Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef piertje2 het volgende:
Ale Ale Alee Mauro Mauro Alee Alee ALee Mauro Mauro
Alles beter dan uitfluiten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
Klopt, maar ik vind het allemaal zo overdreven. Mauro Rosales moet eerst eens regelmatig gaan presteren, voor ik hem harder toejuich dan de rest. Kan mij het schelen of hij uit Mongolië of Argentinië komt, maar misschien ligt dat aan mij beleving.quote:
Of mogen we alsnog meedoen in de CL?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het nou met die portugeesjes? Blijven die ongestraft??
Ten eerste is het Ale ale ale aleee ipv ale ale alee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...
409/410 benaderde wél Mauro Rosales en Zdenek Grygera (om de eerder genoemde redenen), maar niet de rest van de selectiespelers, heeft dus puur met de afkomst/interesse van de speler te maken en niet om de kwaliteiten of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:25 schreef Sethje het volgende:
Ja tuurlijk. Als spelers blijk van waardering.interesse geven wordt er opgereageerd. Ik snap niet dat andere spelers dit niet beseffen, het kan je soms maken of breken!
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:54 schreef Nashje het volgende:
Zeggen we elke week.
Daarom, IK thuis moet een eitje zijn wat met het 2e elftal afgehandeld zou kunnen worden of de Amsterdamse defensie moet wel héél erg gaan schutteren wil er nog spanning in komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Is het niet:
Ole ole ole ole mauro mauro?
Toch wel ernstig dat onder de supporters zelfs verwarring ontstaat over de songtekst van een nummer dat Hazes qua rijmniveau zou beschrijven als: 'Lik m'n vestje'...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |