quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[[url=http://www.upithere.com/thumb/5804.jpeg]afbeelding][/URL]
Kutzooi !
opgelost al hoorquote:
ils freq in je nav1 of 2 zetten en je ap op nav zettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef poehej het volgende:
laat maar heb het gevonden.. Ik vind wel dat die autopiloot verrot werkt.. maar dat zal wel aan mij liggen
dat lijkt me idd waarschijnlijkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
en zou het niet zijn dat je niet goed weet hoe de ap werkt? ipv dat de ap klote werkt?
Ik weet helemaal niks van het hele spelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ils freq in je nav1 of 2 zetten en je ap op nav zetten
eitje
en zou het niet zijn dat je niet goed weet hoe de ap werkt? ipv dat de ap klote werkt?
Er zitten al een aantal tutorials bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van het hele spelmisschien dat ik eens een keertje een tutorial moet downloaden
ik viel net van 20000 voet naar beneden
ja dat weet ik wel maar die zijn moeilijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Er zitten al een aantal tutorials bij
dude, dan ga je toch ook niet landenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:44 schreef Blue Thunder het volgende:
heb toch al wel een paar nare dingetjes gevonden
Met fs2004 kon ik mijn instrumenten undocken en op mijn 2e monitor neerploffen.. dat lukt (me) niet meer.
IFR vlucht van schiphol naar charles de gaulle, op het laatst de autothrottle uit, maar mooi niet dat ik het gas kon bedienen, dus ik denderde met 250k+ over de landingsbaan... die vervolgens te kort was...
welnee, ik pleur mijn motoren wel uit en wacht tot ie zelf gestopt is....quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, dan ga je toch ook niet landen![]()
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_transaviaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:04 schreef rudolfijntje het volgende:
Ik zou graag met transavia en/of klm vliegen. Wie kan me helpen of iets aanraden.
Hartstikke bedankt, maar waarom niet naar PMDG en fiftynorth kijken??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:23 schreef nubie het volgende:
[..]
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_transavia
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_klm
http://www.projectopensky.com/downloads-index.php
Niet op die PMDG's en fiftynorth letten![]()
die paints zijn gemaakt voor dat 'merk' vliegtuigen en werken niet op de default vliegtuigen in FSquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:13 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, maar waarom niet naar PMDG en fiftynorth kijken??
Ok maar bedankt ik zit nu lekker en-route met mijn transavia toestelletjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die paints zijn gemaakt voor dat 'merk' vliegtuigen en werken niet op de default vliegtuigen in FS
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:21 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Ok maar bedankt ik zit nu lekker en-route met mijn transavia toestelletje
Ja ik vind zo'n "eenvoudige" 737 gewoon een lekker vliegtuig om mee te vliegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Transavia's zijn wel mooie dingetjes
Ik vind de 747 wel een stuk leuker hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:27 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind zo'n "eenvoudige" 737 gewoon een lekker vliegtuig om mee te vliegen.
BTW waar heb je deze 747 vandaan?? ziet er wel goed uit zeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik vind de 747 wel een stuk leuker hoorDaar komt nog bij dat de bediening van de 747 door PMDG iets anders is aangepakt waardoor deze 6x zo fijn is als bij de 737, en het is moeilijk om terug te wennen aan het oude systeem
Anders zou ik wel vaker vliegen met de 737
En t is gewoon gaaf om zon enorm ding met 4 motoren aan de grond te zetten
Het realistische maakt het leuk vind ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Theamerican het volgende:
is het wat dit spel?
Alleen als je er ook echt intresse in hebt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Theamerican het volgende:
is het wat dit spel?
Ja joystick is een must.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef Theamerican het volgende:
dat komt zo ik had die andere versie toen maar had geen joystick en kon er echt niks van ook niet met die lesjes dus vandaar maar dat licht dus aan een joystick dat ik niet recht kan vliegen
in FS X kan het ook met de muis...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Met pijltjes is het gewoon onmogelijk !
dat kon altijd al volgens mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef rihago het volgende:
[..]
in FS X kan het ook met de muis...
maar dat werkt ook niet lekker.
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat kon altijd al volgens mijmaar een joystick vliegt veel en veel beter
had ik toen speciaal voor FS gekocht, gebruik em nergens anders voor
Muis kan ook al een lange tijd, vanaf het eerst dat ik het speel, het legandarische FS 5.1 .quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef rihago het volgende:
[..]
in FS X kan het ook met de muis...
maar dat werkt ook niet lekker.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
Goed plan, ik ga er voor upgraden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering, wat voor machine heb jij staan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
<hoop plaatjes>
Zo'n mooi beeld en dan nog upgraden?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
plaatjes
heb je ook een screentje van de cockpit zelf?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef Fillipe het volgende:
En ja, deze zijn wél van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb je ook een screentje van de cockpit zelf?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.
Prima, momentje danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]wil wel es zien wat ze ervan gebakken hebben
Je kan het leren, maar kost wel de nodige tijd. Verder is het niet echt een spel, het is een simulatie. Wanneer je lange afstandsvluchten maakt is het een kwestie van wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
wij zijn vrijwel allemaal met niks begonnen hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
De FMC werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef LoggedIn het volgende:
tegenvallen? Ik vind het wel meevallen eigenlijkDe meeste knopjes zitten waar ze moeten zitten, en t ziet er ook nog wel redelijk uit
Werkt de FMC ook?
Jazeker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef jna het volgende:
Dan raden jullie zeker ook wel een joystick aan om mee te spelen? (als ik hem ga kopen, wat er dik inzit, wil ik ook meteen een joystick halen)
dus jij bent een beginner? en hoe is het om het te spelen? of is het drie keer niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef Piles het volgende:
De Saitek Cyborg Evo voldoet prima voor een beginner zoals ik
welke heb je besteld?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
krijg vandaag als goed is mijn MS FLIGHT THUIS ole ole ole
Lang... alles is realtime..quote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Theamerican het volgende:
hoelang duurt zo vliegroute van bijv schilphol naar australie ofzo zeg maar wat hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
je kan toch ook korte vluchten maken? Ik doen geen vluchten van 9 uur hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is dat ik er geen geduld voor heb, maar ik vind het wel een fascinerend "spel".
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
Krijg je alleen bij IFR vluchten en niet bij VFR vluchten.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
kan je beter FS2004 doenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
Er zit zo'n knop in de cockpit (gohquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Saekerhett het volgende:
Er zit zo'n knop in de cockpit (goh) en die switch van NAV naar GPS, zo'n draaiknopje is dat. Op GPS zetten dus
Werkt welquote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.
Mja ik probeer het gewoon nog een keer.
Ik heb even een screenshot gemaakt:quote:
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb even een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
Kan niet bepaald zeggen dat mijn vliegtuig de waypoints volgt.
Kijk dat werkt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!
Chicane - Saltwaterquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=zXeL_DC9AEg&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/zXeL_DC9AEg/2.jpg&t=OEgsToPDskIIS25vQfBJeaXSJ5iCdR_J
En de nieuwste :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=LUE7yQYXjcM&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static8.sjl.youtube.com/vi/LUE7yQYXjcM/2.jpg&t=OEgsToPDskKuHzQD4aiLEUArnaLHbJte
Enjoy
ik vond de 1e wel leuker (had em al gezien), de 2e laat niet zoveel zien/ horenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
En de nieuwste :
Enjoy
waar ben je mee bezig? wat snap je niet? etc?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Theamerican het volgende:
mensen wat is nu echt een goede site om de basis kneepjes van het vak te leren want heb die lesjes wel gedaan in flight simlulator zelf maar echt is bagger hoor gaat zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |