Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BobbyHill het volgende:
Omdat PSV zich niet laat afbluffen.
Dat betwijfel ik. Daarnaast speelt Utrecht nou ook weer niet alsof er 11 Stijn Vrevens over het veld rennen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Schanulleke het volgende:
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.
Utrecht, praat me er niet over. In januari liep ik 's-ochtends met een gigantische kater rond in Praag en toen viel mijn oog op een Telegraaf met daarin AJAX 4-1 verloren van FCU. Talk about een dubbele kater.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Nashje het volgende:
Ze moeten zich tegen Utrecht bewijzen vind ik. Na een rijtje beschamende wedstrijden moeten ze er in Utrecht vol op en zou het mooi zijn als je daar gewoon met 1-4 wint ofzo.
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh, wat ben je gematigd positief ineens.
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef piertje2 het volgende:
Ale Ale Alee Mauro Mauro Alee Alee ALee Mauro Mauro
Alles beter dan uitfluiten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
Klopt, maar ik vind het allemaal zo overdreven. Mauro Rosales moet eerst eens regelmatig gaan presteren, voor ik hem harder toejuich dan de rest. Kan mij het schelen of hij uit Mongolië of Argentinië komt, maar misschien ligt dat aan mij beleving.quote:
Of mogen we alsnog meedoen in de CL?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het nou met die portugeesjes? Blijven die ongestraft??
Ten eerste is het Ale ale ale aleee ipv ale ale alee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |