Klopt! Ook leuk dat je nu gewoon bijna alle termen en procedures kent, en weet wat het inhoud. Blijft toch grappigquote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn altijd leuk
Haha nee, ik gok 4x maar dat je kan wellicht heel eenvoudig aanpassen in FSX.cfgquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
O ja, maar is dat dan ook 16x AA zoals ik hem heb aanstaan?
Ohja, ik ben verder wel benieuwd naar welke drivers je draait (+instellingen) en wat je configuratie bestand voor FSX is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
wat is het opeens stil hier? allemaal neergestort?
Dit porbleem is te verhelpen door gewon je vuurmuur uit te zetten en je spyware blocker.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
het was niet in je opgekomen em zelf maar te openen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben te laat >.> Ik bleef maar zoeken naar de nieuwe Flight Simulator Topic, maar ik kon niks vinden lole. Nou hier ben ik dan weer![]()
Pffff 1,80mb hier!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
PMDG > panel > save panel statequote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef jozef444 het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kun je de instellingen zo klaarzetten dat je elke vlucht begint met alles uit ipv dat je alleen je engines nog ff aan moet zwengelen ?
het einde van de vlucht ging kutquote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef LoggedIn het volgende:
ik ga morgenavond een vluchtje maken, ik zal wel kijken of het deze keer lukt om fraps aan te zetten voor ik screenies ga maken
Ziet er leuk uit. Waarom maak je geen mooi Fok! vliegtuig, denk dat daar ook wel interesse in isquote:Op maandag 27 november 2006 18:10 schreef H3NK het volgende:
Plaatjes?![]()
Ben dit weekend aan het schilderen geweest.
Allemaal op basis van de default fsx 737 aangezien er nog geen leuke addons zijn.
American
Plaatjes
Heb ze hier met download linkjes staan voor de geinteresseerden.
Ik snap sowieso geen hol van de eisen van dat spel. De een zegt dat ie op een goedkope aldi PC alles high res draai en nog soepel ook, de ander krijgt met veel betere specs slechtere kwaliteit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:09 schreef anisubs het volgende:
Ik heb Flight Simulator X uitgeprobeert en het valt me echt vies tegen.
Ik heb een Geforce 6800 XT en een P4 Prescott 3.2 GHZ en het spelen is supertraag en fliegt onrealistisch.
Bij andere 'mooie'spelletjes kan ik gewoon alles op medium-high laten spelen, en alles gaat soepel.
Alleen bij FS X niet.
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:10 schreef RAVW het volgende:
La Palma is ook wel zeer leuk
En ga eens in alaska vliegen![]()
als je FS 9 heb zijn daar zeer mooie payware producten voor te krijgen.
Kijk maar op de site van FSaddon.
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Even wat off-topic, maar wel erg gave filmpjes:
Cathey 747, take-off/climb, erg mooi filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4147604860974111184&q=747
MD-11 even doorspoelen op het laatst een mooi uitgevoerde go-around:
http://video.google.nl/videoplay?docid=258406597762808482&q=md-11
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take offquote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.
volgens mij is het limiet 200kts. Is goed te doen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take off
La palma @ Alaska ...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
La palma @ Alaska ...![]()
dan moet je wle een b747 nemen maar die kunnen niet vertrekken vanaf La palma.
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ga gelijk ff kijken
Net wel een stukje naar Schiphol gevlogen, met zwaar onweer. Kreeg een Go-Around, en toen duurde het wel erg lang voor ik terug mocht vliegen. Zat op den duur 45 miles van Schiphol![]()
Vandaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .
Dan zal vaak wel hetgeval zijn ILS onderscheppen en dan landen.
Ik ga hier vanuit dta de baan ILS heeft.
Anders moet je gewoon even rondjes gaan vliegen en wachten op toestemming dat je weer mag landen.
Joystick kopenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:23 schreef Secretus het volgende:
Alleen, ik kan helemaal niet goed sturen tijdens het taxi'en. Het vliegtuig lijkt dan compleet onbestuurbaar en zwengelt van links naar rechts als ik het enigzins recht wil houden.
Ik heb een joystickquote:
doe je het wel goed? gewoon zachtjes sturen met je rudderquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ik heb een joystick
Deze : http://www.amazon.com/Thr(...)969050/dp/B00008ELI0
Zonder FFB dan. Niet echt fantastisch, maar zou toch wel redelijk moeten sturen ? Waarschijnlijk doe ik iets fout bij het taxi'en maar ik heb al veel geprobeerd.
Soms werkt het, bijvoorbeeld als ik héél zachtjes vooruitga, zodat ik bijna stilsta. Hier had ik minimale last van het probleem, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een half uur zou moeten taxi'en op een klein vliegveld
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:15 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een vraagje ik heb net EINDELIJK FSX gedownload >_> maar nu moet ik nog een product key hebben <_< normaal gesprken haal ik die bij serials.ws maar daar is ie niet heeft iemand een goede site of product key voor mij? ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |