abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 23:58:25 #1
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102100
550 bekeuringen bij 'Blind date'
24 september 2006, 19:41

ARNHEM (ANP) - De politie heeft vrijdag, zaterdag en zondag in de regio Gelderland-Midden 550 bekeuringen uitgedeeld bij de verkeersactie 'Blind date'. Agenten maakten gebruik van onopvallende politieauto's en motoren om de pakkans bij grove verkeersovertredingen te vergroten.

Vooral snelheidsovertreders en bestuurders van opgevoerde brommers werden onprettig verrast. Ook veel mensen die achter het stuur mobiel zaten te bellen, kregen een prent. Zeker vijf automobilisten moesten hun rijbewijs inleveren. De politie wil met de actie de verkeersveiligheid vergroten.

Mijn reactie daarop:

Schande!!
Een beetje mensen lopen lastigvallen! Ze zouden die TUK's (Terroristische Undercover Klootvioolen) moeten op hangen!! Stelletje schoften! Ik vind 't niet normaal meer!

Het gaat goed met de Nederlandse economie, he!? Ja ja, anmehoela!!!
Een beetje onschuldige burgers aan de schandpaal naaien omdat ze met allerdaagse dingen bezig zijn, kom toch op!
Laat de mensen met rust, klote TUK's!! Ik ben 't bijna zat aan het worden al dat gemierenneuk over bellen en te hard rijden! Vuile geld kloppers zijn 't!
Heeft nix met verkeersveiligheid te maken! Laat ze de echte criminelen maar gaan aanpakken! Terroristische Undercover Klootvioolen! BAH!!!!!!

Hier kan ik me dus echt over opwinden, en al dat gezeik dat ze dat wel moeten, omdat men nou eenmaal de wet overtreed vind ik ook maar een hoop Bullshit!
Zolang er auto's zijn die harder dan de maximale snelheid kunnen rijden, en er een te hoge werkdruk op de schouders van vele van ons rust, ook wel stress genoemt, gebeurt dat nu eenmaal, of ze het nou willen of niet!
En zolang die fucking handsfree setjes niet gratis verstrekt worden blijft men gewoon bellen zoals het volgens hun niet mag!
En wat die opgevoerde brommers betreffende, moeten ze de handel in opvoer setjes aanpakken en niet de gebruikers vind ik!
En wat ik helemaal niet vind kunnen is dat ze het in onopvallende voertuigen doen omdat de pakkans dan groter is!

Met andere woorden zeggen ze dus, en zo zie ik 't: "Met ons aapenpakkie aan en in of op onze flitsende rood met blauwe wagentjes/scooters/fiets of te voet, pakken we niet genoeg geld af van de burgers, zoals het in ons contractueel vast gelegde overeenkomst staat die we jaarlijk moeten halen om vervolgens weer in aanmerking te komen voor een subsidie, waardoor wij lekker in de berm uit onze neus kennen zitten gaan vreten en het flitsapparaat het werk wel doet"

Rond uit schandalig!

p.s: Nou ben ik zelf niet gepakt, maar uit medeleven met de slachtoffers en als mede weg ge(mis)bruiker, deze OP!

Toch, of niet dan, stelletje Fok!kers!?!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_42102130
Nee... gewoon aan de regels houden, wordt je ook niet beboet
pi_42102165
is niet schandalig. als je je gewoon aan de regels houdt, dan is er niks aan het handje..
ik vind het een goede actie! als je alles van tevoren gaat aankondigen, dan valt er toch niks te
controleren? Kan je nagaan hoeveel mensen schijt hebben aan de regels! Ongehoord!
-___-
pi_42102182
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Snoepie85 het volgende:
is niet schandalig. als je je gewoon aan de regels houdt, dan is er niks aan het handje..
ik vind het een goede actie! als je alles van tevoren gaat aankondigen, dan valt er toch niks te
controleren? Kan je nagaan hoeveel mensen schijt hebben aan de regels! Ongehoord!
pi_42102185
Goede actie hoor
  maandag 25 september 2006 @ 00:02:49 #6
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_42102219
Welke sukkel belt er dan ook achter het stuur?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_42102244
wat ik vreemd vind is dat je wel lekker mag zitten eten/drinken achter het stuur, maar bellen niet.
Als ik een slok uit een blikje drinken neem zie ik de hele weg niet..
  maandag 25 september 2006 @ 00:04:30 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42102274
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef Flyingdutchman het volgende:
Goede actie hoor
pi_42102287
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef MrDrako het volgende:
wat ik vreemd vind is dat je wel lekker mag zitten eten/drinken achter het stuur, maar bellen niet.
Wat drink jij raar
pi_42102306
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat drink jij raar
-___-
pi_42102324
Dit vind ik nu eens een goede actie! Met dat niet handsfree mobiel bellen achter het stuur moet het maar eens afgelopen zijn. Als iedereen zich nu gewoon aan de regels zou houden, zou ik niet zoveel in de files staan door al dat gebots.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 00:08:45 #12
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102407
Men zou zich eens wat minder moeten ophangen aan regels die door grijze muizen, achter hun desktop verzonnen worden! Leef je veel lekkerder, echt waar!
pi_42102443
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Tism het volgende:
Men zou zich eens wat minder moeten ophangen aan regels die door grijze muizen, achter hun desktop verzonnen worden! Leef je veel lekkerder, echt waar!
Ik leef heerlijk en hou me aan de regels en zie het nimmer als ergenis of aanval op mijn vrijheid.
Mensen die 'denken' dat je lekker leeft als je de regels breekt zouden wat vaker bekeurt moeten worden
  Moderator / Redactie FP maandag 25 september 2006 @ 00:10:31 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42102455
Ik ben het helemaal eens met TS!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 25 september 2006 @ 00:10:47 #15
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_42102463
quote:
Goed idee! Ik zal de volgende keer ook mijn gordel niet aandoen en me te pletter rijden tegen een boom! Lekker leven!!!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  maandag 25 september 2006 @ 00:11:36 #16
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102484
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Goed idee! Ik zal de volgende keer ook mijn gordel niet aandoen en me te pletter rijden tegen een boom! Lekker leven!!!
Als je niet kan rijden, ga je maar met de trein!
  maandag 25 september 2006 @ 00:11:42 #17
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_42102486
Als ik het goed lees hoef je als politieagent dus eigenlijk alleen maar op te schrijven hoe verkeersdeelnemers zichzelf naaien.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_42102511
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef Dickbride het volgende:
Welke sukkel belt er dan ook achter het stuur?
Ik
en ik rij nog eens 80% van de tijd die ik doormaak op de weg te snel ook
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_42102582
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Snoepie85 het volgende:
Dat is niet helemaal waar... True, je krijgt geen bekeuring, maar als er minder bekeuringen worden uitgeschreven, heeft het korps een probleem. Dan moeten er weer nieuwe middelen worden aangeboord. En eentje daarvan is het naar beneden bijstellen van de maximaal toegelaten snelheid op een stuk weg.

Waar denk je dat de laatste jaren al die achterlijke 60-kilometer-zones vandaan zijn gekomen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 25 september 2006 @ 00:15:25 #20
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_42102600
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ik
en ik rij nog eens 80% van de tijd die ik doormaak op de weg te snel ook
Dan rij je vast rondjes op de Veluwe.

De rest van alle Nederlanders staat gewoon 80% van de tijd in de file.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_42102644
Niks mis met dergelijke controles.. Zelf probeerde ik vrijdag een alcoholfuik te ontlopen door te keren op de weg en een andere route te nemen, een attente motormuis zette me echter even verderop aan de kant Niet dat ik gedronken had, maar ik had wat haast. Even blazen en klaar alweer. Hoefde me niet te legitimeren en kreeg geen bekeuring voor het rijden over een doorgetrokken streep bij het keren. Al heb ik het ook wel anders meegemaakt, een motormuis die me aan de kant zette omdat ik 130 op m'n teller reed. Op de vraag waarvoor hij me wenste te bekeuren na correctie op de snelheid liet ie me maar weer gaan
pi_42102706
De TS zou moeten klagen over de inefficientie van het korps politie als ik 1 uurtje door de stad fiets kan ik in een uur al 40 overtreding zien. In 3 dagen met meerder agenten zou de score toch minstens 2000 bekeuringen moeten zijn
pi_42102889
Goede zaak! al dat hardrijdende, bellende en andere verkeersovertredingen begaande tuig kan wat mij betreft niet hard genoeg aangepakt worden.
  maandag 25 september 2006 @ 00:26:14 #24
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102900
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Basp1 het volgende:
De TS zou moeten klagen over de inefficientie van het korps politie als ik 1 uurtje door de stad fiets kan ik in een uur al 40 overtreding zien. In 3 dagen met meerder agenten zou de score toch minstens 2000 bekeuringen moeten zijn
Ja, maar dan was mijn OP te lang geworden!
pi_42103045
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar... True, je krijgt geen bekeuring, maar als er minder bekeuringen worden uitgeschreven, heeft het korps een probleem. Dan moeten er weer nieuwe middelen worden aangeboord. En eentje daarvan is het naar beneden bijstellen van de maximaal toegelaten snelheid op een stuk weg.

Waar denk je dat de laatste jaren al die achterlijke 60-kilometer-zones vandaan zijn gekomen?
tja.. doe je niks an. waarom moeilijk doen over iets waar je eigen veiligheid vanaf hangt? of die van anderen..!
dat geklaag altijd.. en iedereen heeft haast tegenwoordig.
NOGMAALS: als je je gewoon aan de regels houdt, dan gaat het toch goed! of er moet één of andere heaumeau zijn die zich dus niet aan de regels houdt en dan ben je alsnog de lul.
kortom: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
-___-
  maandag 25 september 2006 @ 00:34:35 #26
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103090
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

kortom: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Yeah! Right!? Dat geloof je zelf?
pi_42103150
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef Tism het volgende:

[..]

Yeah! Right!? Dat geloof je zelf?
uhm, moet toegeven, lukt me niet altijd. maar hou me er zoveel mogelijk aan.
dat geklaag van iedereen.. is nie leuk
-___-
  maandag 25 september 2006 @ 00:43:08 #28
121890 M42
I Love Techno!
pi_42103254
Waar maak je je druk om?!

Je weet toch wat de verkeersregels zijn en dat je eraan moet houden
Je weet toch dat het verkeer geen spelletje is of een racecircuit
Je weet van te voren dat wanneer jij je niet aan deze regels houdt dat er een kans is dat je een boete krijgt.

Je weet dat er bij hardrijders, bumperklevers, rijden onder invloed, niet houden aan de rest van de verkeersregels de kans op een ongeval flink toeneemt?!

Je weet toch ook dat er bij een redelijk percentage van de ongevallen die er vallen ook dodelijke slachtoffers vallen?!

Dit betekent dus ook dat jij jouw steentje bij kan dragen door je normaal te gedragen en te zorgen dat alles iets beter is en er minder ongevallen op de weg plaatsvinden.

Ik vind het werkelijk altijd zo dom als mensen komen met de uitspraak "ga boeven vangen". Wat ben jij dan als je te hard rijdt en eventueel iemand doodrijd?
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  maandag 25 september 2006 @ 00:43:21 #29
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103258
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan om niet meer in KLB naar topic's te kijken/lezen!
kortom: verbeter 't forum en begin bij jezelf.
pi_42103275
[quote]Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
[/quote

Ik denk door klachten van buurbewoners over te snel rijdend verkeer, de wens om het aantal verkeersslachtoffers terug te dringen en vooral om achterlijke verkeersdeelnemers die altijd te hard rijden te plagen.
pi_42103299
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

En als binnenkort iedereen zich aan de 60-km-zones houdt, verlagen ze de snelheid wel weer. Dan mag je 40. Howel ik ervan overtuigd ben dat jij het beste met de mensheid voorhebt, ga je mij toch niet proberen wijs te maken dat het allemaal nog met vermeende veiligheid te maken heeft, hoop ik?

Want dat zou wel erg naïef zijn....
pi_42103368
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:44 schreef sebeare het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
[/quote

Ik denk door klachten van buurbewoners over te snel rijdend verkeer, de wens om het aantal verkeersslachtoffers terug te dringen en vooral om achterlijke verkeersdeelnemers die altijd te hard rijden te plagen.
En nu denk je werkelijk dat diegenen die vroeger 120 reden dat nu niet meer doen? Een bordje met "60" neerzetten en verder niets aan de weg doen is echt geen zaligmakende oplossing hoor.

Ik zal je van hieruit al vertellen dat degenen die al 120 reden dat nog steeds blijven doen en zij die zich voordien aan de 80 hielden zich gestraft voelen.
  maandag 25 september 2006 @ 00:49:47 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103395
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef M42 het volgende:

Dit betekent dus ook dat jij jouw steentje bij kan dragen door je normaal te gedragen en te zorgen dat alles iets beter is en er minder ongevallen op de weg plaatsvinden.
Als je met 80 of 120km/u ergens tegen aan rijd dan ben je ook dood net als met 140, 150, of 160. Net alsof je met de bestaande wetgeving een grotere kans hebt op overleven! Niet dus!
pi_42103407
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik vind jou eerder een tikje paranoïde.
pi_42103434
quote:

[..]

En als binnenkort iedereen zich aan de 60-km-zones houdt, verlagen ze de snelheid wel weer. Dan mag je 40. Howel ik ervan overtuigd ben dat jij het beste met de mensheid voorhebt, ga je mij toch niet proberen wijs te maken dat het allemaal nog met vermeende veiligheid te maken heeft, hoop ik?

nou nee, ik ben niet naiëf. maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen. en tegen de tijd dat je dan 40 mag, dan zijn er vast wel mensen die daar tegen zijn en dan massaal gaan protesteren of weet ik veel. Dat zou ik zelf ook wel belachelijk vinden, en ja ik denk dat ik daar dan ook sta.
maar het is zoals het nu is, en tja, om me van tevoren al druk te gaan maken over wat er eventueel mee zou kunnen gebeuren, daar heb ik nou net even geen zin in.
-___-
pi_42103443
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vind jou eerder een tikje paranoïde.
me??
-___-
pi_42103474
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

me??
???
pi_42103503
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:51 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

nou nee, ik ben niet naiëf. maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen. en tegen de tijd dat je dan 40 mag, dan zijn er vast wel mensen die daar tegen zijn en dan massaal gaan protesteren of weet ik veel. Dat zou ik zelf ook wel belachelijk vinden, en ja ik denk dat ik daar dan ook sta.
maar het is zoals het nu is, en tja, om me van tevoren al druk te gaan maken over wat er eventueel mee zou kunnen gebeuren, daar heb ik nou net even geen zin in.
En wat heeft protest tot op heden al uitgehaald? Er is protest geweest tegen de 80 km/h op de snelweg bij Rotterdam, er is protest geweest toen men daar een trajectcontrole overheengooide. Tegen het rekeningrijden is ook protest, maar denk je dat die dievenbende in Den Haag zich daar iets van aantrekt?
  maandag 25 september 2006 @ 00:55:34 #39
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_42103509
quote:

[..]

Moet je mij eens uitleggen wat ze dan willen bereiken. Dat ze weer geld kunnen vangen met boetes? Ik hoop het toch niet. De rijksbegroting omvat dit jaar 260 miljard euro en als ze het moeten hebben van die lullige 50 euro, nou, dan klopt er iets niet in dit land.
pi_42103527
pi_42103565
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En wat heeft protest tot op heden al uitgehaald? Er is protest geweest tegen de 80 km/h op de snelweg bij Rotterdam, er is protest geweest toen men daar een trajectcontrole overheengooide. Tegen het rekeningrijden is ook protest, maar denk je dat die dievenbende in Den Haag zich daar iets van aantrekt?
ik zit niet in de politiek.
heeft nederland dan te weinig fantasie of te weinig lef om er wat aan te doen?
-___-
  maandag 25 september 2006 @ 00:58:37 #42
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103575
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:55 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Moet je mij eens uitleggen wat ze dan willen bereiken. Dat ze weer geld kunnen vangen met boetes? Ik hoop het toch niet. De rijksbegroting omvat dit jaar 260 miljard euro en als ze het moeten hebben van die lullige 50 euro, nou, dan klopt er iets niet in dit land.
He he, goedemorgen!
  maandag 25 september 2006 @ 01:00:06 #43
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_42103602
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef Tism het volgende:

[..]

He he, goedemorgen!
Ja schatje , maar geef je nog antwoord op mijn vraag? Dit is namelijk geen antwoord hè. Er klopt genoeg niet in dit land. En één van die dingen is jouw verhaal. Leg eens uit?
pi_42103618
Slarioux, het gaat niet om een lullige 50 euro, het gaat over een hoger bedrag (wat ik even kwijt ben). Als ik me even niet vergis worden er per jaar ongeveer 16 miljoen snelheidsbonnen uitgeschreven (waarvan het merendeel voor overschrijdingen van 1 tot 10 kilometer). De enige reden dat die nog niet zijn afgeschaft is omdat Zalm dan helemaal gestoord was geworden.

Inkomsten uit boetes worden al sinds jaar en dag op voorhand in de begroting geteld. Evenals de prestatiecontracten van de politie. Op voorhand.

En daarmee leg ik dus de schuld van het traagheidsbeleid niet bij de politie, maar bij Den Haag.
De politie kan goed werk doen, maar helaas krijgen ze de kans niet om dat te doen. Ze moeten eerst zorgen dat er geld naar Den Haag vloeit en als er wat tijd over is mogen ze een inbraak oppervlakkig gaan onderzoeken.
pi_42103654
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

ik zit niet in de politiek.
heeft nederland dan te weinig fantasie of te weinig lef om er wat aan te doen?
Heeft niets met lef of fantasie te maken, maar meer met gelatenheid. Zo van "ach, we hebben weer een bon, maar geen zin om in beroep/verzet/whatever te gaan. We betalen 'm maar, dan hebben we er geen last meer van".
pi_42103704
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Heeft niets met lef of fantasie te maken, maar meer met gelatenheid. Zo van "ach, we hebben weer een bon, maar geen zin om in beroep/verzet/whatever te gaan. We betalen 'm maar, dan hebben we er geen last meer van".
Vroeger in de jaren '60 waren er nog de zogenaamde 'happenings' waar jongeren hun mening over de gang van zaken in de samenleving kenbaar maakten. Op die manier, bedoel ik lef. Niemand is het ermee eens, maar niemand trekt z'n bek open. En nu niet aankomen met: begin zelf zo'n bijeenkomst, want ik heb mn rijbewijs nog niet.
-___-
  maandag 25 september 2006 @ 01:06:07 #47
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103708
Hey! Slarioux!!
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Basp1 het volgende:
quote:
Daffodil31LE - maandag 25 september 2006 @ 01:00
Slarioux, het gaat niet om een lullige 50 euro, het gaat over een hoger bedrag (wat ik even kwijt ben). Als ik me even niet vergis worden er per jaar ongeveer 16 miljoen snelheidsbonnen uitgeschreven (waarvan het merendeel voor overschrijdingen van 1 tot 10 kilometer). De enige reden dat die nog niet zijn afgeschaft is omdat Zalm dan helemaal gestoord was geworden.

Inkomsten uit boetes worden al sinds jaar en dag op voorhand in de begroting geteld. Evenals de prestatiecontracten van de politie. Op voorhand.

En daarmee leg ik dus de schuld van het traagheidsbeleid niet bij de politie, maar bij Den Haag.
De politie kan goed werk doen, maar helaas krijgen ze de kans niet om dat te doen. Ze moeten eerst zorgen dat er geld naar Den Haag vloeit en als er wat tijd over is mogen ze een inbraak oppervlakkig gaan onderzoeken.
etc etc....

I rest my case!
pi_42103742
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

Vroeger in de jaren '60 waren er nog de zogenaamde 'happenings' waar jongeren hun mening over de gang van zaken in de samenleving kenbaar maken. Op die manier, bedoel ik lef. Niemand is het ermee eens, maar niemand trekt z'n bek open. En nu niet aankomen met: begin zelf zo'n bijeenkomst, want ik heb mn rijbewijs nog niet.
Ik snap je wel, maar jij beseft niet dat iedereen in dit land individueel bezig is. Je krijgt gewoon geen volk op de been om bijvoorbeeld op een maandagmorgen alle wegen naar Den Haag af te zetten, om de doodsimpele reden dat de meeste mensen moeten werken om te overleven.
pi_42103744
Maar goed, als je keer op keer een bekeuring krijgt zonder dat je van mening bent dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent, hoe ben je dan in hemelsnaam aan dat rijbewijs gekomen ?
  maandag 25 september 2006 @ 01:08:37 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_42103753
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Tism het volgende:
Hey! Slarioux!!
[..]

[..]

etc etc....

I rest my case!

Kan je zelf ook van die lange woorden schrijven?
  maandag 25 september 2006 @ 01:11:18 #51
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103804
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Kan je zelf ook van die lange woorden schrijven?
Ja, morgen! Nu slapen en ff werken! Laters!
pi_42103857
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef gelly het volgende:
Maar goed, als je keer op keer een bekeuring krijgt zonder dat je van mening bent dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent, hoe ben je dan in hemelsnaam aan dat rijbewijs gekomen ?
Daar gaat het niet om. Stel nu even het volgende: Je rijdt over een weg, die al twintig jaar lang een 80 km-beperking heeft (een gewone provinciale weg dus). Helaas hebben ze vanmorgen er een paar bordjes met "60" neergezet, terwijl de weg totaal niet gewijzigd is.

Voel jij je dan niet genaaid? Of denk je "dat heeft de Nederlandse Staat toch fijn gedaan; ik ben nu ineens een stuk veiliger"?
pi_42103885
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Stel nu even het volgende: Je rijdt over een weg, die al twintig jaar lang een 80 km-beperking heeft (een gewone provinciale weg dus). Helaas hebben ze vanmorgen er een paar bordjes met "60" neergezet, terwijl de weg totaal niet gewijzigd is.

Voel jij je dan niet genaaid? Of denk je "dat heeft de Nederlandse Staat toch fijn gedaan; ik ben nu ineens een stuk veiliger"?
krijg je dan niet gewoon een waarschuwing omdat ie er net staat??
ook flauw. dan maar uit je doppen kijken. borden staan er niet voor niets hea
-___-
pi_42103911
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

De wegen die ik zie waarbij de max. snelheid wordt verlaagd naar 60 zijn idd veiliger bij 60 dan bij 80. Als je denkt dat je er gewoon 80 kunt rijden moet je dat vooral doen, maar dan niet gaan huilebalken als je dan toch een bekeuring krijgt. Zo simpel is het.
pi_42103987
Ja. En tegen 20 per uur zijn ze nog veiliger...

Volgens mij kunnen we maar beter allemaal thuisblijven.
pi_42104016
Dat lijkt me een goed plan.
pi_42104114
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En nu denk je werkelijk dat diegenen die vroeger 120 reden dat nu niet meer doen? Een bordje met "60" neerzetten en verder niets aan de weg doen is echt geen zaligmakende oplossing hoor.

Ik zal je van hieruit al vertellen dat degenen die al 120 reden dat nog steeds blijven doen en zij die zich voordien aan de 80 hielden zich gestraft voelen.
Als diegenen weer 120 rijden en ze worden gepakt dan zijn ze hun rijbewijs kwijt. Mijn ervaring is dat de wegen die 60 km zijn geworden vaak 'gevaarlijke' wegen zijn. Smalle wegen waar veel landbouwverkeer langs komt met veel onoverzichtelijke kruisingen en opritten van erfen. Terecht dat die max 60 km zijn geworden. Want die opmerking van Tism dat dat als je met 60 of 120 km/u of whatever net zo dood bent is onzin. Het gaat er om dat als je 60 rijdt meer tijd hebt om te reageren en een kortere remweg hebt. Bovendien heb je meer kans om het te overleven als je besluit ergens tegen aan te rijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door sebeare op 25-09-2006 01:36:53 ]
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2006 @ 01:57:53 #58
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42104579
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef MrDrako het volgende:
Het gaat juist om het nadenken tijdens het praten enzo... maar misschien dat jij tegen je eten praat?
Eten en dat soort dingen doe je zonder er bij na te denken... Bellen gebruikt een groot aantal hersencellen enzo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 25 september 2006 @ 02:10:15 #59
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_42104767
Ik ben een van die 550

Ik werd onaangenaam verrast door een plofkop op een grijze normale motor

Monsieur begon rustig een sigaar te paffen terwijl hij een rollerbank opriep
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2006 @ 02:10:50 #60
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42104775
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik ben een van die 550

En moest je ook dokken ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 25 september 2006 @ 02:13:06 #61
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_42104796
Ja, rollerbank sloeg maximaal uit (dat maakt me toch wel trots )

M'goed, ze helpen het verkeer niet hoor, alsof het nu plotsklaps veiliger word

Het enigste wat nu veilig is, is de stinkende schatkist van dit mooie zielige strontland, met de pietpeuterige regeltjes.

En ja, mijn brommer blijft doodleuk ''opgevoert''(hij is enkel ontgrenst)

Volgende keer als ik een grijze motor zie rijden klap ik de stoep op en zorg dat die holmongool in de sloot kiepert
  maandag 25 september 2006 @ 02:15:11 #62
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_42104831
En de klapjosti's op een fiets van 5 euro die nu gaan reageren met kutpleepot etc etc

Als ik een contactgestoorde nerd met bretels en een ruitjesbroek zie rijden zal ik gas bijgeven, is mijn ''opgevoerde'' brommer toch nog ergens goed voor
  maandag 25 september 2006 @ 02:17:31 #63
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_42104871
En waarom kan ik verdikkeme mijn berichten niet editten

Jullie kunnen sowiezo nooit zoiets betalen als dit

Iets waar ik vanaf mijn 14e zelf voor gewerkt heb, en daar ben ik trots op

En ik laat de politie me dat niet afpakken
pi_42104989
En hoeveel echte criminelen zijn er in die periode gepakt? 0? Politie.... braak.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42106355
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef PallominnoXIII het volgende:

[afbeelding]
Wat jammer dat die niet de schredder in gaat, dat zou goed zijn voor de staatskas, ook weer nieuwe BPM en BTW.
pi_42106491
Boeiend, op opgevoerde brommers rijden toch alleen maar kansloze vmbo'ers die daarmee hun status onder het plebs willen vergroten.
JOHNNY HEITINGA
pi_42106503
quote:
Ik ben een van die 550

Rollerbank testen zijn illegaal jeweettoch.
Die meten enkel het vermogen niet de daadwerkelijke snelheid.

Zou een tractor dus 1200 km/h moeten gaan als ie erop stond.
JOHNNY HEITINGA
pi_42106739
quote:
Leef je lekker..
Als je je wel aan de regels houdt is het verkeer een stuk veiliger. Betaal jij maar lekker alle boetes, de enige die je er mee hebt ben je zelf.

Ontzettend kansloze OP trouwens.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 25 september 2006 @ 09:30:51 #69
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42106891
quote:
Ik ben een van die 550

Dan moet je maar niet als de één of andere kuproleet over die weg lopen scheuren...
En wat loop je nu te patsen met je mooie IVBO-vehikel?
'Dat kunnen jullie toch niet betalen?' Ik spreek je over 2 jaar wel; als jij daar met je kutbrommertje staat terwijl mijn gloednieuwe BMW je er uittrekt in zn 1.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 25 september 2006 @ 09:42:28 #70
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_42107027
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef Rekkie het volgende:
Nee... gewoon aan de regels houden, wordt je ook niet beboet
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_42107188
quote:
Ik persoonlijk leef veel lekkerder als ik niet steeds hoef op te passen voor josti's die op hun opgevoerde brommertjes of in hun golfjes deelnemen aan het verkeer
Vind dit dan ook een erg mooie acti van de politie, een die ze wat mij betreft elke dag wel zouden mogen doen.
pi_42107257
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef PallominnoXIII het volgende:

Hoezo kunnen wij dat nooit betalen? Dat jij vanaf je 14de voor dat geval moet sparen is jouw probleem, de meesten doen er niet zo lang over om het geld bij elkaar te krijgen.

Waarom je zo'n geval zou kopen is mij een raadsel tho, ziet er nogal dom uit
pi_42108930
Goede zaak, zeker alleen al om de mensen die achteloos en zogenaamd nonchalant met een mobieltje in hun ene hand en de andere hand aan het stuur over de weg lopen te slingeren en duídelijk minder geconcentreerd bezig zijn, een les te leren.
pi_42108999
Dit zijn goede controles. De echte gekken uit het verkeer halen, en de rest niet nodeloos frustreren met boetes tot 15km/h te hard enzo...jeweetwel.. die automatische kassa's in de berm, achter HM-paaltjes, en achter verkeersborden en bomen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42109632
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef StefanP het volgende:
En hoeveel echte criminelen zijn er in die periode gepakt? 0? Politie.... braak.
550 dus
pi_42110361
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Leef je lekker..
Als je je wel aan de regels houdt is het verkeer een stuk veiliger. Betaal jij maar lekker alle boetes, de enige die je er mee hebt ben je zelf.
Ben ik niet met je eens... hij heeft namelijk niet alleen zichzelf er mee, maar in het ergste geval ook een ander. Dat ie zichzelf tegen een boom rijdt vind ik ook prima, maar dat je er mogelijk ook een ander mee hebt vind ik minder relaxed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 14:27:00 #77
121890 M42
I Love Techno!
pi_42112554
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef Tism het volgende:

[..]

Als je met 80 of 120km/u ergens tegen aan rijd dan ben je ook dood net als met 140, 150, of 160. Net alsof je met de bestaande wetgeving een grotere kans hebt op overleven! Niet dus!
Dat is bullshit, zeker nooit natuurkunde gehad op de middelbare school. Verder nog draait de wereld niet alleen om jou maar ook om je mede weggebruikers. En dan maken die snelheidsverschillen wel heel erg uit

Ik heb het vermoeden dat jij een erg jonge verkeersdeelnemer bent en waarschijnlijk nog aan het puberen... van pubers is het algemeen en wetenschappelijk bekend dat zij niet sociaal en meelevend zijn... dit gaat gelukkig over en dan snap je de wereld weer wat beter

ps: selectief reageren op postings is een teken van zwakte en een tekort van argumenten om een uitspraak te ontkrachten
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  maandag 25 september 2006 @ 15:14:43 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42113285
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:30 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Dan moet je maar niet als de één of andere kuproleet over die weg lopen scheuren...
En wat loop je nu te patsen met je mooie IVBO-vehikel?
'Dat kunnen jullie toch niet betalen?' Ik spreek je over 2 jaar wel; als jij daar met je kutbrommertje staat terwijl mijn gloednieuwe BMW je er uittrekt in zn 1.
en jij in je 5 of 6 (weet ik veel hoeveel versnelling een grafbmw heeft) zn motor (die gewoon in zn 1 of 2 blijft rijden, niet voorbij kan rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')