Zegt de fotograafquote:Op maandag 25 september 2006 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind kunst saai. Dus ik weet er niet zoveel vanaf
Ik fotografeer geen kunstquote:Op maandag 25 september 2006 11:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zegt de fotograaf![]()
Je daalt wel in m'n lijst van leukste users, dat snap je wel he![]()
Jeejquote:Op maandag 25 september 2006 11:55 schreef Soempie het volgende:
Yurithemaster + 1
Met m'n vraag over het spiraaltje had iedereen meer moeite
Waarom ben jij altijd sneller dan mij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:00 schreef U het volgende:
Joeri Gagarin?
Proefdieren die aan boord waren voor onderzoek?quote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef U het volgende:
dankzij mijn tijdmachine natuurlijk!
Wie overleefden de crash van de Space Shuttle Columbia in 2003 en werden weken later levend teruggevonden?
hmm, op zich goed, maar ik hoopte op een specifieker antwoord (wat voor dieren?)quote:Op maandag 25 september 2006 12:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Proefdieren die aan boord waren voor onderzoek?
Een paar Superschapenquote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef U het volgende:
dankzij mijn tijdmachine natuurlijk!
Wie overleefden de crash van de Space Shuttle Columbia in 2003 en werden weken later levend teruggevonden?
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklarenquote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Supersheep het volgende:
3 bultrugwalvissen
quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef U het volgende:
[..]
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklaren
Het was dan ook een plotselinge ingeving na die hint van jequote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef U het volgende:
[..]
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklaren
hoppaquote:Op maandag 25 september 2006 12:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was dan ook een plotselinge ingeving na die hint van je
Maar uh wormen of zo?
jeej!quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef U het volgende:
[..]
hoppa
Supersheep + 1
enkele weken na de crash werd een kistje geopend en toen zag men dat deze kleine wormpjes alles overleefd hadden (val van 300km hoogte en re-entry door de atmosfeer), ze hebben zelfs nog onderzoeksresultaten eruit weten te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |