Ik mis de optie 'of stalken'.quote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
of slapen of antwoord op de vraag!
Nee, ik ben nét terugquote:Op maandag 25 september 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
En jullie zitten ook allemaal vast in dit horror-Hotel California?
Een acteur wint geen Oscar voor beste film, maar je zult wel Tom Hanks bedoelen met Philadelphia en Forrest Gumpquote:Op maandag 25 september 2006 02:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wie was de laatste acteur die twee Oscars achter elkaar won voor de beste film, en voor welke films?
Dat komt mooi uit. Ik ben namelijk net weer weg.quote:
Bijdehand hoorquote:Op maandag 25 september 2006 03:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Een acteur wint geen Oscar voor beste film, maar je zult wel Tom Hanks bedoelen met Philadelphia en Forrest Gump
quote:Op maandag 25 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Siegfried en Roy.
(Kut. Doe ik het weer.)
Ja, ik weet het. Voor ik het in de gaten heb, zit ik nog vast hier.quote:Op maandag 25 september 2006 03:36 schreef Soempie het volgende:
die tactiek van jou he, daar moet je wat aan doen hoor![]()
broer +1quote:Op maandag 25 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Siegfried en Roy.
(Kut. Doe ik het weer.)
je komt hier nooit meer wegquote:Op maandag 25 september 2006 03:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Voor ik het in de gaten heb, zit ik nog vast hier.
Cindy Hoetmer is een van de leukste columnisten van Nederland. Zij schreef lange tijd voor HP/De Tijd. Voor welk tijdschrift schrijft zij haar columns nu?quote:Op maandag 25 september 2006 03:37 schreef Mark het volgende:
broer +1
Ze schrijft toch niet méér columns, hè?quote:
Omdat ik het niet meteen kan vinden op de site van Esta. En omdat ik geen zin heb om verder te zoeken, keur ik dit gewoon goed.quote:Op maandag 25 september 2006 03:42 schreef Wojworshebn het volgende:
Nieuwe revu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |