quote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel primaquote:
Voor zover de bewoners dat weten is ze dat ook.quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Rik zegt dat Janine altijd eerlijk is
Ik moest ff lachenquote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle respect voor de vrouwen op fok...
maar kolerewijven hahahahahah
Wat een ongelooflijk herkenbaar scenario net ! En wat gemeen ook elke keer als je het meemaakt...
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Is al 3e keer dat ik dat bericht lees...quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Hehe, ja wel weer leuk stream moment.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Spamhoerquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Wat zij zegt.quote:
Maar méént hij het ook? De tijd zal het leren maar ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Hihi ja vind ik heerlijk en het zat me gewoon ff zo dwars... zo herkenbaar..mischien omdat ik het zelf ook weleens zo doe op die manier maar dan niet met een andere vent dan mijn vriendjequote:
Dat wordt genieten!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Marlies krijgt in elk geval een aantal stemmen, nou wil ik haar reactie ff zien. is ze zich weer van geen kwaad bewust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |