Dat je dat wist!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Bing Crosby
Klopt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Sam Cooke
Zijn op zijn minst dubieus..quote:
Ik had er nog wel meer kunnen vragen ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef cafca het volgende:
Kurt Cobain
Ian Curtis
Stuart Adamson
Kevin Wilkinson
Elliott Smith
Tim Buckley
Jeff Buckley
Nick Drake
Herman Brood
Michael Hutchince
en ik ben lunchenals het te lang duurt, ga maar door
Volgens mij gebeurt dat vaker hoor dat mensen zich 1. opknopen 2. verzuipen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef peaceman het volgende:
Michael hutchence is toch dood gegaan tijdens wurgsex? Lijkt me niet dat je jezelf wurgt..
Jeff Buckley is verdronken zegt men..
En de vraag was: Noem 10 artiesten die zelf een einde aan hun leven hebben gemaakt... Sinds wanneer is verdrinken zelf een einde eraan maken?
![]()
Zeker bij de 2 die ik noem is het zeer dubieus. En heb ik persoonlijk nooit ervaren dat men het (meestal)zelfdoding noemde.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat vaker hoor dat mensen zich 1. opknopen 2. verzuipen?
Het probleem bij beide gevallen is alleen dat niet valt te bewijzen of ze het zelf hebben gewild. Maar omdat ze allebei in een bepaalde geestelijke toestand verkeerde dicht men het toe aan zelfdoding. Maar discutabel is het zeker.
quote:Hutchence, aged 37, was found dead in his room at the Ritz-Carlton hotel in Double Bay, Sydney (now the Sir Stamford). A belt found at the 'scene of crime' suggested that he had hanged himself. The New South Wales coroner initially determined his death was suicide but analysis of the witness statements in the report, the lack of a suicide note and other evidence has since been interpreted to suggest that the cause of death may have been accidental, resulting from autoerotic asphyxiation (strangling himself while masturbating).
De conclusie was dus dat het een ongeluk was. Geen zelfmoord.quote:
Mee eens, maar daarom mag je toch wel iets opmerken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Mark het volgende:
Vragensteller beslist!
Tuurlijk, dat levert toch gewoon een leuke discussie op? Ik persoonlijk denk dat Herman geholpen is met het uitstappen door iemand van de Hell's Angels.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, maar daarom mag je toch wel iets opmerken?![]()
En over Kurt gonst het zo af en toe nog het woordje moord...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Overigens staat het van Elliott Smith ook nog allerminst vast dat hij zichzelf van het leven beroofde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |