oja dat was hetquote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
Die eet die bonen en poept ze uit en daar maken ze dan koffie van![]()
Hmm, lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
Die eet die bonen en poept ze uit en daar maken ze dan koffie van![]()
Dit is wat ik er van weet. Puntje voor mijquote:Op maandag 25 september 2006 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om allerlei dingen weg te gummen dus...
M.a.w. wat weet je hierover?
Maar dan ben jij toch?quote:Op maandag 25 september 2006 10:16 schreef Soempie het volgende:
In je vraag stond ook niet: wat is de naam van de koffie?![]()
Die 'etc' kun je wel blijven uitbreiden tot je favourite user het goed heeft![]()
Ik vindt koffie van kattenpoep aardig verkeerdquote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nee..dat zijn koffie met melk en een koffie verkeerd
Kopi L....
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.quote:Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vindt koffie van kattenpoep aardig verkeerd
Details ze komen wel via hetzeflde kanaalquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.
Het zijn dus wel gewoon koffiebonen alleen zijn ze voorverwerkt
Het is dus geen poep.
het blijft ranzigquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.
Het zijn dus wel gewoon koffiebonen alleen zijn ze voorverwerkt
Het is dus geen poep.
Ja..en kaas wordt gemaakt dmv stremsel a.k.a. maagzuur van een koe.quote:Op maandag 25 september 2006 10:56 schreef DSanka het volgende:
[..]
Details ze komen wel via hetzeflde kanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |