Wees juist blij dat anderen meedenken om dit topic leuk te maken!quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stel jij altijd dingen voor die anderen met meer werk opzadelen? Slimmerik, die Maikalo![]()
![]()
Zondag moet ie nog bekomen van al dat bierquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stel jij altijd dingen voor die anderen met meer werk opzadelen? Slimmerik, die Maikalo![]()
![]()
zondagavond gaat niet lukken, maandag zal eerder een geschikte dag zijn.
Achterste smiley gemist Borizzz?quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wees juist blij dat anderen meedenken om dit topic leuk te maken!![]()
Alsof Beschouw niet weet wat spouwen is.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
Zondag moet ie nog bekomen van al dat bierspauwert
zoek dat maar s op
Je mag maar 1 reactie per foto plaatsenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:39 schreef Uiteraard het volgende:
Maandag is natuurlijk ook prima. Ik zeg het maar in de trend van, dat je niet elke keer als iemand om een tussenstand vraagt, daarmee moet komen aandraven.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
zondagavond gaat niet lukken, maandag zal eerder een geschikte dag zijn.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar als je 3 reacties laat staan wordt er niet een meegenomen in de jurering.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:39 schreef Uiteraard het volgende:
alleen meer kans op de poedelprijsquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar als je 3 reacties laat staan wordt er niet een meegenomen in de jurering.
quote:dVTB
UEFA overtuigd na zien van eerste beelden: proef met dementerende vierde officials totaal mislukt.
quote:Maxpower
Ook op zijn oude dag weet Bond 00:00:07 seconden voor de aftrap de vernietiging van de aarde door een bombal te voorkomen.
quote:vrolijke-frits
FC Barcelona laat Pupil van de week aftrap nemen.
-2ptquote:Uiteraard
Ronaldinho geeft voetbalclinic aan Paus Benedictus
Sean Connery: "Arbitraal trio eindelijk scherp."
Reactie Arbitraal trio : " Meneer Connery, u trapt de trofee weg..."
Uiteraard is totaal gedesillusioneerd nu. Drie inzendingen en dan nog de poedelprijs.quote:[b]Op dinsdag 26 september 2006 19:24 gaf denthemen de uitslag.
Hij moet blij zijn dat hij nog vermeld wordquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uiteraard is totaal gedesillusioneerd nu. Drie inzendingen en dan nog de poedelprijs.![]()
Gaan we zo met debutanten om?![]()
Toma kan gewoon mee doen ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
goede foto , hopelijk doet de winnaar dan wel de uitslag
, kan toma ook meedoen
![]()
Ja dank je welquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
suc6 met het beoordelen dan morgen
![]()
Ram eens een paar keer op F5quote:Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef Nicky_Rincon het volgende:
En weer zie ik geen foto (ie) heel irritant
begrijp ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar als je 3 reacties laat staan wordt er niet een meegenomen in de jurering.
quote:BigFire
Bult kopstoot Zidane pakt wel heel raar uit
quote:Bjoro
één, twee, drie, vier....hoedje van, hoedje van.......
quote:existenz
Waarom moet ik in de hoek trainer? Hebt u geen zus dan?
-2ptquote:Zjakkie
Mijn jeugdidool? Daar hoef ik niet lang over na te denken, dat is kabouter Plop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |