de eerste keer een hoop, maar is het achteraf een hoop geklungel.
Dan viel het eigenlijk tegen, en wilde je het zo snel als mogelijk vergeten.
Dat lukt dan ook vaak aardig.....

In mijn jonge jaren schepte iedereen erover op, en zo kon je dus ook meepraten.
Maar ja, als ik wist wat ik nu weet......

Hierbij nog een link van een colum mbt dit onderwerp.
(heb hem al vaker op FOK geplaatst)
http://seks.blog.nl/columns/2007/07/21/column-bert-over-seks

Als ik dit vehaal lees, voel ik mij weer puber......
Waar vuur is, rookt het
  maandag 10 september 2007 @ 12:36:23 #103
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53070822
Ik was 15, had net een jongen leren kennen. En kort daarop in zijn bed beland. Eerst gewoon zoenen, maarja ik durfde niet verder, immers nog geen ervaring.
Hij knoopte daar een gesprek op aan en eigenlijk heeft hij mij een beetje omgepraat om het te doen. Het was gelukkig niet pijnlijk dat weet ik wel, maar verder geen idee meer hoe of wat het verliep
Achteraf gezien gelukkig wel blij dat ik het toen gedaan heb, ondanks dat het niet heel bijzonder was.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53070902
quote:
heb die jongen daarna nog 2x gezien daarna nooit meer....
Daar zou ik maar blij om zijn.
Waar vuur is, rookt het
pi_53071012
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef Bins het volgende:

[..]

Hoor ik ook vaak van mensen en van mijn huidige partner.
Heb dat zelf ook wel.
Veelal verwacht je van de eerste keer een hoop, maar is het achteraf een hoop geklungel.
Dan viel het eigenlijk tegen, en wilde je het zo snel als mogelijk vergeten.
Dat lukt dan ook vaak aardig.....
Het was niet echt geklungel, aangezien wij iets ouder was dan ik,. en geen maagd meer was.
Ik hecht er gewoon niet veel waarde aan,.. uberhaut aan sex niet,.. ik kan het makkelijk zonder gevoel doen. gewoon puur sex voor de sex.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_53081498
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef Deceit het volgende:

[..]

moet ik me nou een jongen of een meisje bij je voorstellen? :S

Maar dat is wel hmmja.. kut.. de 1e keer onder invloed van je drugsverslaving
oh jah thanxxx drugsverslaving ls het nu vrijwillig was jah maar dat was het dus niet

ik ben trouwens een meid
pi_53330948
het was zeker niet slecht, geen pijn, geen bloed maar toch geen kleine of smalle lul
alleen de gast was een enorme lul, bleek achteraf
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
  Trouwste user 2022 zondag 11 november 2007 @ 08:49:36 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_54520663
Ik leerde een meisje kennen op mijn eerste zelfstandige vakantie. Op Vlieland. Was er met 6 vrienden. Had 4 biertjes op en kon de hele wereld aan. Was 17 en zij was al 18. Een ouwe vrouw dus. Gingen samen de duinen in. Ik wist van toeten nog blazen. Gelukkig nam zij het initiatief.
Ik denk dat het zeker een minuut duurde. Ik vroeg erna nog of het lekker was
Zal haar nooit meer vergeten maar de dag erna had ze een nieuw vriendje, was wel 22 ofzo.
Mij is ze allang vergeten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 11 november 2007 @ 08:58:45 #109
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54520700
Ik had een vriendje , ik was 15 hij 18 , we waren op zijn kamer. En hij kwam bruut binnen en mompelde iets van Urghmpfff en klaar was hij

Toen zijn we maar plaatjes gaan draaien
pi_54520733
quote:
Op zondag 11 november 2007 08:58 schreef N.icka het volgende:
Ik had een vriendje , ik was 15 hij 18 , we waren op zijn kamer. En hij kwam bruut binnen en mompelde iets van Urghmpfff en klaar was hij

Toen zijn we maar plaatjes gaan draaien
Kennen wij elkaar?

grapje, maar ik herinner m'n eerste keer als een hoop geklungel
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 11 november 2007 @ 10:57:35 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54521553
Een vriendinnetje had me opgestookt om 'het' ook eens te gaan doen. Toevallig kende ik een kerel van 18 jaar ouder oid en daar heb ik het toen mee gedaan. Wat een verschrikkelijke ervaring . Ik voelde me echt vies en klote toen het voorbij was en ik denk er maar liever niet teveel aan terug. Ik was toen 17.
Mijn eerste ervaring met een vrouw daarentegen... .

Overigens ben ik niet lesbisch geworden vanwege die ene negatieve ervaring hoor . Ik wist het ook toen al wel en ik was gewoon nieuwsgierig hoe het met een man zou zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_54521941
Ik weet nog wanneer het was (27 oktober 2002), wat er op tv was (Expeditie Robinson), waar het was (op de slaapkamer van m'n toenmalige vriendje), maar ik heb geen idee meer hoe het was. Kort, geloof ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54522562
Tong, je topic is gemerged (zoals je kan zien ), alleen de serieuze reacties staan er nog.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  Trouwste user 2022 zondag 11 november 2007 @ 17:55:33 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_54531166
Ok

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54561610
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
Da's lang geleden.
In ieder geval liet ik niet merken dat het de eerste keer was, en toen ik het later vertelde was ze er ook verbaasd over.
Wat ik me nog kan herinneren als de dag van gisteren was dat ze een sprei op haar bed had met van die lange haren. En die haren kriebelden enorm onder mijn ballen. Dus ik hou het er maar op dat ik vrij vlug klaarkwam door haar sprei.
he maar das best geil
pi_55106879
paar dagen geleden.. ik ben 19 en het was heel mooi alles rustig aan en ondanks goede voorspel toch wel een beetje last.. Rustig opgebouwd en 1x klein beetje doorgeduwd wat wel een beetje pijn deed, daarna goed te verdragen.. nu wel last van blaasontsteking dus dat is het vervelende :S
pi_55108284
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:13 schreef Jealousy het volgende:
paar dagen geleden.. ik ben 19 en het was heel mooi alles rustig aan en ondanks goede voorspel toch wel een beetje last.. Rustig opgebouwd en 1x klein beetje doorgeduwd wat wel een beetje pijn deed, daarna goed te verdragen.. nu wel last van blaasontsteking dus dat is het vervelende :S
Met je vriendje?
pi_55130532
Mijn eerste keer deed veel pijn! We moesten zelfs ophouden en anderhalve maand later is het wel goed gegaan.
pi_55314152
Mijn eerste keer was vooral pijnlijk!
Ik kon daardoor niet echt genieten...
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_55316766
Klunzig maar lekker.
pi_55572095
Woehoei, was ik dan een van de enigen waarbij de eerste keer een succes was?
Het was niet zijn eerste keer, dat wel. Maar toch!
Deed wel effe FLINK pijn om eerlijk te zijn. Maar dat was na een minuut of 2 à 3 ook voorbij!

Morgen weer, ik ben fan (Was twee weken geleden)
pi_56867332
Ik was 17, zij was 21

Was tijdens een feestje bij een vriend van me, zijn ouders waren niet thuis het weekend en wij bleven daar slapen. Mijn vrienden zaten me op te jutten van "Vanavond gaat HET gebeuren!", ik werd steeds zenuwachtiger en de fles Apfelkörn werd mijn grootste vriend op dat moment...

Uiteindelijk heeft zij de fles uit mijn handen gepakt en me meegenomen naar boven, ze gooide me op bed, trok mijn broek uit en daar lag mijn onverwoestbare trots... verwoest

Ze is me gaan pijpen, aftrekken en weet ik veel wat om hem weer trots overeind te krijgen en het lukte uiteindelijk een beetje, toen ging ze er snel bovenop zitten en de bekende bewegingen maken, totdat ze hem in haar weer slap voelde worden... Met een diepe zucht stapte ze weer van me af en kroop naast me...

Ik ben in slaap gevallen met het gelach van mijn vrienden achter de deur en een boze vriendin naast me...

Resumé: Een drama! Het weekend erop hebben we de schade ongepland ingehaald en zijn we 24 uur doorgegaan! Dat was wel erg cool!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56941386
Nou euh mijn eerste keer was "Done in 5 min."
Zij was geen maagd meer en ik kon niet meer wachten
Ik heb het wel passend "goed" gemaakt
pi_57043997
gelijk 'bingo' bij de 1e keer bij elkaar slapen na 1.5 week

Was klungelig maar wel fun!! Vooral omdat we niet met elkaar durfde te praten over wat wél en niet lekker was.... en 'hoe' het te doen... weet niet of andere dat ook herkennen ? Gewoon 3 kwartier (voorspel/handwerk etc. erbij) stil geweest met zoenen en wat hijgen enzo...
Love is in the air!
pi_59154576
mijn eerste keer.
was bij mijn vriend thuis, zijn ouders zaten gwn benenden
en halverwege toen we bezig kwamen
hoorde we iemand de trap oploppen..
me vriend snel van me af, kwam ze pa binnen
we lagen allebei naakt onder de dekens maarja
ze pa vroeg alleen iets en ging weer weg, hij had niks gezien..
lucky us.
pi_60921593
Het ging bij mij best goed,zij was al meer ervaren das altijd handig.
We waren al langer vrienden maar hadden nog nooit wat sexueels gedaan.
Maar we lagen op de bank en toen begonnen we te zoenen en van het 1 kwam het andere,ik vingerde haar en zij trok mij af.
Toen ik voelde dat ik bijna klaarkwam vroeg ik of het goed was dat we naar haar slaapkamer gingen en vond ze oke,
Toen klom ze boven op me en gebeurde het.
De meeste hier zeggen dat ze snel klaarkwamen,nou ik had juist het idee dat het veel langer duurde als bij gewoon rukken.
Later die avond nog een keer grprobeerd maar toen wou het niet meer zo goed,was toen die dag al 2 keer eerder klaargekomen,
Ze heeft nog geprobeerd me klaar te pijpen maar dat lukte ook niet,
Dus heb ik haar gevingerd en naar huis gegaan,het was al laat
pi_62078021
En nog spannende cq goeie ontknopingen ?
pi_62093911
mijn 1e keer was wel oke..
t deed n beetje pijn maar verder..
ik was 16.

toen had ik n vriend, en eigenlijk had ik daar geen seks mee
alleen voorspel XD
pi_62094269
Pfew, de eerste keer. Da's lang geleden. Ik was zestien en had wat met een meisje van dezelfde leeftijd omdat ik vond dat het tijd was om ontmaagd te worden.
Zij had haar "relatie" van ruim een jaar opgezegd voor mij.
Eenmaal dat we "verkering" hadden(sjezus, wat een woord), nodigde ze me 2 dagen later uit om bij haar thuis te komen omdat haar ouders niet thuis waren.
Eenmaal binnen liep ze gelijk naar boven, met de vraag of ik meekwam.

Niet laten merken dat het me eerste keer was, en kleedde me stoer uit.
Op haar gaan liggen, en gelijk bij haar naar binnen geschoven. En jezus, wat was ze nat en warm.
Wat jammer was, was dat haar sprei voorzien was van lange haren. Deze kriebelde tijdens het stoten onder mijn ballen.
De combinatie van die haren, spanning en genot deden mij natuurlijk veel te snel klaarkomen.

Een paar maanden wat met dit meisje gehad. Echter op een of andere manier is ze me altijd bijgebleven.
Ze was een enorm vrolijk en lief meisje.

Al bij al dus een goede ervaring gehad bij de eerste paar keren, mede door haar.
pi_62438744
vreselijk een bloedbad..
leek well oorlog..
de receptie van het hotel had gebeld nadat de schoonmakerss waren geweest..
of het allemaal well goed ging..
vreselijk dus..
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:07:25 #131
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62612557
Slecht, het was niet uit liefde maar uit lust en hij ging er niet in
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62613433
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Slecht, het was niet uit liefde maar uit lust en hij ging er niet in
dus je bent nog steeds maagd?

overigens, doen de meesten het meteen zonder condoom?
mijn eerste keer was gewoon met, de 1e keer zonder was maandje later nadat ze aan de pil begonnen was
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62794260
't was de eerste keer niet bepaald n pretje.
haha heel onhandig en vooral heeel saai.
..maaaaar oefening baart kunst zal ik dan maar zeggen?
pi_62910169
Mijn eerste keer...

Ik was 16 jaar en het gebeurde in de bosjes.

Ik had een meid ontmoet via via, en we spraken al direct af en ze vertelde mij dat ik veel op dr ex leek ( ja hoor ) vervolgens hoorde ik van vrienden dat dit een meid was dat erg veel van sex hield ( no problemo )
ik pakte het alleen een beetje te snel aan en het werkte niet echt, ( 2e afspraak wou ik dr al ) zij vond dit niet kunnen en hebben we nog meerdere malen afgesproken en de vlak voor de 1e keer nam ik een fles sterke whisky mee ( Dit moest gewoon gebeuren ) en liet ik haar veel drinken terwijl ik zelf niet veel dronk. En toen zat het er op aan te komen na de 5e afpsraak spraken we weer af en ik nam WEER een fles Red Label mee.( net als de vorige dag ). We dronken dronken, op een gegeven moment lagen we op een dijk wat te friemelen ( ik vingerde haar ) en dit beviel haar. Dus ik doe rustig een condoom om ( na wat gestuntel zat die er eindelijk op ) en dirigeerde haar om dr broek uit te doen, zij was hiervan niet gediend om midden op een dijk sex te hebben en stelde voor om naar de bosjes te gaan ( geen probleem, condoom zat er al om ). Dus wij lopen naar de bosjes ( ik leg me handdoek op de grond zij ligt, broek direct naar beneden ) En toen gebeurde het, na wat gekluns zat die er eindelijk en het duurde welgeteld 10 seconden voordat ik het rubbertje volspoot.

De keren hierna was het geweldig en kwam soms gewoon 2x klaar ( Weer in de bosjes gewoon aangezien haar vader vaak thuis was ) Na 10 neukpartijtjes in de bosjes en in mijn kelder besloot zij een einde te maken aan onze relatie omdat ik haar gewoon neukte en vervolgens direct weer wegging, zij zij dat ik haar alleen gebruikte voor de sex. Maar goed ik heb nu wat meer vrije tijd en t idee dat ik haar weer kan neuken maakt me behoorlijk gek dus het word tijd om weer contact te zoeken met haar

De 1e keer dat ik gepijpt werd was machtig

Ik hangde vaak met vrienden in m`n kelder ( had een bank inmiddels ) en onder het genot van wat alcohol trok dit meer mensen aan om eens te komen hangen bij mij, tot op een dag een aantal vrienden van me het nodig vonden om 2 meisjes uit te nodigen, we waren die dag behoorlijk dronken en ik viel een van de meisjes aan en zij reageerde hier tot mijn verbazing heel erg positief op. Dagen daarna bleven ze komen tot op de 3e dag toen ze er weer was, begonnen we wat te zoenen ik deed m`n broek naar beneden en haalde het genotsstaafje te voorschijn, Zij speelde hier wat mee en toen gebeurde het, onverwachts voel ik ineens iets heel aangenaams ( ik had de licht uitgedaan trouwens ) en tot mijn verbazing werd ik ineens gepijpt, god wat was dit machtig. Dit hebben we ook een aantal malen herhaald , het meisje durfde helaas niet verder te gaan dan dat. Helaas is onze relatie afgelopen doordat ik met haar vriendin zoende terwijl zij mij aan het pijpen was. Dit vond zj niet zo gepast omdat het bleek dat ze verliefd op me was ( Wtf ). Na die keer heb ik haar tijd niet gezien tot op een dag ik het goed praate en zij mij nog aantal keren pijpte is t toch uiteindelijk afgelopen, dit verhaal was trouwens voordat ik ontmaagd werd.
pi_62916071
Je bent 15 en aan dromen of wat ?
pi_65642085
hoi
  zondag 29 maart 2009 @ 23:54:13 #137
250441 Estii
present
pi_67534314
bij haar eerste keer; weinig bijzonders, ze was zo dom t niet te zeggen!
er was ook geen bloed dus hoorde t pas maaanden later :s


mijn eerste keer; saai. zeker niet beter dan zelf rukken
had idd ook zoiets van; 'en dit was het?'
pi_68342197
Nou de pre-eerste keer was vooral lachen, ik had stiekem een condoom klaargelegd en toen we steeds geiler begonnen te worden liet ik hem die zien. Dus wij uit de kleren enz, is dat condoom, (zoals ik stiekem al een beetje had verwacht) te klein
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 18 mei 2009 @ 18:21:58 #139
249332 Lynnftw
!@#$%^&*¿
pi_69158752
Mijn eerste keer was ook wel oké.. Het begon een beetje pijnlijk maar het ging verder wel goed.
Todays trying times will become tomorrows good old days.
pi_69252959
nav dit topic Eerste hulp bij maagdprobleempje
hier dus mijn eerste keer

We hadden afgesproken bij haar thuis omdat moeder niet thuis was, alle 2 met het gedacht dat er wel iets moest gebeuren (de avond hiervoor zat ze bij mij thuis, en zei ze dat ze het jammer vond dat er niet meer dan strelen gebeurd was).
IK was echt heel ontspannen als ik haar zag, dus alles begon direct heel goed, gewoon wat in de zetel zitten kussen en knuffelen. Dan vroeg ik, "wat wil je doen?"; gaan we naar mn slaapkamer was het antwoord, daar dan nog 30 min liggen kussen ofzo, dan heb ik haar topje en wat later haar bh afgekregen(jaja met 1 hand )en ben ik overal beginnen kussen, heel traag naar beneden, ze lag ondertussen al in haar onderbroek.
Wanneer ik beneden was, nog ff haar benen gekust, dan onderbroekje af en nog ff gespeeld.
Dan was het eindelijk tijd voor wat tongwerk (eerste keer btw), had meteen haar clit gevonden, 10 min lang goed laten hijgen tot ik haar wou doen komen, dan maar haar clitje blijven bespelen tot ze beenschuddend klaarkwam, heb nog een minuutje blijven kussen en likken om daarna naar boven te gaan en haar te kussen op de mond. Ze zei meteen dat ze nog nooit zo goed gekomen was en dat voor mn eerste keer, ik kon mn oren niet geloven

Dat was dus het voorspel, begon ik haar dan wat te vingeren omdat ze zei dat ze niet meer zo nat was.
EN daar was het dan, ging me goed zetten met haar benen in mn nek en mijn eerste penetratie gebeurde
Ik was wel niet zo tevreden over dat standje met haar benen in mn nek, dus vroeg ik wat ze wilde en doggy it was, dat ging stukken beter! Duurde iig veel langer dan rukken, maar ben dan toch gekomen.
Raar dan, ik liet hem er eventjes 2 sec inzitten en kon meteen weer voortdoen, tot zij dan helemaal voldaan was en al trillend op haar buik ging liggen. Dan nog lang liggen zoenen en strelen, tot haar moeder opeens thuiskwam.
De rest kan je wel raden

ZO dat was dus mijn eerste keer, allemaal veeel beter en veeel langer gegaan dan verwacht.
En ben erg blij dat het met dat meisje is gebeurd
pi_69375729
eerste keer, erm tsja


moet nog maar eens gaan gebeuren dan
pi_69859642
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef Williamss het volgende:
nav dit topic Eerste hulp bij maagdprobleempje
hier dus mijn eerste keer

We hadden afgesproken bij haar thuis omdat moeder niet thuis was, alle 2 met het gedacht dat er wel iets moest gebeuren (de avond hiervoor zat ze bij mij thuis, en zei ze dat ze het jammer vond dat er niet meer dan strelen gebeurd was).
IK was echt heel ontspannen als ik haar zag, dus alles begon direct heel goed, gewoon wat in de zetel zitten kussen en knuffelen. Dan vroeg ik, "wat wil je doen?"; gaan we naar mn slaapkamer was het antwoord, daar dan nog 30 min liggen kussen ofzo, dan heb ik haar topje en wat later haar bh afgekregen(jaja met 1 hand )en ben ik overal beginnen kussen, heel traag naar beneden, ze lag ondertussen al in haar onderbroek.
Wanneer ik beneden was, nog ff haar benen gekust, dan onderbroekje af en nog ff gespeeld.
Dan was het eindelijk tijd voor wat tongwerk (eerste keer btw), had meteen haar clit gevonden, 10 min lang goed laten hijgen tot ik haar wou doen komen, dan maar haar clitje blijven bespelen tot ze beenschuddend klaarkwam, heb nog een minuutje blijven kussen en likken om daarna naar boven te gaan en haar te kussen op de mond. Ze zei meteen dat ze nog nooit zo goed gekomen was en dat voor mn eerste keer, ik kon mn oren niet geloven

Dat was dus het voorspel, begon ik haar dan wat te vingeren omdat ze zei dat ze niet meer zo nat was.
EN daar was het dan, ging me goed zetten met haar benen in mn nek en mijn eerste penetratie gebeurde
Ik was wel niet zo tevreden over dat standje met haar benen in mn nek, dus vroeg ik wat ze wilde en doggy it was, dat ging stukken beter! Duurde iig veel langer dan rukken, maar ben dan toch gekomen.
Raar dan, ik liet hem er eventjes 2 sec inzitten en kon meteen weer voortdoen, tot zij dan helemaal voldaan was en al trillend op haar buik ging liggen. Dan nog lang liggen zoenen en strelen, tot haar moeder opeens thuiskwam.
De rest kan je wel raden

ZO dat was dus mijn eerste keer, allemaal veeel beter en veeel langer gegaan dan verwacht.
En ben erg blij dat het met dat meisje is gebeurd
!!11111
Je moet de porno ingaan man !11 !1

WTF......

Toen ik de eerste keer een naakt kutje zag toen zat het vocht al tussen mijn tenen En meneer laat haar "even" meteen komen en naggelt er een aantal minuten flink op los
U MAD?
pi_69896443
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef Williamss het volgende:
nav dit topic Eerste hulp bij maagdprobleempje
hier dus mijn eerste keer

*knip*

awwww :] natuurtalent!


mijn eerste keer was een stuk minder romantisch, overigens wel met een jongen om wie ik gaf, maar ik was net 14, we hadden hasj door een waterpijp gerookt, en het gebeurde gewoon. hij had het wel eerder gedaan. maar ik vind het nu wel jammer dat ik zo stoned was, en er dus weinig van herrinner. verder geen spijt van gehad ofzo.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:47:43 #144
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69909176
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

dus je bent nog steeds maagd?

overigens, doen de meesten het meteen zonder condoom?
mijn eerste keer was gewoon met, de 1e keer zonder was maandje later nadat ze aan de pil begonnen was

Nee want dat was 3 jaar geleden
Intussen is het heeeel vaak geweldig geweest
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70573393
Mijn eerste keer was ik 20 en zij 18, zij had al ervaring. Het is niet zo lang geleden dus ik kan het nog in detail vertellen. We hadden eigenlijk het grootste deel van de avond beneden gezeten. Op mijn kamer gingen we weer een beetje zoenen en zij ging weer als vorige keren in mijn bed liggen onder de dekens. Ik weet ook niet waarom ze dat deed, ze zal wel moe zijn geweest. Dus ik ging er bij liggen onder de dekens. Tijdens het zoenen ging ze weer hijgen als ik haar in haar nek kuste, zoals andere keren. Dus ik ging met mijn hand onder de dekens in haar broekje en ze was al helemaal vochtig dus ik ging eerst een beetje over haar onderbroekje wrijven en daarna in haar broekje, net zo lang totdat ze klaarkwam. Dat is de eerste keer dat ik een meisje zag/voelde klaarkomen (ze shakete helemaal en pakte me heel stevig vast met haar armen en benen) en de eerste keer dat ik een kutje gevoeld had. Dus ik was best trots op mezelf, had ik even gedaan. Dus vervolgens trok ik mijn eigen broek uit en daarna haar topje en bh enz. totdat ze naakt (behalve haar onderbroekje) bovenop mij zat. Wauw, tieten! alleen wist ik niet zo goed wat ik ermee moest doen. Ik zoende haar tepels heel even. Toen moest ik dus uit bed om een condoom te pakken (althans, ze zei er verder niets over, dus ik ging er maar vanuit dat dat moest); dus ik uit bed. Terwijl ik het condoom uit het kastje pakte zag ik over mijn schouder dat ze haar slipje uitdeed (ik dacht eigenlijk: shit, dat had ik willen doen haha) Vervolgens ging ik weer op haar liggen, beetje zoenen, en probeerde ik heel handig tegelijkertijd dat omhulsel open te maken, maar het was al best donker, dus toen ik hem om mijn ding wilde doen wist ik niet meer welke kant nou moest, dus moest ik vragen welke kant ie op moest. Gelukkig wist zij het wel! Toen alles goed zat ging ik tussen haar benen liggen en zoende ik haar nog maar een keer. Toen pakte ik mijn piemel vast maar aarzelde misschien 1 sec, dus zij pakte em vast en stopte hem erin bij haar. Ze was gewoon al super nat, dus dat ging echt goed. Ik moest even de goeie positie krijgen om goed te kunnen bewegen. Ik wist niet precies wat nou de bedoeling was: rustig aan bewegen of wat harder stoten (zoals je in pornofilms ziet) dus ik begon maar een beetje rustig en toen steeds sneller, maar tot mijn verbazing kon ik het echt goed volhouden (werd eerder moe van het harde werk dan dat ik klaarkwam). Gevolg was dat zij nog een keer kwam en ik was dus nog niet klaar was Vervolgens wilde ik iets anders proberen, dus ging ik op mijn rug liggen en zij bovenop. Alleen bewoog ze niet heel snel, dus probeerde ik vanuit dat standje te stoten door een beetje naar beneden te schuiven en haar kont vast te pakken en vervolgens te stoten. Maar het ging toch iets minder makkelijk dan het vorige, dus legde ik haar maar weer op haar rug en toen na een tijdje kwamen we wel samen (nouja, bijna dan) En toen ging ze naar huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stigmator op 03-07-2009 02:52:21 ]
pi_70600446
lol, quote ipv edit (jullie hoeven het niet 2 keer aan te horen)
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:47:22 #147
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70804251
Eerste keer... geen last van vroegtijdig klaarkomen. Integendeel het kwam niet Zou het de spanning zijn? Of de situatie... ze had nml pijn. Dus dat vond ik wel erg lastig en vervelend.
Maar ik lees dat jongens eigenlijk eerste keer heel snel klaarkomen, ik had juist het tegenovergestelde.
Someone experienced the same?

Afgezien het feit dat ik zag dat nm vriendin pijn had, en wat mij best ongemakkelijk maakte. Vond ik het zelf toch wel geslaagd. Ik heb wel het gevoel dat we wat hebben bereikt... na veel proberen word je toch beloond voor al die moeite die je er samen voor doet.

Hoe gingen jullie ermee om als je vriendin pijn had? Wij zijn eigenlijk gewoon door gegaan... maar ik kon echt niet helder nadenken. Ik vind het echt rot dat ze pijn had, en ik was telkens aan het kijken hoe ze reageerde.
Hoe verklaar je dat voor jezelf, dat jij geen pijn hebt maar haar wel. Tis gewoon apart wat dat betreft
Ik ben wel heel trots op haar!

[ Bericht 23% gewijzigd door KopieerMachine op 09-07-2009 09:53:46 ]
Ja... echt!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:57:14 #148
230507 MongolianDeathWorm
OHMNOMNOMNOMNOMNOM
pi_71158432
Niks aan.
Hi, I have cool socks on today.
pi_71429125
Mijn eerste keer was eergisteren Met iemand van 30, ben zelf 17
Het deed best wel pijn de eerste keer, en ik bloedde. Maar daarna nog 3x gedaan, en het voelde steeds fijner
pi_71431577
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef MissLolaaa het volgende:
Mijn eerste keer was eergisteren Met iemand van 30, ben zelf 17
Het deed best wel pijn de eerste keer, en ik bloedde. Maar daarna nog 3x gedaan, en het voelde steeds fijner
jij zit nog op het VWO en hij is 30
Bij het zomerse uitgaan ontmoet
pi_71640531
Ik was 12 en hij was 17 ( Ja hier krijg ik vast enorm veel negatieve reacties op )
Was toen al behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd en ook lang dus mensen wisten sowieso nooit dat ik twaalf was, buiten dat woonde ik al een tijdje in een nieuwe buurt en heb ik uiteindelijk veel nieuwe leuke mensen leren kennen, allemaal sowieso toch wel minimaal 2 jaar ouder dan mij.

Via dat vrienden groepje ben ik ook mijn huidige vriend tegen gekomen, hij zag mij meteen al zitten alleen ik hem niet.. had het nooit zo op jongens gedoe enzo maar uiteindelijk begon ik hem stiekem toch wel erg leuk te vinden, het heeft ook nog wel even geduurt voordat wij echt sex hadden.
Eerst gewoon zoenen natuurlijk en zo een stapje verder, uiteindelijk kwamen we midden in de nacht thuis bij hem en zo begon 't een beetje.
Bij mij deed het wel echt heel erg veel pijn, hij vroeg wel 100 keer of hij moest stoppen en of het wel ging, zo niet dat we dan gewoon lekker gingen slapen etc.. overigens was ik degene die zei dat hij gewoon door moest gaan, als hij zou stoppen moest het er de volgende keer toch weer van komen.. paar keer erna nog best wel pijn gehad maar daarna niet meer

We zijn nog steeds bij elkaar en super gelukkig met z'n tweetjes.. veel mee gemaakt, hij is mijn steun en toeverlaat!
pi_71640742
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:16 schreef Shoenie het volgende:
Ik was 12 en hij was 17 ( Ja hier krijg ik vast enorm veel negatieve reacties op )
Was toen al behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd en ook lang dus mensen wisten sowieso nooit dat ik twaalf was, buiten dat woonde ik al een tijdje in een nieuwe buurt en heb ik uiteindelijk veel nieuwe leuke mensen leren kennen, allemaal sowieso toch wel minimaal 2 jaar ouder dan mij.

Via dat vrienden groepje ben ik ook mijn huidige vriend tegen gekomen, hij zag mij meteen al zitten alleen ik hem niet.. had het nooit zo op jongens gedoe enzo maar uiteindelijk begon ik hem stiekem toch wel erg leuk te vinden, het heeft ook nog wel even geduurt voordat wij echt sex hadden.
Eerst gewoon zoenen natuurlijk en zo een stapje verder, uiteindelijk kwamen we midden in de nacht thuis bij hem en zo begon 't een beetje.
Bij mij deed het wel echt heel erg veel pijn, hij vroeg wel 100 keer of hij moest stoppen en of het wel ging, zo niet dat we dan gewoon lekker gingen slapen etc.. overigens was ik degene die zei dat hij gewoon door moest gaan, als hij zou stoppen moest het er de volgende keer toch weer van komen.. paar keer erna nog best wel pijn gehad maar daarna niet meer

We zijn nog steeds bij elkaar en super gelukkig met z'n tweetjes.. veel mee gemaakt, hij is mijn steun en toeverlaat!
En hoe oud ben je nu?!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_71640971
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:30 schreef Adolecens het volgende:

[..]

En hoe oud ben je nu?!
16.
pi_71640995
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:49 schreef Shoenie het volgende:

[..]

16.
ok
Nou, ben blij voor je
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_71642841
ach, zolang je er gelukkig mee bent
pi_71666473
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef erikje14 het volgende:
ach, zolang je er gelukkig mee bent
Jup ben ik zeker.. heb er ook zeker geen spijt van voor de rest,
pi_71667473
Is het gek als ik zeg dat ik die vriend van je graag een stomp op zijn bakkes zou willen verkopen?

Wat een ontzettende smeerlap. Het spijt me
zeer.
17 en 12 .... pfff
U MAD?
pi_71667850
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Shoenie het volgende:

[..]

Jup ben ik zeker.. heb er ook zeker geen spijt van voor de rest,
ik kan het je niet nadoen iig, maar jij mij ook niet
pi_72590144
echte eerste keer verhaaltje van mij, maar mn vriendin is echt heel onervaren. 2x seks gehad voor mij en (nu ~5x later) nog steeds hardstikke gespannen, wat leid tot acute droogheid en strakheid, en niet echt kunnen genieten...
meiden hier met tips om haar geestelijk te ontspannen?

we bouwen rustig op, veel knuffelen, zoenen en strelen, stimulatie hier en daar, afwisseling, etc. niet dat ik er meteen op duik, maar zij kan gewoon niet ontspannen, hoe erg k mn best ook doe dr op dr gemak te laten voelen (en dat voelt ze zich echt wel!)
the chase is as much fun as the catch!!!
pi_72664595
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:26 schreef NiceThingsAddict het volgende:
echte eerste keer verhaaltje van mij, maar mn vriendin is echt heel onervaren. 2x seks gehad voor mij en (nu ~5x later) nog steeds hardstikke gespannen, wat leid tot acute droogheid en strakheid, en niet echt kunnen genieten...
meiden hier met tips om haar geestelijk te ontspannen?

we bouwen rustig op, veel knuffelen, zoenen en strelen, stimulatie hier en daar, afwisseling, etc. niet dat ik er meteen op duik, maar zij kan gewoon niet ontspannen, hoe erg k mn best ook doe dr op dr gemak te laten voelen (en dat voelt ze zich echt wel!)
Probeer eens veel meer. Ga gezellig een avondje naar de bioscoop, drink wat samen en lach vooral samen.
Zorg voor veel contact met elkaar. Als jullie een beetje kunnen lachen/praten in bed dan scheelt dat al veel spanning. Het is een leuk iets, dus bloedserieus naar elkaar gaan kijken is (naar mijn mening) niet ontspannend.
Masseer haar/elkaar desnoods voor een half uur zodat jullie helemaal gewend zijn aan elkaars lichaam. Glij/massagemiddel helpt in dat geval ook wel.

Als je het bovenstaande hebt gedaan, dan is er verder maar een oplossing: Zo veel mogelijk proberen Oefening baart kunst. De eerste paar uren autorijden ging ook nerveus stroef/schokkerig.
pi_73546477
Aan mijn eerste keer heb ik een goed herinnering aan.
Ik kende die jongen al een lange tijd, we hebben van alles met elkaar gedaan behalve het echte werk.
We waren allebei in de twintig en vonden het heerlijk om want te dollen met elkaar de spanning opbouwen, maar hij wist natuurlijk toen niet dat het mijn eerste keer zou zijn.
Hij liet altijd aan mijn over om te ik beslissen of verder wilde gaan of niet.
En toen we het wel deden moet ik zeggen dat het wel pijn deed, maar meer z`on prik gevoel en verder heb ik wel van kunnen genieten.
Het scheel wel veel als je elkaars lichamen al heel goed kent.
pi_74771118
mijn seks is nooit lekker geweest.
totdat ik mijn vriend heb ontmoet.. ken hem nu al zo,n bijna 3 jaar.
sex met hem is geweldig. en ik weet zeker dat het niet eens beterder kan hahaha

pi_75554734
Mijneerste keer was met een meisje (allebij 20) wat al veel sex had gehad, zij had al meerdere relaties gehad en een langere met een man van 33. De eerste keer was saai en normaal,zij op der rug ik tussen de benen.
pi_77809302
M'n eerste keer :

Ik was net 18, zij was 21.(voor haar was het niet de eerste keer)
Behoorlijk chaotisch, wat zitten sukkelen met 't condoom omdoen, en ze zei me dat 'n condoom niet nodig was, dus uiteindelijk zonder gedaan.
Zij bovenop, en heel snel klaargekomen
pi_78083870
Hij was 19 , ik 17.

Ik kwam thuis (7 juni ) van een scouting weekend. Ik had hem al 1 week niet gezien, en wilde hem weer graag zien. Vooral omdat we van te voren een kleine ruzie hadden die ik goed wilde maken.
Ik ging naar hem thuis om de ruzie uit te praten. We gingen naar zijn slaapkamer op de zolder. Zo hadden we privacy.
Na de 'ruzie' uitgepraat te hebben eerst nog even lekker geknuffeld en gezoend in zijn bed.

Op een gegeven moment zei ik tegen hem dat ik er klaar voor was. Ik wilde hem!
Hij was al langer bezig dat hij het met mij wilde doen. Maar dat vond ik nog erg vroeg en eng. We waren allebei nog maagd.
Hij keek mij verbaast aan, en zei 'weet je het zeker schat?'. Waarop ik dus 'ja' zei.
Elkaar dus uitgekleed, en gestreeld en gezoend. Hij deed, nadat we allebei opgewonden waren, het condoom om. We wilden het allebei veilig doen, ook al was ik aan de pil.

Ik lag boven op hem.
Hij probeerde in mij te komen, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat het niet lukte.
Gelukkig stelde hij mij op mijn gemak door lieve dingen te zeggen .
Na de nodige pijn was hij helemaal in mij.
Maar omdat ik zo gespannen nog was, deed bewegen pijn.
Daarna overgestapt naar de missionarishouding, en toen samen klaargekomen!

De tranen rolden over mijn wangen van blijdschap, liefde, warmte enz.

En nu nog steeds samen na ruim 1 jaar.
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_78083966
Meteen klaargekomen .!!!!!
Yeah right
U MAD?
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:29:40 #167
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78084040
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:36 schreef PATRICIA__ het volgende:
Hoe was jou eerste keer?
Deed het veel pijn(vrouw) hoelang duurde het voordat het geen pijn meer deed
Was het fijn?
Heb je het al met veel mensen gedaan?
1. fijn, even wennen, maar een goed begin in de relatie, en alle keren erna waren met mn eerste vriendin super
2. ze vertelde mij van niet
3. ja dus
4. 3, waarvan 2 met spijt achteraf, vond alleen die van mn vriendin super, de andere 2 was meer om lust. nooit meer.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78085969
- -

[ Bericht 49% gewijzigd door Adolecens op 22-02-2010 21:57:11 ]
Eén strakke anus maakt nog geen zomer.
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:00:19 #169
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78088850
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik die vriend van je graag een stomp op zijn bakkes zou willen verkopen?
Wat een ontzettende smeerlap. Het spijt me
zeer.
17 en 12 .... pfff
Hopelijk ben je sarcastisch.
Of ben je gewoon echt zo kortzichtig?
As posted in here before: ik was 17 en zij was toen 13 toendertijd. BITE ME!!!
Je leest hier over ervaringen van mensen op een forum waarvan je de achtergrond niet eens weet en je begint meteen te piepen dat je haar (voormalige) partner op de bek wilt stompen? Hello brain!?
pi_78319811
Eigenlijk was mijn eerste keer wel heel romantisch maar wel een beetje met voorbedachte rade haha..
Ik was net 16 en hij ietsjes jonger. Hij woonde bij mij in de straat. En hadden al regelmatig gezoend en we haden dus verkering.. Op een zondag gingen zijn ouders naar de camping en was hij alleen thuis.. Ik zou naar heb toe gaan om heel onschuldig film te kijken.. Zo begon het ook, we zaten lekker op de bank.. Filmpje aan.. En hij moest nog wat eten dus gingen we naar de keuken..
Toen we in de keuken waren tilde hij me op het aanrecht en begon me te zoenen, en ik hem.. Hij hin langzaam verder als zoenen en uiteindelijk was mijn blousje los. Toen tilde hij me weer op en gingen we naar zijn kamer..
Op zijn bed gingen we verder.. Een beetje klungelig van mijn kant want ik wist echt niet goed wat ik moest doen en wat hij nou eigenlijk lekker zou vinden.. Condoom omdoen ging ook al fantastisch (waar ik nog steeds echt een ramp in ben haha) En toen hadden we seks.. Wat ik me er van herinner was goed, zo voor een eerste keer.
Dit was nog niet genoeg.. Toen gingen we naar de badkamer.. Samen douche, seks in de badkamer.. Was een mooie dag..
Daarna heeft hij me ook even geleerd wat pijpen is :p

Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar het was echt zo.. Mag niet klagen met mijn eerste keer. Vond het toen zo superromantisch. Elke keer als ik hem zie denk ik er weer aan.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_78322041
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef rival het volgende:
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
pi_78322216
Mijn eerste keer was met een hele mooie en lieve vrouw. Misschien stelde het niet zo veel voor maar het was wel geweldig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78327883
Mijn eerste keer was op mijn 18e met een meisje dat ik kende van de introductieweek van mijn studie. We hadden al een beetje gescharreld en een keer samen geslapen, maar in principe was dat allemaal zonder echte intenties ofzo (wat mij betreft iig.). Op een avond in een kroeg vertelde ze me dat haar ouders niet thuis zouden zijn.. We waren allebei flink dronken en dus zat ik, voor ik het wist bij haar thuis op de bank. En daar was het echt dronkemanswerk: we zopen wijn uit de fles, draaiden kneiterharde muziek en rolden even later naakt van de bank af (heb daarna nog drie weken met schaafwonden op mn knieen rondgelopen van het schurende tapijt). En zo gebeurde het dus, hoewel we allebei niet van de seks zijn klaargekomen (ik zat al in dr toen ze besefte dat ze op deze manier toch niet ontmaagd wilde worden ). Daarna hebben we de hele nacht tegen elkaar aan liggen rijden in het bed van haar ouders...

En achteraf had zij spijt, terwijl ik alleen nog maar kon glunderen omdat ik 'er' eindelijk van was verlost . Twee maanden later heb ik weer seks gehad met het meisje dat nu nog mijn vriendin is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:03:58 #174
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78328184
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef TjilpTjilp het volgende:
Mijn eerste keer was op mijn 18e met een meisje dat ik kende van de introductieweek van mijn studie. We hadden al een beetje gescharreld en een keer samen geslapen, maar in principe was dat allemaal zonder echte intenties ofzo (wat mij betreft iig.). Op een avond in een kroeg vertelde ze me dat haar ouders niet thuis zouden zijn.. We waren allebei flink dronken en dus zat ik, voor ik het wist bij haar thuis op de bank. En daar was het echt dronkemanswerk: we zopen wijn uit de fles, draaiden kneiterharde muziek en rolden even later naakt van de bank af (heb daarna nog drie weken met schaafwonden op mn knieen rondgelopen van het schurende tapijt). En zo gebeurde het dus, hoewel we allebei niet van de seks zijn klaargekomen (ik zat al in dr toen ze besefte dat ze op deze manier toch niet ontmaagd wilde worden ). Daarna hebben we de hele nacht tegen elkaar aan liggen rijden in het bed van haar ouders...

En achteraf had zij spijt, terwijl ik alleen nog maar kon glunderen omdat ik 'er' eindelijk van was verlost . Twee maanden later heb ik weer seks gehad met het meisje dat nu nog mijn vriendin is!
dus jij werkte andersom?
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78329467
Het was lekker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78332165
Aardig gek.. was op de achterbank in een auto =/ ik was 17 en zij twee keer zo oud dan ik (35) lol.. daarvoor wel zeker 10 x verder gegaan dan zoenen (niet met die vrouw he...) dus het voelde meer als een ervaringetje rijker als van WOW nu ben ik ontmaagd... was nog gewoon hetzelfde .. De éérste keer echt GOEIE seks was me veel meer waard!
pi_78348779
Horror.
Ik was 18 en echt alles was geplanned. (van glijmiddel tot een hotel. )
Ik was doodsbang omdat dit mijn eerste heteroseksuele relatie is. Daarvoor had ik al genoeg ervaring met meiden opgedaan maar met een jongen was het zeker anders. Hij was wel ontzettend lief die avond. We hadden eerst wat gedronken, wat lam tv gekeken, shagje gerookt vanuit het hotel raam en daarna moest het er toch maar eens van komen. Hij deed zo vreselijk zijn best om mij op mijn gemak te krijgen maar ik stond echt strak van de zenuwen. Na heel wat gekloot hebben we het opgegeven, matrassen van het hotel omgedraaid omdat die vol met bloed zaten en zijn we maar gaan slapen.
Ben er achter gekomen dat je elkaar toch eerst lichamelijk goed moet verkennen. Want de keren daarna ging het stukken beter, vooraf even lekker samen douchen/masseren/stoeien + voorspel doet een hoop wonderen.

De seks nu (na negen maanden) is helemaal super.
pi_78391466
Wat is dat toch met dat bloeden altijd.. Ik kan me niet voorstellen hoe hard je moet beuken of hoe gortdroog je kut moet zijn wil het zoveel gaan bloeden..?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:06:23 #179
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78391742
Mijn eerste keer was dramatisch, op een halfzacht luchtbed in een tentje in de bloed hitte met een meid die de taal niet sprak en dat i.c.m de nodige drank.
Duurde ook eventjes voordat ie er zin in kreeg en toen het eindelijk zover was, was het na een paar stoten ook wel weer gedaan met de pret.
Geen daverend succes dus, tweede meid waarmee ik het deed was maagd en begon te huilen en dat was ook niet hetgeen wat ik gehoopt had.

Daarna verliep het allemaal wat beter moet ik zeggen.
pi_78392806
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is dat toch met dat bloeden altijd.. Ik kan me niet voorstellen hoe hard je moet beuken of hoe gortdroog je kut moet zijn wil het zoveel gaan bloeden..?
Maagdenvlies.
Wikipedia

Bij sommige meiden is dat gewoon stugger/dikker dan bij anderen.
Bij mij heeft het alleen bij mijn ontmaagding gebloed. Daarna voelde het elke keer tijdens seks alsof er iets kapot was en bloedde het een klein beetje.

Ik was toen ook niks gewend trouwens. Ja, een paar poezelige meidenvingertjes maar daar breekt zo'n vlies niet van.
pi_78393790
Mijn eerste keer was met mijn huidige vriendin toen ik 17 was. Zij was ook 17 en had al wat ervaring. Ik wou de hele avond al sex met haar ( we sliepen die avond in haar bed ) maar zij wou niet. En ik liep al 4 uur ofzo met een stijve van het voelen enzo. Toen ze eindelijk groen licht gaf en ik een condoom om wou doen was die niet meer hard genoeg om erin te komen. naar een 2e poging zat die er toch in.

naar 15 minuten stoten ben ik niet klaargekomen en zij ook niet
pi_78393861
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef St.Mad het volgende:
matrassen van het hotel omgedraaid omdat die vol met bloed zaten en zijn we maar gaan slapen.
WHAT

THE

FUCK
U MAD?
pi_78393934
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:32 schreef St.Mad het volgende:

[..]

Maagdenvlies.
Wikipedia

Bij sommige meiden is dat gewoon stugger/dikker dan bij anderen.
Bij mij heeft het alleen bij mijn ontmaagding gebloed. Daarna voelde het elke keer tijdens seks alsof er iets kapot was en bloedde het een klein beetje.

Ik was toen ook niks gewend trouwens. Ja, een paar poezelige meidenvingertjes maar daar breekt zo'n vlies niet van.
Ik weet wat een maagdenvlies is Maar hoe dik dat vlies ook mag zijn,
als je bloedt ben je waarschijnlijk gewoon niet nat genoeg.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_78394284
Mijn eerste keer was niet echt heel bijzonder. Ik 16, hij 18,het was een beetje een onhandig geklungel maar uiteindelijk is het dan wel gelukt. Volgens mij deed het niet echt pijn, maar het voelde wel nog eventjes een avondje apart als ik ging zitten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:48:55 #185
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78621942
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

WHAT

THE

FUCK
Exactly my thoughts!

[ Bericht 46% gewijzigd door o.us op 02-03-2010 01:49:07 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_78638320
Bij mijn eerste keer was ik 16, hij 19. De eerste keer vond ik niet zo geweldig, vooral waarschijnlijk omdat ik toch best wel zenuwachtig was. Ik weet nog wel dat ik dacht: Is dit dan wat zoveel mensen zo lekker vinden?
Maar nu begrijp ik wel waarom mensen het zo lekker vinden
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:31:28 #187
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_78781683
Bij mijn eerste keer was ik 19, zij 16. De eerste keer was wel onwijs geil, maar verder niet echt geweldig. Zenuwachtig over wat ik moest doen etc. Een week nadat zij aan de pil ging en het dus veilig was, konden we ons al niet meer inhouden. Het initiatief kwam ook nog van haar af, wat me wel verraste, aangezien ze de dag er voor nog zei dat ze het voor het eerst wilde doen, wanneer we alleen thuis waren en alle tijd hadden.
Nou, die keer liepen mijn ouders dus nog over de overloop en moest ze al bijna naar huis. Maarja de geiligheid overwon .

[ Bericht 8% gewijzigd door Lux0rious op 05-03-2010 19:31:25 ]
pi_78786808
Ik was 18, zij 32 Ik was wezen stappen en was op haar afgestapt met mijn dronken kop. Nou zie ik er wel wat ouder uit(was 18, geef me een jaar of 21 toen der tijd). Ik nummer van haar gekregen en paar dagen daarna nuchter afgesproken. I

k was heel blij toen ik zag hoe ze er uit zag(ik heb na wodka altijd gaten in mijn geheugen ) en dacht letterlijk: niet verkeerd gedaan jongen Dus wij eerst wat drinken, beetje babbelen etc etc...krijg ik ineens de vraag: "ik heb thuis nog een fles rosé staan, lust je dat? Of ik dat lust? Ja!(tenminste, zo vies kan 't niet zijn dacht ik ).

Dus ik zit daar op de bank beetje rose weg te tikken en heel gezellig een beetje de boel af te tasten..natuurlijk wist ik wel dat ik niet zomaar mee naar huis ging, zo achterlijk zijn we ook weer niet Dus op een gegeven moment beginnen we te zoenen etc, en ineens was de beha uit. Kijk, dat is het betere werk dacht ik . Dus wij ons uiteindelijk verplaatsen naar de slaapkamer...toen schoot er nog ff door mijn kop van: *insert rene froger stem* "this is the momenttttt". iig, het ging eigenlijk prima, ik was sowieso niet bang dat ik 'm niet omhoog zou krijgen, maar was toch wel blij dat dat ook inderdaad niet gebeurde Nadat zij "klaar" was ging zij gewoon ff op mij zitten en en ik ff bovenop haar. Ik was allang blij dat ik een x neukte, dus om nou meteen het toverboek der standjes er bij te pakken vond ik ook niet nodig.

Ik ben zelfs nog een jaar met haar "gegaan"(niet meteen vanaf dat moment), en dat was ook erg leuk. Al met al vind ik mijn 1e x nog niet zo slecht als ik de rest hier soms lees
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:08:39 #189
287807 Caramelletje
Liefde is doof.
pi_78801052
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:36 schreef PATRICIA__ het volgende:
De meeste van jullie zullen het al vast gedaan hebben.
ik dacht, ik zal er maar een topic over maken.
Hoe was jou eerste keer?
Deed het veel pijn(vrouw) hoelang duurde het voordat het geen pijn meer deed
Was het fijn?
Heb je het al met veel mensen gedaan?


vervolg van:

[Centraal topic] Jouw eerste keer
De eerste keer was vooral heel erg spannend en een beetje eng, maar vooral leuk.
Het deed misschien 2 seconde pijn en ja het was zeker fijn.
Heb het met 1 persoon gedaan waar ik nu ook nog mee samen ben. (ik ben 15, op mn 14e ontmaagd door mn vriendje die onderhand 19 is)
Alles Kits Achter De Rits? :D
pi_78801789
mijn eerste keer was absoluut niet leuk.. lukte moeilijk als ik lag en probeerde het toen dus door op hem te zitten. heb de eerste keer en de tweede keer gebloed
I am changing..
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:29:58 #191
287807 Caramelletje
Liefde is doof.
pi_78801823
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef Boefje. het volgende:
mijn eerste keer was absoluut niet leuk.. lukte moeilijk als ik lag en probeerde het toen dus door op hem te zitten. heb de eerste keer en de tweede keer gebloed
nooo arme jij
Alles Kits Achter De Rits? :D
pi_78801885
Ja
Ik dacht daarna ook echt letterlijk als dit sex is ga ik wel een potje ganzeborden ofzeu
I am changing..
pi_78805223
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:45 schreef wies-lippe het volgende:
mijn seks is nooit lekker geweest.
totdat ik mijn vriend heb ontmoet.. ken hem nu al zo,n bijna 3 jaar.
sex met hem is geweldig. en ik weet zeker dat het niet eens beterder kan hahaha


Kan je dat niet gewoon beter tegen hem zeggen in plaats van het op Fok te zetten zodat hij het leest?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 03:57:35 #194
236264 crew  capricia
pi_78805233
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan je dat niet gewoon beter tegen hem zeggen in plaats van het op Fok te zetten zodat hij het leest?
DAM heeft vaak gelijk..en dat weet hij ook wel..
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 04:01:17 #195
236264 crew  capricia
pi_78805271
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:32 schreef Boefje. het volgende:
Ja
Ik dacht daarna ook echt letterlijk als dit sex is ga ik wel een potje ganzeborden ofzeu
Meen je dat nou? Hoe oud was je dan?
Definitely not CIA
pi_78805364
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 03:57 schreef capricia het volgende:

[..]

DAM heeft vaak gelijk..en dat weet hij ook wel..
Schat ik ben met 10 vrouwen naar bed geweest en dat was niet lekker, maar met jou is de seks geweeeeeeeeeeeeldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 6 maart 2010 @ 04:35:05 #197
279841 Avey
Blossom!
pi_78805455
Eerste keer was totaal niet spontaan en daarom ook niet echt leuk, veel te zenuwachtig allebei. Het was ook niet slecht ofzo, maar we hadden gewoon beiden niet echt een idee wat er nou verwacht werd We gingen er gewoon met de verkeerde instelling in, denk ik Ik vond het daarna eigenlijk veel leuker om gewoon te knuffelen in bed

Tweede keer was een week later ofzo, en dat was op de een of andere manier ineens wel een groot succes Jammer dat de relatie niet zo lang duurde, zie haar ook nooit meer.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_95551182
Dit topic mag wel een schop voor wat nieuwe verhalen.

Kom maar op ;)
pi_95563885
Niet zoveel over te zeggen. :') Thuis op zolder in mijn eigen bed. Het was er in, klaar en er uit. Nadien was de seks een stuk beter.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  zaterdag 16 april 2011 @ 02:06:53 #200
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95571701
Nou dat was dus echt niet leuk.. :P Ik was heel zenuwachtig en daardoor werkte het ook niet echt denk ik.
Mn 1e keer met een meisje was wel echt fantastisch.
pi_95798137
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 02:06 schreef MYV het volgende:
Nou dat was dus echt niet leuk.. :P Ik was heel zenuwachtig en daardoor werkte het ook niet echt denk ik.
Mn 1e keer met een meisje was wel echt fantastisch.
Je kwam 450x klaar? :P
pi_95798684
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Je kwam 450x klaar? :P
:')

Mijn eerste keer was uitstekend. Mijn toenmalige vriendin had het al wel vaker gedaan en was ook zeer tevreden :Y Gelukkig hield ik het ook nog wel even vol, was dus geen kwestie van drie minuten. Ik mag niet klagen dus.
pi_95800733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

:')

Mijn eerste keer was uitstekend. Mijn toenmalige vriendin had het al wel vaker gedaan en was ook zeer tevreden :Y Gelukkig hield ik het ook nog wel even vol, was dus geen kwestie van drie minuten. Ik mag niet klagen dus.
Good for you, veel mensen blijven ook nog de eerste 5 keer sukkelen totdat het echt een keer goed gaat ;)
  zondag 1 mei 2011 @ 20:47:02 #204
343516 Fappert93
Heb al een relaltie sorry
pi_96220827
de eerste keer XD oke mijn verhaal denk dat het uniek is:

Mijn vriendin is een jaartje ouder. We begonnen elkaar een beetje op te geilen gingen een beetje in elkaars broekje voelen. Ze deed mijn broek open en begon mij af te trekken (ik was ook nog nooit verder gegaan), heel appart maar lekker gevoel. Begon ook een beetje bij haar te voelen/vingeren. Op een gegeven moment vroeg ik of ik een condoom moest pakken en toen vroeg ze; weet je het zeker? Dus ik ja en het was geweldig (zij ging boven). Totdat er aan werd gebeld..... Snel mezelf aangekleed want mijn moeder lag in de kamer ernaast te slapen dus wilde haar laten liggen en niet dat ze naar mijn kamer kwam om te vragen waarom ik niet open deed -.-. Dus snel broek aan trui aan en de deur open gedaan. Ik geef dus nooit meer aan goede doelen :P Wat klein geld in die gleuf gestopt en weer naar boven en verder gegaan. Het lukte mij door de spanning niet om klaar te komen dus heeft mijn vriendin mij afgetrokken wat ook niet lukte dus heb het uit eindelijk zelf gedaan. Dus eerste keer was wel heel fijn maar echt heel slecht. Maar de 2 keer daar na gingen ook niet super maar wel steeds beter maar sinds dien hebben we echt geweldige seks. Veel afwisseling en standjes.
Ben mijn nummer kwijt help je zoeken?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:39:52 #205
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96227020
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Fappert93 het volgende:
de eerste keer XD oke mijn verhaal denk dat het uniek is:

Mijn vriendin is een jaartje ouder. We begonnen elkaar een beetje op te geilen gingen een beetje in elkaars broekje voelen. Ze deed mijn broek open en begon mij af te trekken (ik was ook nog nooit verder gegaan), heel appart maar lekker gevoel. Begon ook een beetje bij haar te voelen/vingeren. Op een gegeven moment vroeg ik of ik een condoom moest pakken en toen vroeg ze; weet je het zeker? Dus ik ja en het was geweldig (zij ging boven). Totdat er aan werd gebeld..... Snel mezelf aangekleed want mijn moeder lag in de kamer ernaast te slapen dus wilde haar laten liggen en niet dat ze naar mijn kamer kwam om te vragen waarom ik niet open deed -.-. Dus snel broek aan trui aan en de deur open gedaan. Ik geef dus nooit meer aan goede doelen :P Wat klein geld in die gleuf gestopt en weer naar boven en verder gegaan. Het lukte mij door de spanning niet om klaar te komen dus heeft mijn vriendin mij afgetrokken wat ook niet lukte dus heb het uit eindelijk zelf gedaan. Dus eerste keer was wel heel fijn maar echt heel slecht. Maar de 2 keer daar na gingen ook niet super maar wel steeds beter maar sinds dien hebben we echt geweldige seks. Veel afwisseling en standjes.
Ik denk niet dat het uniek is :) .. er worden namelijk meerdere mensen gestoord tijdens de sex :) en ook is het heel normaal dat de eerste paar keer niet geweldig is. Sorry dak je ballonnetje doorprik :)
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_96246112
Mijn 1e keer was eigenlijk een tegenvaller, Ik had mij er iets teveel van voorgesteld :')
Mijn vriend is groot geschapen, en passen deed het niet echt, Pas de 3e heb ik gewoon niks meer gezegd ook al deed het zeer, En daarna had ik ook echt zoiets van, Is dit het nou??

Inmiddels ruimschoots ingehaald!
S. 2014
J. 2016
pi_97039115
Mijn eerste keer was met mijn huidige vriendje, deed in het begin heel veel pijn maar je went er best snel aan... Ik bloedde wel :{

Edit: was trouwens zonder condoom (ik slik de pil) en op mn 14de. Mn vriendje was heel lief, waren allebei nog maagd...

[ Bericht 22% gewijzigd door ilovebeer08 op 19-05-2011 18:15:02 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:53:00 #208
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97039183
geen bloed en het deed ook geen pijn. k dacht.. dus dit is het.. leuk -O- maar daar denk ik inmiddels wel anders over :9

edit: hij was gewoon slecht in bed, zonde van die 3,5 jaar :r
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97039730
Mijn eerste keer waarschuwing dit is een lang verhaal. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rice rice baby tututututedudududum
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:09:58 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97039824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn eerste keer waarschuwing dit is een lang verhaal. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ :D
pi_97039879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:09 schreef Lastpost het volgende:

[..]

_O_ :D
Dank u :D
rice rice baby tututututedudududum
pi_97072968
Mijn eerste keer was GE-WEL-DIG!

Ik weet nog dat ik vet zenuwachtig was, maar gelukkig had zij veel ervaring :)
pi_97079465
Mijn eerste keer was echt out of the blue..
Ik was al een paar weken verliefd op een meisje die ik had leren kennen via vrienden, ze was mee geweest op vakantie naar Renesse, maar er is niets gebeurt tussen ons.
Had aan een kameraad vertelt dat ik haar wel heel leuk vond.
Tijdens een verjaardag vlak erna kwam ik haar weer tegen, Na flink wat alcohol kwam ik wat losser en begon haar een beetje uit te dagen, wat resulteerde in wat geflikflooi..
Rond 12 uur was de verjaardag afgelopen en besloten we het feestje in de stad door te zetten. Dus wij met z'n allen de kroeg in en wij 2en bleven elkaar vinden.
Rond 3 uur ging de kroeg dicht en vertelde ze me dat ze het wel gezien had voor vandaag. Ik stelde voor om haar even netjes af te zetten bij haar huis.
Toen we bij haar huis aan kwamen werd nog even het nodige speeksel gewisseld.
Zoals een heer zich hoort te gedragen heb ik bij de deur afscheid genomen en weer op de fiets gestapt..
Binnen 1 minuut kreeg ik een telefoontje, of ik even wilde terugkomen want ze wilde nog een lekkere nachtzoen..
Dus ik draai om en ze stond me bij de deur op te wachten, na een lekker lange zoen trok ze me naar binnen en belanden we op haar kamer, en begon ze me uit te kleden..
Ik werd toen wel wat onzeker en vertelde dat ik "het" nog nooit had gedaan. Ze lachte en zei: dat komt wel goed...

En ik kan je vertellen het kwam ook goed!!
Door alle opwinding duurde het niet lang voor ik klaar kwam, maar omdat ik zo opgewonden was kreeg mijn jongeheer voldoende bloed om voor een 2e ronde te gaan.. gelukkig duurde die wat langer en heeft zij ook flink kunnen genieten..

Gelukkig was zij redelijk ervaren en nam ze de leiding en voelde ik mij daardoor niet onder druk staan, ik liet het gewoon over me heen komen..
  donderdag 15 november 2012 @ 23:53:47 #214
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_119261333
was saai. ze nam geen initiatieven tot pijpen ofzo dus beetje gevingerd en hoppa erin gestoken na lang overleg want ze mocht het eerst niet van dr ouders ( :') !!!!!!!!! !!! )

ze bewoog totaal niet mee enzo kreunde niet en het deed pijn (bij haar). na een paar minuten begon ze het lekker te vinden zei ze maar ik vond er niks aan. na een half uur was ik nog steeds niet klaargekomen dus zijn we er maar mee gestopt. lukte mede ook niet omdat ze niet zo'n heel aantrekkelijk lichaam had
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_119271343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:53 schreef Studeur het volgende:
lukte mede ook niet omdat ze niet zo'n heel aantrekkelijk lichaam had
:')

Waarom doe je het dan uberhaupt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:33:58 #216
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_119274029
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Waarom doe je het dan uberhaupt?
ik wou neuken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:35:34 #217
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119274080
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Studeur het volgende:

[..]

ik wou neuken
:')
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:36:16 #218
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_119274099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Luxuria het volgende:

[..]

:')
ja je moet toch wat als je niet beter kan krijgen en je bent nog maagd toch. beter ontmaagd met een niet zo heel mooi meisje dan je hele leven maagd
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:37:28 #219
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119274140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Studeur het volgende:

[..]

ja je moet toch wat als je niet beter kan krijgen en je bent nog maagd toch. beter ontmaagd met een niet zo heel mooi meisje dan je hele leven maagd
Dan moet je ook niet zeuren dat het niks was :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119274184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:

_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119281812
Ik heb het op een oude fiets geleerd :'( In een auto!

En nee mods dit hoeven jullie niet weg te halen... het is echt waar :{
pi_119282311
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb het op een oude fiets geleerd :'( In een auto!

En nee mods dit hoeven jullie niet weg te halen... het is echt waar :{
vertel eens wat meer gedetailleerd? :9
  vrijdag 16 november 2012 @ 18:16:38 #223
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119283774
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb het op een oude fiets geleerd :'( In een auto!

En nee mods dit hoeven jullie niet weg te halen... het is echt waar :{
Heb je daar nu spijt van dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119291670
Mijn eerste keer was eens op vakantie. Het was al wat later op de avond, was met een paar gasten beetje aan het chillen rond een pooltafel. Komt er opeens een meisje naast me zitten, verteld dat ze mij de vorige dag ook al eens gespot had bij de pooltafel. Nog een uurtje verder gepraat, toen meegenomen naar een rustig plekje en daar langzaam opgebouwd naar de daad. Was leuke ervaring, maar na de partij nog even gelegen, toen ben ik opgestaan, weggegaan en nooit meer gezien :D
pi_119374386
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Heb je daar nu spijt van dan?
Nee hoor! Was altijd wel een rare ervaring maar goed. Is inmiddels alweer iets van 6 of 7 jaar geleden
pi_119565284
op mijn 13de door mijn rechterhand.. :{
En ja het was heerlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SomebodyReal op 24-11-2012 03:51:33 ]
pi_123442690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn eerste keer waarschuwing dit is een lang verhaal. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam haar baas er eigenlijk ooit achter? :P
pi_123463668
Hmm, mijn eerste keer...

Het was ongeveer 4 jaar geleden, toen ik als 28 jarige in Den Haag gedetacheerd was. Ik leerde een collega kennen, en na een tijd begonnen wij wat te grappen over hoeren etc. Het bleek dat hij een doorgewinterde hoerenloper was, en of ik het leuk zou vinden een keer met hem mee te gaan naar de Geleenstraat.

Zodoende heb ik toentertijd een leuke Hongaarse ontmoet, ik herinner me nog dat ze echt een lekkere strakke kont had :). Ik had een geweldige voorspel met haar, waarna ze mij naar een intense hoogtepunt heeft gereden. Sindsdien is het standje cowgirl mijn favoriet.

Jammer dat ik nooit meer iets van haar vernomen heb.
Why stay small, if you can grow big..
pi_123486759
Mijn eerste keer was echt super
pi_140776332
Lekker. Maar zij had al wat ervaring :P
ltr.
Jesse
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:04:45 #231
428559 elize1987
Let's party!
pi_141082183
Sinds mijn eerste keer is er een wereld voor me open gegaan..

Deed geen pijn ofzo.. maar was wel klungelig, maarja, voor wie niet.

Natuurlijk deed ik het al wel met mezelf, maar eerste keer met een man toen was ik 16.
Altijd feest! http://www.shootr.nl
pi_143326671
Mijn eerste keer was niet heel bijzonder, maar dat maakte ook niet uit. Ik vond het wel leuk :D
Ik was 15 (ja best vroeg) en mijn toenmalige vriendje 17. Het was gewoon bij hem thuis op een twee persoons luchtbed. Het enige wat irritant was is dat we bang waren dat z'n kleine zusje opeens binnen zou komen (ze kwam vaker zomaar binnen zonder te kloppen...)
Verder vond ik het wel heel fijn en was ik niet heel zenuwachtig, want alles voelde gewoon goed aan en hij was heel lief voor me. Ik was wel jong, maar ik heb er geen spijt van want het voelde gewoon goed en ik was er wel klaar voor.
pi_143350653
Ik was bijna 18.
Hij was heel voorzichtig, maar het deed toch pijn. Ik had zijn ene arm helemaal opengekrabd. Vond hij niet erg, de lieverd. I will never forget my first love...
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:42:59 #234
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_144203053
Mijn eerste keer was beter dan mijn laatste keer :'(
pi_144203158
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef Elegy het volgende:
Ik vond het boek beter :{
:D

Viel mij ook een beetje tegen om eerlijk te zijn :') ik dacht dat ik klokken zou horen luiden
ofzo denk ik :+

Maar we wisten allebei niet precies wat te doen, dus daar zal het aan gelegen hebben, inmiddels
gaat het stukken beter :P
pi_160345523
Ik heb een vraag.

Als je iemand ontmaagd moet je dan je piemel er rustig in stoppen en dus ook zachtjes, of gewoon in een keer en misschien wel snel?

(Mijn lul is gewoon normaal.)
pi_160448831
Iemand had spaanse vlieg door mijn drankje gedaan en toen ( totaal gedrogeerd dus ) met een omgebouwde vrouw naar bed gegaan
pi_160813418
Qua penetratie was het helemaal niks... hij was extreem klein :X
Andere dingen kon hij op zich wel goed. Maar het was niet speciaal.
pi_160814266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb een vraag.

Als je iemand ontmaagd moet je dan je piemel er rustig in stoppen en dus ook zachtjes, of gewoon in een keer en misschien wel snel?

(Mijn lul is gewoon normaal.)
Misschien eerst een sfeertje creëren en wat spelen met vingers enzo. En dan rustig aan doen. Niet meteen konijn gaan, vindt ze meestal niet zo leuk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 20 maart 2016 @ 20:54:52 #240
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160820670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb een vraag.

Als je iemand ontmaagd moet je dan je piemel er rustig in stoppen en dus ook zachtjes, of gewoon in een keer en misschien wel snel?

(Mijn lul is gewoon normaal.)
Dat eerste, en niet alleen als ze maagd is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:12:21 #241
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_161071816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef D.D.W. het volgende:
Hmm, mijn eerste keer...

Het was ongeveer 4 jaar geleden, toen ik als 28 jarige in Den Haag gedetacheerd was. Ik leerde een collega kennen, en na een tijd begonnen wij wat te grappen over hoeren etc. Het bleek dat hij een doorgewinterde hoerenloper was, en of ik het leuk zou vinden een keer met hem mee te gaan naar de Geleenstraat.

Zodoende heb ik toentertijd een leuke Hongaarse ontmoet, ik herinner me nog dat ze echt een lekkere strakke kont had :). Ik had een geweldige voorspel met haar, waarna ze mij naar een intense hoogtepunt heeft gereden. Sindsdien is het standje cowgirl mijn favoriet.

Jammer dat ik nooit meer iets van haar vernomen heb.
Je weet dat ze het puur voor geld doen hè?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:42:31 #242
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_162064099
Was vorig jaar, het voelde echt als een keiharde faal. Zij had veel ervaring. Ik dacht in 10 seconden klaar te zijn maar ik had juist moeite om hem hard te krijgen. Nadat zij de condoom bij me om had gedaan werd hij helemaal slap en ben ik uiteindelijk maar naar huis gegaan. Het lukte gewoon niet.

Week erop weer geprobeerd, zonder condoom. Ik kon hem wel hard krijgen en zij kon echt goed pijpen maar komen lukte niet. Ik nam haar van achter maar omdat ik dus maar niet kwam hield ik het superlang vol en kwam zij meerdere keren :P Bij haar liep het vocht langs haar benen naar beneden, ze was echt zeiknat. Ik kon nog echt uren doorgaan voor m'n gevoel maar ik begon het saai te vinden en wilde gewoon klaarkomen :P Met pijpen lukte dat niet dus ik ging mezelf helpen. Ze wilde dat ik in haar mond kwam maar ik had het niet meer onder controle en toen kwam ik over haar hele lichaam eigenlijk. Want zij ging het opvangen met haar lichaam zodat het bed er niet onder kwam. Het was een leuke ervaring en ik zal ook niet vergeten dat ze na afloop niet normaal een glas kon vasthouden omdat haar handen zo trilden.

