Nog even terugquote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef ranja het volgende:
U2
Sinead O'Connor
Johhny Logan
Bob Geldof
Allemaal fout. En 2002 he!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef bigshadow het volgende:
Ierse solisten, niet mijn sterkste kant. Maar laten we eens David Gray, Damien Rice en Rowan keating droppen!
quote:
In Nederland, dat weet ik zeker. Of moet het specifieker?quote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef cafca het volgende:
Goeie keuzes, van die Ieren
Waar gaf Rory Gallagher zijn allerlaatste optreden?
Het plaatje is kleiner dan die andere, maar wordt op die site iets opgeblazen.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef bukgeit het volgende:
Hee, waarom is Van kleiner? http://www33.brinkster.com/irishrockers/
Ahaquote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het plaatje is kleiner dan die andere, maar wordt op die site iets opgeblazen.
Als je de stad geeft, ben ik tevredenquote:Op woensdag 27 september 2006 07:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
In Nederland, dat weet ik zeker. Of moet het specifieker?
Geen idee. Bredaquote:Op woensdag 27 september 2006 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je de stad geeft, ben ik tevreden
Ach, wat. Zo wordt het weer een gokfestijn. Ik ga jou gewoon het punt geven omdat je wist dat het in Nederland was.quote:
Wie?quote:Den Haag - Zangermag dinsdag het ziekenhuis waarin hij is opgenomen verlaten. Hij werd er medio september opgenomen wegens een zware virusinfectie. Met diezelfde kwaal werd hij al eerder opgenomen en ontslagen uit het ziekenhuis.
Wegens hoge koorts moest hij opnieuw de gang naar het hospitaal maken. De doktoren laten hem nu weer naar huis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |