Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Marcia baalt van de voorkeursbehandeling van Janine. Ook dat ze een dildo kreeg.
Ze zegt er wel meteen bij dat ze zelf geen dildo hoeft, maar het gaat om het idee
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janinequote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk slapen dus nu écht laatste post (lijk Egbert wel), maargoed, ik heb dat nooit zo doorgehad dat Marlies Janine zo zwart aan het maken was. Heel raar eigenlijk, ik moest en moet het hier lezen.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???
die discussie is ergens anders al uitgebreid geweest ,maar verliefd worden is niet iets wat je in de hand hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ja duh ,tuurlijk...daarom was dit doorzichtig...maar tis toch erg dat ze gewoon een man en kinderen thuis heeft en dan zo doet??
Dat is het geraffineerde van Marlies.....krijg er een beetje een vieze smaak van in de mond....quote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.
quote:
Ben ik dan zo debiel dat ik het niet zie?quote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janine.
quote:
Echt, tis moeilijk bij te houden als je ook nog een leven hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
vibo
Maar al weken terug hoor.
he ik dacht dat jij sliepquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
is marlies al klaar met poetsen???? 2 keer per dag 2 minuten is goed toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |