Waar stem jij dan op?quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
"... want hij heeft zo'n leuke uitstraling"
Ze zouden je godverdomme je stemrecht af moeten nemen, hoer
Hij is gemachtigdequote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ben jij Amerikaans en Nederlands inwoner?
In Amerika geboren?quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ben jij Amerikaans en Nederlands inwoner?
...Het eerste lekker wijf, kortom je kiest iemand op een onverkiesbare plek (of je hebt geen smaak)quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik stem altijd op het eerste lekkere wijf van de grootste linkse partij.
Ik moet me er nog in verdiepenquote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
...Het eerste lekker wijf, kortom je kiest iemand op een onverkiesbare plek (of je hebt geen smaak)
dat wordt nog moeilijk kiezen dan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef crackhead het volgende:
Ik stem alleen op prostituees.
quote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef freud het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een toelatingsexamen voordat je mag stemmen?
Dat is Geert alquote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Wouter Bos, de grootste klootviool uit de hedendaagse politiek.
Als dat gebeurt, hoop ik echt dat Wouter Bos zaktquote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef freud het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een toelatingsexamen voordat je mag stemmen?
De uitstraling van een pauperige rat, jaquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er dan ook kakkerige ratten? Ik bedoel in de biologie, in de natuur zijn ze vooral bij de VVD te vindenquote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef Lidia het volgende:
[..]
De uitstraling van een pauperige rat, ja
Heb je dus nog nooit je stem uitgebrachtquote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Namens Agnes Kant en de gehele SP: Bedankt!quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zelfs WIlders haalt het wat dat betreft niet bij mongolen als SMit en die knakker van de NVU; Teijn ofzo heet ie.quote:
Dat is net zo iets als een Smart dat is echte autoquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Voor dat soort mensen zou het wat zijn op het verkiezingsrijbewijs in te voerenquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er mis met het stemmen op de partij die je het minst dwars zit dan?quote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Of:
"Ik stem SP/andere partij omdat de CDA/andere partij stom zijn."![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ja nou... En de grootste anti-stemmers (de Wilder-fanatico's of de Eén NL'ers) worden uiteraard buiten beschouwing gelaten, want links is het kwaadquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Of:
"Ik stem SP/andere partij omdat de CDA/andere partij stom zijn."![]()
Waar ik meer op doelde waren de mensen die alleen kunnen zeggen dat een partij "stom" is met geen of maximaal 1 argument, en de andere partij is dan "goed want die andere is stom", zonder verdere argumenten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er mis met het stemmen op de partij die je het minst dwars zit dan?
quote:Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef dubidub het volgende:
Gisteren op tv, een uitspraak van Bos: Prettig Pragmatisme
Wat een mongool is dat toch ook.
Net zo goed ter rechter zijde, maar dat 'vergeten' we voor het gemak maar evenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Namens Agnes Kant en de gehele SP: Bedankt!
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, V.
Nu klink je zelf bijna als een rechtse populist
quote:
Je bent aardig aan het brullen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:
En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.
Lui, flikker toch op en laat iemand stemmen wat 'ie wil, ipv met dit kneuzige en selectieve gezeik.
Fucking Josti's
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |