abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 23:58:25 #1
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102100
550 bekeuringen bij 'Blind date'
24 september 2006, 19:41

ARNHEM (ANP) - De politie heeft vrijdag, zaterdag en zondag in de regio Gelderland-Midden 550 bekeuringen uitgedeeld bij de verkeersactie 'Blind date'. Agenten maakten gebruik van onopvallende politieauto's en motoren om de pakkans bij grove verkeersovertredingen te vergroten.

Vooral snelheidsovertreders en bestuurders van opgevoerde brommers werden onprettig verrast. Ook veel mensen die achter het stuur mobiel zaten te bellen, kregen een prent. Zeker vijf automobilisten moesten hun rijbewijs inleveren. De politie wil met de actie de verkeersveiligheid vergroten.

Mijn reactie daarop:

Schande!!
Een beetje mensen lopen lastigvallen! Ze zouden die TUK's (Terroristische Undercover Klootvioolen) moeten op hangen!! Stelletje schoften! Ik vind 't niet normaal meer!

Het gaat goed met de Nederlandse economie, he!? Ja ja, anmehoela!!!
Een beetje onschuldige burgers aan de schandpaal naaien omdat ze met allerdaagse dingen bezig zijn, kom toch op!
Laat de mensen met rust, klote TUK's!! Ik ben 't bijna zat aan het worden al dat gemierenneuk over bellen en te hard rijden! Vuile geld kloppers zijn 't!
Heeft nix met verkeersveiligheid te maken! Laat ze de echte criminelen maar gaan aanpakken! Terroristische Undercover Klootvioolen! BAH!!!!!!

Hier kan ik me dus echt over opwinden, en al dat gezeik dat ze dat wel moeten, omdat men nou eenmaal de wet overtreed vind ik ook maar een hoop Bullshit!
Zolang er auto's zijn die harder dan de maximale snelheid kunnen rijden, en er een te hoge werkdruk op de schouders van vele van ons rust, ook wel stress genoemt, gebeurt dat nu eenmaal, of ze het nou willen of niet!
En zolang die fucking handsfree setjes niet gratis verstrekt worden blijft men gewoon bellen zoals het volgens hun niet mag!
En wat die opgevoerde brommers betreffende, moeten ze de handel in opvoer setjes aanpakken en niet de gebruikers vind ik!
En wat ik helemaal niet vind kunnen is dat ze het in onopvallende voertuigen doen omdat de pakkans dan groter is!

Met andere woorden zeggen ze dus, en zo zie ik 't: "Met ons aapenpakkie aan en in of op onze flitsende rood met blauwe wagentjes/scooters/fiets of te voet, pakken we niet genoeg geld af van de burgers, zoals het in ons contractueel vast gelegde overeenkomst staat die we jaarlijk moeten halen om vervolgens weer in aanmerking te komen voor een subsidie, waardoor wij lekker in de berm uit onze neus kennen zitten gaan vreten en het flitsapparaat het werk wel doet"

Rond uit schandalig!

p.s: Nou ben ik zelf niet gepakt, maar uit medeleven met de slachtoffers en als mede weg ge(mis)bruiker, deze OP!

Toch, of niet dan, stelletje Fok!kers!?!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_42102130
Nee... gewoon aan de regels houden, wordt je ook niet beboet
pi_42102165
is niet schandalig. als je je gewoon aan de regels houdt, dan is er niks aan het handje..
ik vind het een goede actie! als je alles van tevoren gaat aankondigen, dan valt er toch niks te
controleren? Kan je nagaan hoeveel mensen schijt hebben aan de regels! Ongehoord!
-___-
pi_42102182
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Snoepie85 het volgende:
is niet schandalig. als je je gewoon aan de regels houdt, dan is er niks aan het handje..
ik vind het een goede actie! als je alles van tevoren gaat aankondigen, dan valt er toch niks te
controleren? Kan je nagaan hoeveel mensen schijt hebben aan de regels! Ongehoord!
pi_42102185
Goede actie hoor
  maandag 25 september 2006 @ 00:02:49 #6
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_42102219
Welke sukkel belt er dan ook achter het stuur?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_42102244
wat ik vreemd vind is dat je wel lekker mag zitten eten/drinken achter het stuur, maar bellen niet.
Als ik een slok uit een blikje drinken neem zie ik de hele weg niet..
  maandag 25 september 2006 @ 00:04:30 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42102274
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef Flyingdutchman het volgende:
Goede actie hoor
pi_42102287
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef MrDrako het volgende:
wat ik vreemd vind is dat je wel lekker mag zitten eten/drinken achter het stuur, maar bellen niet.
Als ik een slok uit een blikje drinken neem zie ik de hele weg niet..
Wat drink jij raar
pi_42102306
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat drink jij raar
-___-
pi_42102324
Dit vind ik nu eens een goede actie! Met dat niet handsfree mobiel bellen achter het stuur moet het maar eens afgelopen zijn. Als iedereen zich nu gewoon aan de regels zou houden, zou ik niet zoveel in de files staan door al dat gebots.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 00:08:45 #12
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102407
Men zou zich eens wat minder moeten ophangen aan regels die door grijze muizen, achter hun desktop verzonnen worden! Leef je veel lekkerder, echt waar!
pi_42102443
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Tism het volgende:
Men zou zich eens wat minder moeten ophangen aan regels die door grijze muizen, achter hun desktop verzonnen worden! Leef je veel lekkerder, echt waar!
Ik leef heerlijk en hou me aan de regels en zie het nimmer als ergenis of aanval op mijn vrijheid.
Mensen die 'denken' dat je lekker leeft als je de regels breekt zouden wat vaker bekeurt moeten worden
  Moderator / Redactie FP maandag 25 september 2006 @ 00:10:31 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42102455
Ik ben het helemaal eens met TS!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 25 september 2006 @ 00:10:47 #15
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_42102463
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Tism het volgende:
Goed idee! Ik zal de volgende keer ook mijn gordel niet aandoen en me te pletter rijden tegen een boom! Lekker leven!!!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  maandag 25 september 2006 @ 00:11:36 #16
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102484
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Goed idee! Ik zal de volgende keer ook mijn gordel niet aandoen en me te pletter rijden tegen een boom! Lekker leven!!!
Als je niet kan rijden, ga je maar met de trein!
  maandag 25 september 2006 @ 00:11:42 #17
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_42102486
Als ik het goed lees hoef je als politieagent dus eigenlijk alleen maar op te schrijven hoe verkeersdeelnemers zichzelf naaien.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_42102511
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef Dickbride het volgende:
Welke sukkel belt er dan ook achter het stuur?
Ik
en ik rij nog eens 80% van de tijd die ik doormaak op de weg te snel ook
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_42102582
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Snoepie85 het volgende:
Dat is niet helemaal waar... True, je krijgt geen bekeuring, maar als er minder bekeuringen worden uitgeschreven, heeft het korps een probleem. Dan moeten er weer nieuwe middelen worden aangeboord. En eentje daarvan is het naar beneden bijstellen van de maximaal toegelaten snelheid op een stuk weg.

Waar denk je dat de laatste jaren al die achterlijke 60-kilometer-zones vandaan zijn gekomen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 25 september 2006 @ 00:15:25 #20
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_42102600
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ik
en ik rij nog eens 80% van de tijd die ik doormaak op de weg te snel ook
Dan rij je vast rondjes op de Veluwe.

De rest van alle Nederlanders staat gewoon 80% van de tijd in de file.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_42102644
Niks mis met dergelijke controles.. Zelf probeerde ik vrijdag een alcoholfuik te ontlopen door te keren op de weg en een andere route te nemen, een attente motormuis zette me echter even verderop aan de kant Niet dat ik gedronken had, maar ik had wat haast. Even blazen en klaar alweer. Hoefde me niet te legitimeren en kreeg geen bekeuring voor het rijden over een doorgetrokken streep bij het keren. Al heb ik het ook wel anders meegemaakt, een motormuis die me aan de kant zette omdat ik 130 op m'n teller reed. Op de vraag waarvoor hij me wenste te bekeuren na correctie op de snelheid liet ie me maar weer gaan
pi_42102706
De TS zou moeten klagen over de inefficientie van het korps politie als ik 1 uurtje door de stad fiets kan ik in een uur al 40 overtreding zien. In 3 dagen met meerder agenten zou de score toch minstens 2000 bekeuringen moeten zijn
pi_42102889
Goede zaak! al dat hardrijdende, bellende en andere verkeersovertredingen begaande tuig kan wat mij betreft niet hard genoeg aangepakt worden.
  maandag 25 september 2006 @ 00:26:14 #24
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42102900
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Basp1 het volgende:
De TS zou moeten klagen over de inefficientie van het korps politie als ik 1 uurtje door de stad fiets kan ik in een uur al 40 overtreding zien. In 3 dagen met meerder agenten zou de score toch minstens 2000 bekeuringen moeten zijn
Ja, maar dan was mijn OP te lang geworden!
pi_42103045
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar... True, je krijgt geen bekeuring, maar als er minder bekeuringen worden uitgeschreven, heeft het korps een probleem. Dan moeten er weer nieuwe middelen worden aangeboord. En eentje daarvan is het naar beneden bijstellen van de maximaal toegelaten snelheid op een stuk weg.

Waar denk je dat de laatste jaren al die achterlijke 60-kilometer-zones vandaan zijn gekomen?
tja.. doe je niks an. waarom moeilijk doen over iets waar je eigen veiligheid vanaf hangt? of die van anderen..!
dat geklaag altijd.. en iedereen heeft haast tegenwoordig.
NOGMAALS: als je je gewoon aan de regels houdt, dan gaat het toch goed! of er moet één of andere heaumeau zijn die zich dus niet aan de regels houdt en dan ben je alsnog de lul.
kortom: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
-___-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')