Maanden later kreeg ik bericht dat zij een SOA had, en toen had ik het ook...
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:30:48 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_162065203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:42 schreef Hondenfluitje het volgende:
Was vorig jaar, het voelde echt als een keiharde faal. Zij had veel ervaring. Ik dacht in 10 seconden klaar te zijn maar ik had juist moeite om hem hard te krijgen. Nadat zij de condoom bij me om had gedaan werd hij helemaal slap en ben ik uiteindelijk maar naar huis gegaan. Het lukte gewoon niet.

Week erop weer geprobeerd, zonder condoom. Ik kon hem wel hard krijgen en zij kon echt goed pijpen maar komen lukte niet. Ik nam haar van achter maar omdat ik dus maar niet kwam hield ik het superlang vol en kwam zij meerdere keren :P Bij haar liep het vocht langs haar benen naar beneden, ze was echt zeiknat. Ik kon nog echt uren doorgaan voor m'n gevoel maar ik begon het saai te vinden en wilde gewoon klaarkomen :P Met pijpen lukte dat niet dus ik ging mezelf helpen. Ze wilde dat ik in haar mond kwam maar ik had het niet meer onder controle en toen kwam ik over haar hele lichaam eigenlijk. Want zij ging het opvangen met haar lichaam zodat het bed er niet onder kwam. Het was een leuke ervaring en ik zal ook niet vergeten dat ze na afloop niet normaal een glas kon vasthouden omdat haar handen zo trilden.

Maanden later kreeg ik bericht dat zij een SOA had, en toen had ik het ook...
:')

Kan beter, dit verzonnen verhaal...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:03:47 #244
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169294122
Mijn eerste keer was met m'n eerste serieuze verkering ik was 13 we hadden bijna 1 jaar verkering.
We hadden het echt gepland Zaterdagochtend na het wakker worden.. Riep z'n moeder onder aan de trap .... Ik ga weg ontbijt staat klaar voor jullie.
eerst wat voorspel en al gauw gingen we neuken en deed een heel klein beetje pijn geen bloed en na even wennen heerlijk geneukt.
En daar zijn nog vele keren op gevolgd ook toen het na 2 jaar m'n ex werd.
Er is zo'n liedje max have no sex with you're ex.... Nou die had het echt even helemaal verkeerd.
Daarna nog 2 bedpartners gehad, en op m'n 17de m'n man ontmoet.
Dus ondanks dat ik jong ben begonnen...
Sweet but not that sweet !
pi_173689458
Instructions unclear, got dick stuck in ceiling fan.
Okay!
  zondag 10 september 2017 @ 14:47:31 #246
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173694148
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:14:26 #247
476019 Manolow
Enkel hier om zich krom te lac
pi_177379479
10/10 would do it again

[ Bericht 83% gewijzigd door Manolow op 22-02-2018 22:15:20 (Ongepast) ]
pi_182285892
mijn eerste sexuele ervaring was met een vrouw (ik was 17 en zij was 19) zij heeft me niet ontmaagd maar ik ben wel heerlijk klaargekomen.

Twee jaar later ben ik 'echt' ontmaagd door mijn toenmalige vriend; ik heb er geen spijt van; Het moest er eens van komen; Het deed een beetje pijn ik bloedde een beetje; hij was erg voorzichtig; wij waren op vakantie; ik vond het het wel vervelend dat er wat bloed op de lakens was gekomen; ik was te nerveus om klaar te komen (door penetratie) later heeft hij dat goed gemaakt door me te mastruberen..... en ik kwam als de brandweer

Sinds die ervaring weet ik dat ik bisexueel ben
pi_182541300
Twee weken terug (24jr pas), ging allemaal prima maar niet geweldig zoals iedereen doet beweren, werd ook wel opgewonden. Beetje anticlimax op dat moment. Stijve kreeg ik wel maar het lukte me maar niet om een orgasme te krijgen. Behoorlijk frustrerend en totaal niet hetgeen wat ik verwacht had. Was van te voren bang dat ik na 3 minuten klaar zou zijn, maar wat ik ook probeerde het lukte niet. Zij had meer bedpartners gehad en zei meermaals dat ik de enige was die het voor elkaar kreeg haar te laten klaarkomen. (neem aan dat dit geen flauwekul is, ze hoeft dit ook niet te zeggen) dus wat dat betreft ben ik wel tevreden.

Doet mijn zelfvertrouwen enorm veel, dit was echt een punt waar ik de laatste 5 jaar verschrikkelijk bang voor was! Eindelijk heb ik de stap durven zetten ;)!
pi_188246347
Op een luchtbed..
  donderdag 8 augustus 2019 @ 02:03:23 #251
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_188340711
OMG Het was echt vreselijk

Het was een donker bos, het regende, het was koud en het deed pijn, en ik kon daarna een week niet fietsen. Bloedde als een rund }:| }:| :N :N

Als ik het over zou kunnen doen zou ik dat zeker doen, Op een andere plek en zeker met een ander persoon
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:06:24 #252
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_188358878
10sec max denk ik.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_188828940
.
pi_188924328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 02:03 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
OMG Het was echt vreselijk

Het was een donker bos, het regende, het was koud en het deed pijn, en ik kon daarna een week niet fietsen. Bloedde als een rund }:| }:| :N :N

Als ik het over zou kunnen doen zou ik dat zeker doen, Op een andere plek en zeker met een ander persoon
Bij mij was het wel fijn gelukkig.. hotelletje geboekt...

Hoe zou jij het over willen doen als het kon?
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:25:43 #255
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_188983562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:41 schreef Mopke-Wim het volgende:

[..]

Bij mij was het wel fijn gelukkig.. hotelletje geboekt...

Hoe zou jij het over willen doen als het kon?
De goede sfeer, Muziekje, Kaarsen, rozenblaadjes, massageolie, dat soort dingen
pi_188984625
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 02:03 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
OMG Het was echt vreselijk

Het was een donker bos, het regende, het was koud en het deed pijn, en ik kon daarna een week niet fietsen. Bloedde als een rund }:| }:| :N :N

Als ik het over zou kunnen doen zou ik dat zeker doen, Op een andere plek en zeker met een ander persoon
Je moet ook niet gaan seksen als je je menstruatie hebt _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188988077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:25 schreef SenseoCoffeePad het volgende:

[..]

De goede sfeer, Muziekje, Kaarsen, rozenblaadjes, massageolie, dat soort dingen
Nog beter dus hihi
  donderdag 19 september 2019 @ 20:05:43 #258
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_189027616
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet ook niet gaan seksen als je je menstruatie hebt _O-
Uhh ik was niet ongesteld, Dat kwam doordat het mijn eerste keer was.
pi_189034262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:05 schreef SenseoCoffeePad het volgende:

[..]

Uhh ik was niet ongesteld, Dat kwam doordat het mijn eerste keer was.
Dan scheurde er iets anders :X
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:15:44 #260
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_189093861
Mijn eerste keer stelde niets voor, maar had me er ook niets echt iets van voorgesteld.
Ik was 18 en het leek erop dat iedereen om me heen al een keer seks had gehad. Op de een is andere manier gingen mensen er bij bij ook altijd al vanuit dat ik allang m'n eerste keer had gehad. Geen idee waarom.

Maar goed ik wilde het maar eens gedaan hebben. Bij een eindexamen feestje samen met een vriendin allebei een scharrel opgepikt. Lekker vozen op het normale feest, daarna de discobus gepakt naar de discotheek (was ergens buitenaf niet in de stad)
En daar ergens achter een met gras begroeide keerwand de eerste keer.

Ik was gespannen. Hij had het al wel eens gedaan maar volgens mij niet ontzettend van ofzo. Wel erg fijn dat hij me uitgebreid ging beffen. Ik ben er niet op klaargekomen maar dat was wel fijn.
De penetratie was een korte pijn en hij redelijk snel klaar.

Ik vind het wel prima zo. Was voor mij iets om eens gedaan te hebben met niet een volkomen idioot. Nou en dat is gelukt. Ik heb vaag nog een herinnering van z'n voornaam verder niets. Maakt ook niet uit.
Hij was aardig en hij wilde ook alleen vozen en neuken, niets meer niets minder. Goeie deal. In de disco hebben we nog geregeld staan zoenen. Na die nacht nooit meer gezien.
  maandag 30 september 2019 @ 06:53:31 #261
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189186816
Ik was in 1984 op mijn 18de op vakantie in Zweden, om daar mijn beste vriend te bezoeken, die 1 jaar eerder geëmigreerd was.
Daar aangekomen bleek hij met zijn pa, onverwacht naar NL te zijn gegaan voor drie weken.
En ik werd in Zweden opgewacht door zijn 55 jarige moeder.
Voor m'n 18de, geilden we eigenlijk al op elkaar maar er was niks gebeurd nog.
Ze ontving me uiterst vriendelijk en had nog steeds haar voluptueze lichaam, voorzien van grote borsten en brede heupen en grote kont.
Uiteindelijk werd ik diezelfde avond, hard door haar ontmaagd.
Ik werd op bed gegooid en ze klom meteen bovenop mij.
Met kracht paalde ze haar kut, vol op mijn lul zeg.
Ik had geen keus als ik geen zin had gehad, zij besprong me gewoon vol en neukte mij gewoon keihard.
Ze ging zo tekeer dat ik af en toe bang was, dat ze m'n lul zou breken.
Met wilde kracht ramde ze haar natte doos, dan met serieuze kracht vol op m'n lul, maar dan stootte ze met kracht zowat m'n lul dubbel.
Was toch wel wat pijnlijk.
Oh sorry sorry, reageerde ze dan.
Hierna gleed ze eerst rustig over mijn lul heen, om me daarna weer opnieuw met volle kracht te gaan berijden.
Ik kon nergens heen, haar uiers mepten me zowat blauwe ogen, wat was ze geil, krachtig en dominant.
Toen ik voor de derde keer in haar spoot bij onze eerste keer sex, dacht zij dat ik voor de eerste keer klaar gekomen was.
Ze zat al meer dan een half uur op m'n pik te repen, tot ze die derde keer spuiten van mij, voor de eerste keer aanzag en voelde, en zelf was ze al diverse keren klaar gekomen.
Ze was zo gefixeerd op haar orgasmes, dat ze totaal niet op mij lette.
Toen excuseerde ze zich naar mij toe, ze was helemaal los geslagen, zeg maar.
Daarna gingen we wat eten en pakte ik haar later wel op dr hondjes.
Haar man stelde op sexgebied niks voor gezien zijn ziekte.
Ze stond al lang droog gewoon.
Nou, in de derde week kwamen haar man en zoon terug en ik was toen serieus gesloopt door haar.
In die twee weken was het enkel eten, sexen, douchen, af en toe naar buiten en weer opnieuw dit hele rijtje.
Zij was 55 en ik 18, maar ze kon er geen genoeg van krijgen gewoon.
Na die twee weken met haar alleen, was ik helemaal naar de klote.
Ik was heus wel potent zat, maar dat mens kon geen stop erop houden.
Volgens haar was ze zelfs in die twee weken vier kilo afgevallen, niet dat ik het kon zien, maar goed.
Ik fietste wekelijks 150 km, liep de hele dag in magazijnen voor mijn werk, dus de conditie was geen probleem.
Ben ook bijna het huis daar in Zweden niet uit geweest, een enkele keer als we boodschappen gingen doen of zij me mee uit eten nam.
Goed, het was echt wel lekker met haar, maar een stop kon ze niet.
Snachts dacht ik ff rust te hebben, na een actieve dag.
Vergeet het, lagen we twee uur te pitten, maakte ze me wakker en pijpte me hard.
Daarna beklom ze me tot ze genoeg had, viel van me af en viel als een blok in slaap.
Na enkele uren, hoppetaa, werd ik weer wakker gemaakt en begon het opnieuw.
Nymfomane buien, dat had ze gewoon.
Nog nooit zoveel zure yoghurt en fruit gegeten in twee weken, wat ze me voerde om sperma te blijven kweken.
Ik scheet zowat yoghurt, zoveel ik ervan at in die twee weken.
Goed, voor de potentie werkte het dan weer wel.
Ze was best een beetje moe, bekende ze mij, toen d'r man en zoon terug waren.
Vind je het gek, zei ik haar.
Twee weken en dan dagelijks sex, een paar keer per dag.
Die eerste week was leuk, zo kon ik haar mijn potentie bewijzen.
De tweede week begon het al gewoontjes te worden, de sex.
In de derde week kon ik bij slapen zeg, geen vrouw die me twee keer per nacht wakker maakte.
Uiteindelijk een sexrelatie gehad met haar van zes jaar lang en ik zat regelmatig in Zweden, of zij bij mij in NL.
En haar sexdrang was een flink stuk minder geworden op de duur.
Leuke tijd gehad met haar, maar wat ging dat mens tekeer met mij, die eerste twee weken.
  maandag 30 september 2019 @ 11:37:04 #262
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_189189040
goh
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_189189870
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 06:53 schreef Cityboy het volgende:
Ik was in 1984 op mijn 18de op vakantie in Zweden, om daar mijn beste vriend te bezoeken, die 1 jaar eerder geëmigreerd was.
Daar aangekomen bleek hij met zijn pa, onverwacht naar NL te zijn gegaan voor drie weken.
En ik werd in Zweden opgewacht door zijn 55 jarige moeder.
Voor m'n 18de, geilden we eigenlijk al op elkaar maar er was niks gebeurd nog.
Ze ontving me uiterst vriendelijk en had nog steeds haar voluptueze lichaam, voorzien van grote borsten en brede heupen en grote kont.
Uiteindelijk werd ik diezelfde avond, hard door haar ontmaagd.
Ik werd op bed gegooid en ze klom meteen bovenop mij.
Met kracht paalde ze haar kut, vol op mijn lul zeg.
Ik had geen keus als ik geen zin had gehad, zij besprong me gewoon vol en neukte mij gewoon keihard.
Ze ging zo tekeer dat ik af en toe bang was, dat ze m'n lul zou breken.
Met wilde kracht ramde ze haar natte doos, dan met serieuze kracht vol op m'n lul, maar dan stootte ze met kracht zowat m'n lul dubbel.
Was toch wel wat pijnlijk.
Oh sorry sorry, reageerde ze dan.
Hierna gleed ze eerst rustig over mijn lul heen, om me daarna weer opnieuw met volle kracht te gaan berijden.
Ik kon nergens heen, haar uiers mepten me zowat blauwe ogen, wat was ze geil, krachtig en dominant.
Toen ik voor de derde keer in haar spoot bij onze eerste keer sex, dacht zij dat ik voor de eerste keer klaar gekomen was.
Ze zat al meer dan een half uur op m'n pik te repen, tot ze die derde keer spuiten van mij, voor de eerste keer aanzag en voelde, en zelf was ze al diverse keren klaar gekomen.
Ze was zo gefixeerd op haar orgasmes, dat ze totaal niet op mij lette.
Toen excuseerde ze zich naar mij toe, ze was helemaal los geslagen, zeg maar.
Daarna gingen we wat eten en pakte ik haar later wel op dr hondjes.
Haar man stelde op sexgebied niks voor gezien zijn ziekte.
Ze stond al lang droog gewoon.
Nou, in de derde week kwamen haar man en zoon terug en ik was toen serieus gesloopt door haar.
In die twee weken was het enkel eten, sexen, douchen, af en toe naar buiten en weer opnieuw dit hele rijtje.
Zij was 55 en ik 18, maar ze kon er geen genoeg van krijgen gewoon.
Na die twee weken met haar alleen, was ik helemaal naar de klote.
Ik was heus wel potent zat, maar dat mens kon geen stop erop houden.
Volgens haar was ze zelfs in die twee weken vier kilo afgevallen, niet dat ik het kon zien, maar goed.
Ik fietste wekelijks 150 km, liep de hele dag in magazijnen voor mijn werk, dus de conditie was geen probleem.
Ben ook bijna het huis daar in Zweden niet uit geweest, een enkele keer als we boodschappen gingen doen of zij me mee uit eten nam.
Goed, het was echt wel lekker met haar, maar een stop kon ze niet.
Snachts dacht ik ff rust te hebben, na een actieve dag.
Vergeet het, lagen we twee uur te pitten, maakte ze me wakker en pijpte me hard.
Daarna beklom ze me tot ze genoeg had, viel van me af en viel als een blok in slaap.
Na enkele uren, hoppetaa, werd ik weer wakker gemaakt en begon het opnieuw.
Nymfomane buien, dat had ze gewoon.
Nog nooit zoveel zure yoghurt en fruit gegeten in twee weken, wat ze me voerde om sperma te blijven kweken.
Ik scheet zowat yoghurt, zoveel ik ervan at in die twee weken.
Goed, voor de potentie werkte het dan weer wel.
Ze was best een beetje moe, bekende ze mij, toen d'r man en zoon terug waren.
Vind je het gek, zei ik haar.
Twee weken en dan dagelijks sex, een paar keer per dag.
Die eerste week was leuk, zo kon ik haar mijn potentie bewijzen.
De tweede week begon het al gewoontjes te worden, de sex.
In de derde week kon ik bij slapen zeg, geen vrouw die me twee keer per nacht wakker maakte.
Uiteindelijk een sexrelatie gehad met haar van zes jaar lang en ik zat regelmatig in Zweden, of zij bij mij in NL.
En haar sexdrang was een flink stuk minder geworden op de duur.
Leuke tijd gehad met haar, maar wat ging dat mens tekeer met mij, die eerste twee weken.
Mooie copy/paste. Op welke porno site staat dit ook?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189189935
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:15 schreef Soepeltjes het volgende:
Mijn eerste keer stelde niets voor, maar had me er ook niets echt iets van voorgesteld.
Ik was 18 en het leek erop dat iedereen om me heen al een keer seks had gehad. Op de een is andere manier gingen mensen er bij bij ook altijd al vanuit dat ik allang m'n eerste keer had gehad. Geen idee waarom.

Maar goed ik wilde het maar eens gedaan hebben. Bij een eindexamen feestje samen met een vriendin allebei een scharrel opgepikt. Lekker vozen op het normale feest, daarna de discobus gepakt naar de discotheek (was ergens buitenaf niet in de stad)
En daar ergens achter een met gras begroeide keerwand de eerste keer.

Ik was gespannen. Hij had het al wel eens gedaan maar volgens mij niet ontzettend van ofzo. Wel erg fijn dat hij me uitgebreid ging beffen. Ik ben er niet op klaargekomen maar dat was wel fijn.
De penetratie was een korte pijn en hij redelijk snel klaar.

Ik vind het wel prima zo. Was voor mij iets om eens gedaan te hebben met niet een volkomen idioot. Nou en dat is gelukt. Ik heb vaag nog een herinnering van z'n voornaam verder niets. Maakt ook niet uit.
Hij was aardig en hij wilde ook alleen vozen en neuken, niets meer niets minder. Goeie deal. In de disco hebben we nog geregeld staan zoenen. Na die nacht nooit meer gezien.
Had je niet beter kunnen wachten tot je een vriendje had en zo'n sfeer had als Mopke-Wim beschreef? Nu in de bosjes, er zijn comfortabelere plaatsen te bedenken voor een 1e keer.

"Hij was aardig" :')
De kassa jongen bij de AH om de hoek is ook aardig, dan had je het daar ook wel mee kunnen doen dan?
:X

Maar goed, niet AIDS of een baby gekregen hoop ik maar? Las niets over voorbehoedsmiddelen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189191509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:15 schreef Soepeltjes het volgende:
Mijn eerste keer stelde niets voor, maar had me er ook niets echt iets van voorgesteld.
Ik was 18 en het leek erop dat iedereen om me heen al een keer seks had gehad. Op de een is andere manier gingen mensen er bij bij ook altijd al vanuit dat ik allang m'n eerste keer had gehad. Geen idee waarom.

Maar goed ik wilde het maar eens gedaan hebben. Bij een eindexamen feestje samen met een vriendin allebei een scharrel opgepikt. Lekker vozen op het normale feest, daarna de discobus gepakt naar de discotheek (was ergens buitenaf niet in de stad)
En daar ergens achter een met gras begroeide keerwand de eerste keer.

Ik was gespannen. Hij had het al wel eens gedaan maar volgens mij niet ontzettend van ofzo. Wel erg fijn dat hij me uitgebreid ging beffen. Ik ben er niet op klaargekomen maar dat was wel fijn.
De penetratie was een korte pijn en hij redelijk snel klaar.

Ik vind het wel prima zo. Was voor mij iets om eens gedaan te hebben met niet een volkomen idioot. Nou en dat is gelukt. Ik heb vaag nog een herinnering van z'n voornaam verder niets. Maakt ook niet uit.
Hij was aardig en hij wilde ook alleen vozen en neuken, niets meer niets minder. Goeie deal. In de disco hebben we nog geregeld staan zoenen. Na die nacht nooit meer gezien.
Ben het met de vorige eens.. had mooier gemogen...
pi_189191525
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 06:53 schreef Cityboy het volgende:
Ik was in 1984 op mijn 18de op vakantie in Zweden, om daar mijn beste vriend te bezoeken, die 1 jaar eerder geëmigreerd was.
Daar aangekomen bleek hij met zijn pa, onverwacht naar NL te zijn gegaan voor drie weken.
En ik werd in Zweden opgewacht door zijn 55 jarige moeder.
Voor m'n 18de, geilden we eigenlijk al op elkaar maar er was niks gebeurd nog.
Ze ontving me uiterst vriendelijk en had nog steeds haar voluptueze lichaam, voorzien van grote borsten en brede heupen en grote kont.
Uiteindelijk werd ik diezelfde avond, hard door haar ontmaagd.
Ik werd op bed gegooid en ze klom meteen bovenop mij.
Met kracht paalde ze haar kut, vol op mijn lul zeg.
Ik had geen keus als ik geen zin had gehad, zij besprong me gewoon vol en neukte mij gewoon keihard.
Ze ging zo tekeer dat ik af en toe bang was, dat ze m'n lul zou breken.
Met wilde kracht ramde ze haar natte doos, dan met serieuze kracht vol op m'n lul, maar dan stootte ze met kracht zowat m'n lul dubbel.
Was toch wel wat pijnlijk.
Oh sorry sorry, reageerde ze dan.
Hierna gleed ze eerst rustig over mijn lul heen, om me daarna weer opnieuw met volle kracht te gaan berijden.
Ik kon nergens heen, haar uiers mepten me zowat blauwe ogen, wat was ze geil, krachtig en dominant.
Toen ik voor de derde keer in haar spoot bij onze eerste keer sex, dacht zij dat ik voor de eerste keer klaar gekomen was.
Ze zat al meer dan een half uur op m'n pik te repen, tot ze die derde keer spuiten van mij, voor de eerste keer aanzag en voelde, en zelf was ze al diverse keren klaar gekomen.
Ze was zo gefixeerd op haar orgasmes, dat ze totaal niet op mij lette.
Toen excuseerde ze zich naar mij toe, ze was helemaal los geslagen, zeg maar.
Daarna gingen we wat eten en pakte ik haar later wel op dr hondjes.
Haar man stelde op sexgebied niks voor gezien zijn ziekte.
Ze stond al lang droog gewoon.
Nou, in de derde week kwamen haar man en zoon terug en ik was toen serieus gesloopt door haar.
In die twee weken was het enkel eten, sexen, douchen, af en toe naar buiten en weer opnieuw dit hele rijtje.
Zij was 55 en ik 18, maar ze kon er geen genoeg van krijgen gewoon.
Na die twee weken met haar alleen, was ik helemaal naar de klote.
Ik was heus wel potent zat, maar dat mens kon geen stop erop houden.
Volgens haar was ze zelfs in die twee weken vier kilo afgevallen, niet dat ik het kon zien, maar goed.
Ik fietste wekelijks 150 km, liep de hele dag in magazijnen voor mijn werk, dus de conditie was geen probleem.
Ben ook bijna het huis daar in Zweden niet uit geweest, een enkele keer als we boodschappen gingen doen of zij me mee uit eten nam.
Goed, het was echt wel lekker met haar, maar een stop kon ze niet.
Snachts dacht ik ff rust te hebben, na een actieve dag.
Vergeet het, lagen we twee uur te pitten, maakte ze me wakker en pijpte me hard.
Daarna beklom ze me tot ze genoeg had, viel van me af en viel als een blok in slaap.
Na enkele uren, hoppetaa, werd ik weer wakker gemaakt en begon het opnieuw.
Nymfomane buien, dat had ze gewoon.
Nog nooit zoveel zure yoghurt en fruit gegeten in twee weken, wat ze me voerde om sperma te blijven kweken.
Ik scheet zowat yoghurt, zoveel ik ervan at in die twee weken.
Goed, voor de potentie werkte het dan weer wel.
Ze was best een beetje moe, bekende ze mij, toen d'r man en zoon terug waren.
Vind je het gek, zei ik haar.
Twee weken en dan dagelijks sex, een paar keer per dag.
Die eerste week was leuk, zo kon ik haar mijn potentie bewijzen.
De tweede week begon het al gewoontjes te worden, de sex.
In de derde week kon ik bij slapen zeg, geen vrouw die me twee keer per nacht wakker maakte.
Uiteindelijk een sexrelatie gehad met haar van zes jaar lang en ik zat regelmatig in Zweden, of zij bij mij in NL.
En haar sexdrang was een flink stuk minder geworden op de duur.
Leuke tijd gehad met haar, maar wat ging dat mens tekeer met mij, die eerste twee weken.
Het lijkt erop dat die vrouw het zo gepland had... of heb ik het mis..
  maandag 30 september 2019 @ 17:44:50 #267
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189194405
Mopke-Wim

Daar leek het wel zeer duidelijk op, toen ik daar in Zweden aan kwam.
En toen ik pas 15/16 was en zij nog in NL woonden, zat er al een sexuele spanning tussen ons, die begon met onschuldige kleine aanrakingen, die steeds ietsje verder hingen.
Vanuit haar eigen ethiek, ging ze eigenlijk te ver, en toch hield ze zich verder in om compleet bloot te gaan met mij en om van wippestijn te gaan.
Lopen geilen met het vriendje van haar zoon, nee, dat kon niet.
Maar omdat ik het beantwoordde, ging zij verder.
Dat begon met elkaar even over de rug strelen en naderhand bevoelde zij mijn kont en buik.
Ze raakte net mijn pik niet aan en dat was natuurlijk reuze spannend voor mij.
Dan liep je weer met een stijve pik rond, hopende dat zij me er eindelijk vanaf zou helpen en de kleren van mijn lijf zou rukken.
In het begin was ik zelf wat afwachtend, tot zij mijn handen pakte en die op haar bh-loze borsten op haar jurk lag, zodat ik ze mocht bevoelen.
Op de jurk mocht ik ze bevoelen en daarna ook eronder, geweldig.
Daarna begeleidde ze mijn handen onder haar jurk en kon ik haar gladde grote blote kont bevoelen, wat was dat spannend en geil.
Van de spanning stond ik te trillen, ik mocht een bijna blote vrouw bevoelen over haar lichaam.
Alleen haar jurk droeg ze en verder niks eronder, geen slip of bh.
Weet nog wel dat ik natuurlijk een knalrood hoofd had, wat had ik het warm, toen mijn hand ook nog over haar kutje mocht glijden.
Ik ontplofte zowat.
En ik wachtte er gewoon op, tot zij hier in NL, het heft in handen zou nemen.
Wat mij betreft was het toen al hier gebeurd, zeg ik je eerlijk.
Het was wachten tot we met elkaar zouden gaan knallen.
Maar het bleef bij voelen door de kleding heen of eronder, tot we soms gestoord werden en er mee moesten stoppen.
Zo even samen in de keuken, de thee halen en er werd lichtelijk gevoeld, terwijl pa en zoon binnen zaten, ik was hier kind aan huis.
Kwam ik mijn fiets in de berging zetten en we kwamen tegelijkertijd aan, dan werd het even voelen.
Of dat zij mij opwachtte, dat kon uiteraard ook zo zijn ja.
Tegenwoordig ben je al fout als je iemand per ongeluk aan raakt en heb je een rechtszaak aan de broek, in die tijd werd er geen drama over gemaakt.
Topless zonnen was eerder normaal dan uitzonderlijk in die tijd.
Moet je in 2019 mee komen, doet bijna geen vrouw meer op het strand.
Men begon net in die jaren de kinderporno uit te bannen en terecht.
En ja, ik was ook te jong voor haar, maar in mijn omgeving waren er meisjes van 16, die toendertijd al een ouder vriendje of een volwassen oudere man als vriend hadden.
Dat waren misschien wat uitzonderingen, maar ik kon er wel een paar.
En ik zat erop te wachten tot zij gewoon het initiatief op sexgebied zou nemen hier.
Een trauma???
Nee, ik was geen slachtoffer van haar, er zat steeds een bepaalde spanning tussen ons.
Nee hoor, ik zat erop te wachten en rukte me suf op haar, bij de gedachte alleen al.
Zo had ik alleen totaal niet verwacht, gezien haar zachte karakter, dat ze die eerste keer zo dominant en keihard tekeer kon gaan.
Toen ik de eerste stap in haar Zweedse huis zette, had ik al een harde in de broek, dus ik kon wel.
Ze was niks veranderd na dat ene jaar in Zweden gelukkig.
Had alleen niet verwacht meteen met haar twee weken alleen te kunnen zijn, maar dat kwam door prive omstandigheden.
Ze heeft zich naderhand diverse keren verontschuldigd, maar ik zat er niet mee.
Na die twee weken was ik gesloopt, maar hee, ik had wel uiteindelijk sex met haar.
Sterker nog, we hebben hierna een jarenlange sexrelatie opgebouwd hierna.
Zij hier, ik daar, we genoten van elkaar.
Ik hou er nog steeds van, als een leuke vrouw het heft in handen neemt en me berijd op m'n pik of gezicht.
Als ik het niks vind, zeg ik het wel, maar die licht dominante vrouw, heerlijk.
Niks mis mee, als je het samen maar fijn hebt.

Moraalridders der Lage Landen:
Ik zit niet op uw commentaar te wachten.
Het was goed zo deze eerste keer, voor mij persoonlijk.
Ik genoot ervan, dank u, en kan van de herinnering nog steeds genieten.
  maandag 30 september 2019 @ 22:32:46 #268
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_189200007
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 12:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Had je niet beter kunnen wachten tot je een vriendje had en zo'n sfeer had als Mopke-Wim beschreef? Nu in de bosjes, er zijn comfortabelere plaatsen te bedenken voor een 1e keer.

"Hij was aardig" :')
De kassa jongen bij de AH om de hoek is ook aardig, dan had je het daar ook wel mee kunnen doen dan?
:X

Maar goed, niet AIDS of een baby gekregen hoop ik maar? Las niets over voorbehoedsmiddelen..
Mhua ach maakt mij niet zoveel uit. De eerste keer wordt voordat je het doet echt zo'n ding. Althans destijds was dat bij ons wel zo. In dat licht is het maar goed dat het een keer gebeurd is. Ik heb er geen spijt van. Had het beter, mooier gekund. Ja wellicht wel.

Je aannamen mbt soa's en ongewenste zwangerschap vind ik wat ongepast. Gewoon vragen kan ook wanneer het je zo interesseert. Ik was aan de pil en we hebben een condoom gebruikt. Daarmee genoeg info?

[ Bericht 0% gewijzigd door Soepeltjes op 01-10-2019 19:19:10 (Typo) ]
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 05:13:10 #269
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189202302
Soepeltjes:

De vantevoren genomen aannames en erg flauwe grappen hier, moet je maar niet teveel op reageren.
Soms komt er iemand hier met een serieuze vraag om raad vragen, die dan compleet afgefakkeld word door sommige reageerders.
Ik ga maar geen aannames doen, dat er hier nog weleens eenzame en vooral hopeloze rukkers reageren.
Hopelijk heb je het na die eerste keer op leukere plaatsen kunnen doen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:28:40 #270
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189202373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 05:13 schreef Cityboy het volgende:
Soepeltjes:

De vantevoren genomen aannames en erg flauwe grappen hier, moet je maar niet teveel op reageren.
Soms komt er iemand hier met een serieuze vraag om raad vragen, die dan compleet afgefakkeld word door sommige reageerders.
Ik ga maar geen aannames doen, dat er hier nog weleens eenzame en vooral hopeloze rukkers reageren.
Hopelijk heb je het na die eerste keer op leukere plaatsen kunnen doen.
Leer eens quoten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_189214146
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:44 schreef Cityboy het volgende:
Mopke-Wim

Daar leek het wel zeer duidelijk op, toen ik daar in Zweden aan kwam.
En toen ik pas 15/16 was en zij nog in NL woonden, zat er al een sexuele spanning tussen ons, die begon met onschuldige kleine aanrakingen, die steeds ietsje verder hingen.
Vanuit haar eigen ethiek, ging ze eigenlijk te ver, en toch hield ze zich verder in om compleet bloot te gaan met mij en om van wippestijn te gaan.
Lopen geilen met het vriendje van haar zoon, nee, dat kon niet.
Maar omdat ik het beantwoordde, ging zij verder.
Dat begon met elkaar even over de rug strelen en naderhand bevoelde zij mijn kont en buik.
Ze raakte net mijn pik niet aan en dat was natuurlijk reuze spannend voor mij.
Dan liep je weer met een stijve pik rond, hopende dat zij me er eindelijk vanaf zou helpen en de kleren van mijn lijf zou rukken.
In het begin was ik zelf wat afwachtend, tot zij mijn handen pakte en die op haar bh-loze borsten op haar jurk lag, zodat ik ze mocht bevoelen.
Op de jurk mocht ik ze bevoelen en daarna ook eronder, geweldig.
Daarna begeleidde ze mijn handen onder haar jurk en kon ik haar gladde grote blote kont bevoelen, wat was dat spannend en geil.
Van de spanning stond ik te trillen, ik mocht een bijna blote vrouw bevoelen over haar lichaam.
Alleen haar jurk droeg ze en verder niks eronder, geen slip of bh.
Weet nog wel dat ik natuurlijk een knalrood hoofd had, wat had ik het warm, toen mijn hand ook nog over haar kutje mocht glijden.
Ik ontplofte zowat.
En ik wachtte er gewoon op, tot zij hier in NL, het heft in handen zou nemen.
Wat mij betreft was het toen al hier gebeurd, zeg ik je eerlijk.
Het was wachten tot we met elkaar zouden gaan knallen.
Maar het bleef bij voelen door de kleding heen of eronder, tot we soms gestoord werden en er mee moesten stoppen.
Zo even samen in de keuken, de thee halen en er werd lichtelijk gevoeld, terwijl pa en zoon binnen zaten, ik was hier kind aan huis.
Kwam ik mijn fiets in de berging zetten en we kwamen tegelijkertijd aan, dan werd het even voelen.
Of dat zij mij opwachtte, dat kon uiteraard ook zo zijn ja.
Tegenwoordig ben je al fout als je iemand per ongeluk aan raakt en heb je een rechtszaak aan de broek, in die tijd werd er geen drama over gemaakt.
Topless zonnen was eerder normaal dan uitzonderlijk in die tijd.
Moet je in 2019 mee komen, doet bijna geen vrouw meer op het strand.
Men begon net in die jaren de kinderporno uit te bannen en terecht.
En ja, ik was ook te jong voor haar, maar in mijn omgeving waren er meisjes van 16, die toendertijd al een ouder vriendje of een volwassen oudere man als vriend hadden.
Dat waren misschien wat uitzonderingen, maar ik kon er wel een paar.
En ik zat erop te wachten tot zij gewoon het initiatief op sexgebied zou nemen hier.
Een trauma???
Nee, ik was geen slachtoffer van haar, er zat steeds een bepaalde spanning tussen ons.
Nee hoor, ik zat erop te wachten en rukte me suf op haar, bij de gedachte alleen al.
Zo had ik alleen totaal niet verwacht, gezien haar zachte karakter, dat ze die eerste keer zo dominant en keihard tekeer kon gaan.
Toen ik de eerste stap in haar Zweedse huis zette, had ik al een harde in de broek, dus ik kon wel.
Ze was niks veranderd na dat ene jaar in Zweden gelukkig.
Had alleen niet verwacht meteen met haar twee weken alleen te kunnen zijn, maar dat kwam door prive omstandigheden.
Ze heeft zich naderhand diverse keren verontschuldigd, maar ik zat er niet mee.
Na die twee weken was ik gesloopt, maar hee, ik had wel uiteindelijk sex met haar.
Sterker nog, we hebben hierna een jarenlange sexrelatie opgebouwd hierna.
Zij hier, ik daar, we genoten van elkaar.
Ik hou er nog steeds van, als een leuke vrouw het heft in handen neemt en me berijd op m'n pik of gezicht.
Als ik het niks vind, zeg ik het wel, maar die licht dominante vrouw, heerlijk.
Niks mis mee, als je het samen maar fijn hebt.

Moraalridders der Lage Landen:
Ik zit niet op uw commentaar te wachten.
Het was goed zo deze eerste keer, voor mij persoonlijk.
Ik genoot ervan, dank u, en kan van de herinnering nog steeds genieten.
als het voor jou zo mooi en goed voelde, dan is er toch niets mis mee verder
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:20:08 #272
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_189214237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 05:13 schreef Cityboy het volgende:
Soepeltjes:

De vantevoren genomen aannames en erg flauwe grappen hier, moet je maar niet teveel op reageren.
Soms komt er iemand hier met een serieuze vraag om raad vragen, die dan compleet afgefakkeld word door sommige reageerders.
Ik ga maar geen aannames doen, dat er hier nog weleens eenzame en vooral hopeloze rukkers reageren.
Hopelijk heb je het na die eerste keer op leukere plaatsen kunnen doen.
Ach ja, leven en laten leven. :)
pi_189227548
Eerste keer ging wel goed. Enige waar ik even mee zat te prutsen is dat ik dacht dat de vagina op dezelfde hoogte zou zitten als de penis.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:31:10 #274
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189516754


[ Bericht 100% gewijzigd door Cityboy op 19-10-2019 16:32:07 (Fout) ]
  maandag 25 november 2019 @ 05:05:23 #275
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_190111294
Godshand

Mooie copy/paste. Op welke porno site staat dit ook?
[/quote]


Helaas voor jou staat mijn ervaring nergens op een site, behalve hier.
Misschien dat ik mijn eerste sexervaring wat te breed uit heb gemeten op dit forum, dat kan.
Maar ik wil mijn eerste ervaring minimaal delen met de vraagsteller en mensen die dit wel aan willen nemen.
En ik heb er zeer goede herinneringen aan, zeker nog steeds aan de vrouw in kwestie.
  donderdag 21 januari 2021 @ 12:42:54 #276
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_197548787
Mijn 1ste keer was niet zo top.

Ik was 15, op een feestje van iemand wiens ouders gingen verhuizen dus het huis stond leeg, de hele avond was een grote chaos en ik had teveel gedronken.

Boven in het huis, ik kan niet herinneren of er een matras was of dat het op de vloer was, werd ik ontmaagd. Het deed geen pijn, ik heb me niet echt bewogen en ben het gewoon ondergaan.

Ik heb nooit gevonden dat mijn eerste keer speciaal zou moeten zijn, maar zo was ook niet echt de bedoeling.
  maandag 29 maart 2021 @ 19:20:52 #277
495650 NosferatuInDeum
ego confido in Deum.
pi_198754127
Mijn eerste keer ging niet al te best.
Ik was samen met mijn vriendin op een feestje geweest waar we flink way hadden gedronken.
Toen besloten we naar een rustiger plekje te gaan.
En toen we er klaar voor waren, kreeg ik hem gvd niet omhoog.
Ik schaamde me dood.
Er zijn 3 dingen die nooit lang verborgen kunnen blijven: De Zon, De Maan en de Waarheid
  maandag 29 maart 2021 @ 19:21:17 #278
495650 NosferatuInDeum
ego confido in Deum.
pi_198754131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:42 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn 1ste keer was niet zo top.

Ik was 15, op een feestje van iemand wiens ouders gingen verhuizen dus het huis stond leeg, de hele avond was een grote chaos en ik had teveel gedronken.

Boven in het huis, ik kan niet herinneren of er een matras was of dat het op de vloer was, werd ik ontmaagd. Het deed geen pijn, ik heb me niet echt bewogen en ben het gewoon ondergaan.

Ik heb nooit gevonden dat mijn eerste keer speciaal zou moeten zijn, maar zo was ook niet echt de bedoeling.
Ja bij mij hetzelfde dus
Er zijn 3 dingen die nooit lang verborgen kunnen blijven: De Zon, De Maan en de Waarheid
pi_204111482
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:20 schreef NosferatuInDeum het volgende:
Mijn eerste keer ging niet al te best.
Ik was samen met mijn vriendin op een feestje geweest waar we flink way hadden gedronken.
Toen besloten we naar een rustiger plekje te gaan.
En toen we er klaar voor waren, kreeg ik hem gvd niet omhoog.
Ik schaamde me dood.
Alcohol maakt niet alleen je hoofd maar ook je lul lam. Maar aangezien je zegt dat het je 1e keer was, is het dus uiteindelijk wel gelukt? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_208597953
Een hel.

Ik was 20, het was buiten in het bos, het was donker, het regende, en ik lag met mijn kont in brandnetels, en daarna kon ik een paar dagen niet fietsen en bloedde ik hevig en het deed nog lang pijn
Ik heb er niet goed overnagedacht en het ging allemaal veel te snel, met een gozer (later mijn ex) die ik te kort kende

Als ik het over kon doen graag. Andere locatie en zeker een andere gozer

[ Bericht 0% gewijzigd door CofyFerkeert op 31-03-2023 00:54:41 (Kut autocorrect ) ]
pi_208598036
Was vreselijk. Ik moest alles nog leren. Zelfs hoe een vagina in elkaar steekt. Ik kreeg hem er amper in. Het was echt "hem erin proberen te prakken", was verschrikkelijk. De vrouw waar ik het mee deed heeft me alles uitgelegd. Ik was 18 en zij al halverwege 30 (ja, die dingen gebeuren dus echt). Was bloednerveus. Later ging het stukken beter. Helaas bleef het bij haar maar bij een paar keer. Toen ik later een vriendinnetje kreeg van mijn leeftijd, was het minder, want die was ook nog zo groen als gras.
pi_209030776
Klungelig. Het was met een toen goede vriend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')