Is bekendquote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef APK het volgende:
Effe iets anders: Sinds de upgrade naar Replique v0.3 opent elk topic dat slechts 1 pagina heeft zich in een nieuw window.
Ik weet het, dat komt omdat ik bij opties heb gekozen voor 'open link in new window' oid, maar het is rete-irritant.
Ik wil namelijk een link in een nieuw window, maar een topic vind ik niet een link maar onderdeel van Fok!
Is daar achter -of voor- de schermen al een discussie over
Okay, dank voor de feedback.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Is bekend
Ik weet niet of ze daar iets mee gaan doen, moet je ff bij de bugtopics kijken.
Kan niks vinden over deze bug.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
FOK!features, Bugs & Development
Voor de volledigheid, in dit subforum dus...
Echt nietquote:
Als je het bij DGK konsekwent voorin de TT meldt, dan hoeft het bij BB dus niet en hoef je ook geen campagne te gaan voeren om deze verandering gedaan te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien is het wellicht hier ook handig om vóór de titel van de COS te melden om welk forum het gaat, net als bij DGK, dus hier wordt het dan [BB COS #××] en bij DGK (zoals het nu al is) [DGK COS #××]
Maar "de verrassing" was dus dat laatste, flugel?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is de hele avond voebel op.![]()
Vertel nu dus maar vast.
Dat er een DGK-forum komt, wisten we trouwens al.![]()
Ik weet het ook niet, maar mijn COS topic in DGK was aangepast met de DGK tag ervoor, dus vandaar dat ik het hier even ter beoordeling brachtquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef teamlead het volgende:
Bovendien zie ik niet helemaal de toegevoegde waarde van die vermelding
Ik mag toch hopen van niet, ik zit hier nog steeds in steeds oplopende spanning af te wachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "de verrassing" was dus dat laatste, flugel?
Aangepast! En bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Gert het volgende:Ik ben vergeten [BB6] vooraan in de titel van het nieuwe streamverslagtopic te zetten.
Ik was op zoek naar dat bug-report van flugel.quote:
Vond het ook weer zo protserig om het "zomaar" een keer te doen, dus dit kwam goed uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef APK het volgende:
Maar Gert kan eindelijk een keer met zijn pijltjes pimpen.![]()
Beginnersfoutje, dat geeft niks hoor!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Gert het volgende:Ik ben vergeten [BB6] vooraan in de titel van het nieuwe streamverslagtopic te zetten.
Einde discussie PUNT!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Falco het volgende:
Nog even een tvp plaatsen, maar volgens mij zijn de FB-topics ook niet meer wat ze ooit geweest waren.
Ben ik helemaal mee eens. Over een paar dagen is dat afgelopen joh. Dan begint DGKquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind wel dat jullie een béétje overdrijven met de zogenaamde off topic postings weghalen uit de COS![]()
Donequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef APK het volgende:
Semih, Jeroen en Janine genomineerd.
Moet die TT niet eens aangepast worden?![]()
waarom heb jij als MOD geen aanspreekpunt (Zoals MSN) ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |