abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 23:59:45 #51
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42129185
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook Toeps bent? onder welke naam moet ik je als model zetten?
Welke dag komt voor jou het beste uit.. En wanneer weet je iets van London?
heb je eventueel ook een voorbeeld foto van je (zodat ik deze achter de naam kan zetten?)
Wie zijn je favo fotografen hier dan?
zijn twee heel ander mensen hoor

auticia
pi_42129289
Wha ha ha snap hem al! Je hebt gelijk..
Ben tevens ook druk met een juiste lokatie te zoeken!!
Alleen wil Auticia als model? denk het wel??..
pi_42129414
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

zijn twee heel ander mensen hoor

auticia
Hoi PK! .
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Digi23 het volgende:
Wha ha ha snap hem al! Je hebt gelijk..
Ben tevens ook druk met een juiste lokatie te zoeken!!
Alleen wil Auticia als model? denk het wel??..
Ik ben Auticia.
Ik neem mijn camera wel mee als ik kom. Als ik lui ben poseer ik liever. .
Geen voorkeur voor een bepaalde dag nog. Londen hangt af van mijn financiën.
Favoriete fotografen; iedereen natuuk. . Ik heb een fotoboek met foto's. Er hoeft wat mij betreft geen foto achter mijn naam. En ik kom dus misschien.

Jeepers creepers wat een vragenvuur zo op dit tijdstip, Ik hoop dat ik ze naar behoren heb beantwoord.
I bet you are flying inside.
pi_42129499
Ok Auticia ik laat je als model met (m - mogelijk) staan.. Ik hoor het van zelf
maar hou er rekening mee, dat je jezelf op geeft als model.. en dus iniedergeval model moet staan als je komt.
Fotografie is in dit geval dan bijzaak (we zitten al ruim aan de 10 persoonen)
Hoop begrip hiervoor..
pi_42129511
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Digi23 het volgende:
Ok Auticia ik laat je als model met (m - mogelijk) staan.. Ik hoor het van zelf
maar hou er rekening mee, dat je jezelf op geeft als model.. en dus iniedergeval model moet staan als je komt.
Fotografie is in dit geval dan bijzaak (we zitten al ruim aan de 10 persoonen)
Hoop begrip hiervoor..
Hele hoop.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:14:39 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42129534
Damn...Ties en Fem-me pffffffffff twee modellen die ik heel graag voor mijn lenske zou willen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42130561
Datum en tijd bekent gemaakt.. Wie kunnen er allemaal?

Datum: 21 September 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Nog even bekijken

Ideen lokatie
- Loon en drunense duinen (Bos)

Bij regen.. moeten we nog even iets op verzinnen hoe we dat oplossen.
pi_42133454
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:54 schreef Digi23 het volgende:
Datum en tijd bekent gemaakt.. Wie kunnen er allemaal?

Datum: 21 September 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Nog even bekijken

Ideen lokatie
- Loon en drunense duinen (Bos)

Bij regen.. moeten we nog even iets op verzinnen hoe we dat oplossen.
Dat is afgelopen donderdag.
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:33:10 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42134293
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Auticia het volgende:

[..]

we gaan er maar vanuit dat ze oktober bedoeld

waar ligt dat Loon en Drunen gedoe?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42134320
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Puckzzz het volgende:

wanneer er een andere fotograaf heel erg graag wil, be my guest, ik doe mijn ding toch nog wel
Kom jij dan als model

@Digi23: ik zag dat je het de m achter mijn naam al weggehaald had. Wat een vooruitziende blik

Aannemende dat je 21 oktober bedoelt, dat is.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:00:25 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42134756
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Kom jij dan als model

@Digi23: ik zag dat je het de m achter mijn naam al weggehaald had. Wat een vooruitziende blik

Aannemende dat je 21 oktober bedoelt, dat is.
nee dankje
pi_42135137
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee dankje
Waar zag jij een vraagteken?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42135498
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

we gaan er maar vanuit dat ze oktober bedoeld

waar ligt dat Loon en Drunen gedoe?
Vlak onder Waalwijk
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 september 2006 @ 10:58:35 #64
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42135940
Als je 21 oktober bedoelt ipv 21 september (dat duurt nog zooooo lang, zover gaat mijn agenda nog niet hoor ) dan kom ik
pi_42136930
Ik denk even omgevraagd mee, okay?

Ik had gisteren al even een linkje geplempt in FOT en US meets again-brainstorm-topic

Ms is het een idee om de modellen uit Brabant (evt ook aangrenzende regio's) die in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) staan even per mail, msn, reactie in fotoboek en/of postduif te informeren over dit topic.

Verder is het qua locatie ms een idee om in de buurt van een horeca-gelegenheid af te spreken. Dan hebben we een uitwijk bij matig weer, en wat meer mogelijkheden qua setting van foto's. Dan is het ms het handigst om ook vooraf even contact op te nemen met de betreffende tent. Hoerca-luit vinden het altijd erg fijn om de komst van een wat grotere groep vooraf te weten en ms zijn ze wel bereid mee te denken en/of een leegstaand zaaltje aan te bieden oid.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42137036
Als het 21 oktober is,in starttopic staat 21 september,dan wil ik ook wel komen om een en ander op te steken.
Als model zal ik waarschijnlijk niet geschikt zijn met m'n ouwe kop

PS:Horecagelegenheid "de Roestelberg" grenst aan de Loonse en Drunense duinen
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:55:43 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42137152
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Waar zag jij een vraagteken?
21 oktober he? dan is het al best wel frisjes enzo...

* Puckzzz bivakmuts gaat bestellen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 september 2006 @ 12:05:31 #68
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42137415
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Vliegvrager het volgende:

Ms is het een idee om de modellen uit Brabant (evt ook aangrenzende regio's) die in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) staan even per mail, msn, reactie in fotoboek en/of postduif te informeren over dit topic.
Goed idee ja

Ik zal m'n zusje eens checken of ze kan op die datum
pi_42137686
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Auticia het volgende:

[..]

Gos wat erg.. Ja ik bedoel dus Oktober! Ik heb het aangepast hoor!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:19:30 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42137772
Hey Digi, je site doet het niet en ik heb eigenlijk nog geen werk van jou gezien, heb je dat nog ergens anders staan?
pi_42137990
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik denk even omgevraagd mee, okay?

Ik had gisteren al even een linkje geplempt in FOT en US meets again-brainstorm-topic

Verder is het qua locatie ms een idee om in de buurt van een horeca-gelegenheid af te spreken. Dan hebben we een uitwijk bij matig weer, en wat meer mogelijkheden qua setting van foto's. Dan is het ms het handigst om ook vooraf even contact op te nemen met de betreffende tent. Hoerca-luit vinden het altijd erg fijn om de komst van een wat grotere groep vooraf te weten en ms zijn ze wel bereid mee te denken en/of een leegstaand zaaltje aan te bieden oid.
Je mag zo veel mee denken en regelen als je wilt Vliegvrager.. Ik ben de topic starter met de vraag of het een leuk idee is. Maar eigenlijk heeft iedereen net zoveel inspraak als ik (die komen deze dag), dus wil je wat regelen.. even melden hier, en gewoon doen Ik vind je idee geweldig van je modellen..

De horica zal lastiger worden denk ik.. Hebben zo ver ik weet geen zalen beschikbaar. Wat we wel kunnen doen is een tweede lokatie bij zoeken.. Als het dan zeer slecht weer word we gewoon binnen ergens gaan fotograferen. Is het redelijk om te doen pakken we gewoon buiten. Komt er dan een klein buitje nat schieten we de roestenberg in.. Bel ik wel naar hun op of ze deze dag open zijn en vanaf hoe laat.

Maar iedereen die komt mag mee denken en helpen! Graag zelfs..
pi_42138020
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef HighwayStar het volgende:
Als het 21 oktober is,in starttopic staat 21 september,dan wil ik ook wel komen om een en ander op te steken.
Als model zal ik waarschijnlijk niet geschikt zijn met m'n ouwe kop[afbeelding]

PS:Horecagelegenheid "de Roestelberg" grenst aan de Loonse en Drunense duinen
Ik heb je in het lijstje gezet voor invallende fotograaf. Als er weer uitvallen kom je in het lijstje...
pi_42138069
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

21 oktober he? dan is het al best wel frisjes enzo...

* Puckzzz bivakmuts gaat bestellen
Ha ha ja die kans zit er helaas best in.. Maar het is een datum waarbij de meeste kunnen. Wilde het zelf ook eerst eerder doen wegens die reden. Dus denk dat het idd een bivalmuts word
pi_42138098
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Digi, je site doet het niet en ik heb eigenlijk nog geen werk van jou gezien, heb je dat nog ergens anders staan?
Klein momentje dan trommel ik wat werk op van me..

Dit is karolina.. model van mij. iets wat ik nog even niet wilde melden maar ach, nu de foto toch staat. Ik probeer haar te vragen voor deze dag! Maar ze heeft het erg druk met school en vriendjes ha ha dus of dit gaat lukken.. Daarom wilde ik het nog niet melden voor als het niet door gaat. Maar een héél klein kansje dat zij ook komt..

Oja, ze had hier het haar verkeerd geverft waardoor het droog werd (wel jammer). deze foto is van vorig jaar, dit jaar zou ik zo en zo nog een sessie met haar doen. Verder heb ik alleen foto's nog uit 2003 maar ik ben inmiddels ook beter geworden en een betere camera als toen!!

[ Bericht 37% gewijzigd door Digi23 op 26-09-2006 12:40:26 ]
pi_42138532
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net naar jou werk te kijken, maar zo goed als jou ben ik nog niet. Wat een pracht foto's puckzzz!!!
Maar een van de redenen is dat ik ook nog geen dure standard lens heb.. Ik ben erg van kwaliteid. Dus er moet eerst weer een goeie lens bij komen.

Maar kom je ook de 12ste?

[ Bericht 3% gewijzigd door Digi23 op 26-09-2006 13:00:24 ]
pi_42138601
http://www.jona.nl/lekkerste/aflevering2v.php

De laatste foto is ook van Karolina.. Waar ze héél ver kwam bij veronica's lekkerste.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:59:44 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42138816
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:48 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ik zit net naar jou werk te kijken, maar zo goed als jou ben ik nog niet. Wat een pracht foto's puckzzz!!!
Maar een van de redenen is dat ik ook nog geen dure standard lens heb.. Ik ben erg van kwaliteid. Dus er moet eerst weer een goeie lens bij komen.
Thnx momenteel schiet ik nog niet met DSLR, maar zit er wel aan te komen...ooit...als de verbouwing klaar is

dus voor mij ook geen speciale lensen en kermis hoor gewoon me & my cam.

en die foto ken ik ja! van een portrettopic een tijdje geleden
pi_42138879
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Thnx momenteel schiet ik nog niet met DSLR, maar zit er wel aan te komen...ooit...als de verbouwing klaar is

dus voor mij ook geen speciale lensen en kermis hoor gewoon me & my cam.

en die foto ken ik ja! van een portrettopic een tijdje geleden
Waar werk je dan mee??
Dit zijn prachtige foto's jo..
Ik heb je trouwens toegevoegd op msn als je dat goed vind
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:09:31 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42139063
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Waar werk je dan mee??
Dit zijn prachtige foto's jo..
Ik heb je trouwens toegevoegd op msn als je dat goed vind
no problem

ik schiet met een Sony DSC F828

maar ben rond aan het kijken naar een Pentax aangezien ik daar een analoge met wat lenzen van heb liggen

ow je hebt ws het adres in mijn profiel gebruikt, die is niet correct ik kijk wel ff of ik jou kan toevoegen
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:10:43 #80
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42139104
Digi23: ik zal de OP even "ontgrendelen" zodat je hem aan kan blijven passen.
Ik vind het altijd zo lekker overzichtelijk als alles in de OP staat en je niet hoeft te zoeken naar laatste updates
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42139303
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Phoenixx het volgende:
Digi23: ik zal de OP even "ontgrendelen" zodat je hem aan kan blijven passen.
Ik vind het altijd zo lekker overzichtelijk als alles in de OP staat en je niet hoeft te zoeken naar laatste updates
Thanks!! helemaal met je eens
pi_42141401
Meschien een gek idee.. Maar zou het geen idee zijn als het regend in een kerk te fotograferen? (als ik dit hier voor elkaar gespeelt kan krijgen)
pi_42145723
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef Digi23 het volgende:
http://www.jona.nl/lekkerste/aflevering2v.php

De laatste foto is ook van Karolina.. Waar ze héél ver kwam bij veronica's lekkerste.
Heeeeeeeej,die dame(Karolina) ken ik,ik ben buschauffeur op o.a lijn 127 Breda-Tilburg,en zij rijdt regelmatig mee van Dongen naar Tilburg vv
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42146279
wha ha ha dat klopt! Doe ze maar de groetjes van Mariëlle dan als je haar weer ziet
Vraag anders gelijk of ze model wil staan
pi_42148784
snakelady je zit ook bij de 10 tot fotografie.. laat even weten of je kan.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:54:23 #86
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_42149410
ik meld me aan als fotograaf
en als ze wil neem ik m'n vriendin mee als model...
pi_42149485
De 21e komt Fem_me en mij van de gegeven data het beste uit.

*kijkt er al naar uit*
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:16:42 #88
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42150131
Ik zie al een heel leuk lijstje samenkomen
pi_42151061
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef EchnaDarr het volgende:
De 21e komt Fem_me en mij van de gegeven data het beste uit.

*kijkt er al naar uit*
Kijk dat is mooi! Je brengt een model mee (wat héél goed is) ik zal je daarom vooran geven op de reserve lijst. Lijkt me wel het minst wat ik kan doen. Dus wie vanaf nu modellen mee brengen krijgen voorang tot de reserve lijst!! We kunnen wel wat modellen beruiken

[ Bericht 6% gewijzigd door Digi23 op 26-09-2006 20:49:06 ]
pi_42152113
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef Digi23 het volgende:
Meschien een gek idee.. Maar zou het geen idee zijn als het regend in een kerk te fotograferen? (als ik dit hier voor elkaar gespeelt kan krijgen)
Dat zou ik alleen doen als je een kerk weet waar heel veel licht naar binnen valt. Bij de meeste kerken is het bij goed weer al vrij lastig binnen fotograferen, laat staan bij slechter weer.
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:19:38 #91
139394 pleon
vette shizzel
pi_42154588
Zoals het er nu uitziet heb ik de 21ste nog vrij, dus doe mijn (m) maar weg. Als mensen interesse hebben om te carpoolen of iets dan hoor ik het wel. Ik kom vanuit het zuiden. Enne, oja, ik ken verder eigenlijk niemand van het forum
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:30:57 #92
81237 releaze
best of both worlds
pi_42155043
Het lijkt me wel leuk om eens te doen, echter ben ik niet zo'n fotogeniek figuur. Wellicht wel een uitdaging voor de fotografen?
pi_42155693
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef releaze het volgende:
Het lijkt me wel leuk om eens te doen, echter ben ik niet zo'n fotogeniek figuur. Wellicht wel een uitdaging voor de fotografen?
Heb je een foto van jezelf? Ik denk dat we allemaal hier even over moeten beslissen..
We kunnen een hoop mensen toe laten die niet erg fotogeniek zijn, maar daar hebben we uit eindelijk ons zelf mee.
Maar stuur eens een foto zodat we weten of we wat met je kunnen wie weet! Dan moet iedereen maar mee beslissen
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:58:41 #94
81237 releaze
best of both worlds
pi_42155788
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Heb je een foto van jezelf? Ik denk dat we allemaal hier even over moeten beslissen..
We kunnen een hoop mensen toe laten die niet erg fotogeniek zijn, maar daar hebben we uit eindelijk ons zelf mee.
Maar stuur eens een foto zodat we weten of we wat met je kunnen wie weet! Dan moet iedereen maar mee beslissen
fotoboek he
pi_42159372
releaze.. Ik weet niet hoe de andere er over denken, dus wil ook graag hun mening. We zoeken deze dag eigenlijk modellen waar we op uit kunnen leven en waarvan we de foto's kunnen gebruiken op onze website's. We zoeken "modellen" die een klein beetje spreken op foto of juist heel veel.

je geeft zelf eigenlijk al aan dat je niet fotogeniek bent.. Ik denk dat de meeste hier liever een model zien waar ze wat mee kunnen. Ik wil eigenlijk niemand weigeren, dus heb al een "minder" foto geniek persoon toe gelaten. Het hoeven immers niet alleen maar top modellen te zijn. maar ik denk als ik te veel "minder" foto genieke modellen toe laat, dat ik binnen de koste keren afzeggingen krijg. En ik moet zeggen.. ik zou dat zelf ook doen als ik zou zien, dat er niks tussen zit voor mij. je steekt er immers veel tijd en energie in.

Het probleem is dat veel meiden graag eens een goeie foto van hun zelf willen. Dus mensen die "minder" foto geniek zijn zullen zich snel aan melden. terwijl wij eigenlijk modellen zoeken en vragen.. ja ik wil niemand kwetsen, en als ik dat wel doe mijn wel gemeende excus hier voor!!

Dus ik weet niet wat de andere willen? Ik ben niet alleen.. ik probeer hier iets op touw te zetten.
pi_42159524
Dan nog even wat anders.. we komen een te kort aan modellen zo ver. Ik wil het lijstje even stop zetten bij 6 personen tot er meer aanmeldingen komen van modellen!!

Je moet er rekening mee houden dat je minimaal 1 uur bezig bent met je model.
Met 10 fotografen zou je dus 10 uur kwijt zijn per model (circa)..
Zoveel tijd hebben we helaas niet..

Als er b.v. maar één model is, zouden 9 mensen stil zitten en uiteindelijk zelf maar één uur de kans krijgen te fotograferen.. nog niet eens (gezien met 10 man) want de aantal uurtjes zal rond de 7 uur liggen, en een model zal ook wel eens willen rusten. Dus het lijkt me verstandiger de lijst nu stop te zetten tot er meer modellen komen.. vanaf dan zullen we weer mensen toe laten tot de lijst.

Ik zal iniedergeval ook probeeren aan meer modellen te komen hier. Als we allemaal ons steentje bij dragen kunnen we de lijst weer spoedig groter maken. Ik ga iniedergeval mijn best doen. Ik hoop hier wel begrip voor bij de persoonen die al in lijstje staan en er nog in moeten komen (als we meer modellen kunnen vinden) Ik hoor het wel..
  woensdag 27 september 2006 @ 01:49:37 #97
81237 releaze
best of both worlds
pi_42159575
quote:
Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef Digi23 het volgende:
releaze.. Ik weet niet hoe de andere er over denken, dus wil ook graag hun mening. We zoeken deze dag eigenlijk modellen waar we op uit kunnen leven en waarvan we de foto's kunnen gebruiken op onze website's. We zoeken "modellen" die een klein beetje spreken op foto of juist heel veel.

je geeft zelf eigenlijk al aan dat je niet fotogeniek bent.. Ik denk dat de meeste hier liever een model zien waar ze wat mee kunnen. Ik wil eigenlijk niemand weigeren, dus heb al een "minder" foto geniek persoon toe gelaten. Het hoeven immers niet alleen maar top modellen te zijn. maar ik denk als ik te veel "minder" foto genieke modellen toe laat, dat ik binnen de koste keren afzeggingen krijg. En ik moet zeggen.. ik zou dat zelf ook doen als ik zou zien, dat er niks tussen zit voor mij. je steekt er immers veel tijd en energie in.

Het probleem is dat veel meiden graag eens een goeie foto van hun zelf willen. Dus mensen die "minder" foto geniek zijn zullen zich snel aan melden. terwijl wij eigenlijk modellen zoeken en vragen.. ja ik wil niemand kwetsen, en als ik dat wel doe mijn wel gemeende excus hier voor!!

Dus ik weet niet wat de andere willen? Ik ben niet alleen.. ik probeer hier iets op touw te zetten.
ik voel me gekwetst!!!!!!!
Nee hoor, dat doe ik niet Ik begrijp het heel goed, vandaar ook de voorzichtige vraag. Ik kan me heel goed voorstellen dat je mensen wilt waarmee je ook echt wat kan doen, dat is ook leuk. Dat je aan het eind van de dag met een lading fotos thuiskomt die op heel veel manieren spreken, fotografisch en het beeldje zelf. Aan de ene kant vind ik dat heel logisch, aan de andere kant natuurlijk ook wel jammer omdat als er iemand de 'fotogeniekheid' uit een model kan halen dat een goeie fotograaf is
Het is niet dat ik er om sta te springen ofzo, maar het lijkt me vooral weleens leuk om d'r aan mee te doen. Het gaat me niet om het plaatje, maar het gebeuren erom heen, het naar het plaatje toewerken. (ik zou me ook eerder als fotograaf aanmelden dan als model, maar goed, mn fotografische kunsten zijn net zo beeldschoon als m'n uiterlijk en jullie hebben al een hele rits!)
pi_42159600
Releaze moet zich zeker niet aangesproken voelen wat betreft haar uiterlijk!!
Dat is juist het verschil tussen fotograven, je hebt hier beginnende en de gevorderde en wie weet topfotograven.
Ieder persoon op zich is uniek en zullen altijd leuke plaatjes opleveren omdat iedereen wel WAT heeft natuurlijk.
Ikzelf heb bijv nog geen webside dus kan geen voorbeelden tonen.
Professionelere fotograven zullen bepaalde voorkeuren hebben, is ook logisch.
Echte modellen hebben dan wel de voorkeur natuurlijk maar wil ook niet zeggen dat je van een minder fotogeniek iemand geen leuke foto kan maken, kijk maar naar plaatje hiernaast, zo fotogeniek ben ik nou zelf ook niet maar het gehele(bewerkte) plaatje kan zeker iets uitstralen.
Dus hoop dat niemand op z'n ziel getrapt is als deze als model even in de wachtstand komt te staan.
Mvg, Richard Konings
pi_42159655
Even toelichting op m'n foto,.....heb ik van mezelf gemaakt maar is bewerkt door Digi23!
Mvg, Richard Konings
pi_42162607
quote:
Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef Digi23 het volgende:
Dan nog even wat anders.. we komen een te kort aan modellen zo ver. Ik wil het lijstje even stop zetten bij 6 personen tot er meer aanmeldingen komen van modellen!!

Je moet er rekening mee houden dat je minimaal 1 uur bezig bent met je model.
Met 10 fotografen zou je dus 10 uur kwijt zijn per model (circa)..
Zoveel tijd hebben we helaas niet..
Niet iedere fotograaf hoeft natuurlijk ieder model te fotograferen, en je kunt vrij makkelijk rouleren. Plus dat het vaak geen punt is om met twee fotografen om een model heen te hangen. Mijn ervaringen bij eerdere meest zijn dat het zich redelijk vanzelf wijst. Wel is het natuurlijk prettig als je ongeveer in evenwicht bent, maar iets meer fotografen dan modellen is niet zo'n punt.

Toch zie ik wel wat in de fotografenstop die je voorstelt, maar dan meer met de achterliggende gedachte dat het niet zo'n massale happening wordt, zoals Puckzzz ook al aangaf.

Wat de 'minder fotogenieke' modellen betreft. Dat is ten eerste een kwestie van smaak. Wat de een fotogeniek vindt, vindt de ander ms helemaal niets. Ten tweede zijn wmb alle modellen welkom. Ik vind FOT-meets vooral gezellig en verwacht er hooguit een paar portfoliowaardige foto's uit te halen. Net zo goed als ik vind dat de fotogenieke modellen zich op een meet niet te goed moeten voelen om met onervaren fotografen te werken (en mijn ervaring op FOT-meets is 100% positief op dit punt) vind ik dat fotografen hun neus niet op moeten halen voor onervaren of iets minder fotogenieke modellen.

Maar dat is mijn mening

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegvrager op 27-09-2006 11:35:56 ]
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')