Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BobbyHill het volgende:
Omdat PSV zich niet laat afbluffen.
Dat betwijfel ik. Daarnaast speelt Utrecht nou ook weer niet alsof er 11 Stijn Vrevens over het veld rennen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Schanulleke het volgende:
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.
Utrecht, praat me er niet over. In januari liep ik 's-ochtends met een gigantische kater rond in Praag en toen viel mijn oog op een Telegraaf met daarin AJAX 4-1 verloren van FCU. Talk about een dubbele kater.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Nashje het volgende:
Ze moeten zich tegen Utrecht bewijzen vind ik. Na een rijtje beschamende wedstrijden moeten ze er in Utrecht vol op en zou het mooi zijn als je daar gewoon met 1-4 wint ofzo.
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh, wat ben je gematigd positief ineens.
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef piertje2 het volgende:
Ale Ale Alee Mauro Mauro Alee Alee ALee Mauro Mauro
Alles beter dan uitfluiten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
Klopt, maar ik vind het allemaal zo overdreven. Mauro Rosales moet eerst eens regelmatig gaan presteren, voor ik hem harder toejuich dan de rest. Kan mij het schelen of hij uit Mongolië of Argentinië komt, maar misschien ligt dat aan mij beleving.quote:
Of mogen we alsnog meedoen in de CL?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het nou met die portugeesjes? Blijven die ongestraft??
Ten eerste is het Ale ale ale aleee ipv ale ale alee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...
409/410 benaderde wél Mauro Rosales en Zdenek Grygera (om de eerder genoemde redenen), maar niet de rest van de selectiespelers, heeft dus puur met de afkomst/interesse van de speler te maken en niet om de kwaliteiten of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:25 schreef Sethje het volgende:
Ja tuurlijk. Als spelers blijk van waardering.interesse geven wordt er opgereageerd. Ik snap niet dat andere spelers dit niet beseffen, het kan je soms maken of breken!
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:54 schreef Nashje het volgende:
Zeggen we elke week.
Daarom, IK thuis moet een eitje zijn wat met het 2e elftal afgehandeld zou kunnen worden of de Amsterdamse defensie moet wel héél erg gaan schutteren wil er nog spanning in komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Is het niet:
Ole ole ole ole mauro mauro?
Toch wel ernstig dat onder de supporters zelfs verwarring ontstaat over de songtekst van een nummer dat Hazes qua rijmniveau zou beschrijven als: 'Lik m'n vestje'...quote:
quote:Ajax opent vernieuwde spelersgang
Amsterdam, 26 sep 2006
Grote drukte dinsdagmiddag in de Ajax-catacomben van de Amsterdam ArenA. De vernieuwde spelersgang, normaal uitsluitend toegankelijk voor spelers en trainers, werd feestelijk geopend. Algemeen directeur Maarten Fontein onthulde een bord met de vijf waarden van Ajax.
De waarden zijn de pijlers onder het Amsterdamse beleidsplan dat Ajax-succes ook in de toekomst moet garanderen. De spelersgang, of eigenlijk het gehele kleedkamergebied, heeft een rigoureuze metamorfose ondergaan. Foto’s van alle kampioenselftallen sieren de wanden. Alle internationals van Ajax vormen een imposante reeks portretten. Levensgroot afgebeeld eremetaal (Europa Cups, kampioensschalen, KNVB Bekers, Wereldbekers) en roodwitte kleedkamerdeuren maken het fraaie plaatje voortaan compleet.
,,Als spelers dit zien, zijn ze trots om hier te spelen of juist om hier tegen Ajax te mogen spelen’’, vertelt Ajax-jeugdtrainer Frank de Boer nabij de kleedkamers. ,,Als je dit ziet, geloof je je ogen toch ook niet? Laatst nog, tijdens het LG Amsterdam Tournament, was zelfs Alex Ferguson geïmponeerd.’’ De Boer weet als weinig anderen welk effect een imponerende spelergang kan hebben op spelers, zo vlak voor een officieel duel. ,,Als je die portretten van de internationals en de prijzen ziet, begint het toch te malen in je koppie. Zo werkt het echt. Deze gang straalt bovendien warmte uit.’’ Trots: ,,Het is ook een impressie van wat ik zoal heb gewonnen.’’
Vanzelfsprekend zijn rood en wit de overheersende kleuren in de catacomben. De foto’s en portretten hebben een houten omlijsting. Een doordachte belichting maakt de catacomben extra sfeervol. Tegenover de eregalerij van Ajacieden in Oranje, bevindt zich de trainerskamer. Nabij de entree van het onderkomen voor de trainers van de hoofdmacht, staat een lijst Ajax-trainers. De lange lijst met trainers begint bij John Kirwan, debuterend Ajax-trainer in 1910. Via onder meer Dolf van Kol en legendarische coaches als Jack Reynolds en Rinus Michels sluit de lijst af met Henk ten Cate. Waar eerder De Boer zichzelf al in de ogen keek in de Oranje-galerij, ziet ook Ten Cate zichzelf terug in imposant gezelschap.
Kort daarop maken ook Sonny Silooy, Simon Tahamata, John van den Brom en Arnold Mühren hun ronde door de voornaamste gangen in het stadion. Het merendeel van de oud-spelers gaat direct op zoek naar selectie- en actiefoto’s uit de eigen hoogtijdagen. Tahamata kan zijn ogen niet geloven als Silooy hem trots en branievol wijst op de prijzen die hij als actief Ajacied bijeen voetbalde. Silooy, knipogend richting zijn collega-trainer Tahamata: ,,Neem je me nou eindelijk een keer serieus?’’
Vrijwilligers Ad en Els Bergkamp hebben net een kijkje genomen in de kleedkamers voor de bezoekers. Wie kleedkamer 2 verlaat, loopt bijna letterlijk tegen de Wereldbeker voor clubteams op. De fotografisch afgebeelde Wereldbeker voor clubteams weliswaar. ,,Lekker is dat’’, stelt Ad Bergkamp, zich inlevend in de komende tegenstanders van Ajax. ,,Wie de kleedkamer verlaat, knalt zo tegen die Wereldbeker op. Vervolgens raak je toch geen bal meer?’’ Zijn vrouw Els valt hem bij: ,,De tweede klap volgt vrijwel direct daarop. Als ze langs de kleedkamer komen van de Ajacieden.’’
Technisch adviseur Piet Keizer en de directieleden Jeroen Slop, Maarten Fontein en Martin van Geel bezien het resultaat van de maandenlange verbouwing ook al met tevredenheid. Corrie Terlage en Marieke Kroes, ook al vrijwilligers bij de Amsterdamse club, hebben vooral oog voor de galerij met buitenlandse internationals die ooit te bewonderen waren in een Ajax-shirt. Het is voor de vrijwilligers een weerzien met tal van oude bekenden. Terlage: ,,Zo’n gang wil ik ook wel thuis!’’
Ik rijd iedere dag langs de Galgenwaard op weg naar school. Heb er laatst nog tegenaan staan pissen in een soort van dronken buiquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
Ik heb gister nog vijf kaarten voor 412 gehaald, dus lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik rijd iedere dag langs de Galgenwaard op weg naar school. Heb er laatst wel tegenaan staan pissen
Maargoed, eerst ff een goede pot tegen IK Start neerzetten donderdag. Morgen ofzo ff kaartjes halen, 412 nog vrij?
omdat dat de duurdere kaarten zijn. Dat staat er altijd, en tis al vaak zat gebeurd dat ik gewoon naar de stadionverkoop ging en op 424 zatquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef F1Bas het volgende:
Voglens ajax.nl zijn er alleen nog kaarten voor de 1e ring donderdag.
Dat staat er al heel lang. Gewoons naar een ticketbox verkoppunt gaan en vragen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef F1Bas het volgende:
Voglens ajax.nl zijn er alleen nog kaarten voor de 1e ring donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |