waarschijnlijk hetzelfde schild als de helicopter (met Marwan) in S4.quote:swatbusjes hebben een onzichtbaarheidsschild
LOL! wacht maar tot het seizoen op gang is, dit is alleen maar het begin, 5 was het meest heftige en beste seizoen wat ik gezien heb, je wilt blijven kijken en dat wordt alleen maar erger, het wordt zooooo spannend! have fun!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:54 schreef Kontiki het volgende:
Echt een goede opening van het seizoen! En weer een originele inval. Gelukkig zijn ze een beetje van het idee 'we moeten het nog grootser maken' afgestapt. Anders hadden we nu een dreiging gehad van een kernbom met virus, vastgetaped op een meteoriet die uit zijn baan is geschoten door Al Quada, die dreigt de aarde in tweeen te splitsen.
Lekker lopende zin ook![]()
Wat is er kwaadaardig aan 24 in fatsoenlijke kwaliteit zonder reclames willen zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Kappe nou, straks geef ik me nog echt over aan t kwaardaardige downloadvirusBoehoe!
Ik denk dat je TELL ME WHERE THE BOMB IS! wel kunt verstaan inmiddelsquote:
En stiekem moet je toch gewoon nu stoppen met kijken en vooraan beginnen... Alles valt inmiddels prima te downen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben toch maar eens gaan kijken, en was na 2 afleveringen meteen verslaafd. Ben nu bezig om alle oude seizoen ergens 'vandaan te halen'
.
Stop met s5 volgen en kijk eerst seizoen 1. Gewoon in de goede volgorde kijken, anders weet je al hoe eerdere seizoenen aflopen en wat er met bepaalde belangrijke personages gebeurt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben toch maar eens gaan kijken, en was na 2 afleveringen meteen verslaafd. Ben nu bezig om alle oude seizoen ergens 'vandaan te halen'
.
Don't worry, my English isn't that bad. Kijk ook Prison Break en ER zonder ondertiteling dus kan 't wel aan hoor. Maar toch, vind de spanning van die week wachten wel lekker. Zo heb ik de eerste 4 gekeken, doe ik het bij deze lekker ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat je TELL ME WHERE THE BOMB IS! wel kunt verstaan inmiddels
Nee, maar zonder dollen, tis goed te doen zonder ondertiteling, plus dat het je minder afleidt van het verhaal zelf... Moet je wel Engels voor kunnen, klopt, maar dat pak je dan ook een heel stuk sneller op...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Stephen Saunders, was dat die kerel die dreigde met dat virus?
Dan ga ik dat seizoen als eerste downenquote:
Begin nou gewoon met 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan ga ik dat seizoen als eerste downen.
Daar heb ik het einde al van gezienquote:
Maar dan snap je de rest ten minste een beetje en krijg je meer gevoel bij de karakters! Als je niet met het eerste seizoen begint mis je alle leuke dingen van de serie. Het gevoel en de spanning.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar heb ik het einde al van gezien.
Ik ook, wilde aanvankelijk niet kijken, omdat een film-minded vriend er zo lofvol over was, maar na de eerste aflevering zat ik er helemaal inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, prutsers allemaal![]()
ik keek 24 vanaf het begin, toen de serie zichzelf nog moest bewijzen
Zondagavond, om 8 uur dacht ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, wilde aanvankelijk niet kijken, omdat een film-minded vriend er zo lofvol over was, maar na de eerste aflevering zat ik er helemaal inWas een tijd lang vaste prik, weet alleen niet meer welke dag het was...
Sounds about right, ik heb er behoorlijk wat na-kater herinneringen aan... (heerlijke zondagen waren dat: wakker worden met lichte kater/ontwenningsverschijnselen, ei met spek en veel brood eten, veel melk en sap drinken en heel de dag gamen, films kijken en afsluiten met 24...)quote:
SPOILER: Over mensen die dood gaan, dus niet lezen als je het seizoen nog niet gezien hebt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, prutsers allemaal![]()
ik keek 24 vanaf het begin, toen de serie zichzelf nog moest bewijzen
klopt niet, is pas februari voglend jaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
1 december komt trouwens de DVDBox van season 5 uit in NL zag ik
Kopieër dan gewoon wat er in dat topic staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Zondag dus president 'Logan' & zijn vrouw 'Martha Logan' te gast in het programma Life & Cooking op RTL4, hier meer: 24 (VS) deel 34 - Jack Bauâh Powâh S6-Trailâh 25 oktober! ( LET OP 24 U.S SPOILER TOPIC! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |