Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Semih denkt dat hij het spelletje slim speelt, maar hij zit er heeeel erg naast in de personen die hij denkt te kunen vertrouwen.
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.quote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
Egg vindt het rustiger in huis met 2 eruit, van mij mogen er nog we; een stuk of 8 uit. Ruimt lekker op![]()
hij schaamt zich meer oer zijn eigen taalgebruik, Mon ook.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef BeeDee het volgende:
Eggie stoort zich aan het taalgebruik in het huis !![]()
![]()
Heb je 'm?quote:
Het is makkelijker te volgen met minder en ik wil dat groepje wel eens zien konkelen over elkaarquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.
Gevoelsmatig wil ze denk ik eerder op Marlies stemmen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Janine gaat ook op Milica stemmen
Dan moet het idd open
Volgens mij gaat Sjaan toch echt op Marlies stemmen, daar heeft ze het nu ook over...quote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet het idd open
ow jah die versie hebben we nog niet gehadquote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet het idd open
edit: of had ze het over Marlies?
Ze zouden het ook eerder kunnen doenquote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de live kan eigenlijk niet. Op het einde van de live gaat de persoon eruit die exit moet... en dan is er niet echt meer tijd voor nominaties.
We hebben een Milies, Melies en een Miesj. Er fijn idd om het duidelijker te maken.quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Sjaan toch echt op Marlies stemmen, daar heeft ze het nu ook over...
en dat heeft ze vandaag een paar keer gezegd...maar marlies en milies lijken wel op elkaar
mijn gevoel zeg ze gaan het eerder doenquote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eerder kunnen doen
Misschien dat je daarom eerder kon bellen??
In de live bellen heel veel mensen, dus dat gaan ze echt niet vervroegen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eerder kunnen doen
Misschien dat je daarom eerder kon bellen??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |